Ok!! Hoe zet ik ze om ik wil ze nu wegdoen!! Nano zei je?quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:37 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Leer eerst is spellen, dan leg ik je daarna wel uit hoe Binance werkt.
dat is nou niet zo heel lief dat jij je beter en slimmer vind dan anderen hier.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]-Hele reeks persoonlijk gebash weg-
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:39 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Haha +1.
MZS, hou gewoon op man. Doe je eigen ding en laat anderen hun eigen ding doen.
[..]
En check deze link gelijk even: https://www.google.nl/sea(...)s+en+eens&aqs=chrome..69i57j0l2.2047j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8.
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:48 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat is nou niet zo heel lief dat jij je beter en slimmer vind dan anderen hier.
wie denk je wel dat je bent dan ?
er staat nog 20k fiat klaar.....maar ik heb even genoeg geïnvesteerdquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Kerel je hebt gelijk. Ook MzS maakt wel is een spelfout. Gelukkig komt hij wel met rake teksten. Heel FOK op zijn kop hier, want MzS vindt VEN niet genoeg stijgen hahaha.
Wanneer hebben jullie weer fiat mannen? Lekker in VEN pompen die 150 euro studiebeurs:)
Hoeveel heb je te besteden? Wat verdien je? Kom ik met een adviesquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:48 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ok!! Hoe zet ik ze om ik wil ze nu wegdoen!! Nano zei je?
wat ga je ontwerpen ?quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:51 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de launch van de nieuwe Lisk website, met nieuwe client en andere goodies
Chill!quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:51 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de launch van de nieuwe Lisk website, met nieuwe client en andere goodies
kun je mij nog helpen wil graag is een keer nano kopenquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:51 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-
Wat vindt de vrouw daarvan?quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
er staat nog 20k fiat klaar.....maar ik heb even genoeg geïnvesteerd
het is mijn geld, en zolang we nog genoeg over hebben vind ze daar niks vanquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:53 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wat vindt de vrouw daarvan?
Lekker salaris!quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:53 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wat verdien je? 2000 netto per maand? Hahaha
ik hoorde je zeggen dat ik mijn VEN moest omzetten naar nano je zou me helpen met Binance maar ik moet toch Nano op Bitgrail kopeb?!quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:53 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Wat verdien je? 2000 netto per maand? Hahaha
de Nano op Bitgrail is op....moet bijgevuld wordenquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:54 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ik hoorde je zeggen dat ik mijn VEN moest omzetten naar nano je zou me helpen met Binance maar ik moet toch Nano op Bitgrail kopeb?!
dat meen je niet ik had er twee staan moet ik dan toch op binance wezen?!quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:55 schreef Predator38 het volgende:
[..]
de Nano op Bitgrail is op....moet bijgevuld worden
Ik had er een paar staan, ik ben wel benieuwd hoe die overigen worden verdeeld, is daar al iets over bekend? Ik neem aan dat ze die tent sluiten en die fansesco in de bak mieterenquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:55 schreef Predator38 het volgende:
[..]
de Nano op Bitgrail is op....moet bijgevuld worden
JIj kan jezelf beter gewoon bij robinhoed aanmelden, dan krijg je misschien nog wat UNIVEWRSAAAAAAAAAA JAJAJAJJAJAJAJ WAVESMAAND UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA OMFGGGGG MOOOHOEHOEHOENquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:55 schreef kthxbye het volgende:
[..]
dat meen je niet ik had er twee staan moet ik dan toch op binance wezen?!
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
-Hele reeks persoonlijk gebash weg-
quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
JIj kan jezelf beter gewoon bij robinhoed aanmelden, dan krijg je misschien nog wat UNIVEWRSAAAAAAAAAA JAJAJAJJAJAJAJ WAVESMAAND UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA OMFGGGGG MOOOHOEHOEHOEN
blijf toch eens van die pillen af mafkees !quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
JIj kan jezelf beter gewoon bij robinhoed aanmelden, dan krijg je misschien nog wat UNIVEWRSAAAAAAAAAA JAJAJAJJAJAJAJ WAVESMAAND UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA OMFGGGGG MOOOHOEHOEHOEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |