SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Falafalquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet toch wel iets op te verzinnen zijn zou je denken. Herken het wel van falafel dat valt ook makkelijk uit elkaar.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:38 schreef Homijn het volgende:
We hadden al een vage rookworst en nu dus ook vega rookworst
ja en redelijk gezond.quote:
pleur zelf opquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
pleurt eens effe gauw op met die Vega zooi
En als je gedroogde kikkererwten gebruikt is de kans dat het uit elkaar valt ook niet zo groot.quote:
je kan er ook op schijtenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:41 schreef devzero het volgende:
[..]
En als je gedroogde kikkererwten gebruikt is de kans dat het uit elkaar valt ook niet zo groot.
Maar niet voor een vegan lijkt mijquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar meestal is een yoghurt/mayonnaise sausje lekkerder.
Er is vegan mayonnaisequote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:43 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Maar niet voor een vegan lijkt mij
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in maart gun ik de overwinning aan mezelf
haags_kwartaaltjequote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in maart gun ik de overwinning aan mezelf
Ik heb nooit vegan mayonaise gemaakt, maar de versie met eigeel. Je kunt natuurlijk zelf de kwaliteit van de ingrediënten bepalen, bv scharreleieren of goede olijfolie. Maar ja, alles met mate.quote:
Vegans eten niets met dierlijke ingrediënten maar dat wist je vast alquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nooit vegan mayonaise gemaakt, maar de versie met eigeel. Je kunt natuurlijk zelf de kwaliteit van de ingrediënten bepalen, bv scharreleieren of goede olijfolie. Maar ja, alles met mate.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nooit vegan mayonaise gemaakt, maar de versie met eigeel. Je kunt natuurlijk zelf de kwaliteit van de ingrediënten bepalen, bv scharreleieren of goede olijfolie. Maar ja, alles met mate.
Maak dan het juiste stukje boldquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:54 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Vegans eten niets met dierlijke ingrediënten maar dat wist je vast al
Foutje, daar las ik overheenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Maak dan het juiste stukje bold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |