Tja, je kunt moeilijk zeggen dat het gelopen is als je Ten Hag bent.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]nee dat is hij ook niet echt, hij verwart ook de prijzen uitdelen met beslissingen vallen in april mei

dat is begrijpelijk maar dan moet je niet met een opmerking komen dat de beslissingen in het eindstadium vallen als je concurrent net weer 2 punten is uitgelopen, dan komt die beslissing toch ook sneller dichterbij.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, je kunt moeilijk zeggen dat het gelopen is als je Ten Hag bent.

We zijn niet kampioen in februari.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:18 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Cocu contract voor de leven.

Eindelijk is hij een beetje zijn grote belofte aan het inlossen. Dit volhouden tot eind van het seizoen en dan staat niet alleen torino aan hem te trekken.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
https://www.foxsports.nl/(...)onze-wedstrijd-werd/
lieve jongen.

wel de kampioen van februariquote:Op zondag 25 februari 2018 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We zijn niet kampioen in februari.

Tegen AZ, ja.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV gaat echt nog wel punten laten liggen hoor.

die teleurstelling in de stem van Jan-joodquote:Op zondag 25 februari 2018 18:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
https://www.foxsports.nl/(...)onze-wedstrijd-werd/
lieve jongen.

haha heerlijk seizoenquote:Op zondag 25 februari 2018 18:47 schreef Scarface88 het volgende:
Heerlijk hoe iedereen mad is. Die commentator van Fox, Leo Oldenburger moest bijna janken tijdens de wedstrijd. Vanavond de zure mannen van studio voetbal genot. En morgen vi genot.

Alleen Sjaak is echt supporter, de rest interesseert het geen bal wie er kampioen wordt.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:47 schreef Scarface88 het volgende:
Heerlijk hoe iedereen mad is. Die commentator van Fox, Leo Oldenburger moest bijna janken tijdens de wedstrijd. Vanavond de zure mannen van studio voetbal genot. En morgen vi en Sjaak Swart genot.

Madness ziet er zo uitquote:Op zondag 25 februari 2018 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige die er onnodig gedoe van maakten waren jullie. Het was een volledig terechte rode kaart. Revanche nemen voor een probleem wat alleen in je eigen hoofd bestaat heeft iets weg van borderline.

Echt, no way. Ze gaan AZ in Alkmaar het spel laten maken en dat gewoon totaal kapot counteren. Die verdediging van AZ kan er werkelijk geen kloot van als AZ probeert aan te vallen.quote:

quote:Op zondag 25 februari 2018 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen Sjaak is echt supporter, de rest interesseert het geen bal wie er kampioen wordt.

lekker voor die kutkopquote:

Is er al een video?quote:Op zondag 25 februari 2018 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen Sjaak is echt supporter, de rest interesseert het geen bal wie er kampioen wordt.

viel toch wel mee bij Fox?quote:Op zondag 25 februari 2018 18:47 schreef Scarface88 het volgende:
Heerlijk hoe iedereen mad is. Die commentator van Fox, Leo Oldenburger moest bijna janken tijdens de wedstrijd. Vanavond de zure mannen van studio voetbal genot. En morgen vi en Sjaak Swart genot.

Nee, maar er na wel.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:24 schreef XL het volgende:
[..]
Is er al een video?
Was ook veel offline dit weekend, heeft Ten Hag nog mooie dingen gezegd op de persconferentie voor de wedstrijd?

Ik doelde meer op die uitspraken eind vorige week. Als we alles winnen zijn we kampioen enzo.quote:

Ik hoop dat ze alles winnen tot 15 april en PSV ook. Wordt me een machtig mooi potje danquote:Op zondag 25 februari 2018 19:55 schreef XL het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die uitspraken eind vorige week. Als we alles winnen zijn we kampioen enzo.

Ajax gaat volgende week alweer punten verspelen, maar goed dan kunnen jullie al als kampioen spelen tegen ons.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze alles winnen tot 15 april en PSV ook. Wordt me een machtig mooi potje dan

Vorig seizoen ging het ook nergens over. Dat is zo'n overwinning geen zak meer waardquote:Op zondag 25 februari 2018 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat volgende week alweer punten verspelen, maar goed dan kunnen jullie al als kampioen spelen tegen ons.

Zelfs van Ajaxkant voelde ik dat niet eens, al deden ze toen nog mee.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vorig seizoen ging het ook nergens over. Dat is zo'n overwinning geen zak meer waard

Mijn huidige opdrachtgever is voor Feyenoord, zijn secretaresse heeft iets met een gozer bij Ajax. Morgenvroeg meteen een meeting mee. PSV-sjaal ligt al klaar voor de binnenkomst. Ik zwaai hem dan wat achteloos over de kapstok heen en vraag ze hoe hun weekend was.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:14 schreef Gutanoth het volgende:
Gefeliciteerd mede-boeren! Heerlijk weekendje, wordt leuk morgen op kantoor

Is het een beetje gezellig op de sociale werkplaats ?quote:Op zondag 25 februari 2018 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mijn huidige opdrachtgever is voor Feyenoord, zijn secretaresse heeft iets met een gozer bij Ajax. Morgenvroeg meteen een meeting mee. PSV-sjaal ligt al klaar voor de binnenkomst. Ik zwaai hem dan wat achteloos over de kapstok heen en vraag ze hoe hun weekend was.

Heerlijk Inderdaad!quote:Op zondag 25 februari 2018 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mijn huidige opdrachtgever is voor Feyenoord, zijn secretaresse heeft iets met een gozer bij Ajax. Morgenvroeg meteen een meeting mee. PSV-sjaal ligt al klaar voor de binnenkomst. Ik zwaai hem dan wat achteloos over de kapstok heen en vraag ze hoe hun weekend was.

Zo danquote:Op zondag 25 februari 2018 20:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is het een beetje gezellig op de sociale werkplaats ?

https://psvnetwerk.forum2go.nl/quote:Op zondag 25 februari 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie dat PSV Netwerk weer reacties heeft, zal hier wel weer rustiger worden

Die forums op die netwerksites doen het nog steeds niet johquote:Op zondag 25 februari 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:

Ze zijn aan t testen denk ik. Paar dagen geleden stonden de reacties ook aan en paar uur later weer uit.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:

Ja al 3 maanden aan het 'testen',quote:Op zondag 25 februari 2018 21:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze zijn aan t testen denk ik. Paar dagen geleden stonden de reacties ook aan en paar uur later weer uit.

Das een prima manier om een meeting te beginnenquote:Op zondag 25 februari 2018 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 17 februari 2018 17:37 schreef Vasion het volgende:
Het is toch een beetje dorpelingen die naar de stad komen. Psv naar De Kuip is toch een beetje harde stadsmentaliteit waar jullie steeds geen antwoord op hebben.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:59 schreef Vasion het volgende:
Maar nee, Feyenoord verslaan we wel ff met 0-3!
quote:Op maandag 19 februari 2018 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
Gecondoleerd met het verlies van het kampioenschap.
Bedankt weer voor jullie bezoekje boys.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
Je verliest toch aankomende de landstitel met Lozano geschorst.

Ik doe er zelf nooit aan mee, die bezoekjes aan andere topics, maar kan hier altijd vrij stuk om gaan.quote:Op maandag 26 februari 2018 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt weer voor jullie bezoekje boys.

Beetje raar. Bij deze hoop ik dat Ajax kampioen wordtquote:Op maandag 26 februari 2018 02:14 schreef Scarface88 het volgende:
Dat minderwaardigheids complex van Feyenoorders is lachwekkend. Ze willen er zo graag bij horen maar Nederland kent maar twee topclubs en dat zal altijd zo blijven. Feyenoord is het debiele broertje dat bij de grote jongens wil horen en door iedereen achter zn rug om wordt uitgelachen. Over 20 jaar worden ze weer eens kampioen.

De realiteit is hard. Of wou je beweren dat Feyenoord een topclub is dan? Inmiddels 23 punten achter in februari en op de 5e plek. Laat weer eens zien dat vorig jaar een incident was.quote:Op maandag 26 februari 2018 02:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Beetje raar. Bij deze hoop ik dat Ajax kampioen wordt

Al jaren ...quote:Op maandag 26 februari 2018 02:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De realiteit is hard. Of wou je beweren dat Feyenoord een topclub is dan? Inmiddels 23 punten achter in februari en op de 5e plek. Laat weer eens zien dat vorig jaar een incident was.

Kan je ook gewoon normaal doen?quote:Op maandag 26 februari 2018 02:25 schreef Scarface88 het volgende:
Ik lees net in t Feyenoord topic dat ze Berghuis beter vinden dan LozanoHardop gelachen.

Lozano was in die bekerwedstrijd echt heel matig.quote:Op maandag 26 februari 2018 02:25 schreef Scarface88 het volgende:
Ik lees net in t Feyenoord topic dat ze Berghuis beter vinden dan LozanoHardop gelachen.

Mijn fakenews alarm gaat af.quote:Op maandag 26 februari 2018 02:25 schreef Scarface88 het volgende:

Wat grappig dat iedereen het hier zo in de broek doet voor AZ. Goede ploeg hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als wij zoals gisteren spelen (of voor mijn part 80% daarvan) dan zijn we toch gewoon beter dan AZ?quote:Op maandag 26 februari 2018 10:14 schreef JaafkeJunior het volgende:
Heeeeeerlijke zondag gehad.
Had er weinig vertrouwen in maar van '2' naar 7 punten is heerlijk
nu hopelijk een winstreak tot aan AZ uit.
Dan staan we er heerlijk voor met het laatste blok te gaan

Zoals we gister speelde ben ik niet voor niemand bang.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat grappig dat iedereen het hier zo in de broek doet voor AZ. Goede ploeg hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als wij zoals gisteren spelen (of voor mijn part 80% daarvan) dan zijn we toch gewoon beter dan AZ?

Dit past prachtig bij PSV.quote:Op maandag 26 februari 2018 02:14 schreef Scarface88 het volgende:
Ze willen er zo graag bij horen maar Nederland kent maar twee topclubs en dat zal altijd zo blijven.

Hij heeft in de kern wel degelijk een punt. Ze staan nu kansloos 23(!) punten achter op de koploper. In het seizoen 15/16 eindigden ze op 21 punten achter kampioen PSV en in het seizoen 14/15 maar liefst 29 punten. Dat toont mij aan dat vorig jaar waarschijnlijk een incident was. Feyenoord is feitelijk een subtopper qua prestaties maar qua achterban en potentie een topper. Feitelijk een gevallen topclub.quote:Op maandag 26 februari 2018 02:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Beetje raar. Bij deze hoop ik dat Ajax kampioen wordt

Een speler beoordelen op basis van één wedstrijd is extreem kortzichtig.quote:Op maandag 26 februari 2018 09:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Lozano was in die bekerwedstrijd echt heel matig.

Tegen de toppers laat hij het vaak wel een beetje afweten.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:31 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Een speler beoordelen op basis van één wedstrijd is extreem kortzichtig.

Hij is de anti-Pereiro.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de toppers laat hij het vaak wel een beetje afweten.

Klopt, in de toppers is hij echt matig. Heel jammer dat hij door zijn domme acties twee keer de wedstrijd tegen Feyenoord heeft gemist.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de toppers laat hij het vaak wel een beetje afweten.

Behalve als we alles verliezen.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:33 schreef DonRaja het volgende:
Toch leuk, als jullie nu elke week hetzelfde presteren als Ajax, is de kampioenswedstrijd op 15/4

Welnee, in deze competitie word je zelfs dan nog niet ingehaald door de rest.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Behalve als we alles verliezen.

Hij legt de lat erg hoog, lijkt het. Wil altijd presteren en zichzelf bewijzen. Als het dan wat tegenzit, komen de frustraties boven. Verklaart misschien ook waarom hij zo veel domme kaarten pakt.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:45 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Klopt, in de toppers is hij echt matig. Heel jammer dat hij door zijn domme acties twee keer de wedstrijd tegen Feyenoord heeft gemist.

Emiliaquote:Op maandag 26 februari 2018 02:53 schreef maxi-mus het volgende:
Vrienden van PSV, gefeliciteerd met het kampioenschap.
[ afbeelding ]

Ik zag hem in het Mexicaanse team een aantal keer echt goed spelen. Het scheelt ook of je achter je Guardado en Layun hebt of Brenet en Hendrix.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hij legt de lat erg hoog, lijkt het. Wil altijd presteren en zichzelf bewijzen. Als het dan wat tegenzit, komen de frustraties boven. Verklaart misschien ook waarom hij zo veel domme kaarten pakt.

Brenet heeft Feyenoord gisteren gemilkshaked. Snap dus niet waar je het over hebt..quote:Op maandag 26 februari 2018 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag hem in het Mexicaanse team een aantal keer echt goed spelen. Het scheelt ook of je achter je Guardado en Layun hebt of Brenet en Hendrix.

Doe nou niet zo stoer. Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Brenet heeft Feyenoord gisteren gemilkshaked. Snap dus niet waar je het over hebt..

Komen dan!quote:Op maandag 26 februari 2018 12:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer. Je snapt best wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |