De titels zijn vaak wel echte hints zo is gebleken maarja waar zou het op kunnen slaan he. Vaak slaat het op meerdere dingen, alhoewel ik nog aan het nadenken ben waar finalist op zou kunnen slaan naast de uitspraak van Olcay.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uhuh, maar dat is het dusHet kán een echte hint zijn, maar het kan ook toeval zijn of door de regie zo gemonteerd zijn
Dat is het vrijwel altijd met vrijwel alle hints.
Volgende week komen we daar pas achter
In finales word meestal niet heel veel meer gemold.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het trouwens wel erg lame van De Mol dat die sterrenkijkopdracht lukte, dat was wel vrij makkelijk te manipuleren geweest
Ja met Dennis Weening. Toen zat de winnaar een beetje op Dennis maar eigenlijk op de ander.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:03 schreef Dave het volgende:
Is het eigenlijk al eens eerder voorgekomen dat geen van de kandidaten de mol goed had?
Edo zat op het einde toch gewoon volledig op Dennis?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja met Dennis Weening. Toen zat de winnaar een beetje op Dennis maar eigenlijk op de ander.
Nopequote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Edo zat op het einde toch gewoon volledig op Dennis?
😂😂😂😂quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens heeft Olcay haar test in 2 MINUTEN gemaakt! 40 vragen! Op minuut 11 kwam ze bij de laptop en minuut 13 liep ze weg.
Ik heb het even opgezocht en hij twijfelde inderdaad nog wel. Maar hij heeft wel alles op Dennis ingezet in de finale.quote:
Achteraf zei die van niet bij Moltalk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en hij twijfelde inderdaad nog wel. Maar hij heeft wel alles op Dennis ingezet in de finale.
Oh oké, dat is vreemd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Achteraf zei die van niet bij Moltalk.
Het komt echter zelden voor dat de edit het zo duidelijk maakt. Zelfs in 2012 toen behalve Frits bijna iedereen (van de kandidaten) op de juiste mol zat waren mensen tot op het einde overtuigt dat het Liesbeth wasquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is wel meestal zo dat beide finalisten op de goede mol zittenJochem (die vorig jaar de finale-test op de verkeerde invulde) is een van de weinige uitzonderingen daarop.
Dus het is imo niet voldoende om hem daarom volledig af te schrijven, het is namelijk best logisch dat op dit punt alle verdenkingen op de juiste mol zijn gericht.
Hoewel ik ook net een pietsie meer op Jan zit dan op Ruben, maar toch
Nog 1 misschien hint:quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:20 schreef Leandra het volgende:
Jan en Ruben kwamen beiden met een rugzak het hotel in, Olcay had alleen haar handtas....
Toen Kees de mol was was hij ook de enige die met veel minder spullen naar proeven en dergelijke ging.
Wel slim dat ze de mol niet op de hoogte brachten van de plottwist (even aannemende dat dit het geval was), op die manier had je in elk geval een natuurlijke reactie.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
DAGBOEK VAN DE MOL - AFL. 9
Eenmaal in het hotel aangekomen begin ik het te voelen: ontlading. Ik ben zo benieuwd hoe het straks afloopt. Wie is de winnaar, wie de verliezend finalist?
Eindelijk mag ik mezelf laten zien. Eindelijk ben ik dan niet meer de enige die precies weet hoe de vork in de steel zit.
Ik wandel mijn kamer binnen. De televisie staat aan. Ik zie een lokaal programma en dan plots verschijnt hét Mollogo. Nee. Dit meen je niet. Ik wil me opfrissen voor de finale.
Art verschijnt in beeld en spreekt me toe. Niks finale hier en nu. Nee we moeten wachten tot zaterdag 10 maart. Hij zegt het écht. Maar ik wil het zo graag van de daken schreeuwen: ik ben de Mol! En nu moet ik me nog langer inhouden. Ik dacht dat het begin het moeilijkst zou zijn. Nu twijfel ik daarover.
Al 18 dagen vervul ik mijn rol als Mol. Alle dagen heb ik ieder moment opgelet op wat ik zeg en doe. Ik heb het overleefd. En nu dit. Nóg acht maanden lang doen alsof ik niets weet terwijl ik alles weet. Nóg acht maanden mijn rol vervullen. Nóg acht maanden opletten. Heel erg opletten.
Jan, Olcay en Ruben. Twee finalisten en één Mol.
Een verliezend finalist, een winnaar en de Mol.
Wie is wie?
Ik ben er bijna.
Nog één week en dan weten we het allemaal.
Opfrissen klinkt erg als Olcay. Heb haar dat meermaals horen zeggen dit seizoen hmmm.
Alleen Olcayquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:22 schreef Leandra het volgende:
En kwam Jan ook aan met die Mercedes met het kenteken WI 001 DM of was dat alleen Olcay?
Ah, thnx.... ik zag al dat het bij die van Ruben niet in beeld was, maar bij die van Jan wist achteraf niet meer meer ik wel of geen nummerbord gezien had.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog 1 misschien hint:
Olcay haar taxi/auto was vol in beeld toen ze bij het hotel aankwamen met nummerbord WIDM001 ofzoiets. Als enige, andere waren niet in beeld.
WI-001-DM. Er was er ook een met 002. Die kentekens zijn al veel vaker te zien geweest.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog 1 misschien hint:
Olcay haar taxi/auto was vol in beeld toen ze bij het hotel aankwamen met nummerbord WIDM001 ofzoiets. Als enige, andere waren niet in beeld.
Ja maar vandaag alleen bij Olcay viel mij op.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:23 schreef JDude het volgende:
[..]
WI-001-DM. Er was er ook een met 002. Die kentekens zijn al veel vaker te zien geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |