slap excuus dit duckquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom daar maar één keer per jaar in de buurt, en dat was afgelopen vrijdag.
sympathiek van me he?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De drempelellende blijft me bespaard.
Dan had hij nu weer op een andere plek gelegenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:31 schreef nijnja het volgende:
Kutzoetermeer.
Je lijkt mij wel met Deventer een paar jaar terug
beter deventer dan zoetermeerquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:31 schreef nijnja het volgende:
Kutzoetermeer.
Je lijkt mij wel met Deventer een paar jaar terug
Nee, echt een flink stuk lopen vanaf de dichtsbijzijnde parkeerplaatsquote:
welnee manquote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, echt een flink stuk lopen vanaf de dichtsbijzijnde parkeerplaats
haten op de randstadrailquote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
beetje echter treinen vervangen voor veredelde trams.. :w kut stad
En, waar is 'ie nu?quote:
nou en, ik was ook half uur langer bezig gisteren.. Toewijding!!!quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch al gauw een uur rijden, en dat is exclusief wegleggen.
knoop op de terug weg de stok onder uw rechtervoet..quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeie. Gewoon halen die stok. #yolo enzoquote:Op woensdag 28 februari 2018 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik er wel tijd voor hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2018 16:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Boeie. Gewoon halen die stok. #yolo enzo
Zeiksnor.quote:Op woensdag 28 februari 2018 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik er wel tijd voor hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |