Zat er ook naar te kijken, wat een ontzettend nietszeggende selectie is dat.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:03 schreef Oldground het volgende:
[..]
Toch grappig dat zo'n beperkte groep bovenaan staat.
Dat is doorgaans voor jou bash niet relevant.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Berghuis heeft vandaag helemaal niet gescoord en een assist gegeven.
Tja, gelukkig zit daar ten opzichte van vorig jaar weer een stijgende lijn in.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:03 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad steeds minder met het Nederlands voetbal.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, gelukkig zit daar ten opzichte van vorig jaar weer een stijgende lijn in.
Niemand zegt dat het wellicht geen eng mannetje is, maar hem weg wensen getuigt van een aan krankzinnigheid grenzend gebrek aan verstand.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar dat zien jullie pas wat later. Geeft allemaal niets.
Klopt. Ook de enige rasvoetballer van de basis elf.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, het is wel gewoon een naar menneke hoor.
Dat mag jij vinden. Ik vind het een verschrikkelijke voetballer met veel talent en een aardig rendement.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het wellicht geen eng mannetje is, maar hem weg wensen getuigt van een aan krankzinnigheid grenzend gebrek aan verstand.
Eindelijk een medekenner aanwezigquote:Op zondag 25 februari 2018 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Eigenlijk moet ik ook toegeven dat ik vind dat Berghuis buiten z'n assists en goals om vrijwel niks goed doet. Alleen die assists en goals zijn er wel heel veel.
8 kools alweer.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vilhenagod.
Maar die presteert tegen topclubs altijd wel ok vind ik.
Ik vond PSV nou juist vandaag (wellicht voor de eerste keer dit seizoen) enorm overtuigend.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:03 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hahahahahahaquote:Op zondag 25 februari 2018 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond PSV nou juist vandaag (wellicht voor de eerste keer dit seizoen) enorm overtuigend.
Nog iets vaker over jezelf zeggen dat je een kenner bent. Misschien dat mensen je dan wel serieus gaan nemen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindelijk een medekenner aanwezig
Lieten er in ieder geval geen gras over groeien wat de intenties waren vanaf minuut 1. Iets dat bij Feyenoord compleet ontbrak.quote:
Te koud.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Scrummie log uit, ga buiten wandelen.
Inderdaad. Hooguit 2 of 3x eerder met zoveel overtuiging zien spelen dit seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond PSV nou juist vandaag (wellicht voor de eerste keer dit seizoen) enorm overtuigend.
Dat kloptquote:Op zondag 25 februari 2018 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Lieten er in ieder geval geen gras over groeien wat de intenties waren vanaf minuut 1. Iets dat bij Feyenoord compleet ontbrak.
Aardig rendement?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het een verschrikkelijke voetballer met veel talent en een aardig rendement.
Niks mis mee. De aandelen van PostNL zullen weer in waarde gestegen zijn.quote:
Oke, een goed rendement dan. Uitstekend zelfs. Verder een waardeloze voetballer.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aardig rendement?
Hij is na Lozano met 12 kools de topscorer van de Eredivisie als buitenspeler in een lachwekkend presterende ploeg. Met 8 assists.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |