Behoorlijk slechte dag zo ineens. Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 21 februari 2018 07:49 schreef dimmak het volgende:
Best wel een deceptie die Lisk rebrand. Straks mij even goed inlezen. De rest is ook allemaal weer lekker gedumpt. Slechte dag dit.
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 februari 2018 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Behoorlijk slechte dag zo ineens. Waarom eigenlijk?²
Je waagt je niet aan kutexchanges? Zat jij niet vuistdiep in raiblocks / nano wat alleen op bitgrail te verkrijgen was?quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die heb ik niet omdat ik me niet waag aan kutexchanges.
Maar heb wel voldoende Ven uiteraard, aankomende week de volgende rebrand dump
Koekoekquote:Op woensdag 21 februari 2018 07:54 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je waagt je niet aan kutexchanges? Zat jij niet vuistdiep in raiblocks / nano wat alleen op bitgrail te verkrijgen was?
Niet je private keys aan Ether Delta toevertrouwenquote:Op woensdag 21 februari 2018 07:54 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je waagt je niet aan kutexchanges? Zat jij niet vuistdiep in raiblocks / nano wat alleen op bitgrail te verkrijgen was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen kiest eieren voor zijn dukaten.quote:Op woensdag 21 februari 2018 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Behoorlijk slechte dag zo ineens. Waarom eigenlijk?²
Mijn vrouwtje maakt altijd heerlijke omeletten voor me. Champignons, olijven, rucola. Het maakt je hitsig. Dat wel. Maar maakt 't uit.quote:Op woensdag 21 februari 2018 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedereen kiest eieren voor zijn dukaten.
WAAROM NIET?!quote:Op woensdag 21 februari 2018 01:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gewoon “waarom niet?” roepen
echt kut ja, 2 weken geleden op 2.75 en nu op 6.25quote:Op woensdag 21 februari 2018 08:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ons geweldige VEN weer een deceptie. Nog geen maand terug 9 dollar. En kijk is waar we nu staan? Amper 1 week voor de rebrand. Wat een farce!
Haha 2 weken terug was btc 6k. Maand terug was btc 11k en VEN 9 dollar. Heeft zich dus totaal niet herpakt na de crash.quote:Op woensdag 21 februari 2018 08:59 schreef Predator38 het volgende:
[..]
echt kut ja, 2 weken geleden op 2.75 en nu op 6.25
soms verbaas ik me echt hoeveel dom geld er in crypto zitquote:Op woensdag 21 februari 2018 08:31 schreef dimmak het volgende:
Na alle controversie van Betfinex en Tether zou je toch denken dat iedereen ze links zou laten liggen. Maar de handel gaat gewoon door.
heb je ook al naar de andere alts gekeken ???quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha 2 weken terug was btc 6k. Maand terug was btc 11k en VEN 9 dollar. Heeft zich dus totaal niet herpakt na de crash.
Event staat om de hoek en waar het moon zou moeten gaan voor de voorlopig nieuwe ath blijft die steken op iets meer dan 6 dollar. Magertjes
Daarom ouwe reus. Dat VEN optimisme hier gaat nergens over. Ligt niet alleen aan VEN, maar je ziet het ook aan andere alts. Des te meer duidelijk dat het geen incident is.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:06 schreef Predator38 het volgende:
[..]
heb je ook al naar de andere alts gekeken ???
maand terug stond icx op 12....nu op 4.16
ETH stond over de 1400 nu onder de 900
Dash op 1600 nu op 700
NEM op 1.94 nu op 0.48
noem eens een alt die WEL herstelt is na de crash ?
als je goed kan rekenen op je telraam zie je dat VEN meer herstelt is dan bijna andere altcoins op dit momentquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:15 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Daarom ouwe reus. Dat VEN optimisme hier gaat nergens over. Ligt niet alleen aan VEN, maar je ziet het ook aan andere alts. Des te meer duidelijk dat het geen incident is.
BTC is de enige crypto die er toe doet. Altijd al zo geweest
Sinds de crash BTC x2, VEN x2,5. Waar kon je beter je geld in hebben zitten?quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha 2 weken terug was btc 6k. Maand terug was btc 11k en VEN 9 dollar. Heeft zich dus totaal niet herpakt na de crash.
Event staat om de hoek en waar het moon zou moeten gaan voor de voorlopig nieuwe ath blijft die steken op iets meer dan 6 dollar. Magertjes
twitter:BlockfolioApp twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 13:31:46@Rekatti_CG Putting finishing touches on the integration. Cobinhood and several other exchanges in the next week or two. Stay tuned! reageer retweet
Ik snap echt niet waar jij je telkens druk over maakt. Wat probeer je hier nou mee te bereiken steeds? Als jij er van overtuigd bent dat VEN niets voorstelt, dan investeer je er toch niet in? Als andere mensen er wel iets in zien, laat ze lekker hun geld erin pompen. Boeiend. Laat iedereen lekker voor zichzelf beslissen waarin hij investeert.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:15 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Daarom ouwe reus. Dat VEN optimisme hier gaat nergens over. Ligt niet alleen aan VEN, maar je ziet het ook aan andere alts. Des te meer duidelijk dat het geen incident is.
BTC is de enige crypto die er toe doet. Altijd al zo geweest
Op Logaritmische schaal is het bij VEN al een maand om te janken. Daar kijkt men naar bij een trend, niet naar de absolute waarde die een coin is gestegen na een stevige correctie.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds de crash BTC x2, VEN x2,5. Waar kon je beter je geld in hebben zitten?
Kut universa ook alweer bijna -30% voor mijquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:18 schreef Gehrman het volgende:
Binnenkort UTNP in Blockfolio.twitter:BlockfolioApp twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 13:31:46@Rekatti_CG Putting finishing touches on the integration. Cobinhood and several other exchanges in the next week or two. Stay tuned! reageer retweet
En nu je bek houden dan.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Maar, trek vooral je eigen plan.
Ja hahahaquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:22 schreef TwztId het volgende:
[..]
Kut universa ook alweer bijna -30% voor mij
Misschien genoeg geld gelapt om direct toegelaten te worden?quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:29 schreef Predator38 het volgende:
UTN geen Nominee of Community "Coin of the Month” bij Binance
wat een shitcoin !!!!
dan vul je niet alle formulieren in voor de entry lijkt mijquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Misschien genoeg geld gelapt om direct toegelaten te worden?
Hoe zrt ik mIJn VEN zo snel mogelijk om naar nNano? via Bitgrail?!!?quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN nu overzetten naar Nano is het beste wat je nu kan doen. Maar, trek vooral je eigen plan.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hoe zrt ik mIJn VEN zo snel mogelijk om naar nNano? via Bitgrail?!!?
Leer eerst is spellen, dan leg ik je daarna wel uit hoe Binance werkt.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
isquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:37 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Leer eerst is spellen, dan leg ik je daarna wel uit hoe Binance werkt.
ghehequote:Op woensdag 21 februari 2018 09:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:29 schreef Predator38 het volgende:
UTN geen Nominee of Community "Coin of the Month” bij Binance
wat een shitcoin !!!!
Je vergeet wel doodleuk te vermelden dat de totale markt cap destijds meer dan 700 miljard was en nu maar 480 miljard, ga terug naar school en leer wat voor je onzin uitspraken doet, je snapt er werkelijk waar niks vanquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:38 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
is
Kun je nu uitleggen hoe Binance werkt?
$1 dollar EOY had jij gezegd ....dus daar vertrouw ik op.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ook al zo’n geweldige coin iedereen hier aangeraden door Droppie, toch?
Haha +1.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:38 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
is
Kun je nu uitleggen hoe Binance werkt?
En check deze link gelijk even: https://www.google.nl/sea(...)s+en+eens&aqs=chrome..69i57j0l2.2047j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:40 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook ik heb het wel is mis. Niet vaak overigens
Klopt. Maar ook ik heb het wel is mis. Niet vaak overigensquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:39 schreef Predator38 het volgende:
[..]
$1 dollar EOY had jij gezegd ....dus daar vertrouw ik op.
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:38 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Je vergeet wel doodleuk te vermelden dat de totale markt cap destijds meer dan 700 miljard was en nu maar 480 miljard, ga terug naar school en leer wat voor je onzin uitspraken doet, je snapt er werkelijk waar niks van
Ok!! Hoe zet ik ze om ik wil ze nu wegdoen!! Nano zei je?quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:37 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Leer eerst is spellen, dan leg ik je daarna wel uit hoe Binance werkt.
dat is nou niet zo heel lief dat jij je beter en slimmer vind dan anderen hier.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]-Hele reeks persoonlijk gebash weg-
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:39 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Haha +1.
MZS, hou gewoon op man. Doe je eigen ding en laat anderen hun eigen ding doen.
[..]
En check deze link gelijk even: https://www.google.nl/sea(...)s+en+eens&aqs=chrome..69i57j0l2.2047j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8.
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:48 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat is nou niet zo heel lief dat jij je beter en slimmer vind dan anderen hier.
wie denk je wel dat je bent dan ?
er staat nog 20k fiat klaar.....maar ik heb even genoeg geïnvesteerdquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Kerel je hebt gelijk. Ook MzS maakt wel is een spelfout. Gelukkig komt hij wel met rake teksten. Heel FOK op zijn kop hier, want MzS vindt VEN niet genoeg stijgen hahaha.
Wanneer hebben jullie weer fiat mannen? Lekker in VEN pompen die 150 euro studiebeurs:)
Hoeveel heb je te besteden? Wat verdien je? Kom ik met een adviesquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:48 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ok!! Hoe zet ik ze om ik wil ze nu wegdoen!! Nano zei je?
wat ga je ontwerpen ?quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:51 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de launch van de nieuwe Lisk website, met nieuwe client en andere goodies
Chill!quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:51 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de launch van de nieuwe Lisk website, met nieuwe client en andere goodies
kun je mij nog helpen wil graag is een keer nano kopenquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:51 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-
Wat vindt de vrouw daarvan?quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
er staat nog 20k fiat klaar.....maar ik heb even genoeg geïnvesteerd
het is mijn geld, en zolang we nog genoeg over hebben vind ze daar niks vanquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:53 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wat vindt de vrouw daarvan?
Lekker salaris!quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:53 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wat verdien je? 2000 netto per maand? Hahaha
ik hoorde je zeggen dat ik mijn VEN moest omzetten naar nano je zou me helpen met Binance maar ik moet toch Nano op Bitgrail kopeb?!quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:53 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wat verdien je? 2000 netto per maand? Hahaha
de Nano op Bitgrail is op....moet bijgevuld wordenquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:54 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ik hoorde je zeggen dat ik mijn VEN moest omzetten naar nano je zou me helpen met Binance maar ik moet toch Nano op Bitgrail kopeb?!
dat meen je niet ik had er twee staan moet ik dan toch op binance wezen?!quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:55 schreef Predator38 het volgende:
[..]
de Nano op Bitgrail is op....moet bijgevuld worden
Ik had er een paar staan, ik ben wel benieuwd hoe die overigen worden verdeeld, is daar al iets over bekend? Ik neem aan dat ze die tent sluiten en die fansesco in de bak mieterenquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:55 schreef Predator38 het volgende:
[..]
de Nano op Bitgrail is op....moet bijgevuld worden
JIj kan jezelf beter gewoon bij robinhoed aanmelden, dan krijg je misschien nog wat UNIVEWRSAAAAAAAAAA JAJAJAJJAJAJAJ WAVESMAAND UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA OMFGGGGG MOOOHOEHOEHOENquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:55 schreef kthxbye het volgende:
[..]
dat meen je niet ik had er twee staan moet ik dan toch op binance wezen?!
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
JIj kan jezelf beter gewoon bij robinhoed aanmelden, dan krijg je misschien nog wat UNIVEWRSAAAAAAAAAA JAJAJAJJAJAJAJ WAVESMAAND UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA OMFGGGGG MOOOHOEHOEHOEN
blijf toch eens van die pillen af mafkees !quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
JIj kan jezelf beter gewoon bij robinhoed aanmelden, dan krijg je misschien nog wat UNIVEWRSAAAAAAAAAA JAJAJAJJAJAJAJ WAVESMAAND UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA OMFGGGGG MOOOHOEHOEHOEN
die komt pas onder de 10k weer, is nu druk met zijn Harvard studiequote:Op woensdag 21 februari 2018 09:57 schreef Manzonderschouders het volgende:
Waar is Klaas wanneer je hem nodig hebt!
Dit, dan vind ik je wel een cowboy, zomaar Ethereum 5.0 missenquote:
Oei... 8/10 voor de counterquote:Op woensdag 21 februari 2018 10:02 schreef Predator38 het volgende:
[..]
jou wel....aangezien je miljonair bent
Dit is die kepplar pic?quote:Op woensdag 21 februari 2018 10:03 schreef MaGNeT het volgende:
Vergeet de maan, Universa gaat naar ultra deep space!
[ afbeelding ]
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet echt een positieve bijdrage aan dit topic leveren.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:57 schreef Manzonderschouders het volgende:
Waar is Klaas wanneer je hem nodig hebt!
Hubblequote:Op woensdag 21 februari 2018 10:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, dit is nog die oude schele met een bril, de Hubble.
Ging meer over jouw uitdrukkingquote:
Ja die is een beetje uit verband getrokken... ik heb random aanvallen van UNIVERSAAAAAAAAAAHAHAHAAA JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 21 februari 2018 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ging meer over jouw uitdrukking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |