quote:Op zondag 25 februari 2018 15:48 schreef richolio het volgende:
RvP twintig minuten warmlopen en tien minuten spelen genot
En de meeste passes. (naar Jones)quote:Op zondag 25 februari 2018 16:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Gelukkig hebben we wel vaak de bal
Zou ik ook doenquote:Op zondag 25 februari 2018 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
Inb4 Ajacieden met commentaar op mensen die stadion verlaten
Vind het al bewonderenswaardig dat die mensen blijven komen na al die aids die ons dit seizoen is voorgeschoteld.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
Inb4 Ajacieden met commentaar op mensen die stadion verlaten
Daar vrees ik dus ook voorquote:Op zondag 25 februari 2018 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat jorgenson Berghuis en Vilhena deze zomer vertrekken en we weer een team krijgen vergelijkbaar met goden als Luigi Bruins Slory Bousaboun Lucius en meer van dat soort goden.
Dat is niveau Excelsior. Dan moeten we vd Gaag hebben. Prima trainer die wél iets van tactiek snapt.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat jorgenson Berghuis en Vilhena deze zomer vertrekken en we weer een team krijgen vergelijkbaar met goden als Luigi Bruins Slory Bousaboun Lucius en meer van dat soort goden.
Een Fraser als trainer erbij als de nieuwe Erwin Koeman Mario Been of Verbeek en we zijn klaar.quote:
Die kant zal het wel op gaan ja.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een Fraser als trainer erbij als de nieuwe Erwin Koeman Mario Been of Verbeek en we zijn klaar.
Lood om oud ijzer.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die kant zal het wel op gaan ja.
quote:Op zondag 25 februari 2018 16:19 schreef fetX het volgende:
Bedankt weer jongens. Hopelijk zijn we snel van deze verschrikkelijke trainer verlost.
1-0quote:Op zondag 25 februari 2018 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
Wil niet weten wat de stand geworden was als zon Lozano mee had gespeeld.
Een halfvol stadion moet een PSV’er toch goed doen.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:22 schreef BadderHaring het volgende:
Was weer genieten jongens. Jammer dat het stadion een kwartier voor tijd al half leeg was.
quote:
Dit is racisme.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:24 schreef Klummie het volgende:
Psv wint elk duel omdat jullie als een stel wijven spelen kamelenpijpert.![]()
![]()
Liefst beide niet.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
Enige positieve is dat je zon Psv liever de titel ziet pakken dan een Ajax.
Dat was tegen knak ook bijv.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:25 schreef fetX het volgende:
El Ahmadi geeft zelf gewoon toe dat ze er amper wat aan gedaan hebben. Geen inzet, geen passie. Gęnant
Dat boeit me echt geen kont.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
Enige positieve is dat je zon Psv liever de titel ziet pakken dan een Ajax.
Wel goed dat ze het zelf door hebben en benoemen.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:25 schreef fetX het volgende:
El Ahmadi geeft zelf gewoon toe dat ze er amper wat aan gedaan hebben. Geen inzet, geen passie. Gęnant
quote:Op zondag 25 februari 2018 16:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vond Feyenoord vergeleken met de afgelopen wedstrijden bovengemiddeld goed spelen! Er werd goed op balbezit gespeeld waar dan ook echt een aantal grote kansen uit voor kwamen! Dan wint Psv uiteindelijk genieppig de wedstrijd maar daar kan Gio dan ook niks aan doen.
Ik vond Feyenoord vergeleken met de afgelopen wedstrijden bovengemiddeld goed spelen! Er werd goed op balbezit gespeeld waar dan ook echt een aantal grote kansen uit voor kwamen! Dan wint Psv uiteindelijk genieppig de wedstrijd maar daar kan Gio dan ook niks aan doen.
‘Passie en strijd’ staat tegenwoordig zelfs op de broden bij Albert Heijn. Hol geleuter.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:25 schreef fetX het volgende:
Mwaaa, de halve selectie pakt geel. Dan heb je het niet laten lopen. Dan kun je er gewoon niet zo veel van.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:25 schreef fetX het volgende:
Ik snap dat je dat graag wil uitdragen als PSV’er, maar ze hebben de motivatie niet meer. Niet dat we anders gewonnen hadden, maar het is duidelijk dat de competitie ze geen hol meer interesseert. Ahmadi geeft het zelf toe.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mwaaa, de halve selectie pakt geel. Dan heb je het niet laten lopen. Dan kun je er gewoon niet zo veel van.
1e helft welquote:Op zondag 25 februari 2018 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt en ook vooral ook zelf lachwekkend slecht gepresteerd. Psv was zo geniaal niet.
Gestreden als leeuwen hebben ze, als je dan zo onverdiend verliest komt dat aan als een klapquote:
Ik snap dat je je schaamt. Maar als je geen inzet hebt, dan deel je die tikken waar je geel mee pakt ook niet.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat graag wil uitdragen als PSV’er, maar ze hebben de motivatie niet meer. Niet dat we anders gewonnen hadden, maar het is duidelijk dat de competitie ze geen hol meer interesseert. Ahmadi geeft het zelf toe.
Het helpt dan ook niet dat je een trainer hebt die geen enkel tactisch besef heeft.
Dat kan niet met 40% balbezit. Het was van beide kanten armoedig slecht. PSV alleen iets minder slecht.quote:
Ow, je was met een act bezig. Sorry, mijn sarcasme meter stond uit.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gestreden als leeuwen hebben ze, als je dan zo onverdiend verliest komt dat aan als een klap
Erg kort door de bocht natuurlijk, maar gefeliciteerd verder hoor. Hopelijk is het ontslag van Gio weer een stuk dichterbij.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik snap dat je je schaamt. Maar als je geen inzet hebt, dan deel je die tikken waar je geel mee pakt ook niet.
Ik hoopte het nog wat langer te rekken, jammer dit.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow, je was met een act bezig. Sorry, mijn sarcasme meter stond uit.
Nee, in de Kuip domineren kan alleen als je Feyenoord het spel probeert te laten maken.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan niet met 40% balbezit. Het was van beide kanten armoedig slecht. PSV alleen iets minder slecht.
Oke badder, als jij dat wilt geloven.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, in de Kuip domineren kan alleen als je Feyenoord het spel probeert te laten maken.
Jullie zijn helemaal en totaal naar de klote gespeeld. En flink met de krachten gesmeten, dus tegen Willem II wordt het nog genieten.
Motivatie inzet en passie is weg. Dat moet je als bestuur toch te denken geven.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:33 schreef Klummie het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Wij waren verschrikkelijk, dat was niet jullie verdienste.
Ja maar de beker.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Motivatie inzet en passie is weg. Dat moet je als bestuur toch te denken geven.
Haha. Hou op manquote:Op zondag 25 februari 2018 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, in de Kuip domineren kan alleen als je Feyenoord het spel probeert te laten maken.
Jullie zijn helemaal en totaal naar de klote gespeeld. En flink met de krachten gesmeten, dus tegen Willem II wordt het nog genieten.
Ga je mond spoelen Dummiequote:Op zondag 25 februari 2018 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan niet met 40% balbezit. Het was van beide kanten armoedig slecht. PSV alleen iets minder slecht.
Als Boetius veruit de gevaarlijkste speler aan Feyenoord-kant is, dan zegt dat al genoegquote:Op zondag 25 februari 2018 16:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk zelden een Feyenoord gezien met zo weinig idee wat ze nou precies willen
Het kan best slecht zijn, maar dan in ieder geval nog in de uitvoering.
Dit is gewoon helemaal niks
Ja de beker. Misschien moeten we we die ook maar gewoon laten schieten. Anders heb je nog kans dat Gio mag blijven zitten ookquote:
Euh, nee. Naar de kloten gespeeld worden betekent dat je tegenstander oppermachtig is obv van hun eigen goede spel. Dat was niet het geval. Feyenoord maakte vooral heel erg veel domme en klunzige fouten in balbezit. Daarnaast zag je Feyenoord organisatorisch meerdere malen compleet fout staan.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Exact, enige manier om van GvB af te komen.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja de beker. Misschien moeten we we die ook maar gewoon laten schieten. Anders heb je nog kans dat Gio mag blijven zitten ook
Dit begint nogal triest te worden.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:36 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig zijn we nu wel verlost van wijf Berghuis. Die zal de komende weken wel weer gaan lopen huilen in de media.
Zo lijken de spelers wel te denkenquote:Op zondag 25 februari 2018 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja de beker. Misschien moeten we we die ook maar gewoon laten schieten. Anders heb je nog kans dat Gio mag blijven zitten ook
Hoezo verlost? Weet jij wat er gebeurd is dan?quote:Op zondag 25 februari 2018 16:36 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig zijn we nu wel verlost van wijf Berghuis. Die zal de komende weken wel weer gaan lopen huilen in de media.
Alles om Gio er maar uit te kunnen gooienquote:Op zondag 25 februari 2018 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik meen het.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit begint nogal triest te worden.
Ze wilde helemaal niet. Maar het begint al bij die opstelling, daar geef je het eigenlijk al op.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk zelden een Feyenoord gezien met zo weinig idee wat ze nou precies willen
Het kan best slecht zijn, maar dan in ieder geval nog in de uitvoering.
Dit is gewoon helemaal niks
Jij vindt het wel lekker gaan ja?quote:Op zondag 25 februari 2018 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles om Gio er maar uit te kunnen gooien. Gast, hef jezelf op.
Feyenoord zakt helemaal niet door de ondergrens heen vandaag, zo speelt het al het gehele seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euh, nee. Naar de kloten gespeeld worden betekent dat je tegenstander oppermachtig is obv van hun eigen goede spel. Dat was niet het geval. Feyenoord maakte vooral heel erg veel domme en klunzige fouten in balbezit. Daarnaast zag je Feyenoord organisatorisch meerdere malen compleet fout staan.
Psv profiteert van het door de ondergrens zakken van Feyenoord. PSV heeft daardoor eigenlijk helemaal niet zoveel bijzonders hoeven doen om te winnen.
Dat kan iedereen wel invullen toch? Het is al vanaf zijn debuut als jong ventje een jankertje geweest, altijd boos, altijd verongelijkt.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo verlost? Weet jij wat er gebeurd is dan?
Het is gewoon zichzelf op de borst kloppen en heel hard roepen dat Feyenoord er echt alles aan heeft gedaan en helemaal is weggespeeld.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euh, nee. Naar de kloten gespeeld worden betekent dat je tegenstander oppermachtig is obv van hun eigen goede spel. Dat was niet het geval. Feyenoord maakte vooral heel erg veel domme en klunzige fouten in balbezit. Daarnaast zag je Feyenoord organisatorisch meerdere malen compleet fout staan.
Psv profiteert van het door de ondergrens zakken van Feyenoord. PSV heeft daardoor eigenlijk helemaal niet zoveel bijzonders hoeven doen om te winnen.
Kansloos verloren. PSV-helden.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die Amrabat, is niet zo goed he?quote:Op zondag 25 februari 2018 16:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze wilde helemaal niet. Maar het begint al bij die opstelling, daar geef je het eigenlijk al op.
Als jij GvB wilt houden spelen we volgend jaar weer zo'n rukseizoen. De man kan er geen reet van. Zoveel is na 3 jaar wel duidelijk.quote:
Er is behoorlijk wat nodig om Gio weg te krijgen blijkbaar.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles om Gio er maar uit te kunnen gooien. Gast, hef jezelf op.
Man man man wat was die slecht. Zegt eigenlijk ook genoeg over je coach dat een speler zo slecht mag spelen en wel 90 min in het veld staat.quote:
Zeg het dan niet, idioot.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is behoorlijk wat nodig om Gio weg te krijgen blijkbaar.
Maar als je serieus denkt dat ik wil dat ze expres de beker laten lopen, dan:x 1000 voor jou.
Het is niet omdat je het heel hard blijft roepen dat het ineens waarheid wordt. PSV speelde ok, Feyenoord uiterst dramatisch.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Feyenoord zakt helemaal niet door de ondergrens heen vandaag, zo speelt het al het gehele seizoen.
Kansloos wel ja. Naar de klote gespeeld worden is dan weer iets anders.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kansloos verloren. PSV-helden.
Leugens. Wel in de zomer graag. Optyfen met die diva.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Scrummie pleit voor een direct vertrek van Berghuis.
Je doet je username vandaag dus eer aan.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een teringwedstrijd. In die 16 jaar dat ik inmiddels een seizoenkaart heb, heb ik maar zelden een wedstrijd gezien met zo weinig inzet en mentaliteit van onze kant. Alleen maar een beetje achter de bal aan sjokken en wat blinde ballen naar voren schieten.
Scrummie snapt er helemaal niets van. Dat is toch wel duidelijk inmiddels? Niet zo serieus nemen die jongen.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord was slecht. PSV had een goede tacktiek en speelde voor de verandering eens best goed. Niks meer, niks minder volgens mij. Voor de verandering eens 90 minuten heel rustig een wedstrijd kunnen zien. Apart zo in de Kuip.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kansloos wel ja. Naar de klote gespeeld worden is dan weer iets anders.
Als je dit best goed vond...quote:Op zondag 25 februari 2018 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Feyenoord was slecht. PSV had een goede tacktiek en speelde voor de verandering eens best goed. Niks meer, niks minder volgens mij. Voor de verandering eens 90 minuten heel rustig een wedstrijd kunnen zien. Apart zo in de Kuip.
doe me een lolquote:Op zondag 25 februari 2018 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Feyenoord was slecht. PSV had een goede tacktiek en speelde voor de verandering eens best goed. Niks meer, niks minder volgens mij. Voor de verandering eens 90 minuten heel rustig een wedstrijd kunnen zien. Apart zo in de Kuip.
PSV was ook slecht. Feyenoord heeft alleen heel knap nog véél slechter gespeeld.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een vd weinigen met winnaarsmentaliteit. Maar dat is vies bij Feyenoord.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leugens. Wel in de zomer graag. Optyfen met die diva.
Vanmiddag al gezegd; Berghuis heeft absoluut geen winnaarsmentaliteit. Alles behalve zelfs.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een vd weinigen met winnaarsmentaliteit. Maar dat is vies bij Feyenoord.
Ik kan hier wel wat spelfouten ontdekkenquote:Op zondag 25 februari 2018 16:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik word dit zo zat week in week uit verlies of gelijkspelen tegen matige kut kk tiems
Nou kan ik met vandaag leven, maar ben alsnog boos had moeten winnen
wel mooie kool vilena maar verder sloeg het nergens op
gio out van gastel weg wouters opzouten teid voor vers bloed in deze matige kut kk selectie !!!!!
ja op het moment boeit me dat even niet.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kan hier wel wat spelfouten ontdekken
Tsja..quote:
Ja klopt doeiquote:Op zondag 25 februari 2018 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer jongens. Waren er een aantal die het vandaag niet op konden brengen. Backjes waren vandaag niet heel erg goed hč?
Ik ben het wel met je eens Scrum. Berghuis is een naar mannetje.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:48 schreef Scrummie het volgende:
Berghuis is gewoon een vies vervelend arrogant mannetje zodra hij niet 2 of 3 spelers boven zich heeft die nog beter/ervarener zijn zoals vorig jaar met Elia en Kuyt.
quote:
Bedankt voor je backupquote:Op zondag 25 februari 2018 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens Scrum. Berghuis is een naar mannetje.
Dummie is niet zo slim hequote:Op zondag 25 februari 2018 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
je mag god anders wel op zijn blote knieën bedanken dat Berghuis is gekomenquote:Op zondag 25 februari 2018 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt voor je backup.
Het duurt altijd even voordat andere mensen in gaan zien wat echte kenners al even constateren.
Ga er nou niet op in.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
je mag god anders wel op zijn blote knieën bedanken dat Berghuis is gekomen
hij heeft er zelfs heel veel geld voor laten liggen
Gelukkig was elke cent 't hem waard.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
je mag god anders wel op zijn blote knieën bedanken dat Berghuis is gekomen
hij heeft er zelfs heel veel geld voor laten liggen
Joh, laat gaan. Enkele nobuddies zijn het niet met mij eens. Ik heb wel eens voor hetere vuren gestaan.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanmiddag al gezegd; Berghuis heeft absoluut geen winnaarsmentaliteit. Alles behalve zelfs.
Ach ja, PSV speelt in ieder geval een spelletje dat we het hele seizoen nog amper gezien hebben. Flink druk zetten en er goed bovenop. Dat Cocu dat in de Kuip durft vind ik bewonderenswaardig (voor zo'n angsthaas) en dat het dan ook nog lukt is echt de verdienste van PSV. Kennelijk hebben ze de kansloosheid van Feyenoord goed ingeschat dan.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kansloos wel ja. Naar de klote gespeeld worden is dan weer iets anders.
Het is dat ik vermoed dat Berghuis homo is, anders had ik gezworen dat hij je wijf had geneukt.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:48 schreef Scrummie het volgende:
Berghuis is gewoon een vies vervelend arrogant mannetje zodra hij niet 2 of 3 spelers boven zich heeft die nog beter/ervarener zijn zoals vorig jaar met Elia en Kuyt.
Waar is Paxcon als je hem nodig hebtquote:Op zondag 25 februari 2018 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is dat ik vermoed dat Berghuis homo is, anders had ik gezworen dat hij je wijf had geneukt.
Let maar op, er komen binnenkort artikelen in de media dat 'de selectie' Berghuis zat is.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is dat ik vermoed dat Berghuis homo is, anders had ik gezworen dat hij je wijf had geneukt.
Dat kan best. De rest wil lekker een beetje ballen, hij wil graag nog een keer kampioen worden.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Let maar op, er komen binnenkort artikelen in de media dat 'de selectie' Berghuis zat is.
als je niet goed speelt verdien je niet om te winnenquote:Op zondag 25 februari 2018 16:40 schreef richolio het volgende:
We zijn niet zo begonnen als we wilde beginnen
-gio
Jammer, een blessure.quote:Steven Berghuis werd zondagmiddag in de rust van Feyenoord - PSV uit gewisseld. De aanvaller werd vervangen door Jean-Paul Boëtius. Trainer Giovanni van Bronckhorst hoopt dat hij zijn buitenspeler in de bekerwedstrijd tegen Willem II kan gebruiken.
"Berghuis had wat last van zijn bovenbeen", zegt Van Bronckhorst tegenover FOX Sports. "Het kwam niet door een actie, maar het werd wel steeds erger. Met hem wilde ik geen risico nemen voor woensdag. Ik hoop dat hij dan wel fit is, maar we moesten hem vandaag wel wisselen."
Je bent nou al de zoveelste die na kritiek op Berghuis begint over andere nonvoetballersquote:Op zondag 25 februari 2018 16:57 schreef Haringkop het volgende:
Scrummie is weer bezig met z’n Berghuis-bash. Echt de enige voetballer die nog een beetje niveau heeft. Lekker je hadden kapot klappen voor harde werkers zoals een Van Beek
Dit ja.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:57 schreef Haringkop het volgende:
Scrummie is weer bezig met z’n Berghuis-bash. Echt de enige voetballer die nog een beetje niveau heeft. Lekker je hadden kapot klappen voor harde werkers zoals een Van Beek
Nergens kan je zo dolle als in Zwolle man.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind Zwolle een merkwaardige stad.
Je moeder ook, maar ach.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je begint wat in herhaling te vallen.
Omdat het nogal raar is om je pijlen te richten op enige speler die nog wel een acceptabel niveau haalt dit seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent nou al de zoveelste die na kritiek op Berghuis begint over andere nonvoetballers. Moeilijk he, argumenten.
viel mee. Zelfs 2x een snelle spelhervatting gezien en een goeie redding gezien. De 1-3 aan hem te wijten, de 1 en 2 kon ie niks aan doenquote:Op zondag 25 februari 2018 16:58 schreef Haringkop het volgende:
Ohja en Jones keepte weer als een drol, ook totaal geen verrassing.
Een goed rendement is het enige wat Berghuis haalt dit seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Omdat het nogal raar is om je pijlen te richten op enige speler die nog wel een acceptabel niveau haalt dit seizoen.
Ook nergens echt fotos van hem met een wijf.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar is Paxcon als je hem nodig hebtik mis hem zo erg
alleen hij kan ons vertellen of Berghuis echt gay is
quote:Op zondag 25 februari 2018 17:01 schreef BadderHaring het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt jongens! Het gat met Ajax is weer wat het moet zijn!
Waar wil je een speler dan op gaan beoordelen?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een goed rendement is het enige wat Berghuis haalt dit seizoen.
chanantquote:Op zondag 25 februari 2018 17:01 schreef BadderHaring het volgende:
[ afbeelding ]
moet ie nog meer doen dan? Rendement is waar hij er voor staatquote:Op zondag 25 februari 2018 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je faaltquote:Op zondag 25 februari 2018 17:01 schreef BadderHaring het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi haha je plaatje doet het nietquote:Op zondag 25 februari 2018 17:01 schreef BadderHaring het volgende:
[ afbeelding ]
Berghuis scoortquote:Op zondag 25 februari 2018 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Berghuis is kut! "JA MAAR BOETIUS!"
Berghuis is kut! "JA MAAR TOORNSTRA!"
Berghuis is kut! "JA KLAPPEN VOOR BEEK!"
Berghuis is kut! "JIJ VOND VILHENA GOED HAHAHA"
Dat is ook het enige relevante voor een voetballer.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Berghuis heeft vandaag helemaal niet gescoord en een assist gegeven.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Berghuis scoort
Berghuis geeft assist
“Ja maar hij heeft ook een verkeerde pass gegeven boehoe..”
“Ja maar hij doet arrogant boehoe...”
quote:Op zondag 25 februari 2018 17:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Berghuis scoort
Berghuis geeft assist
“Ja maar hij heeft ook een verkeerde pass gegeven boehoe..”
“Ja maar hij doet arrogant boehoe...”
BadderFalingquote:Op zondag 25 februari 2018 17:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hihi haha je plaatje doet het niet
Nee, maar dat zien jullie pas wat later. Geeft allemaal niets.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je loopt gewoon weer eens compleet uit je nek te lullen.
Toch grappig dat zo'n beperkte groep bovenaan staat.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:01 schreef BadderHaring het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, het is wel gewoon een naar menneke hoor.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je loopt gewoon weer eens compleet uit je nek te lullen.
Zat er ook naar te kijken, wat een ontzettend nietszeggende selectie is dat.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:03 schreef Oldground het volgende:
[..]
Toch grappig dat zo'n beperkte groep bovenaan staat.
Dat is doorgaans voor jou bash niet relevant.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Berghuis heeft vandaag helemaal niet gescoord en een assist gegeven.
Tja, gelukkig zit daar ten opzichte van vorig jaar weer een stijgende lijn in.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:03 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad steeds minder met het Nederlands voetbal.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, gelukkig zit daar ten opzichte van vorig jaar weer een stijgende lijn in.
Niemand zegt dat het wellicht geen eng mannetje is, maar hem weg wensen getuigt van een aan krankzinnigheid grenzend gebrek aan verstand.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar dat zien jullie pas wat later. Geeft allemaal niets.
Klopt. Ook de enige rasvoetballer van de basis elf.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, het is wel gewoon een naar menneke hoor.
Dat mag jij vinden. Ik vind het een verschrikkelijke voetballer met veel talent en een aardig rendement.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het wellicht geen eng mannetje is, maar hem weg wensen getuigt van een aan krankzinnigheid grenzend gebrek aan verstand.
Eindelijk een medekenner aanwezigquote:Op zondag 25 februari 2018 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Eigenlijk moet ik ook toegeven dat ik vind dat Berghuis buiten z'n assists en goals om vrijwel niks goed doet. Alleen die assists en goals zijn er wel heel veel.
8 kools alweer.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vilhenagod.
Maar die presteert tegen topclubs altijd wel ok vind ik.
Ik vond PSV nou juist vandaag (wellicht voor de eerste keer dit seizoen) enorm overtuigend.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:03 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hahahahahahaquote:Op zondag 25 februari 2018 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond PSV nou juist vandaag (wellicht voor de eerste keer dit seizoen) enorm overtuigend.
Nog iets vaker over jezelf zeggen dat je een kenner bent. Misschien dat mensen je dan wel serieus gaan nemen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindelijk een medekenner aanwezig
Lieten er in ieder geval geen gras over groeien wat de intenties waren vanaf minuut 1. Iets dat bij Feyenoord compleet ontbrak.quote:
Te koud.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Scrummie log uit, ga buiten wandelen.
Inderdaad. Hooguit 2 of 3x eerder met zoveel overtuiging zien spelen dit seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond PSV nou juist vandaag (wellicht voor de eerste keer dit seizoen) enorm overtuigend.
Dat kloptquote:Op zondag 25 februari 2018 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Lieten er in ieder geval geen gras over groeien wat de intenties waren vanaf minuut 1. Iets dat bij Feyenoord compleet ontbrak.
Aardig rendement?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het een verschrikkelijke voetballer met veel talent en een aardig rendement.
Niks mis mee. De aandelen van PostNL zullen weer in waarde gestegen zijn.quote:
Oke, een goed rendement dan. Uitstekend zelfs. Verder een waardeloze voetballer.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aardig rendement?
Hij is na Lozano met 12 kools de topscorer van de Eredivisie als buitenspeler in een lachwekkend presterende ploeg. Met 8 assists.
Log uit Dummiequote:Op zondag 25 februari 2018 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, een goed rendement dan. Uitstekend zelfs. Verder een waardeloze voetballer.
Niemand.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
In bijna alle grote wedstrijden dit seizoen heb ik berghuis niet gezien
wie wel?
Wat moet een rechtsbuiten nog meer doen dan van jou? Buiten enorm vaak betrokken zijn bij kansen en goals?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, een goed rendement dan. Uitstekend zelfs. Verder een waardeloze voetballer.
Log uit Dummiequote:Op zondag 25 februari 2018 17:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand.
MAAR RENDEMENT GOALS EN ASSISTS JAAAAAAA BERGHUISGOD
Zonder zijn goals en assists stonden jullie gewoon in het rechter rijtje.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
wie wel?
Nogmaals, waar wil je dan op gaan beoordelen of een speler moet blijven of niet?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand.
MAAR RENDEMENT GOALS EN ASSISTS JAAAAAAA BERGHUISGOD
CL: 1 goal, 2 assists.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
wie wel?
pleur jij is lekker op johquote:Op zondag 25 februari 2018 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zonder zijn goals en assists stonden jullie gewoon in het rechter rijtje.
Goed spelen, een bal kunnen passen over 3 meter, niet 80 keer per wedstrijd achteruit dribbelen, zorgen dat van de 30 aanvallen er niet 28 bij hem stoppen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moet een rechtsbuiten nog meer doen dan van jou? Buiten enorm vaak betrokken zijn bij kansen en goals?
Helemaal niet. Ik ben ook kritisch op de wanvertoningen van Boetius.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:16 schreef Typisch het volgende:
Scrummie houdt meer van lege omhulsels zoals Boetius. Daarom stemt ie ook FvD.
Scrummie is een lieve jongen maar als het over voetbal gaat kan hij beter wat anders gaan doen..quote:Op zondag 25 februari 2018 17:16 schreef Haringkop het volgende:
Nog los van het feit dat hij negen vd tien het spel moet verdelen om dat geen middenvelder dit kan![]()
Wat een mongolendiscussie is dit zeg
Wel assist. Prima rendement vandaag.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben ook kritisch op de wanvertoningen van Boetius.
Klopt. Boetiusgodquote:Op zondag 25 februari 2018 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel assist. Prima rendement vandaag.
Oh deze overwinning was overduidelijk verdiend en ook zeker met overtuiging. Maar ja, met een kwalitatief vergelijkbare selectie is dat tegen een tactisch infantiel als Gio is dat ook geen enorme beproeving.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo lachen, ik bedacht me net jouw posts in de winterstop weer. Over de totale ineenstorting van PSV die er voor zou zorgen dat Feyenoord dit jaar kampioen ging worden.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
pleur jij is lekker op joh
39 procent balbezit
elke week
lachwekkend dat psv
Jammer dat het altijd op deze manier moet.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Scrummie is een lieve jongen maar als het over voetbal gaat kan hij beter wat anders gaan doen..
Tering zegquote:Op zondag 25 februari 2018 17:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed spelen, een bal kunnen passen over 3 meter, niet 80 keer per wedstrijd achteruit dribbelen, zorgen dat van de 30 aanvallen er niet 28 bij hem stoppen.
quote:Op zondag 25 februari 2018 17:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Om Elia te overtreffen? Nee. Als voetballer bij Feyenoord? Waarschijnlijk niet.
Wat voor argumenten heb je nog nodig behalve de statistieken en het feit dat er werkelijk NIEMAND het met je eens is hier?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat je argumenten weer op zijn.
quote:Op zondag 25 februari 2018 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor argumenten heb je nog nodig behalve de statistieken en het feit dat er werkelijk NIEMAND het met je eens is hier?
Best aandoenlijk dat je je frustratie afreageert op één speler die uitgerekend samen met Jřrgensen Feyenoord redden van een droevig seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar dat zien jullie pas wat later. Geeft allemaal niets.
Correctie: een nog droeviger seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best aandoenlijk dat je je frustratie afreageert op één speler die uitgerekend samen met Jřrgensen Feyenoord redden van een droevig seizoen.
Ik vraag me oprecht af waar het mis is gegaan met iedereen hier.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:24 schreef BadderHaring het volgende:
En dan te bedenken dat Scrummie een paar jaar terug nog in beeld was voor de functie van TD.
Nu staat hij wel stevig voor lul, hoor.
Ik wel hoorquote:Op zondag 25 februari 2018 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor argumenten heb je nog nodig behalve de statistieken en het feit dat er werkelijk NIEMAND het met je eens is hier?
Ik denk dat het begonnen is op de dag dat je besloot om je medicijnen niet meer in te nemen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af waar het mis is gegaan met iedereen hier.
Doorselecteren..maar wie dan?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:34 schreef Maastoren het volgende:
Zolang Gio coach is van Feyenoord wordt het niks meer. Zelfde geldt voor Van Geel. Zie zo'n Amrabat. Daar heb je rond de 5 miljoen voor neergelegd. Als hij dit seizoen 5 goede wedstrijden heeft gespeeld dan is het veel. Nietsnut Toornstra verlengen ipv doorselecteren. Dan krijg je oogaids zoals vandaag. Hoeveel wedstrijden heeft Jones voor Feyenoord gewonnen op PSV-uit van vorig seizoen na? Hoe kan je in vredesnaam een middenveld met Vilhena-KEA-Amrabat opstellen? Hopelijk verliezen we woensdag. Misschien wordt men dan wakker.
Zo dan. Badderharing deelt koeken uit.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat het begonnen is op de dag dat je besloot om je medicijnen niet meer in te nemen.
Vanaf toen is de wereld gek geworden, toch?
Toch, spelers als Malacia en Jorgensen zou ik best bij PSV willen zien. Die Jorgensen is echt een handenbindertje in de 16.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:34 schreef Maastoren het volgende:
Zolang Gio coach is van Feyenoord wordt het niks meer. Zelfde geldt voor Van Geel. Zie zo'n Amrabat. Daar heb je rond de 5 miljoen voor neergelegd. Als hij dit seizoen 5 goede wedstrijden heeft gespeeld dan is het veel. Nietsnut Toornstra verlengen ipv doorselecteren. Dan krijg je oogaids zoals vandaag. Hoeveel wedstrijden heeft Jones voor Feyenoord gewonnen op PSV-uit van vorig seizoen na? Hoe kan je in vredesnaam een middenveld met Vilhena-KEA-Amrabat opstellen? Hopelijk verliezen we woensdag. Misschien wordt men dan wakker.
Vind het ook allemaal nergens voor nodig dit. Dom gedoequote:Op zondag 25 februari 2018 17:33 schreef Elan het volgende:
Doe eens niet zo ontzettend kut tegen Scrummie met z'n allen.
Volgens mij is Feyenoord een BVO en worden er mensen betaald om fulltime potentiële versterkingen te bekijken en te beoordelen.quote:
Doodzonde dat je als kampioen niet doorpakt. We mogen concluderen dat Van Geel keihard heeft gefaald. Hoeveel middelmaat uit de Eredivisie moet er nog worden gehaald voordat die blinde dat ziet?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch, spelers als Malacia en Jorgensen zou ik best bij PSV willen zien. Die Jorgensen is echt een handenbindertje in de 16.
Verder is het best wel kut bij jullie in de selectie, zelfs naar Eredivisiemaatstaf.
Ik dacht vanuit de jeugd doorselecteren, zoals die term doorgaans wordt gebruiktquote:Op zondag 25 februari 2018 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij is Feyenoord een BVO en worden er mensen betaald om fulltime potentiële versterkingen te bekijken en te beoordelen.
Bekerwinst maakt geen zak uit, het is hoe dan ook een kutseizoenquote:Op zondag 25 februari 2018 17:37 schreef zoekeenleven het volgende:
Alsof we in deze vorm uberhaupt kans maken om de beker te winnen.
Kutseizoen
Nee want de beker is echte prijs!!!111!!!!quote:Op zondag 25 februari 2018 17:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bekerwinst maakt geen zak uit, het is hoe dan ook een kutseizoen
Ergste is dat niemand zich daadwerkelijk kritisch uit laat.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:37 schreef zoekeenleven het volgende:
Alsof we in deze vorm uberhaupt kans maken om de beker te winnen.
Kutseizoen
Tuurlijk maakt dat wel uit, ik heb geen zin om zo'n finale te verliezen en dan al dat gezeik over die wedstrijd op mijn werk weer aan te moeten horen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bekerwinst maakt geen zak uit, het is hoe dan ook een kutseizoen
De beker is 1 vd 2 prijzen die te vergeven zijn, dus winnen is altijd lekker. Maar dat maakt het niet minder een kutseizoenquote:Op zondag 25 februari 2018 17:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee want de beker is echte prijs!!!111!!!!
Berghuis > Feyenoordquote:Op zondag 25 februari 2018 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb het vorige week nog gepost
Berghuis speelt gewoon kut
Af en toe gooit hij er een actie uit met rendement maar het is allemaal veel te weinig
Het probleem is dat hij zich zelf fantastische vind voetballen
komt ook door die mongolen van de media die allemaal roepen dat hij het zo goed doet na een wedstrijd waar die 1 actie ofzo heeft
Ik vind het allemaal gewoon zwaar kut wat hij laat zien want anders zouden we nu niet op die plek staan waar we nu staan
Berghuis staat op 12 goals en 8 assist. Naast hem en Vilhena is niemand belangrijker voor de ploeg qua scorend vermogen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb het vorige week nog gepost
Berghuis speelt gewoon kut
Af en toe gooit hij er een actie uit met rendement maar het is allemaal veel te weinig
Het probleem is dat hij zich zelf fantastische vind voetballen
komt ook door die mongolen van de media die allemaal roepen dat hij het zo goed doet na een wedstrijd waar die 1 actie ofzo heeft
Ik vind het allemaal gewoon zwaar kut wat hij laat zien want anders zouden we nu niet op die plek staan waar we nu staan
De beker zou een deel van de ellende alleen maar verbloemen. De geestelijk gehandicapten in het Maasgebouw moet je geen reden geven om de absolute oogtyfus die we dit seizoen voorgeschoteld krijgen enigszins goed te praten door een bekerwinst.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De beker is 1 vd 2 prijzen die te vergeven zijn, dus winnen is altijd lekker. Maar dat maakt het niet minder een kutseizoen
Malacia en Haps ook wel. Verder is het inderdaad een complete renovatie die doorgevoerd moet worden, waarvan ik niet verwacht dat het kan gebeuren en je dus volgend jaar wederom met een kutseizoen te maken krijgt.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij is Feyenoord een BVO en worden er mensen betaald om fulltime potentiële versterkingen te bekijken en te beoordelen.
[..]
Doodzonde dat je als kampioen niet doorpakt. We mogen concluderen dat Van Geel keihard heeft gefaald. Hoeveel middelmaat uit de Eredivisie moet er nog worden gehaald voordat die blinde dat ziet?
Alleen een Berghuis, Vilhena (meestal) en Jorgensen zijn in principe goed genoeg inderdaad. De rest zouden ze bij jullie en Ajax nieteens in de selectie willen hebben. Bij Feyenoord betalen we er grof geld voor. Zie middelmaat Larsson, Toornstra, St. Juste, Amrabat etc.
de beker winnen is gewoon een prijs winnen waar ze in 020 al vier jaar op rij niets winnen met hun supertalenten die allemaal 40 miljoen waard zijn en hun dikke bankrekeningquote:Op zondag 25 februari 2018 17:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De beker is 1 vd 2 prijzen die te vergeven zijn, dus winnen is altijd lekker. Maar dat maakt het niet minder een kutseizoen
Ludiek.quote:Trainer Feyenoord Gio GRATIS af te halen!
Beschrijving
Een levende legende als speler. 3 prijzen gewonnen als trainer van Feyenoord, maar genoeg is genoeg!
Gegarandeerd succes met het breken van clubrecords!
Zoals;
- de 1e trainer met 7 nederlagen op rij bij Feyenoord!
- de 1e trainer dat in één seizoen alle topwedstrijden verliest in de clubgeschiedenis!
- en nog meer..
100% gegarandeerd succes! Helaas is het voetbal op dit moment, ofja het hele seizoen niet om aan te gluren.
Graag ophalen bij Stadion Rotterdam De Kuip. Graag melden bij het Maasgebouw. Het liefst vandaag nog!
Alvast bedankt!
Maak je geen illusies. Zolang Gio hier zit en er geen creativiteit bij komt zal er niks verbeteren.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:45 schreef jsuijker het volgende:
Wat een zaadpartij weer.
Mag hopen dat t woensdag een stuk beter is.
Malacia is in potentie een goede uiteraard. Haps vind ik niet overtuigend. Laat verdedigend genoeg steken vallen. Des te triester is dat je die ook voor enkele miljoenen haalt als je Malacia in huis hebtquote:Op zondag 25 februari 2018 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Malacia en Haps ook wel. Verder is het inderdaad een complete renovatie die doorgevoerd moet worden, waarvan ik niet verwacht dat het kan gebeuren en je dus volgend jaar wederom met een kutseizoen te maken krijgt.
Levende legende als speler.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ludiek.
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
Ik dacht dat Gio van de Molukken afkwam? Een echte Molukker ging vroeger treinen kapen.
Gio is maar een slap aftreksel, laffe hond.
Wat een conclusiequote:Op zondag 25 februari 2018 17:53 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat we dit seizoen net 55 punten gaan halen, wat een wanprestatie.
Hopelijk doen ze dat ookquote:Op zondag 25 februari 2018 17:58 schreef Elan het volgende:
Utrecht kan bij winst over ons heen gaan voor p4 (1-1 nu)
Neejoh. We zijn vorig seizoen toch kampioen geworden? Het Varkenoord>Eredivisie>Scandinaviëquote:Op zondag 25 februari 2018 17:59 schreef Scrummie het volgende:
u ik mijn Berghuis antipathie heb laten doorschemeren (misschien ietwat verborgen) kunnen we nu wel over naar Van Geel, want die is verantwoordelijk voor een bizarre disbalans in een selectie die nog geen 3 kwart jaar terug juist perfect in balans was.
#VanGeelOUT
mee eensquote:Op zondag 25 februari 2018 17:59 schreef Scrummie het volgende:
Nu ik mijn Berghuis antipathie heb laten doorschemeren (misschien ietwat verborgen) kunnen we nu wel over naar Van Geel, want die is verantwoordelijk voor een bizarre disbalans in een selectie die nog geen 3 kwart jaar terug juist perfect in balans was.
#VanGeelOUT
Dan moet je gewoon naar Voetbal Inside kijken in plaats van die flutKLB-topics van je aanmaken.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:03 schreef Iwanius het volgende:
Yo..
[ afbeelding ]
Los van het gegeven dat jullie bewust de wedstrijd verloren, ben ik toch benieuwd naar die vlag zoals hierboven afgebeeld. Wat was de reden zoal?
Het is nu ook echt een dubbel gevoel. We moeten die beker pakken maar moeten ook verlost worden v Gio..quote:Op zondag 25 februari 2018 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Zolang Gio hier zit en er geen creativiteit bij komt zal er niks verbeteren.
Ik mag toch hopen dat ze bij het bestuur ook wel inzien dat je na dit seizoen, of je de beker nu wint of verliest, niet verder kunt met Gio.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:04 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Het is nu ook echt een dubbel gevoel. We moeten die beker pakken maar moeten ook verlost worden v Gio..
Winnen we die beker dan zijn we nog niet v hem verlost
SK-houders zullen eind volgende maart wel weer een mailtje krijgen dat ze kunnen verlengen en de prijzen maar enkele tientallen euro's omhoog gaan.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:05 schreef Elan het volgende:
Verwacht volgend seizoen hoop lege plekken als Gio aanblijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |