Berghuis > Feyenoordquote:Op zondag 25 februari 2018 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb het vorige week nog gepost
Berghuis speelt gewoon kut
Af en toe gooit hij er een actie uit met rendement maar het is allemaal veel te weinig
Het probleem is dat hij zich zelf fantastische vind voetballen
komt ook door die mongolen van de media die allemaal roepen dat hij het zo goed doet na een wedstrijd waar die 1 actie ofzo heeft
Ik vind het allemaal gewoon zwaar kut wat hij laat zien want anders zouden we nu niet op die plek staan waar we nu staan
Berghuis staat op 12 goals en 8 assist. Naast hem en Vilhena is niemand belangrijker voor de ploeg qua scorend vermogen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb het vorige week nog gepost
Berghuis speelt gewoon kut
Af en toe gooit hij er een actie uit met rendement maar het is allemaal veel te weinig
Het probleem is dat hij zich zelf fantastische vind voetballen
komt ook door die mongolen van de media die allemaal roepen dat hij het zo goed doet na een wedstrijd waar die 1 actie ofzo heeft
Ik vind het allemaal gewoon zwaar kut wat hij laat zien want anders zouden we nu niet op die plek staan waar we nu staan
De beker zou een deel van de ellende alleen maar verbloemen. De geestelijk gehandicapten in het Maasgebouw moet je geen reden geven om de absolute oogtyfus die we dit seizoen voorgeschoteld krijgen enigszins goed te praten door een bekerwinst.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De beker is 1 vd 2 prijzen die te vergeven zijn, dus winnen is altijd lekker. Maar dat maakt het niet minder een kutseizoen
Malacia en Haps ook wel. Verder is het inderdaad een complete renovatie die doorgevoerd moet worden, waarvan ik niet verwacht dat het kan gebeuren en je dus volgend jaar wederom met een kutseizoen te maken krijgt.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens mij is Feyenoord een BVO en worden er mensen betaald om fulltime potentiële versterkingen te bekijken en te beoordelen.
[..]
Doodzonde dat je als kampioen niet doorpakt. We mogen concluderen dat Van Geel keihard heeft gefaald. Hoeveel middelmaat uit de Eredivisie moet er nog worden gehaald voordat die blinde dat ziet?
Alleen een Berghuis, Vilhena (meestal) en Jorgensen zijn in principe goed genoeg inderdaad. De rest zouden ze bij jullie en Ajax nieteens in de selectie willen hebben. Bij Feyenoord betalen we er grof geld voor. Zie middelmaat Larsson, Toornstra, St. Juste, Amrabat etc.
de beker winnen is gewoon een prijs winnen waar ze in 020 al vier jaar op rij niets winnen met hun supertalenten die allemaal 40 miljoen waard zijn en hun dikke bankrekeningquote:Op zondag 25 februari 2018 17:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De beker is 1 vd 2 prijzen die te vergeven zijn, dus winnen is altijd lekker. Maar dat maakt het niet minder een kutseizoen
Ludiek.quote:Trainer Feyenoord Gio GRATIS af te halen!
Beschrijving
Een levende legende als speler. 3 prijzen gewonnen als trainer van Feyenoord, maar genoeg is genoeg!
Gegarandeerd succes met het breken van clubrecords!
Zoals;
- de 1e trainer met 7 nederlagen op rij bij Feyenoord!
- de 1e trainer dat in één seizoen alle topwedstrijden verliest in de clubgeschiedenis!
- en nog meer..
100% gegarandeerd succes! Helaas is het voetbal op dit moment, ofja het hele seizoen niet om aan te gluren.
Graag ophalen bij Stadion Rotterdam De Kuip. Graag melden bij het Maasgebouw. Het liefst vandaag nog!
Alvast bedankt!
Maak je geen illusies. Zolang Gio hier zit en er geen creativiteit bij komt zal er niks verbeteren.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:45 schreef jsuijker het volgende:
Wat een zaadpartij weer.
Mag hopen dat t woensdag een stuk beter is.
Malacia is in potentie een goede uiteraard. Haps vind ik niet overtuigend. Laat verdedigend genoeg steken vallen. Des te triester is dat je die ook voor enkele miljoenen haalt als je Malacia in huis hebtquote:Op zondag 25 februari 2018 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Malacia en Haps ook wel. Verder is het inderdaad een complete renovatie die doorgevoerd moet worden, waarvan ik niet verwacht dat het kan gebeuren en je dus volgend jaar wederom met een kutseizoen te maken krijgt.
Levende legende als speler.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ludiek.
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
Ik dacht dat Gio van de Molukken afkwam? Een echte Molukker ging vroeger treinen kapen.
Gio is maar een slap aftreksel, laffe hond.
Wat een conclusiequote:Op zondag 25 februari 2018 17:53 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat we dit seizoen net 55 punten gaan halen, wat een wanprestatie.
Hopelijk doen ze dat ookquote:Op zondag 25 februari 2018 17:58 schreef Elan het volgende:
Utrecht kan bij winst over ons heen gaan voor p4 (1-1 nu)
Neejoh. We zijn vorig seizoen toch kampioen geworden? Het Varkenoord>Eredivisie>Scandinaviëquote:Op zondag 25 februari 2018 17:59 schreef Scrummie het volgende:
u ik mijn Berghuis antipathie heb laten doorschemeren (misschien ietwat verborgen) kunnen we nu wel over naar Van Geel, want die is verantwoordelijk voor een bizarre disbalans in een selectie die nog geen 3 kwart jaar terug juist perfect in balans was.
#VanGeelOUT
mee eensquote:Op zondag 25 februari 2018 17:59 schreef Scrummie het volgende:
Nu ik mijn Berghuis antipathie heb laten doorschemeren (misschien ietwat verborgen) kunnen we nu wel over naar Van Geel, want die is verantwoordelijk voor een bizarre disbalans in een selectie die nog geen 3 kwart jaar terug juist perfect in balans was.
#VanGeelOUT
Dan moet je gewoon naar Voetbal Inside kijken in plaats van die flutKLB-topics van je aanmaken.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:03 schreef Iwanius het volgende:
Yo..
[ afbeelding ]
Los van het gegeven dat jullie bewust de wedstrijd verloren, ben ik toch benieuwd naar die vlag zoals hierboven afgebeeld. Wat was de reden zoal?
Het is nu ook echt een dubbel gevoel. We moeten die beker pakken maar moeten ook verlost worden v Gio..quote:Op zondag 25 februari 2018 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Zolang Gio hier zit en er geen creativiteit bij komt zal er niks verbeteren.
Ik mag toch hopen dat ze bij het bestuur ook wel inzien dat je na dit seizoen, of je de beker nu wint of verliest, niet verder kunt met Gio.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:04 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Het is nu ook echt een dubbel gevoel. We moeten die beker pakken maar moeten ook verlost worden v Gio..
Winnen we die beker dan zijn we nog niet v hem verlost
SK-houders zullen eind volgende maart wel weer een mailtje krijgen dat ze kunnen verlengen en de prijzen maar enkele tientallen euro's omhoog gaan.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:05 schreef Elan het volgende:
Verwacht volgend seizoen hoop lege plekken als Gio aanblijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |