Dat is niet eens meer een ninja-edit. Neem je verlies gewoon maatje.quote:
Beetje hetzelfde als wat Klaas heeft. Zijn compleet debiele reacties zijn lastig te negeren.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Overigens zou je ze kunnen negeren maar ze overheersen beiden nogal in de reeks.
Je hebt gelijk ouwe reusquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is niet eens meer een ninja-edit. Neem je verlies gewoon maatje.
Vandaag weer hartelijk gelachen om zijn posts. Kalenderjaren hebben bij hem een andere indeling dan bij de rest van de wereld.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat Klaas heeft. Zijn compleet debiele reacties zijn lastig te negeren.
Die vind ik ook vermakelijk. Net als Bronson_.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat Klaas heeft. Zijn compleet debiele reacties zijn lastig te negeren.
Maar die is al een heel lang weg hier. En ik weet waarom (lol).quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vind ik ook vermakelijk. Net als Bronson_.
Zeker niet makker. Zaterdagochtend wacht de zwemles weer om 08.15quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je morgen lekker uitleveren aan Koning Alcohol en ga fris de nieuwe week in.
VERTEL ONS ALLESquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die is al een heel lang weg hier. En ik weet waarom (lol).
Scarface, Klaas en Syntix in een topic zou genot zijn. Eigen topic waar alleen zij mogen posten en wij mogen genieten.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
PSVCL is een troll en Scarface88 komt IQ tekort.
Goede film.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vind ik ook vermakelijk. Net als Bronson_.
DAM was altijd wel genieten. En die gozer met z'n Willem v Hanegem UI die een teringhekel aan Feyenoord had. haagskwartiertje ofzo?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De epistels van Stijn in dat gevalquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scarface, Klaas en Syntix in een topic zou genot zijn. Eigen topic waar alleen zij mogen posten en wij mogen genieten.
Ja jammer wel. Die kreeg het psv topic meteen op de kast.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kromme?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
DAM was altijd wel genieten. En die gozer met z'n Willem v Hanegem UI die een teringhekel aan Feyenoord had. haagskwartiertje ofzo?
De_kromme. We wachten nog steeds op de tweede ring die op het inmiddels Cars Jeans Stadion gebouwd wordt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
DAM was altijd wel genieten. En die gozer met z'n Willem v Hanegem UI die een teringhekel aan Feyenoord had. haagskwartiertje ofzo?
En daarna lekker jong gescheiden moeders gluren in Monkey Townquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker niet makker. Zaterdagochtend wacht de zwemles weer om 08.15
En amper 2 uur later sta ik ZKH te verhuizen naar zijn nieuwe mansion
Mwoah. Over smaak valt niet te twisten. Gisteren Godless afgekeken oo Netflix. Aardig wel hoor. Alleraardigst zelfs.quote:
Ik kan op zijn tijd ook wel genieten van gefrustreerde figuren op dit forum, alleen doet Bronson_ dat openlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja jammer wel. Die kreeg het psv topic meteen op de kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |