https://forum.fok.nl/topic/2406287/1/999#p175475973quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:08 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het toch altijd iets nietszeggends over komen. Ja ze is zo goed op beide onderdelen, omdat ze zo hard werkt. Ja dat doen wel meer sporters.
Ze is haast 40...dan ben je ook viesoud.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze heeft wel een ouwe kop gekregen die Nicolien.
Ja ze doet heel veel. Maar het is ook niet alleen dit geval waar ik op doel. Maar het wordt zo vaak gezegd als er gevraagd wordt waarom iemand zo goed is en zo uniek is. Alsof anderen per definitie minder hard werken. Vaak wel onzin.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2406287/1/999#p175475973
Nicolien had altijd al een oude kop.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze heeft wel een ouwe kop gekregen die Nicolien.
Inderdaadquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:15 schreef Redefine het volgende:
Ik wilde eerst nog wel dat Vonn het goud zou winnen. Maar zodra je haar dan weer een paar keer aan het woord of gewoon in beeld ziet, dan knap ik gelijk weer op haar af.
Zo'n dramaqueen, daar kan ik ook niet goed tegenquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:15 schreef Redefine het volgende:
Ik wilde eerst nog wel dat Vonn het goud zou winnen. Maar zodra je haar dan weer een paar keer aan het woord of gewoon in beeld ziet, dan knap ik gelijk weer op haar af.
Het Schulting-syndroom. Buiten dat is ze gewoon zon typische overdreven, arrogante Amerikaanse.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:15 schreef Redefine het volgende:
Schulting is vooral heel erg jong en nogal druk. Wel wat irritant (maar ik kan haar nog wel net hebben). Vonn is veel ouder en volwassener, maar nog steeds vervelend. Ze is vooral heel erg nep. En ontzettend narcistisch.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het Schulting-syndroom. Buiten dat is ze gewoon zon typische overdreven, arrogante Amerikaanse.
Dramaqueen is het goede woord ja.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n dramaqueen, daar kan ik ook niet goed tegen
En een kutstem.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schulting is vooral heel erg jong en nogal druk. Wel wat irritant (maar ik kan haar nog wel net hebben). Vonn is veel ouder en volwassener, maar nog steeds vervelend. Ze is vooral heel erg nep. En ontzettend narcistisch.
Één van de weinige competente mensen bij de NOS, heb ik toch liever dan reportages van Jeroen Stekelenburg of Vlado Veljanovski..quote:
Is shiffrin beter eigenlijk? Qua persoon.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:18 schreef Redefine het volgende:
Maar los van wat ik van haar als persoon vind, is ze wel een fenomeen op de ski's
Schulting of Vonn? Al geldt het in dit geval wel voor beide. Plus dat Vonn er vaak uitziet als een breedbek kikker.quote:
Eens.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Één van de weinige competente mensen bij de NOS, heb ik toch liever dan reportages van Jeroen Stekelenburg of Vlado Veljanovski..
HELP ONS HELP ONSquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Één van de weinige competente mensen bij de NOS, heb ik toch liever dan reportages van Jeroen Stekelenburg of Vlado Veljanovski..
Shiffrin heeft ook wel wat typisch Amerikaans. Maar is vooralsnog verre van vergelijkbaar met Vonn qua persoonlijkheid. Vonn is vooral een diva. Iemand die heel erg de media op zoekt, ook buiten de sport om. Dat zie je Shiffrin niet doen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is shiffrin beter eigenlijk? Qua persoon.
Angela begint een beetje de Lindsey Vonn van de Nederlandse tv journalistiek te worden. Die is een beetje teveel in haarzelf gaan geloven.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer druk aan het corresponderen met penvriendin Angela.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze is haast 40...dan ben je ook viesoud.
Hans van Zetten telt voor minstens 5 personen toch?quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nl.m.wikipedia.or(...)dewerkers_van_de_NOS
Wie kan er 5 capabele noemen?
Herman, Sjoerd van Ramshorst, Henry (al is die niet per se geschikt voor dit programma), Kees Jongkind, Maarten Tip. En dan nog wel een paar. Maar het zijn er niet super veel.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sjoerd van Ramshorst en Jeroen Elshof, Hans van Zetten, Herman van der Zandt en Henry Schutquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Arman Avsarogluquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elshof en Van Zetten absoluut ook. Ik was zelf van bovenaf begonnen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sjoerd van Ramshorst en Jeroen Elshof, Hans van Zetten en Henry Schut
Rivkahquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Herman de Schermmanquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh en hier ben ik het ook mee eens.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:29 schreef Redefine het volgende:
Het grappige is dat ik Sjoerd in het begin echt heel slecht vond, maar dan ook heel erg slecht. Vroeg mij echt af wie hem had aangenomen. Maar die is echt in zijn rol gegroeid. En vind hem nu een van de betere NOS presentatoren.
zijn carrière als cabaretier was nog veel treuriger. Heb je die beelden ooit wel eens gezien?quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:29 schreef Redefine het volgende:
Het grappige is dat ik Sjoerd in het begin echt heel slecht vond, maar dan ook heel erg slecht. Vroeg mij echt af wie hem had aangenomen. Maar die is echt in zijn rol gegroeid. En vind hem nu een van de betere NOS presentatoren.
Arno is een prima journalist, moet alleen geen commentaar gevenquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:33 schreef Redefine het volgende:
De vijf slechtste: Joep Schreuder, Jors van der Berg, Jan Roelfs, Gert van 'T Hof, Arno Vermeulen.
Gert vond ik in het begin inderdaad erg goed, maar die is zo gigantisch afgegleden. Wat is die slecht zeg.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh en hier ben ik het ook mee eens.
Gert van 't Hof vonden mensen juist eerst vrij goed en is snel in achting gedaald
Klopt. Maar hij is toch het meeste aanwezig als commentator of als spreker aan tafel. Ook bij een Studio Voetbal (al zie ik dat weinig) vind ik hem heel slecht.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arno is een prima journalist, moet alleen geen commentaar geven
Sjoerd? Geen idee dat die ooit cabaretier was.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
zijn carrière als cabaretier was nog veel treuriger. Heb je die beelden ooit wel eens gezien?
Ja, daar gaat het vaak fout. Ook bij commentatoren die 5 of 6 sporten moeten doen en dan bij 2 of 3 door de mand vallen bij het kennerspubliek. Ze kunnen moeilijk 50 commentatoren in vaste dienst nemen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij is toch het meeste aanwezig als commentator of als spreker aan tafel. Ook bij een Studio Voetbal (al zie ik dat weinig) vind ik hem heel slecht.
Verder zijn er nog genoeg bij de NOS die niet volledig slecht zijn, maar wel heel verkeerd gebruikt worden. Op plekken waar ze niet geschikt voor zijn.
Egbers moet gewoon alleen Andere Tijden Sport doen geen live presentatie. Dione is best geschikt, maar niet als anchor.
Hij heeft dit lied geschreven, waar heel magisch het tuubje van is verdwenen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sjoerd? Geen idee dat die ooit cabaretier was.
Ja dat is het lastige ook, dat ze bij sporten zitten die ze niet echt eigen zijn. Maar daarom moet je daar dan ook een goede co-commentator bij zetten. Dat zie je bij Eurosport bijvoorbeeld bij de X-sports, dat er meer een kenner zit naast de meer ervaren verslaggever.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het vaak fout. Ook bij commentatoren die 5 of 6 sporten moeten doen en dan bij 2 of 3 door de mand vallen bij het kennerspubliek. Ze kunnen moeilijk 50 commentatoren in vaste dienst nemen.
Maar Roelfs en Erik van Dijk zijn echt in alles slecht
Ok.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij heeft dit lied geschreven, waar heel magisch het tuubje van is verdwenen.
http://lyrics.network/en/(...)ar&offset=-10&capo=0
Stekelenburg heeft vooral ook dat ie z'n pa heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is het lastige ook, dat ze bij sporten zitten die ze niet echt eigen zijn. Maar daarom moet je daar dan ook een goede co-commentator bij zetten. Dat zie je bij Eurosport bijvoorbeeld bij de X-sports, dat er meer een kenner zit naast de meer ervaren verslaggever.
Roelfs en van Dijk zijn inderdaad altijd slecht. En verder heb je er nog genoeg die wel iets tegen zich hebben. Jeroen Stekelenburg is niet super slecht in zijn vak, maar doordat hij zichzelf zo graag hoort en zich zelf nogal belangrijk vindt, kan ik hem moeilijk serieus nemen. Plus dat hij toch ook vaak debiele dingen roept.
Zo is die binnengekomen ja. En daarom mag hij ook blijven. Het zorgt er ook voor dat ik niet objectief naar hem kan kijken. Ik vind hem een walgelijke vent, waardoor ik zijn kwaliteiten als NOS medewerker ook nooit objectief kan beoordelen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft vooral ook dat ie z'n pa heeft.
quote:
echt verschrikkelijk dat we dat voor altijd aan moeten horenquote:Op donderdag 22 februari 2018 20:39 schreef Redefine het volgende:
Kijk mee naar deze beelden en doe je oren dicht zodat je Joris niet hoort.
Ik ben absoluut geen fan van Joris (zeker als hij het wielrennen van commentaar voorziet), maar bij het shorttracken doet hij het prima.quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:39 schreef Redefine het volgende:
Kijk mee naar deze beelden en doe je oren dicht zodat je Joris niet hoort.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:40 schreef Redefine het volgende:
Dit nummer is dan nog een beetje het anthem van deze OS. Maar ze hadden beter dit kunnen gebruiken aan het einde en dan alle beelden van de dag eronder monteren. Zoals ze vroeger altijd deden.
Bij het wielrennen zit hij vooral heel erg te zwetsen en maakt hij heel veel fouten. Dat is bij het shorttrack iets minder erg, maar nog steeds wel veel. Maar het grote probleem bij hem is die over acting, ik geloof hem gewoon niet. Het is vooral paniekerig geschreeuw.quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Joris (zeker als hij het wielrennen van commentaar voorziet), maar bij het shorttracken doet hij het prima.
Komt omdat ze dan al met hun rug naar de baan staan, omdat ze het stadion aan het verlaten zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:43 schreef Aguero het volgende:
Dat geschreeuw van die Koreanen kan ook zo heerlijk wegvallen op het moment dat hun favorieten onderuit glijden.
komt van het ijsquote:Op donderdag 22 februari 2018 20:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom had Schulting eigenlijk natte billen tijdens de race?
quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:51 schreef danos het volgende:
Echt altijd weer verbazend dat deze mensen weer een camera op de neus moeten...laat ze lekker met rust.
Ja. En ook dat die mensen dat toelaten. Als een familielid van mij iets zou winnen en ik kan er niet bij zijn, zou ik echt geen camerateam voor mijn neus willen hebben tijdens de race.quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:51 schreef danos het volgende:
Echt altijd weer verbazend dat deze mensen weer een camera op de neus moeten...laat ze lekker met rust.
Daar zijn gewoon smerige spelletjes voor, mensen net zolang onder druk zetten...ook dat is het niveau van de NPO. Ethiek is al lang in de prullenbak gesmeten.quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En ook dat die mensen dat toelaten. Als een familielid van mij iets zou winnen en ik kan er niet bij zijn, zou ik echt geen camerateam voor mijn neus willen hebben tijdens de race.
Die is 'blij' dat Jorien stopt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rianne de Vries hoort dit toch met gemengde gevoelens aan lijkt me
Ja klopt uiteraard. Zeker bij die oudere mensen kunnen ze dat nog wel doordrukken. Helaas.quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:55 schreef danos het volgende:
[..]
Daar zijn gewoon smerige spelletjes voor, mensen net zolang onder druk zetten...ook dat is het niveau van de NPO.
Klopt. Dat zie je ook bij veel interviews waar ze de tranen er haast uit willen trekken.quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:55 schreef danos het volgende:
[..]
Ethiek is al lang in de prullenbak gesmeten.
Zal vast wel herpeslip worden.quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:56 schreef Aguero het volgende:
Otter moet coach van het jaar worden. Echt een absolute vakman.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:59 schreef Redefine het volgende:
Je keek naar het bord he. Het bord kon ik niet zien
Jan Roelfs zou het zo zeggen: 'Daar is de hup, daar is de nahup.'quote:
Het is ook wel prima als je het zelf leuk vindt, maar als je er niks mee hebt lijkt mij dat er niks ergers is dan verplicht er naar toe moeten en toegezongen wonnen door b-artiesten en halfdronken supporters.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:01 schreef Redefine het volgende:
Suzanne wil wel graag naar het HHH. Overigens zijn er users die dat een hele erge combi vinden.
Ik doel met mijn opmerking niet op sporters. Daar kan ik mij heel goed voorstellen dat die er niets mee hebben. Dat ze het alleen voor de fans doen. En dat het dus echt vervelend kan zijn als je minder hebt gepresteerd dan je wilt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het is ook wel prima als je het zelf leuk vindt, maar als je er niks mee hebt lijkt mij dat er niks ergers is dan verplicht er naar toe moeten en toegezongen wonnen door b-artiesten en halfdronken supporters.
Beetje drama kweken he.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:13 schreef wimderon het volgende:
Zijn Olympische Spelen zitten er helemaal niet op
Van een brief van Vino ga je wel harder fietsen/schaatsenquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:17 schreef Redefine het volgende:
Beter een brief van de koning dan een brief van Vinokourov.
Gewoon even een interval oefening op een allround toernooi.quote:
De een wel, de ander kan daarna zijn biezen pakken.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van een brief van Vino ga je wel harder fietsen/schaatsen
quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon even een interval oefening op een allround toernooi.
nog niet vaak iemand zo op een hoop zien gaanquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon even een interval oefening op een allround toernooi.
Die was toen echt even helemaal de weg kwijtquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
nog niet vaak iemand zo op een hoop zien gaan
Ja. Al vind ik Nuis dan wel weer het type die daar dan wel mee om kan gaan (sinds vorig jaar dan).quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:20 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou het niet weten voor morgen eigenlijk, die laatste rit is best een groot nadeel
hij had ook vooraf een verhaal dat dit sneller zou moeten zijnquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was toen echt even helemaal de weg kwijt
Ja, hij had het helemaal uitgedokterd dat dit de oplossing voor een goede race wasquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hij had ook vooraf een verhaal dat dit sneller zou moeten zijn
Dat sloeg helemaal nergens op. Lange afstanden moet je juist vlak rijden omdat luchtweerstand kwadratisch oploopt met de snelheid.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hij had ook vooraf een verhaal dat dit sneller zou moeten zijn
daar keam Adne halverwege de race ook achterquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat sloeg helemaal nergens op. Lange afstanden moet je juist vlak rijden omdat luchtweerstand kwadratisch oploopt met de snelheid.
quote:
Je heb dan inderdaad helaas wel wat epische wedstrijden gemist.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jammer dat ik schaatsen pas sinds ~2004 volg
Ook wél meegemaakt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je heb dan inderdaad helaas wel wat epische wedstrijden gemist.
ook mooi was die stunt van Rintje met futuristische schaatsen waar hij niet mee vooruit kwamquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je heb dan inderdaad helaas wel wat epische wedstrijden gemist.
Dan ken je Roger Schneider wel:quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
![]()
De jaren '90 waren echt fantastisch volgens mij. Jammer dat ik schaatsen pas sinds ~2004 volg
Dat was ook mooi ja.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ook mooi was die stunt van Rintje met futuristische schaatsen waar hij niet mee vooruit kwam
Dat was echt een geweldige race jaquote:
1994 Koss is echt het beste wat ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
![]()
De jaren '90 waren echt fantastisch volgens mij. Jammer dat ik schaatsen pas sinds ~2004 volg
die 10k was Heideneskquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1994 Koss is echt het beste wat ik ooit gezien heb
Kende de naam wel, maar dit heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan ken je Roger Schneider wel:
De absolute koningin van op een hoop gaan was natuurlijk Klassen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
nog niet vaak iemand zo op een hoop zien gaan
quote:
Ik vond dit terug in een topic over Kramer uit 2006.quote:Beste eigenschap: Doorzettingsvermogen
Slechtste eigenschap: Kwaad worden als iets niet zo als gepland loopt
Waar kun je absoluut niet tegen: Oneerlijke mensen
Waar ben je bang voor: Verliezen
Favoriete café: Het Houtsje en Bak (Heerenveen)
Favoriete drankje: Colla Bacardi
Favoriete restaurant: De Buurman
Favoriete eten: Steak
Favoriete slaapkledij: Boxer
Favoriet getal / cijfer: Geen
Favoriete kleur: Geen
Favoriete muziek: Alles
Favoriete TV programma: Studio Sport
Favoriete film: Geen
Favoriete acteur / actrice: Halle Berry
Favoriet vakantieland / bestemming: Canarische eilanden
Favoriete stad: Amsterdam
Bijgeloof: Geen
Jeugdidool: Johan Olav Koss
Favoriete andere sport: Wielrennen
Favoriete website: www.svenkramer.nl
Favoriete auto: BMW
Motto: Pijn is tijdelijk opgeven is voor altijd
Laatst gelezen boek: Lance Amstrongs Trainingsprogramma
Favoriete tijdschrift: SI
quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ook mooi was die stunt van Rintje met futuristische schaatsen waar hij niet mee vooruit kwam
Bij de junioren is Kramer als zomertraining nog eens op een paar seconden gestrand van de Nederlandse titel tijdrijden, net achter Gesink.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
Bacardi Cola is overigens een walgelijk drankje.
Je hebt ook nog dubbele klapschaatsen gehad, ook geen succes.quote:
Dat verhaal kennen we ja.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij de junioren is Kramer als zomertraining nog eens op een paar seconden gestrand van de Nederlandse titel tijdrijden, net achter Gesink.
Kijk die hont dan, geweldig.quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:50 schreef Aguero het volgende:
Pake en beppe.
https://www.omropfryslan.(...)-hie-dit-noait-tocht
Die kon inderdaad onvoorstelbaar kapot gaan. Maar wat een schaatster was het tochquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De absolute koningin van op een hoop gaan was natuurlijk Klassen.
En dan alsnog een toptijd rijden
Edit:
Dat wereldrecord op de 3 van haar is nog steeds bizar. Tweede tijd ooit is bijna 2 seconden trager.quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kon inderdaad onvoorstelbaar kapot gaan. Maar wat een schaatster was het toch![]()
Bij dit filmpje valt vooral Ishino op. Die rijdt eigenlijk normaal haar rondjes, lijkt er niet veel meer om te geven als ze uit de voorlaatste bocht komt. Maar ziet dan Klassen helemaal stilstaan en denkt, nou laat ik dan toch proberen van haar te winnen
quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:40 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat wereldrecord op de 3 van haar is nog steeds bizar. Tweede tijd ooit is bijna 2 seconden trager.
Ik verbaas me ook elke keer weer als ik zie wat voor voorsprong zij heeft op de Adelskalender. Wüst zou bijvoorbeeld een 1,45 op de 1500 meter (ja echt) moeten rijden om Klassen in te halen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:40 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat wereldrecord op de 3 van haar is nog steeds bizar. Tweede tijd ooit is bijna 2 seconden trager.
Koss had zijn records zonder klapschaats nog heel lang gehadquote:
De schaatsers komen ook maar zelden in topvorm in SLC meer, dat is wel jammer. Haar PR's op de 500 en 5km staan zelfs op laaglandbanenquote:Op donderdag 22 februari 2018 23:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook elke keer weer als ik zie wat voor voorsprong zij heeft op de Adelskalender. Wüst zou bijvoorbeeld een 1,45 op de 1500 meter (ja echt) moeten rijden om Klassen in te halen.
quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook elke keer weer als ik zie wat voor voorsprong zij heeft op de Adelskalender. Wüst zou bijvoorbeeld een 1,45 op de 1500 meter (ja echt) moeten rijden om Klassen in te halen.
Er moet weer eens een WK Afstanden in SLC komen. 2009 was echt puur genot.quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De schaatsers komen ook maar zelden in topvorm in SLC meer, dat is wel jammer. Haar PR's op de 500 en 5km staan zelfs op laaglandbanen
Een WK Afstanden op die nieuwe baan in Ürümqi in China op 1650 meter hoogte zou ik ook wel kunnen waarderen. Als ze daar ook een snelle ijsvloer neer kunnen leggen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er moet weer eens een WK Afstanden in SLC komen. 2009 was echt puur genot.
Er is nog niet eens een world cup geweestquote:Op donderdag 22 februari 2018 23:40 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een WK Afstanden op die nieuwe baan in Ürümqi in China op 1650 meter hoogte zou ik ook wel kunnen waarderen. Als ze daar ook een snelle ijsvloer neer kunnen leggen.
of een keer echt weer recordwedstrijden zoals je die in Calgary had vroeger. Want op een WK afstanden komt Wüst nog niet aan een betere 500 meter en 5km.quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er moet weer eens een WK Afstanden in SLC komen. 2009 was echt puur genot.
Wüst zou zo een 5km kunnen rijden op de WK Afstanden hoorquote:Op donderdag 22 februari 2018 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of een keer echt weer recordwedstrijden zoals je die in Calgary had vroeger. Want op een WK afstanden komt Wüst nog niet aan een betere 500 meter en 5km.
vraag is of ze daar nog de moeite voor zou willen doen, zeker nu we daar meer specialisten op hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2018 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wüst zou zo een 5km kunnen rijden op de WK Afstanden hoor
Takagi ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:45 schreef Aguero het volgende:
Pedersen kan ook nog zijn tweede goud pakken.
En die heeft ook al brons.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:45 schreef Aguero het volgende:
Pedersen kan ook nog zijn tweede goud pakken.
Net Frankensteinquote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:47 schreef danos het volgende:
Godver nu die wond weg is ziet Erben er pas echt eng uit.
Hopelijk niet. Hij ziet er iig vrolijk uit. Had dat ook niet met de mentale druk te maken?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:50 schreef superniger het volgende:
Heeft Groothuis nog steeds last van zijn demonen?
Dat bedoel ikquote:
Alleen superlatieven tellen nog, zie het weer de komende dagen, alsof de ijstijd weer terugkomt. Men denkt dat alleen dan de mensen nog luisteren.quote:
Die kennen ze niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:11 schreef Falco het volgende:
Misschien wel leuk om te melden dat Tina Weirather voor Liechtenstein ook een medaille heeft gewonnen tijdens deze editie.
#werkenbijdenos
Erben komt bij sporten naast het schaatsen ook niet verder dan Sjeetje en Sjezus.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:13 schreef Remzz het volgende:
Ik zeg het nogmaals maar die Mandy Dirkzwager heeft 0 inbreng gehad deze 2 weken.
Je had Hans nog een keer kunnen uitnodigen.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:16 schreef The_Playmaker het volgende:
Ze hadden voor vanavond dus duidelijk geen onderwerpen. Alleen het goud van Kjeld.
Terwijl Schouten een stuk meer kans heeft dan de andere 3 Nederlandersquote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:22 schreef The_Playmaker het volgende:
Erben ziet het somber in voor Schouten dus die wint goud.
Dezequote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:13 schreef Remzz het volgende:
Ik zeg het nogmaals maar die Mandy Dirkzwager heeft 0 inbreng gehad deze 2 weken.
Morgen de laatste toch?quote:
Dacht het wel. Met alle medaillewinnaars.quote:
Wij hebben RivkahGODIN.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:42 schreef The_Playmaker het volgende:
Waarom hebben wij niet zo'n leuke presentatrice?
Gadverdamme.quote:
Super zuur, bij haar heb ik i.t.t. Verweij het idee dat er echt meer in zat.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:43 schreef Redefine het volgende:
Bij Schouten was het vooral zonde dat ze die laatste bocht zo ruim uitkwam, daardoor was ze meteen kansloos voor goud.
Ja. Denk ik vooral teveel bezig om Bergsma en een paar anderen niet mee wilde nemen naar de sprint, die ze juist prima had kunnen hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Super zuur, bij haar heb ik i.t.t. Verweij het idee dat er echt meer in zat.
Als cijferautist vond ik dat gedoe met die punten wel leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:50 schreef Redefine het volgende:
Als ze die tussensprints nou eruit gooien. Kies of voor gewoon wie als eerste aan de meet komt wint, zonder gedoe eromheen. Of kies voor een puntenkoers. Niet dit halfbakken gedoe.
Ik vind cijfers en punten ook leuk. Maar voer het dan volledig door. Dit is allemaal net niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als cijferautist vond ik dat gedoe met die punten wel leuk.
Lekker meedoen aan 'Dancing with the Stars'quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:54 schreef Ericr het volgende:
Koen gaat weer drie jaar in winterslaap.
Drie jaar aan de meldonium.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:54 schreef Ericr het volgende:
Koen gaat weer drie jaar in winterslaap.
Oh daarom is die niet topfit.quote:
Of over de grens zetten bij Noord-Korea.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:55 schreef KingRadler het volgende:
Kunnen ze Wennemars niet daar laten en soep van maken.
In een strafkamp en dan dumpen in Rusland.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of over de grens zetten bij Noord-Korea.
Samen met Joris, Bert en Dione.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:57 schreef KingRadler het volgende:
[..]
In een strafkamp en dan dumpen in Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |