Beetje laatquote:Op zondag 25 februari 2018 07:20 schreef opperkleurder het volgende:
Het is fijn dat ik nu ook kijk voor de morele support.
ik heb alles maar uitgedaanquote:Op zondag 25 februari 2018 07:24 schreef superniger het volgende:
Heeft iemand nog een schoon onderbroekje te leen?
Ik heb ze allemaal al gewisseld en gelijk weer bij de vuile was gegooid, sorryquote:Op zondag 25 februari 2018 07:24 schreef superniger het volgende:
Heeft iemand nog een schoon onderbroekje te leen?
We kijken op z'n Columbiafaniaansquote:
leuk souvenirquote:
ik was er ook net op tijdquote:Op zondag 25 februari 2018 07:25 schreef franklop het volgende:
Blij dat ik precies voor het 3e kwart wakker geworden ben
quote:Op zondag 25 februari 2018 07:27 schreef Montov het volgende:
Mooi gelijkspel. Dubbel goud. Op naar het langlaufen.
Over 4 jaar ook maar tienden goals gaan meten.quote:Op zondag 25 februari 2018 07:27 schreef Montov het volgende:
Dat zou wel een giga anti-climax zijnquote:Op zondag 25 februari 2018 07:27 schreef Montov het volgende:
Jaquote:Op zondag 25 februari 2018 07:28 schreef DaveDave09 het volgende:
Golden goal period voor 20 min nu dan shoot-outs toch?
Of Griekenland het EK voetbal 2004.quote:Op zondag 25 februari 2018 07:40 schreef Nielsch het volgende:
Als Duitsland dit wint is dat toch wel een onverwacht historisch sportmoment. Lijkt me een beetje hetzelfde als toe Japan won van Zuid Afrika tijdens het WK Rugby in 2015.
CharisteasGODquote:Op zondag 25 februari 2018 07:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of Griekenland het EK voetbal 2004.
bij shootouts schakel ik overquote:
Dat wel ja, maar sportwonders zijn altijd leuker. Naja dankzij Duitsland hadden we tenminste wel een mooie finale.quote:Op zondag 25 februari 2018 07:58 schreef opperkleurder het volgende:
Terechte winst, zowel over vandaag als het hele toernooi.
Het is al een sportwonder dat dit team mee mocht doen. IOCquote:Op zondag 25 februari 2018 07:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar sportwonders zijn altijd leuker. Naja dankzij Duitsland hadden we tenminste wel een mooie finale.
ze stonden voor vandaag achter hèquote:Op zondag 25 februari 2018 08:10 schreef northernlight81 het volgende:
Het lijkt erop dat Duitsland ook nog de eerste plaats in het medailleklassement gaat verliezen.
Volgens mij boeit dat de sporters zelf weinig tot niets. Die zijn gewoon met hun eigen sport bezig. Toch meer iets van journalisten en supporters.quote:Op zondag 25 februari 2018 08:10 schreef northernlight81 het volgende:
Het lijkt erop dat Duitsland ook nog de eerste plaats in het medailleklassement gaat verliezen.
Ja, maar ze waren 1,5 minuut speeltijd verwijderd van de eerste plaats met 3-2 voor.quote:Op zondag 25 februari 2018 08:17 schreef franklop het volgende:
[..]
ze stonden voor vandaag achter hè
Waarom zou je in vredesnaam een microfoon bij spelers houden tijdens een huldiging?quote:Op zondag 25 februari 2018 08:22 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Triest ook. Geen microfoon bij de spelers...
Tijdens de wedstrijd hoor je duidelijk geluid van het ijs komen. Ook het publiek kon je horen. Het is nogal triest om dan al dat geluid weg te draaien als de Russen hun eigen volkslied zingen.quote:Op zondag 25 februari 2018 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam een microfoon bij spelers houden tijdens een huldiging?
Tja, ik zie er de toegevoegde waarde niet van om wat vals gezang er bovenuit te laten komen (ongeacht welk land goud krijgt).quote:Op zondag 25 februari 2018 11:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd hoor je duidelijk geluid van het ijs komen. Ook het publiek kon je horen. Het is nogal triest om dan al dat geluid weg te draaien als de Russen hun eigen volkslied zingen.
Ik vind het altijd wel mooi. Ook bijvoorbeeld bij het voetbal, als spelers zoals Buffon uitbundig meezingen. En in dit geval had het zeker nut, want die olympische hymne gaat natuurlijk helemaal nergens over.quote:Op zondag 25 februari 2018 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, ik zie er de toegevoegde waarde niet van om wat vals gezang er bovenuit te laten komen (ongeacht welk land goud krijgt).
Ik neem aan dat ze Poetin en co inmiddels een bedankje hebben gestuurd voor het missen van dat moment, hebben ze toch maar mooi vooral aan die lui te danken.quote:Op zondag 25 februari 2018 11:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel mooi. Ook bijvoorbeeld bij het voetbal, als spelers zoals Buffon uitbundig meezingen. En in dit geval had het zeker nut, want die olympische hymne gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Ben benieuwd of ze er wat gaan doen vanuit het IOC. Ik gok niets.quote:6.
Not solicit or accept the national flag, anthem, emblem and symbols at any
Olympic site (e.g. accepting the national flag from the public, singing the
national anthem inside an
Olympic venue, etc.).
denk dat ze blij mogen zijn dat ze uberhaupt mee mogen doen, dan moet je nu ook niet miepen hoorquote:Op zondag 25 februari 2018 11:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd hoor je duidelijk geluid van het ijs komen. Ook het publiek kon je horen. Het is nogal triest om dan al dat geluid weg te draaien als de Russen hun eigen volkslied zingen.
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen lijkt me nog altijd belangrijker dan de politieke spelletjes die er gespeeld worden.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat ze blij mogen zijn dat ze uberhaupt mee mogen doen, dan moet je nu ook niet miepen hoor
het tegendeel is al bewezen he, Rusland is als land schuldig bevondenquote:Op zondag 25 februari 2018 12:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen lijkt me nog altijd belangrijker dan de politieke spelletjes die er gespeeld worden.
Zweden en Duitsland hebben sowieso goede competities voor vrouwen maar of ze professioneel zijn weet ik niet, zal geen vetpot zijnquote:Op zondag 25 februari 2018 12:20 schreef TjjWester het volgende:
Bestaat er een echte professionele ijshockey competitie voor dames? Ik zie dat er in amerika een competitie is met 4 teams en in canada eentje met 7 teams.
Haha grapjas ze zijn gewoon meerdere malen schuldig bevonden na een dopingsschandaal dat zn weerga haast niet kent.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen lijkt me nog altijd belangrijker dan de politieke spelletjes die er gespeeld worden.
Beter van niet inderdaad, in elke sport verneuken de spelers meestal het volkslied voorafgaand aan de wedstrijd.quote:Op zondag 25 februari 2018 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam een microfoon bij spelers houden tijdens een huldiging?
Ik heb het over de spelers die hier aanwezig zijn. Die zijn gewoon nog onschuldig.quote:Op zondag 25 februari 2018 13:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha grapjas ze zijn gewoon meerdere malen schuldig bevonden na een dopingsschandaal dat zn weerga haast niet kent.
Daarom mogen ze ook meedoen. Maar niet onder Russische vlag, want die zijn als land schuldig bevonden.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:13 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ik heb het over de spelers die hier aanwezig zijn. Die zijn gewoon nog onschuldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |