abonnement Unibet Coolblue
pi_177363237
Daar zit ze. De minister. Met een hoofddoek


https://www.geenstijl.nl/(...)r-met-een-hoofddoek/

Waar een klein land niet groot in kan zijn. O+ Goed dat deze minister even duidelijk maakt dat Nederland helemaal niet gediend is van al dat puberale vrouwelijke tuig in Iran dat met gevaar voor eigen leven zijn hoofddoekje afwerpt. :( Mooie statement van haar, de superieure vrouwenonderdrukkende mannelijk islamisten verdienen een steuntje in de rug.
pi_177363319
Kijk die houding van haar. :D Lijkt wel of ze echt zenuwachtig is .
pi_177363340
Nu walg ik van de hoofddoek, maar ik begrijp wel dat mensen zich aanpassen zodra ze in het buitenland zijn. Dat is toch algemeen fatsoen, al blijf ik de hoofddoek een teken van vrouwenonderdrukking vinden.

Wat ik dan weer "klacht" waardig vind is dat zulk volk wel van mening is zich te moeten aanpassenin het buitenland, dat hoort immers zo, maar het volk wat hierheen komt verzoeken ze nooit om zich aan te passen. Het is wederom duidelijk dat aanpassen vooral één kant op werkt, en dat dit altijd ten behoeve van de islam is.
pi_177363396
In Iran moet je als vrouw volgens mij een hoofddoek dragen. In landen waar het geen verplichting is, doet ze het volgens mij niet. Er zijn in ieder geval genoeg foto's van Kaag op bezoek in islamitische landen waar ze zonder hoofddoek rondloopt.
pi_177363444
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
... maar het volk wat hierheen komt verzoeken ze nooit om zich aan te passen.
hoe bedoel je dat mensen die hier op bezoek zijn zich niet moeten houden aan wetten of regels hier?

Buitenlanders moeten gewoon aan alle wetten voldoen hier, net als buitenlandse bezoekers moeten voldoen aan regels daar, of ze die nu goed vinden of niet.

Punt is hooguit dat het westen dankzij een seculiere en liberale traditie heel weinig wetten en regels heeft die inbreuk maken op persoonlijke vrijheden en dus er weinig tot geen kledingregels zijn (behalve dan dat bv totale naaktheid tegen de zedenregels is)...

Bedoel je misschien dat je het goed zou vinden als men ook hier in het westen net zulke betuttelende regels gaat invoeren over het bepalen welke kleding personen moeten dragen, zoals in die andere landen, zodat bezoekers (en de burgers zelf) zich daaraan ook verplicht moeten houden?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:12:42 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177363450
Haar foto op Wikipedia is ook met hoofddoek maar nu ineens verbaasd en verontwaardigd doen alsof ze 'm voor het eerst draagt :T
Lijkt me verder idd gewoon fatsoen
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:14:09 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177363504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:12 schreef hugecooll het volgende:
Haar foto op Wikipedia is ook met hoofddoek maar nu ineens verbaasd en verontwaardigd doen alsof ze 'm voor het eerst draagt :T
Lijkt me verder idd gewoon fatsoen
Aangezien vrouwen in Iran als onderdanige varkens gezien worden is het fatsoenlijk als onze minister van buitenlandse zaken zich dan ook als een onderdanig varken gedraagt :?
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:15:39 #9
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177363536
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Aangezien vrouwen in Iran als onderdanige varkens gezien worden is het fatsoenlijk als onze minister van buitenlandse zaken zich dan ook als een onderdanig varken gedraagt :?
Ja ze hebben haar vast als onderdanig varken behandeld
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:17:30 #10
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177363583
When in Rome, do as the Romans do
pi_177363608
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nu walg ik van de hoofddoek, maar ik begrijp wel dat mensen zich aanpassen zodra ze in het buitenland zijn. Dat is toch algemeen fatsoen, al blijf ik de hoofddoek een teken van vrouwenonderdrukking vinden.

Wat ik dan weer "klacht" waardig vind is dat zulk volk wel van mening is zich te moeten aanpassenin het buitenland, dat hoort immers zo, maar het volk wat hierheen komt verzoeken ze nooit om zich aan te passen. Het is wederom duidelijk dat aanpassen vooral één kant op werkt, en dat dit altijd ten behoeve van de islam is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_177363632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:17 schreef hugecooll het volgende:
When in Rome, do as the Romans do
Al ligt dat nu natuurlijk wel gevoeliger daar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_177363677
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja ze hebben haar vast als onderdanig varken behandeld
En hoe staat dat in verhouding met al die meisjes die in Iran met gevaar voor eigen leven hun hoofddoek afwerpen. Moet Kaag die meisjes dan veroordelen aangezien we respect voor de gewoontes in Iran hebben?
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:24:24 #14
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177363741
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:20 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En hoe staat dat in verhouding met al die meisjes die in Iran met gevaar voor eigen leven hun hoofddoek afwerpen. Moet Kaag die meisjes dan veroordelen aangezien we respect voor de gewoontes in Iran hebben?
De minister zal praten over het oplossen van regionale conflicten, waaronder, veiligheidsvraagstukken, mensenrechten en economische samenwerking. Doorgaans schiet het niet op om al provocerend aan zo'n gesprek te beginnen. Ze is een diplomate hè, geen onruststoker.
pi_177363766
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat mensen zich niet moeten aanpassen?

Buitenlanders moeten gewoon aan alle wetten voldoen hier, net als buitenlandse bezoekers moeten voldoen aan regels daar, of ze die nu goed vinden of niet.
Onzin, het verhaal van die Syriër met 2 vrouwen (waarvan beiden minderjarig tijdens trouwen) wordt hier ook geaccepteerd terwijl het voor de rest van de Europeanen verboden is. En dat is één ding wat mij meteen even invalt. Geen hoofddoek bij de politie wordt ook al niet gerespecteerd, nee want mevrouw wil perse een hoofddoek en dan gaan we klagen, nog één.

quote:
Punt is hooguit dat het westen dankzij een seculiere en liberale traditie heel weinig wetten en regels heeft die inbreuk maken op persoonlijke vrijheden en dus er weinig tot geen kledingregels zijn (behalve dan dat bv totale naaktheid tegen de zedenregels is)...

Bedoel je misschien dat je het goed zou vinden als men ook hier in het westen net zulke betuttelende regels gaat invoeren over het bepalen welke kleding personen moeten dragen, zoals in die andere landen, zodat bezoekers (en de burgers zelf) zich daaraan ook verplicht moeten houden?
Nee hoor, ik hoop niet dat het westen zich ooit zo radicaal verlaagt maar ik vraag mij wel af waarom er altijd gebukt moet worden voor de islam, vooral wetende dat ontzettend veel vrouwen en kinderen gebukt gaan onder die radicale ideologie. Hoe kun je met je volle verstand vrijwillig een hoofddoek dragen uit respect voor een ideologie als de andere kant van die ideologie vrouwen doordat middel onderdrukt worden.

Maar het blijft een persoonlijke mening.
pi_177363779
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Onzin, het verhaal van die Syriër met 2 vrouwen (waarvan beiden minderjarig tijdens trouwen) wordt hier ook geaccepteerd terwijl het voor de rest van de Europeanen verboden is.
Sinds wanneer is er een wettelijk verbod op het hebben van een reatie met meerdere vrouwen of mannen?

Jopie Huisman had ook 5 vrouwen.

Die Syrier heeft nu juist volledig op de duitse wetgeving rondom 'Familiennachzug' beroep kunnen doen, waarbij verder niet gekeken wordt of een huwelijk erkend is, maar enkel of er een direkte familieverband bestaat tussen bepaalde prsonen die een legale status in duitsland hebben...

Zijn tweede vrouw mocht ook naar duitsland komen omdat ze de biologische moeder van een of meer van zn kinderen was, niet omdat de duitse staat het huwelijk zou erkennen (dat doen ze net)

quote:
.. maar ik vraag mij wel af waarom er altijd gebukt moet worden voor de islam
Ikzelf buk niet voor de Islam, maar als jij persoonlijk van mening bent, dat je het wel moet doen kan ik daar ook weinig aan doen, jammer voor je.

[ Bericht 15% gewijzigd door RM-rf op 22-02-2018 10:31:45 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:29:01 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_177363839
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Aangezien vrouwen in Iran als onderdanige varkens gezien worden is het fatsoenlijk als onze minister van buitenlandse zaken zich dan ook als een onderdanig varken gedraagt :?
Hoe zo is het dragen van een hoofddoek om diplomatieke redenen te vergelijken met het gedrag van een varken? En weet jij dan ook wat er besproken is tussen haar en haar Iraanse collega?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_177363877
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:24 schreef hugecooll het volgende:

[..]

De minister zal praten over het oplossen van regionale conflicten, waaronder, veiligheidsvraagstukken, mensenrechten en economische samenwerking. Doorgaans schiet het niet op om al provocerend aan zo'n gesprek te beginnen. Ze is een diplomate hè, geen onruststoker.
Ze is geen diplomaat meer. Ze is de Nederlandse minister van Buitenlandse zaken.
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:33:13 #19
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177363903
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:31 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ze is geen diplomaat meer. Ze is de Nederlandse minister van Buitenlandse zaken.
Ja want als je minister van Economische Zaken wordt, ben je ook geen econoom meer maar alleen minister

[ Bericht 1% gewijzigd door hugecooll op 22-02-2018 10:54:22 ]
pi_177363926
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hoe zo is het dragen van een hoofddoek om diplomatieke redenen te vergelijken met het gedrag van een varken? En weet jij dan ook wat er besproken is tussen haar en haar Iraanse collega?
Stel dat we 30 jaar geleden een zwarte minister van Buitenlandse zaken hadden. Had die dan ook met een ketting om zijn voeten en katoen in zijn handen naar Zuid-Afrika af moeten reizen? Uit respect voor de locale gewoontes?
pi_177363942
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:31 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ze is geen diplomaat meer. Ze is de Nederlandse minister van Buitenlandse zaken.
ze is de Minister voor Buitenlandse Handel...

dus ze moet vooal handelscontacten opbouwen en mogelijkheden voor ons bedrijfsleven scheppen....
Daarvoor is ze de ebst geschikte persoon juist door het bouwen van bruggen naar de landen en het volgen van de regels wat een al heel oude nederlandse handelstraditie is...

Nederlanse hanelskolonieen waren altijd al gekenmerkt door het acepteren van buitenlandse culturen zonder hun eigen moraal op te dringen of te gaan evangeliseren (wat de portugeen wel deden°

Dat was bv de basis voor de succesvolle handel met Japan, waar de nederlanders lang de enige geaccepteerde handelskolonie hadden:



TOKUGAWA IEYASU (1543-1616) Japanese Shogun with a Dutch trader
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:36:42 #22
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177363993
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ze is de Minister voor Buitenlandse Handel...
Ook waarnemend minister van Buitenlandse Zaken
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:36:51 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_177363997
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:34 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Stel dat we 30 jaar geleden een zwarte minister van Buitenlandse zaken hadden. Had die dan ook met een ketting om zijn voeten en katoen in zijn handen naar Zuid-Afrika af moeten reizen? Uit respect voor de locale gewoontes?
Reizen lijkt me dan zo wie zo lastig. Dus daarom is dat logischerwijs dus nooit gebeurd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_177364025
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ze is de Minister voor Buitenlandse Handel...

dus ze moet vooal handelscontacten opbouwen en mogelijkheden voor ons bedrijfsleven scheppen....
Daarvoor is ze de ebst geschikte persoon juist door het bouwen van bruggen naar de landen en het volgen van de regels wat een al heel oude nederlandse handelstraditie is...

Nederlanse hanelskolonieen waren altijd al gekenmerkt door het acepteren van buitenlandse culturen zonder hun eigen moraal op te dringen of te gaan evangeliseren (wat de portugeen wel deden°

Dat was bv de basis voor de succesvolle handel met Japan, aar de nederlanders lang de enige geaccepteerde handelskolonie hadden
Een homoseksuele minister die op staatsbezoek moet naar een homofoob land? Hoe gaan we dat aanpakken? Zijn ondergeschikte daar dan maar heensturen? Hem eerst proberen te genezen van zijn homoseksualiteit voordat hij op staatsbezoek mag?
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:40:49 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_177364066
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:38 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Een homoseksuele minister die op staatsbezoek moet naar een homofoob land? Hoe gaan we dat aanpakken? Zijn ondergeschikte daar dan maar heensturen? Hem eerst proberen te genezen van zijn homoseksualiteit voordat hij op staatsbezoek mag?
Zo iets zal in de praktijk geen enkel probleem zijn. Je post vergelijkingen die nooit zullen voorkomen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:42:52 #26
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177364106
Gewoon fatsoen lijkt me idd, als je ergens anders bent

Zie ook onze prinses en koningin

'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_177364141
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:38 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Een homoseksuele minister die op staatsbezoek moet naar een homofoob land? Hoe gaan we dat aanpakken? Zijn ondergeschikte daar dan maar heensturen? Hem eerst proberen te genezen van zijn homoseksualiteit voordat hij op staatsbezoek mag?
De PM van Luxemburg is homo. Di Rupo van Belgie ook. Die gingen gewoon naar landen als Rusland, Maleisie of een land in het midden-oosten hoor.

Waar het hier om draait, is professionaliteit in de diplomatie. Kaag kent als geen ander het klappen van de zweep in die regio en is daar voor de Nederlandse belangen. Die kan ze beter behartigen als ze het respect van haar gesprekspartner heeft en haar gesprekspartner niet tegen de schenen schopt. Kortom, ze doet het voor volk en vaderland. Maar nee, Geenstijl c.s. begint uiteraard te kankeren omdat alles in de wereld kortzichtig en puur op jezelf gericht moet zijn.

Kortom Braindead je toont je weer te dom om te poepen :')
pi_177364198
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:45 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

De PM van Luxemburg is homo. Di Rupo van Belgie ook. Die gingen gewoon naar landen als Rusland, Maleisie of een land in het midden-oosten hoor.

Waar het hier om draait, is professionaliteit in de diplomatie. Kaag kent als geen ander het klappen van de zweep in die regio en is daar voor de Nederlandse belangen. Die kan ze beter behartigen als ze het respect van haar gesprekspartner heeft en haar gesprekspartner niet tegen de schenen schopt. Kortom, ze doet het voor volk en vaderland. Maar nee, Geenstijl c.s. begint uiteraard te kankeren omdat alles in de wereld kortzichtig en puur op jezelf gericht moet zijn.

Kortom Braindead je toont je weer te dom om te poepen :')
M.a.w.: Ze is gehandicapt omdat ze vrouw is? M.a.w.: Hoewel ze denkt dat ze wat bereikt heeft nu ze minister is is ze nog steeds een gehandicapt mens: een vrouw, en dient zich ook zo te gedragen?
pi_177364215
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

M.a.w.: Ze is gehandicapt omdat ze vrouw is? M.a.w.: Hoewel ze denkt dat ze wat bereikt heeft nu ze minister is is ze nog steeds een gehandicapt mens: een vrouw en dient zich ook zo te gedragen?
Wat? Je slaat wartaal uit. Ben je om 11 uur 's ochtends al dronken?
pi_177364222
Ik begin het progressieve feminisme steeds beter te begrijpen.
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:53:27 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_177364277
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:42 schreef richolio het volgende:
Gewoon fatsoen lijkt me idd, als je ergens anders bent

Zie ook onze prinses en koningin

[ afbeelding ]
Dat snappen sommigen nu eenmaal niet.
Ik ben overal mezelf, laat mij lekker in me blote pens met een bierblikje in de hand door het vaticaan lopen! Ik hoef me aan niemand aan te passen, ja!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_177364312
Ik moet mijn mening iets aanpassen, nu vind ik het ook belachelijk dat ze daar met die hoofddoek loopt gezien veel vrouwen in Iran strijden voor meer rechten en die onderdrukkende hoofddoek afwerpen.

Dus ik pas mijn mening aan in dit geval. :)
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:56:25 #33
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177364322
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik moet mijn mening iets aanpassen, nu vind ik het ook belachelijk dat ze daar met die hoofddoek loopt gezien veel vrouwen in Iran strijden voor meer rechten en die onderdrukkende hoofddoek afwerpen.

Dus ik pas mijn mening aan in dit geval. :)
Want ze is activiste?
pi_177364356
Sorry dat ik een poging deed om vrouwen als volwaardige personen te zien met evenveel rechten als mannen. ;( Nederland is daar blijkbaar nog niet klaar voor.
pi_177364362
Wordt u onderdrukt?

Dat moet ik even aan mijn man vragen.....
pi_177364367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:56 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Want ze is activiste?
Waren de mensen die in de jaren 30 en 40 weigerden te onderhandelen met Hitler activisten? Dit heeft niets met activisme te maken maar met mensenrechten, vrouwen worden onderdrukt in de islam, mishandeld, verminkt, verkracht en al op zeer jonge leeftijd uitgehuwelijkt. Maar in het westen maken we ons vooral druk over een onhandige versierpoging, en plakken er na wat hysterie een #meToo sticker op.

Laten we eerlijk zijn, als dit Rusland was geweest had dat volk natuurlijk wel een standpunt gemaakt.
pi_177364376
Hypocriet gelul van GS en Braindead. Ze past zich aan aan de lokale cultuur en regels, dat zouden volgens GS meer mensen moeten doen.

Hoewel ik vind dat de Westerse cultuur superieur is, heb je niet zo'n sterk verhaal als je daar de Westerse cultuur komt opdringen terwijl je klaagt dat mensen hier zich niet aanpassen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:00:15 #38
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177364382
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Waren de mensen die in de jaren 30 en 40 weigerden te onderhandelen met Hitler activisten? Dit heeft niets met activisme te maken maar met mensenrechten, vrouwen worden onderdrukt in de islam, mishandeld, verminkt, verkracht en al op zeer jonge leeftijd uitgehuwelijkt. Maar in het westen maken we ons vooral druk over een onhandige versierpoging, en plakken er na wat hysterie een #meToo sticker op.

Laten we eerlijk zijn, als dit Rusland was geweest had dat volk natuurlijk wel een standpunt gemaakt.
Ja ze gaat ernaartoe om o.a. over mensenrechten te praten maar dat kan ze beter niet doen omdat ze het niet eens is met hoe ze daar met mensen omgaan

Lekkere logica weer
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:04:32 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177364458
Ik zou het klaagwaardig vinden als een vrouwelijke minister een buitenlandse mogendheid in Nederland zou ontvangen en dán een hoofddoek zou dragen. Maar dit geval is het altijd een keuze geweest voor de minister om er wel of niet heen te gaan en als je dan gaat is het voor ons in ieder geval traditie om niet moeilijk te doen over dit soort (religieuze/maatschappelijke) regels. Een kimono in Japan is ook geen punt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:06:50 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177364497
Wel een erg lelijke hoofddoek. Had ze niks anders?
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:10:03 #41
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177364560
Als Khamenei hier komt, vraagt 'ie toch ook niet om een geit voor de eenzame nachten :?
pi_177364597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Een homoseksuele minister die op staatsbezoek moet naar een homofoob land?
je bedoelt dat de mannelijke echtgenoot van de mannelijke premier van Luxemburg die door het Vaticaan als echtgenoot van een staatshoofd door de Sint Pieter een rondleiding kreeg en ontvangen werd door de Paus?

dat is april vorig jaar gwoon gebeurt, was overigens ter viering van het Verdrag va Rome ( de gronding van de EGKS)
https://www.pinknews.co.u(...)band-to-the-vatican/

De vroegere duitse minister van buitenlandse zaken Westerwelle (helaas al overleden) was ook openlijk homoseksueel en ging ook regelmatig in het midden-oosten op bezoek, op sommige reizen kwam zn partner ook mee... hier bv in Japan


[ Bericht 19% gewijzigd door RM-rf op 22-02-2018 11:18:08 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177364607
Als Rutte op staatsbezoek naar Iran gaat is het dan ook wenselijk dat hij zijn baard laat groeien? Lijkt me wel zo eerlijk.
pi_177364656
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nu walg ik van de hoofddoek, maar ik begrijp wel dat mensen zich aanpassen zodra ze in het buitenland zijn. Dat is toch algemeen fatsoen, al blijf ik de hoofddoek een teken van vrouwenonderdrukking vinden.

Wat ik dan weer "klacht" waardig vind is dat zulk volk wel van mening is zich te moeten aanpassenin het buitenland, dat hoort immers zo, maar het volk wat hierheen komt verzoeken ze nooit om zich aan te passen. Het is wederom duidelijk dat aanpassen vooral één kant op werkt, en dat dit altijd ten behoeve van de islam is.
Zoals toen in Italie waar al die naakte beelden onder een doek moesten verdwijnen! Waanzin ten top!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:17:43 #45
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_177364684
Laat haar toch lekker bukken voor die religekkies als ze dat zo graag wil.
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:21:02 #46
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_177364744
Erg onderdanig van haar.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:23:28 #47
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177364765
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:12 schreef RM-rf het volgende:
De vroegere duitse minister van buitenlandse zaken Westerwelle (helaas al overleden) was ook openlijk homoseksueel en ging ook regelmatig in het midden-oosten op bezoek, op sommige reizen kwam zn partner ook mee... hier bv in Japan
[ afbeelding ]
Da's wel een mooi voorbeeld van die man in het Midden-Oosten idd
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:26:23 #49
242879 Onnoman
The On And Only
pi_177364806
het is tijd voor oorlog.. minderheden de kop indrukken.. genderneutraliteit verbieden, achter de waarde staan van het land waar je vandaan komt en niet andersom

Mouwen opstropen en de boel stabiliseren
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:35:08 #50
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_177364928
's Lands wijs, 's lands eer. En schik je even naar de gewoontes en tradities van het gastland, dan sta je er gekleurd op, net zoals onze Majoor Thom
Non possumus non loqui
pi_177365019
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:26 schreef Onnoman het volgende:
het is tijd voor oorlog.. minderheden de kop indrukken.. genderneutraliteit verbieden, achter de waarde staan van het land waar je vandaan komt en niet andersom

Mouwen opstropen en de boel stabiliseren
Oorlog voeren en minderheden onderdrukken, er is werkelijk niets dat stabiliserender werkt dan dat! :')
pi_177365360
Ok, dus moslims die hierheen komen moeten zich aanpassen aan ons.
Maar als we daar heen gaan moeten ze zich daar aanpassen aan ons, TS?

Komt de diplomatie vast ten goede, als je je eigen cultuur constant neerzet als superieur. :')

En even voor de goede orde, ik vind de westerse samenleving vrijwel in alles beter dan een theocratische samenleving ( :r ), maar daar denken de mensen die haar ontvangen dus blijkbaar anders over..
nee, jij dan!
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:05:27 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_177365588
Genderneutraliteit verbieden :') :') :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_177365693
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Waren de mensen die in de jaren 30 en 40 weigerden te onderhandelen met Hitler activisten? Dit heeft niets met activisme te maken maar met mensenrechten, vrouwen worden onderdrukt in de islam, mishandeld, verminkt, verkracht en al op zeer jonge leeftijd uitgehuwelijkt. Maar in het westen
Waarom zijn dan de meeste bekeerlingen naar de islam vrouwen?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:14:48 #55
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_177365767
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:10 schreef alilami het volgende:

[..]

Waarom zijn dan de meeste bekeerlingen naar de islam vrouwen?
Dat betreft meestal niet echt slimme makkelijk beïnvloedbare vrouwen die stapelverliefd zijn op één of andere Marokkaan en alles voor hem willen doen, dus ook zichzelf vernederen door moslima te worden.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_177365798
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nu walg ik van de hoofddoek, maar ik begrijp wel dat mensen zich aanpassen zodra ze in het buitenland zijn. Dat is toch algemeen fatsoen, al blijf ik de hoofddoek een teken van vrouwenonderdrukking vinden.

Wat ik dan weer "klacht" waardig vind is dat zulk volk wel van mening is zich te moeten aanpassenin het buitenland, dat hoort immers zo, maar het volk wat hierheen komt verzoeken ze nooit om zich aan te passen. Het is wederom duidelijk dat aanpassen vooral één kant op werkt, en dat dit altijd ten behoeve van de islam is.
Exact dit.
Al heb ik ook een hekel aan westerlingen die zo nodig naakt/neukend/dronken/kotsend cultureel erfgoed in bv. Azië moeten slopen/schennis plegen.
pi_177365811
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:14 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Dat betreft meestal niet echt slimme makkelijk beïnvloedbare vrouwen die stapelverliefd zijn op één of andere Marokkaan en alles voor hem willen doen, dus ook zichzelf vernederen door moslima te worden.
Jij kent ze allemaal?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177365859
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:17 schreef alilami het volgende:

[..]

Jij kent ze allemaal?
Alleen als je ze allemaal kent kan je een conclusie trekken? Damn zo krijg je helemaal niets meer gedaan in de wereld.
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:24:12 #59
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_177366027
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:17 schreef alilami het volgende:

[..]

Jij kent ze allemaal?
Dat lijkt me onmogelijk maar de gevallen die ik gekend heb (eerlijk is eerlijk, het waren er tot nu toe een stuk of 3) was dat wel het geval.

Resultaat: gedumpt door hun vriendje na het maken van een baby, mevrouw zit alleen achter met een chocolade kindje en is niet meer welkom in de familie door eerdere domme levenskeuzes zoals het bekeren tot de islam.

Misschien is het niet ALTIJD zo, maar blijkbaar toch heel erg vaak. Ik kan enkel de conclusie trekken dat je dom moet zijn als vrouw om je tot de islam te bekeren, aangezien je een minderwaardig wezen wordt.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_177366128
quote:
7s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:24 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik kan enkel de conclusie trekken dat je dom moet zijn als vrouw om je tot de islam te bekeren, aangezien je een minderwaardig wezen wordt.
Ik heb niks aan je anekdotes.

Sommige vrouwen moeten gewoon niets hebben van het feit dat ze als minderwaardige lustobjecten worden neergezet in het Westen.

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177366155
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:28 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik heb niks aan je anekdotes.

Sommige vrouwen moeten gewoon niets hebben van het feit dat ze als minderwaardige lustobjecten worden neergezet in het Westen.

Dus willen ze liever minderwaardige kinderwerpers worden.
pi_177366219
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Aangezien vrouwen in Iran als onderdanige varkens gezien worden is het fatsoenlijk als onze minister van buitenlandse zaken zich dan ook als een onderdanig varken gedraagt :?
Waar haal je die wijsheid vandaan?
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:31:56 #63
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_177366240
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:28 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik heb niks aan je anekdotes.

Sommige vrouwen moeten gewoon niets hebben van het feit dat ze als minderwaardige lustobjecten worden neergezet in het Westen.

Het gros van de westerse mannen ziet vrouwen gelukkig niet als minderwaardige lustobjecten. Denk eerder dat dat de denkwijze is van de gemiddelde man in het midden-oosten, gezien ze de vrouwen daar verplichten zich in doeken te winden, anders worden ze verkracht/bespuugd want oh nee een beetje bloot triggert toch wel die mannelijke hormoontjes :')

Als je niet doorhebt dat islamitisch gedachtegoed belachelijk archaïsch en minderwaardig is, dan houdt deze discussie bij deze ook op.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_177366604
Het is toch wel een wondere wereld waar D66'ers in leven. :|W Hun eigen volk beschouwen ze als het achterlijkste volk op de wereld dat nog eens geschikt is om een adviesje te geven bij een referendum maar buitenlandse middeleeuwse islamitische regigekkies aanbidden ze op hun knieën en dienen met alle respect en egards te gemoed getreden worden. |:(
pi_177366830
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is toch wel een wondere wereld waar D66'ers in leven. :|W Hun eigen volk beschouwen ze als het achterlijkste volk op de wereld dat nog eens geschikt is om een adviesje te geven bij een referendum maar buitenlandse middeleeuwse islamitische regigekkies aanbidden ze op hun knieën en dienen met alle respect en egards te gemoed getreden worden. |:(
Je hebt echt een ongezonde obsessie met D66.
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:58:54 #66
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_177367143
Wat een domme TS. Ze werd dat land niet binnengelaten als ze die hoofdoek niet op had, zei ze vanochtend in de Volkskrant. Ze is te gast en dus draagt ze een hoofddoek. Gewoon een kledingvoorschrift van de gastheer. En ik heb liever dat ze met hoofddoek op dingen voor elkaar krijgt in het het buitenland, dan dat ze zonder hoofddoek in DH uit dr neus zit te vreten.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  donderdag 22 februari 2018 @ 13:01:33 #67
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_177367205
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is toch wel een wondere wereld waar D66'ers in leven. :|W Hun eigen volk beschouwen ze als het achterlijkste volk op de wereld dat nog eens geschikt is om een adviesje te geven bij een referendum maar buitenlandse middeleeuwse islamitische regigekkies aanbidden ze op hun knieën en dienen met alle respect en egards te gemoed getreden worden. |:(
Ik vraag me oprecht af of je deze inflammatoire onzin echt gelooft, echt wíl geloven, of dat je een belang hebt bij het demoniseren van D66.
  donderdag 22 februari 2018 @ 13:16:53 #68
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177367587
Ze had beter geen hoofddoek kunnen dragen. Dan had ze de Iraniërs meteen op de kast en zou het een heel nuttig en constructief bezoek geweest zijn.
pi_177367648
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:01 schreef Briqq het volgende:

[..]

Ik vraag me oprecht af of je deze inflammatoire onzin echt gelooft, echt wíl geloven, of dat je een belang hebt bij het demoniseren van D66.
Hij praat GeenStijl na. Kan zelf niet zo goed nadenken.
Met extra vezels!
  donderdag 22 februari 2018 @ 13:23:56 #70
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177367742
Beseft de ts zich wel dat ze zonder die hoofddoek niet eens het land ingekomen was?

Had ze dan maar niet moeten gaan? Moeten we dan maar geen vrouwen sturen? Dat is pas echt een knieval...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177367792
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Beseft de ts zich wel dat ze zonder die hoofddoek niet eens het land ingekomen was?

Had ze dan maar niet moeten gaan? Moeten we dan maar geen vrouwen sturen? Dat is pas echt een knieval...
Niet gaan is ook een optie. Nee, dan maar onderwerpen ipv een mailtje sturen. In eigen land worden er voor minder mensen uitgesloten door D66/VVD/CDA
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 22 februari 2018 @ 13:31:11 #72
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177367888
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:26 schreef kawotski het volgende:

[..]

Niet gaan is ook een optie. Nee, dan maar onderwerpen ipv een mailtje sturen. In eigen land worden er voor minder mensen uitgesloten door D66/VVD/CDA
Niet gaan is geen optie als je dingen gedaan wil krijgen. En de onderwerpen waar het over ging waren nogal belangrijk.

Maar jij vindt dus dat we gewoon maar geen vrouwen moeten sturen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177367961
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niet gaan is geen optie als je dingen gedaan wil krijgen. En de onderwerpen waar het over ging waren nogal belangrijk.

Maar jij vindt dus dat we gewoon maar geen vrouwen moeten sturen?
Er is ook nog zoiets als principes hebben of inderdaad, bij een land dat is blijven steken in de middeleeuwen, even een mannelijke vertegenwoordiging sturen. Dit is het zoveelste statement van onderdanigheid.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 22 februari 2018 @ 13:39:15 #74
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_177368035
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:35 schreef kawotski het volgende:

[..]

Er is ook nog zoiets als principes hebben of inderdaad, bij een land dat is blijven steken in de middeleeuwen, even een mannelijke vertegenwoordiging sturen. Dit is het zoveelste statement van onderdanigheid.
Een man sturen omdat de minister een vrouw is is geen onderdanigheid? :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_177368060
quote:
9s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:39 schreef Faux. het volgende:

[..]

Een man sturen omdat de minister een vrouw is is geen onderdanigheid? :')
Nee, je interpreteert daarmee hun regels anders. Een troef die je in handen hebt maar in dit geval dus niet is gespeeld. Level playing field.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 22 februari 2018 @ 13:44:46 #76
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_177368118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:40 schreef kawotski het volgende:

[..]

Nee, je interpreteert daarmee hun regels anders. Een troef die je in handen hebt maar in dit geval dus niet is gespeeld. Level playing field.
K vind t bizar dat je überhaupt het sturen van een man als reëele optie ziet. Voor het buitenland is de minister het aanspreekpunt van de regering. Of ze nou man, vrouw, homo, hetero, groen, paars of blauw is, ze is de minister en niemand anders. Dus natuurlijk sturen we dan niet iemand die geen minister is, alleen maar omdat de minister een vrouw is.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_177368153
quote:
13s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:44 schreef Faux. het volgende:

[..]

K vind t bizar dat je überhaupt het sturen van een man als reëele optie ziet. Voor het buitenland is de minister het aanspreekpunt van de regering. Of ze nou man, vrouw, homo, hetero, groen, paars of blauw is, ze is de minister en niemand anders. Dus natuurlijk sturen we dan niet iemand die geen minister is, alleen maar omdat de minister een vrouw is.
Ik vind t bizar dat je advocaat van de duivel speelt voor een land als Iran.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 22 februari 2018 @ 13:49:11 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177368197
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:35 schreef kawotski het volgende:

[..]

Er is ook nog zoiets als principes hebben of inderdaad, bij een land dat is blijven steken in de middeleeuwen, even een mannelijke vertegenwoordiging sturen. Dit is het zoveelste statement van onderdanigheid.
Sorry, maar dat vind ik pas echt een knieval. Echte onderdanigheid, waarmee je zegt die vrouwelijke minister is niet bekwaam genoeg.

Niet erheen gaan en niet praten is geen optie. Zeker niet als het onderwerp veiligheidskwesties zijn (zoals nu dus het geval was). Mensenrechten zijn ook besproken trouwens.
Dat gebeurd gewoon door het persoon in de betreffende functie ipv dat we een piemeldrager uit de kast trekken (die die functie niet heeft in dit geval) om dat land tegemoet te komen.

In SA droeg ze trouwens geen hoofddoek, als het niet moet draagt ze die niet dus. In dit geval moest ze, omdat ze anders het land niet in zou komen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177368229
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Sorry, maar dat vind ik pas echt een knieval. Echte onderdanigheid, waarmee je zegt die vrouwelijke minister is niet bekwaam genoeg.

Niet erheen gaan en niet praten is geen optie. Zeker niet als het onderwerp veiligheidskwesties zijn (zoals nu dus het geval was). Mensenrechten zijn ook besproken trouwens.
Dat gebeurd gewoon door het persoon in de betreffende functie ipv dat we een piemeldrager uit de kast trekken (die die functie niet heeft in dit geval) om dat land tegemoet te komen.

In SA droeg ze trouwens geen hoofddoek, als het niet moet draagt ze die niet dus. In dit geval moest ze, omdat ze anders het land niet in zou komen.
Nee, wat ik zeg, principes. Niks met knieval te maken of bekwaamheid.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 22 februari 2018 @ 13:55:22 #80
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177368286
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:51 schreef kawotski het volgende:

[..]

Nee, wat ik zeg, principes. Niks met knieval te maken of bekwaamheid.
Principe's door maar geen vrouwen te sturen? Dat zijn geen principe's, dat is nog veel meer toegeven aan de achtelijkheid van dat land dan door een zo minimaal mogelijke hoofddoek te dragen.

Zij zat daar, zij besprak, zij zette haar voet neer, zij was woordvoerder voor dit land. Wij als land laten zien dat wij vrouwen wel serieus nemen en we ze niet wegstoppen omdat 1 of andere warbaard stom over vrouwen denkt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177368446
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Principe's door maar geen vrouwen te sturen? Dat zijn geen principe's, dat is nog veel meer toegeven aan de achtelijkheid van dat land dan door een zo minimaal mogelijke hoofddoek te dragen.

Zij zat daar, zij besprak, zij zette haar voet neer, zij was woordvoerder voor dit land. Wij als land laten zien dat wij vrouwen wel serieus nemen en we ze niet wegstoppen omdat 1 of andere warbaard stom over vrouwen denkt.
Ja, ze was daar en daar is ook alles mee gezegd. De tijd zal het leren of ze inderdaad serieus genomen wordt en of dit wat heeft opgeleverd.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  Moderator donderdag 22 februari 2018 @ 14:19:11 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_177368709
haar taak is om geld uit die baarden te kloppen daar

of ze daarvoor dan een pet, een hoofddoek of een verse vieze natte poepluier over dr oren moet trekken kan me zal me echt een zorg zijn he

ze doet het maar gewoon want daar krijgt ze prima voor betaald
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_177369599
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:19 schreef sp3c het volgende:
haar taak is om geld uit die baarden te kloppen daar

of ze daarvoor dan een pet, een hoofddoek of een verse vieze natte poepluier over dr oren moet trekken kan me zal me echt een zorg zijn he

ze doet het maar gewoon want daar krijgt ze prima voor betaald
Dit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')