Ajax gaat volgende week alweer punten verspelen, maar goed dan kunnen jullie al als kampioen spelen tegen ons.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze alles winnen tot 15 april en PSV ook. Wordt me een machtig mooi potje dan
Vorig seizoen ging het ook nergens over. Dat is zo'n overwinning geen zak meer waardquote:Op zondag 25 februari 2018 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat volgende week alweer punten verspelen, maar goed dan kunnen jullie al als kampioen spelen tegen ons.
Zelfs van Ajaxkant voelde ik dat niet eens, al deden ze toen nog mee.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vorig seizoen ging het ook nergens over. Dat is zo'n overwinning geen zak meer waard
Mijn huidige opdrachtgever is voor Feyenoord, zijn secretaresse heeft iets met een gozer bij Ajax. Morgenvroeg meteen een meeting mee. PSV-sjaal ligt al klaar voor de binnenkomst. Ik zwaai hem dan wat achteloos over de kapstok heen en vraag ze hoe hun weekend was.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:14 schreef Gutanoth het volgende:
Gefeliciteerd mede-boeren! Heerlijk weekendje, wordt leuk morgen op kantoor
Is het een beetje gezellig op de sociale werkplaats ?quote:Op zondag 25 februari 2018 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mijn huidige opdrachtgever is voor Feyenoord, zijn secretaresse heeft iets met een gozer bij Ajax. Morgenvroeg meteen een meeting mee. PSV-sjaal ligt al klaar voor de binnenkomst. Ik zwaai hem dan wat achteloos over de kapstok heen en vraag ze hoe hun weekend was.
Heerlijk Inderdaad!quote:Op zondag 25 februari 2018 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mijn huidige opdrachtgever is voor Feyenoord, zijn secretaresse heeft iets met een gozer bij Ajax. Morgenvroeg meteen een meeting mee. PSV-sjaal ligt al klaar voor de binnenkomst. Ik zwaai hem dan wat achteloos over de kapstok heen en vraag ze hoe hun weekend was.
Zo danquote:Op zondag 25 februari 2018 20:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is het een beetje gezellig op de sociale werkplaats ?
https://psvnetwerk.forum2go.nl/quote:Op zondag 25 februari 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie dat PSV Netwerk weer reacties heeft, zal hier wel weer rustiger worden
Die forums op die netwerksites doen het nog steeds niet johquote:Op zondag 25 februari 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Ze zijn aan t testen denk ik. Paar dagen geleden stonden de reacties ook aan en paar uur later weer uit.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Ja al 3 maanden aan het 'testen',quote:Op zondag 25 februari 2018 21:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze zijn aan t testen denk ik. Paar dagen geleden stonden de reacties ook aan en paar uur later weer uit.
Das een prima manier om een meeting te beginnenquote:Op zondag 25 februari 2018 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 17:37 schreef Vasion het volgende:
Het is toch een beetje dorpelingen die naar de stad komen. Psv naar De Kuip is toch een beetje harde stadsmentaliteit waar jullie steeds geen antwoord op hebben.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:59 schreef Vasion het volgende:
Maar nee, Feyenoord verslaan we wel ff met 0-3!
quote:Op maandag 19 februari 2018 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
Gecondoleerd met het verlies van het kampioenschap.
Bedankt weer voor jullie bezoekje boys.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
Je verliest toch aankomende de landstitel met Lozano geschorst.
Ik doe er zelf nooit aan mee, die bezoekjes aan andere topics, maar kan hier altijd vrij stuk om gaan.quote:Op maandag 26 februari 2018 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt weer voor jullie bezoekje boys.
Beetje raar. Bij deze hoop ik dat Ajax kampioen wordtquote:Op maandag 26 februari 2018 02:14 schreef Scarface88 het volgende:
Dat minderwaardigheids complex van Feyenoorders is lachwekkend. Ze willen er zo graag bij horen maar Nederland kent maar twee topclubs en dat zal altijd zo blijven. Feyenoord is het debiele broertje dat bij de grote jongens wil horen en door iedereen achter zn rug om wordt uitgelachen. Over 20 jaar worden ze weer eens kampioen.
De realiteit is hard. Of wou je beweren dat Feyenoord een topclub is dan? Inmiddels 23 punten achter in februari en op de 5e plek. Laat weer eens zien dat vorig jaar een incident was.quote:Op maandag 26 februari 2018 02:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Beetje raar. Bij deze hoop ik dat Ajax kampioen wordt
Al jaren ...quote:Op maandag 26 februari 2018 02:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De realiteit is hard. Of wou je beweren dat Feyenoord een topclub is dan? Inmiddels 23 punten achter in februari en op de 5e plek. Laat weer eens zien dat vorig jaar een incident was.
Kan je ook gewoon normaal doen?quote:Op maandag 26 februari 2018 02:25 schreef Scarface88 het volgende:
Ik lees net in t Feyenoord topic dat ze Berghuis beter vinden dan LozanoHardop gelachen.
Lozano was in die bekerwedstrijd echt heel matig.quote:Op maandag 26 februari 2018 02:25 schreef Scarface88 het volgende:
Ik lees net in t Feyenoord topic dat ze Berghuis beter vinden dan LozanoHardop gelachen.
Mijn fakenews alarm gaat af.quote:Op maandag 26 februari 2018 02:25 schreef Scarface88 het volgende:
Wat grappig dat iedereen het hier zo in de broek doet voor AZ. Goede ploeg hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als wij zoals gisteren spelen (of voor mijn part 80% daarvan) dan zijn we toch gewoon beter dan AZ?quote:Op maandag 26 februari 2018 10:14 schreef JaafkeJunior het volgende:
Heeeeeerlijke zondag gehad.
Had er weinig vertrouwen in maar van '2' naar 7 punten is heerlijk
nu hopelijk een winstreak tot aan AZ uit.
Dan staan we er heerlijk voor met het laatste blok te gaan
Zoals we gister speelde ben ik niet voor niemand bang.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat grappig dat iedereen het hier zo in de broek doet voor AZ. Goede ploeg hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als wij zoals gisteren spelen (of voor mijn part 80% daarvan) dan zijn we toch gewoon beter dan AZ?
Dit past prachtig bij PSV.quote:Op maandag 26 februari 2018 02:14 schreef Scarface88 het volgende:
Ze willen er zo graag bij horen maar Nederland kent maar twee topclubs en dat zal altijd zo blijven.
Hij heeft in de kern wel degelijk een punt. Ze staan nu kansloos 23(!) punten achter op de koploper. In het seizoen 15/16 eindigden ze op 21 punten achter kampioen PSV en in het seizoen 14/15 maar liefst 29 punten. Dat toont mij aan dat vorig jaar waarschijnlijk een incident was. Feyenoord is feitelijk een subtopper qua prestaties maar qua achterban en potentie een topper. Feitelijk een gevallen topclub.quote:Op maandag 26 februari 2018 02:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Beetje raar. Bij deze hoop ik dat Ajax kampioen wordt
Een speler beoordelen op basis van één wedstrijd is extreem kortzichtig.quote:Op maandag 26 februari 2018 09:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Lozano was in die bekerwedstrijd echt heel matig.
Tegen de toppers laat hij het vaak wel een beetje afweten.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:31 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Een speler beoordelen op basis van één wedstrijd is extreem kortzichtig.
Hij is de anti-Pereiro.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de toppers laat hij het vaak wel een beetje afweten.
Klopt, in de toppers is hij echt matig. Heel jammer dat hij door zijn domme acties twee keer de wedstrijd tegen Feyenoord heeft gemist.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de toppers laat hij het vaak wel een beetje afweten.
Behalve als we alles verliezen.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:33 schreef DonRaja het volgende:
Toch leuk, als jullie nu elke week hetzelfde presteren als Ajax, is de kampioenswedstrijd op 15/4
Welnee, in deze competitie word je zelfs dan nog niet ingehaald door de rest.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Behalve als we alles verliezen.
Hij legt de lat erg hoog, lijkt het. Wil altijd presteren en zichzelf bewijzen. Als het dan wat tegenzit, komen de frustraties boven. Verklaart misschien ook waarom hij zo veel domme kaarten pakt.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:45 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Klopt, in de toppers is hij echt matig. Heel jammer dat hij door zijn domme acties twee keer de wedstrijd tegen Feyenoord heeft gemist.
Emiliaquote:Op maandag 26 februari 2018 02:53 schreef maxi-mus het volgende:
Vrienden van PSV, gefeliciteerd met het kampioenschap.
[ afbeelding ]
Ik zag hem in het Mexicaanse team een aantal keer echt goed spelen. Het scheelt ook of je achter je Guardado en Layun hebt of Brenet en Hendrix.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hij legt de lat erg hoog, lijkt het. Wil altijd presteren en zichzelf bewijzen. Als het dan wat tegenzit, komen de frustraties boven. Verklaart misschien ook waarom hij zo veel domme kaarten pakt.
Brenet heeft Feyenoord gisteren gemilkshaked. Snap dus niet waar je het over hebt..quote:Op maandag 26 februari 2018 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag hem in het Mexicaanse team een aantal keer echt goed spelen. Het scheelt ook of je achter je Guardado en Layun hebt of Brenet en Hendrix.
Doe nou niet zo stoer. Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Brenet heeft Feyenoord gisteren gemilkshaked. Snap dus niet waar je het over hebt..
Komen dan!quote:Op maandag 26 februari 2018 12:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer. Je snapt best wat ik bedoel.
quote:
No PSV, no partyquote:Op maandag 26 februari 2018 12:22 schreef DonRaja het volgende:
Jullie hebben sowieso wel enkele klassiekers...
- wijf kwijt 3000 schuld
- kom sprinten dan
- de 2 clowns
- de kampioenswedstrijd van Drieske
- de schoenzwaaihooligans
Past Retro Willems daar ook tussen?quote:Op maandag 26 februari 2018 12:22 schreef DonRaja het volgende:
- wijf kwijt 3000 schuld
- kom sprinten dan
- de 2 clowns
Ik weet niet waar die opeens vandaan komt, maar dit is de goede..:quote:Op maandag 26 februari 2018 12:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Past Retro Willems daar ook tussen?
[ afbeelding ]
Willy gisteren bij sv was ook goud.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:22 schreef DonRaja het volgende:
- wijf kwijt 3000 schuld
- kom sprinten dan
- de 2 clowns
De clowns bij Groningen uit blijft wel een klassieker ja.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:22 schreef DonRaja het volgende:
- wijf kwijt 3000 schuld
- kom sprinten dan
- de 2 clowns
Je zag alleen zn voorhoofd tijdens die skype sessiequote:Op maandag 26 februari 2018 12:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Willy gisteren bij sv was ook goud.
Vergeet die gozer die aangifte ging doen vanwege Makkelie nietquote:Op maandag 26 februari 2018 12:22 schreef DonRaja het volgende:
- wijf kwijt 3000 schuld
- kom sprinten dan
- de 2 clowns
quote:Op maandag 26 februari 2018 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet die gozer die aangifte ging doen vanwege Makkelie niet
Wel zielig voor de mensen om hem heen, die worden nog jaren geconfronteerd met de domheid van deze actiequote:
Hij was zelf ook niet echt blij. Zat er helemaal doorheen, omdat het filmpje steeds bij VI werd vertoond. Wel sneu.quote:Op maandag 26 februari 2018 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel zielig voor de mensen om hem heen, die worden nog jaren geconfronteerd met de domheid van deze actie
quote:Op maandag 26 februari 2018 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij was zelf ook niet echt blij. Zat er helemaal doorheen, omdat het filmpje steeds bij VI werd vertoond. Wel sneu.
Oh jaquote:Op maandag 26 februari 2018 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet die gozer die aangifte ging doen vanwege Makkelie niet
Hij schijnt na alle ophef naar de VS te zijn geemigreerd.quote:Op maandag 26 februari 2018 13:35 schreef Scarface88 het volgende:
Die man had gewoon gelijk. Het was competitievervalsing. Dank aan de Graafschap voor gerechtigheid.
quote:Op maandag 26 februari 2018 13:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hij schijnt na alle ophef naar de VS te zijn geemigreerd.
vluchtelingquote:Op maandag 26 februari 2018 13:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2018 13:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Black smoke incident.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:22 schreef DonRaja het volgende:
- wijf kwijt 3000 schuld
- kom sprinten dan
- de 2 clowns
twitter:MeesOomens twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 12:16:17Beste filmpje ooit. https://t.co/S2uDULWDLM reageer retweet
quote:Op maandag 26 februari 2018 14:28 schreef Maastoren het volgende:
twitter:MeesOomens twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 12:16:17Beste filmpje ooit. https://t.co/S2uDULWDLM reageer retweet
Wat is deze dan?quote:Op maandag 26 februari 2018 12:22 schreef DonRaja het volgende:
- wijf kwijt 3000 schuld
Haha wat een klapjostiquote:Op maandag 26 februari 2018 15:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht dat Patje alles van het interwebs had gekregen
Met de nadruk op hadquote:Op maandag 26 februari 2018 15:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht dat Patje alles van het interwebs had gekregen
Die 'hitlergroet' josti gaat tegenwoordig ook regelmatig naar uitwedstrijdenquote:Op maandag 26 februari 2018 12:22 schreef DonRaja het volgende:
- wijf kwijt 3000 schuld
- kom sprinten dan
- de 2 clowns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was ook een klassieker.
Huilen om een penalty terwijl je 2 weken geleden 3 punten pakt door een penalty cadeau.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je goed geluisterd hebt hoor je wel dat hij ook kritiek heeft op Ajax zelf.
Dat is het Calimerostukje ja, ook onzinnig inderdaad. Maar hij zegt ook dat Ajax het aan zichzelf te danken heeft door te weinig kwaliteitenquote:Op maandag 26 februari 2018 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huilen om een penalty terwijl je 2 weken geleden 3 punten pakt door een penalty cadeau.
Toen hoorde ik hem ook niet.
- de 10-0quote:Op maandag 26 februari 2018 12:22 schreef DonRaja het volgende:
- wijf kwijt 3000 schuld
- kom sprinten dan
- de 2 clowns
niks over PSV, valt toch weer tegenquote:
Met die penalty hebben ze een punt, voor de rest is het hun eigen makke dat ze er niet eentje gemaakt hebben.quote:
Tegen Twente kregen ze er een onterecht kado dus Sjaak moet niet zo zeuren.quote:Op maandag 26 februari 2018 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met die penalty hebben ze een punt, voor de rest is het hun eigen makke dat ze er niet eentje gemaakt hebben.
De keeper had ook rood kunnen krijgen voor bij de strot grijpen. Ja zo is er altijd wel watquote:Op maandag 26 februari 2018 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met die penalty hebben ze een punt, voor de rest is het hun eigen makke dat ze er niet eentje gemaakt hebben.
Scheids heeft het jammer genoeg beoordeelt met een gele kaart. Snap ook niet wat Onana daar kwam doen. Sloeg helemaal nergens op en de frustratie droop ervan af.quote:Op maandag 26 februari 2018 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De keeper had ook rood kunnen krijgen voor bij de strot grijpen. Ja zo is er altijd wel wat
In eigen huis tegen ADO en dan zeuren over een niet gegeven pingel.quote:Op maandag 26 februari 2018 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat ze lekker zeiken, wij hebben een goed PSV gezien én we worden kampioenquote:Op maandag 26 februari 2018 18:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In eigen huis tegen ADO en dan zeuren over een niet gegeven pingel.
Terwijl je 10x in je handjes mag knijpen dat je keeper er niet af wordt gestuurd in de eerste helft en je de week daarvoor 84 minuten lang je spits onterecht op het veld mocht houden.
En dan zijn wij de Calimero's. Yeah, sure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |