Hey Jojo. Mijn zoon ging goed vernam uk vandaag tijdens het gesprekje op school. Dan weet je dat.quote:
Betreft een jaartje een volledig jaar?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag gedaan, de teller loopt.
zullen we dan tegelijk gaan, lekker theatraalquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach. nog een jaartje of zo en dan zal ik mij net als rene verwijderen hier.
Ik geef 'm wat respijt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betreft een jaartje een volledig jaar?
Kun jij Caland laten unbannen. Ik heb wat informatie over Nimma nodig. Dank alvast.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag gedaan, de teller loopt.
Daarnaast kan de onverschillige aanduiding ofzo ook weer wat meer of minder inhouden. Moeilijk deze hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betreft een jaartje een volledig jaar?
Goed bezig.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey Jojo. Mijn zoon ging goed vernam uk vandaag tijdens het gesprekje op school. Dan weet je dat.
Alsof Onlogisch ook maar iets van macht heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun jij Caland laten unbannen. Ik heb wat informatie over Nimma nodig. Dank alvast.
Nimmaquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun jij Caland laten unbannen. Ik heb wat informatie over Nimma nodig. Dank alvast.
Zeker.quote:
Lekker man. Daarna hand in hand springen in de piushaven en een nieuw leven beginnen in Berkel enschot.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
zullen we dan tegelijk gaan, lekker theatraal
Wow. De dissen volgen elkaar vanavond wel in rap tempo op zeg.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alsof Onlogisch ook maar iets van macht heeft.
Beetje zoals de klanten bij je moeder.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wow. De dissen volgen elkaar vanavond wel in rap tempo op zeg.
Ik probeer die jongen zijn zelfvertrouwen wat op te vijzelen. Die krijgt diss na diss te verwerken. Dat verdient hij niet.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alsof Onlogisch ook maar iets van macht heeft.
En als je je precies hetzelfde laat verwijderen zoals Rene zal Onlogisch eerst moeten aftreden voordat hij weer kan worden aangesteld.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarnaast kan de onverschillige aanduiding ofzo ook weer wat meer of minder inhouden. Moeilijk deze hoor.
Oke, n1ek!quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:11 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb zojuist mijn kop helemaal kaal geschoren, ik zag eruit als Clown Bassie met een baard..
Zonde. Ik had graag voor- en na pics gezien.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:11 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb zojuist mijn kop helemaal kaal geschoren, ik zag eruit als Clown Bassie met een baard..
Kutrotonde wel. Verder prima stadje hoor.quote:
Nee man, gek.quote:
Tering, hoelang zit hij vast? Duurt lang dit.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan moet je beter je best doen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik probeer die jongen zijn zelfvertrouwen wat op te vijzelen. Die krijgt diss na diss te verwerken. Dat verdient hij niet.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker man. Daarna hand in hand springen in de piushaven en een nieuw leven beginnen in Berkel enschot.
Haha die rotonde inderdaad. Waar slaat dat opquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kutrotonde wel. Verder prima stadje hoor.
Nee hoor, Atalanta v Dortmund is een mooie confrontatie.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is het voetbal zó ontiegelijk saai dat je ons maar komt vervelen in de SC amice?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je vanavond wat zwaarmoedig bent.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker man. Daarna hand in hand springen in de piushaven en een nieuw leven beginnen in Berkel enschot.
Nou inderdaad zeg!quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tering, hoelang zit hij vast? Duurt lang dit.
En waar blijft JC
Ik heb me ook net geschoren. Donderdag he.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:11 schreef Befbekje het volgende:
Onlo zal het moeilijk krijgen bij de Rechtbank, of het Koreaanse recht moet anders zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als je je precies hetzelfde laat verwijderen zoals Rene zal Onlogisch eerst moeten aftreden voordat hij weer kan worden aangesteld.
Nou, Onlo.
Weinig normaal.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tering, hoelang zit hij vast? Duurt lang dit.
En waar blijft JC
Spijkerkwartier?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ooit een leuk meisje daar ontmoet, kan ik van Nijmegen niet zeggen
Je hebt gewonnenquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zoals de klanten bij je moeder.
Dat is al jaren dicht.. Die hoerenketen, dan..quote:
Doet Caldara mee?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor, Atalanta v Dortmund is een mooie confrontatie.
Haha, arbeider.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet morgen al om 7:00 beginnen in een open en omgeploegd veld in Tiel. Mijn fokcarriere stopt morgen waarschijnlijk al wegens onderkoeling.
Op de camping met je ouders toen je 12 was dus. Schattig hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee wat dit betekent
Is al bijzonder lang geleden
Ik weet niet wanneer Typ dat meisje ontmoet heeft he.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat is al jaren dicht.. Die hoerenketen, dan..
Dat zou ik treurig vinden.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet morgen al om 7:00 beginnen in een open en omgeploegd veld in Tiel. Mijn fokcarriere stopt morgen waarschijnlijk al wegens onderkoeling.
Goed bezig Flip.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Burkiquote:
ja, doe dit maar niet meerquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op de camping met je ouders toen je 12 was dus. Schattig hoor.
Caldara kan wel een stapje hoger aan hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Atalanta doorgaat en Papu Gomez zijn inner God weer showt in de laatste 16.
Papu Gomez is wel een geweldige naam zegquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Atalanta doorgaat en Papu Gomez zijn inner God weer showt in de laatste 16.
Lazio lijkt me een ideale club wanneer die de CL ingaan.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Caldara kan wel een stapje hoger aan hoor.
Papu is zijn bijnaam. Alejandro Gomez is de naam.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Papu Gomez is wel een geweldige naam zeg
(Zo heet hij niet echt he)quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Papu Gomez is wel een geweldige naam zeg
Wat een tering idioten zitten daar zeg. Weet niet wie ik erger vind. Scarface of PSVCL.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, even wat boompjes opgezet in het psv topic
Bedankt dat je Kapi even onderwijst. Zoals je ziet heeft Kapi er bijzonder weinig verstand van.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Papu is zijn bijnaam. Alejandro Gomez is de naam.
Je doet wel een beetje uit de hoogte nu je zoontje hooggeleid verklaard is.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Er is hoop voor LR.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-beperking~a610daf2/
Desalniettemin goed gekozen bijnaam dan.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Papu is zijn bijnaam. Alejandro Gomez is de naam.
Hij is - surprise surprise - van Juventus.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lazio lijkt me een ideale club wanneer die de CL ingaan.
Iddquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet wel een beetje uit de hoogte nu je zoontje hooggeleid verklaard is.
Jeetje.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is - surprise surprise - van Juventus.
Scarface woont in Miami.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een tering idioten zitten daar zeg. Weet niet wie ik erger vind. Scarface of PSVCL.
Zitquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je Kapi even onderwijst. Zoals je ziet heeft Kapi er bijzonder weinig verstand van.
Het zal niet lang duren voordat hij mij onderwijstquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
Sommige mensen hebben een hulphond, onlogisch heeft een hulpkind.
Overigens zou je ze kunnen negeren maar ze overheersen beiden nogal in de reeks.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een tering idioten zitten daar zeg. Weet niet wie ik erger vind. Scarface of PSVCL.
Okquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal niet lang duren voordat hij mij onderwijst
Kapi is er. Verwacht je enig niveau nu?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Die geforceerde spelfouten om interessant te doen in dit topic.
Okay jongen die opgegroeid is met de dartpijl.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Die geforceerde spelfouten om interessant te doen in dit topic.
Dat is niet eens meer een ninja-edit. Neem je verlies gewoon maatje.quote:
Beetje hetzelfde als wat Klaas heeft. Zijn compleet debiele reacties zijn lastig te negeren.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Overigens zou je ze kunnen negeren maar ze overheersen beiden nogal in de reeks.
Je hebt gelijk ouwe reusquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is niet eens meer een ninja-edit. Neem je verlies gewoon maatje.
Vandaag weer hartelijk gelachen om zijn posts. Kalenderjaren hebben bij hem een andere indeling dan bij de rest van de wereld.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat Klaas heeft. Zijn compleet debiele reacties zijn lastig te negeren.
Die vind ik ook vermakelijk. Net als Bronson_.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat Klaas heeft. Zijn compleet debiele reacties zijn lastig te negeren.
Maar die is al een heel lang weg hier. En ik weet waarom (lol).quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vind ik ook vermakelijk. Net als Bronson_.
Zeker niet makker. Zaterdagochtend wacht de zwemles weer om 08.15quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je morgen lekker uitleveren aan Koning Alcohol en ga fris de nieuwe week in.
VERTEL ONS ALLESquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die is al een heel lang weg hier. En ik weet waarom (lol).
Scarface, Klaas en Syntix in een topic zou genot zijn. Eigen topic waar alleen zij mogen posten en wij mogen genieten.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
PSVCL is een troll en Scarface88 komt IQ tekort.
Goede film.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vind ik ook vermakelijk. Net als Bronson_.
DAM was altijd wel genieten. En die gozer met z'n Willem v Hanegem UI die een teringhekel aan Feyenoord had. haagskwartiertje ofzo?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De epistels van Stijn in dat gevalquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scarface, Klaas en Syntix in een topic zou genot zijn. Eigen topic waar alleen zij mogen posten en wij mogen genieten.
Ja jammer wel. Die kreeg het psv topic meteen op de kast.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kromme?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
DAM was altijd wel genieten. En die gozer met z'n Willem v Hanegem UI die een teringhekel aan Feyenoord had. haagskwartiertje ofzo?
De_kromme. We wachten nog steeds op de tweede ring die op het inmiddels Cars Jeans Stadion gebouwd wordt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
DAM was altijd wel genieten. En die gozer met z'n Willem v Hanegem UI die een teringhekel aan Feyenoord had. haagskwartiertje ofzo?
En daarna lekker jong gescheiden moeders gluren in Monkey Townquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker niet makker. Zaterdagochtend wacht de zwemles weer om 08.15
En amper 2 uur later sta ik ZKH te verhuizen naar zijn nieuwe mansion
Mwoah. Over smaak valt niet te twisten. Gisteren Godless afgekeken oo Netflix. Aardig wel hoor. Alleraardigst zelfs.quote:
Ik kan op zijn tijd ook wel genieten van gefrustreerde figuren op dit forum, alleen doet Bronson_ dat openlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja jammer wel. Die kreeg het psv topic meteen op de kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |