In AA zit tantoe veel sugarquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:33 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Zag het vandaag bij toeval deze nieuwe "pizza" joint zodat er nu binnen een straal van de Meent pak'm beet 4-5 pizza gerelateerde zaken zijn gevestigd.
Avondeten
[ afbeelding ]
Yup..dinsdag en dus weer Gamba tijd met kousenband en een pittige saus
en witte rijst. Op de achtergrond sambal en een frisje.
Papa john's zit er al meer dan een jaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:33 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Zag het vandaag bij toeval deze nieuwe "pizza" joint zodat er nu binnen een straal van de Meent pak'm beet 4-5 pizza gerelateerde zaken zijn gevestigd.
Avondeten
[ afbeelding ]
Yup..dinsdag en dus weer Gamba tijd met kousenband en een pittige saus
en witte rijst. Op de achtergrond sambal en een frisje.
gochujangquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:24 schreef realAIVD het volgende:
Enorm veel zin in gochujang, dus daar even een recept bij gezocht,
het is bibim mandu geworden:
https://mykoreankitchen.c(...)ressing-bibim-mandu/
die dressing was geweldig lekker.
In Rotterdam is die nieuw. Welk station bedoel je?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Papa john's zit er al meer dan een jaar.
En op t station binnenkort Five Guys en TGI Fridays![]()
Oh wacht. Ik had t over Utrechtquote:Op woensdag 21 februari 2018 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Rotterdam is die nieuw. Welk station bedoel je?
Alexandriumquote:Op woensdag 21 februari 2018 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Rotterdam is die nieuw. Welk station bedoel je?
Nice, beetje leven bij Alexandrium na 6en wanneer de winkels gesloten zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alexandrium
https://www.ad.nl/rotterd(...)-rotterdam~a3de750a/
Ik wil dat! Nu!!quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:52 schreef Iwanius het volgende:
(Vroege) lunch
[ afbeelding ]
Heerlijk deze aloude dampende Vletnamese vleesbowl met noodles in deze frisse temperaturen.![]()
Lunch? warm eten dit manquote:Op donderdag 22 februari 2018 10:52 schreef Iwanius het volgende:
(Vroege) lunch
[ afbeelding ]
Heerlijk deze aloude dampende Vletnamese vleesbowl met noodles in deze frisse temperaturen.![]()
Geloof het of niet, sommige mensen eten "warm eten" bij de lunch! Nog sterker, ook in NL was dit vroeger heel gewoon! Bizar he?quote:
Toen ik klein was aten wij thuis soms ook warm in de middag, moet er nu niet aan denkenquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geloof het of niet, sommige mensen eten "warm eten" bij de lunch! Nog sterker, ook in NL was dit vroeger heel gewoon! Bizar he?
Deli Tasty Rotterdam.quote:
Ik kijk tegenwoordig niet eens meer op mijn mobiel of agenda als ik moet weten wat voor dag het is, ik zoek dit topic gewoon even opquote:
Het zou fijn zijn als je er even bij zou zetten wat het is.quote:
Dat valt toch wel mee? Ik ben ermee opgegroeid. Het is dat het wat lastig combineert met fulltime werken ...quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geloof het of niet, sommige mensen eten "warm eten" bij de lunch! Nog sterker, ook in NL was dit vroeger heel gewoon! Bizar he?
Zalm met tomaat?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Atak, zou je (zoals afgesproken) willen vertellen welk eten er op je foto staat?
Zalm en cherrytomaten. Ik zal er op letten.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Atak, zou je (zoals afgesproken) willen vertellen welk eten er op je foto staat?
Topquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Zalm en cherrytomaten. Ik zal er op letten.
Wellicht keek je over dequote:Op donderdag 22 februari 2018 21:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Ik ben ermee opgegroeid. Het is dat het wat lastig combineert met fulltime werken ...
Waarom word er zo serieus gedaan over een "wat eet je?" topic?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Neee niet jij ookquote:Op donderdag 22 februari 2018 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ziekjes. Nu smaakt sinds het avondeten alles weeig zurig..
Bloemkool, kip en gebakken aardappelen. Allemaal dezelfde vieze smaak.
Net nog 2 stengeltjes zoute stokjes.. Vies
Oh wat lief! Dank je. Nog eetplannen dit weekend?quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Neee niet jij ook![]()
Sterkte meissie
Is dat worcestersaus?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 11:01 schreef Iwanius het volgende:
Morgen
[ afbeelding ]
Tis tenslotte vrijdagmorgen.
Ja dat is een woord! En heerlijk!quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:04 schreef Prego het volgende:
truffelmortadella (is dat een woord?) op brood![]()
![]()
nu pils
Sorry deze over t hoofd gezien. Jep, vanavond bij n kippentent en morgen sushilunch aan t strand.quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oh wat lief! Dank je. Nog eetplannen dit weekend?
Oh die chocola klinkt lekker! Waar heb je die vandaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Net witte chocolade met smarties erin. Straks kip cordon bleu en aardappeltjes.
Plus supermarkt.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 17:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh die chocola klinkt lekker! Waar heb je die vandaan?
Thanks, binnenkort eens kijkenquote:
Klinkt lekker zeg!quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:36 schreef maily het volgende:
Spekjes, champignons, spinazie en een half rood uitje in de pan ..... stuk brood en paar kaasjes .....
Dat ziet er lekker uit zeg!quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dit gemaakt vandaag...
[ afbeelding ]
Dank! En verder met brood dippen/eten natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit zeg!
Hier risotto met asperges, erwten, dille en wat mascarpone. En een gegrild stuk zalm en glas goeie cider erbij
Wat voor kruiden zit er op de kip?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dank! En verder met brood dippen/eten natuurlijk.
Risotto is altijd goed!
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Peterselie, koriander, gember, kurkuma, komijn en paprikapoeder.
Linzensoep is heerlijk en heeeeeeel gezond! 😊quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Linzensoep, ook lekker, ook weer eens maken
Wie gaat die op eten?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nu zelfgemaakte taart
[ afbeelding ]
eens, beter appeltaart.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:31 schreef Molo het volgende:
Aardbeien in februari
Beter had je ander fruit gepakt
Zit hier met zusje, moeder, schoonbroertje, twee broertjes en een vriend van m'n broertje. Schoonbroertje is thee aan zetten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2018 22:36:25 ]
Mijn zusje heeft gekozen. Maar vind appel sowieso niet lekker.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:31 schreef Molo het volgende:
Aardbeien in februari
Beter had je ander fruit gepakt
Appel is lekker joh, zeker in een appeltaart, lekkere Goudreinet appels.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft gekozen. Maar vind appel sowieso niet lekker.
Hahaa, valt mee toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Bedankt voor de nekhernia
Eeetse
Ja, hoe noem je deze taart? Gewoon normaal bodem met mascarpone. Binnenkant ook geraspte sinaasappel....quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat is het voor taart?
Ik krijg nu fris en chips geloof ik.
Uh???quote:
Alles staat op z'n kant gekeerd?quote:
Uh, bij mij staat het gewoon goed hoor?quote:Op zondag 25 februari 2018 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles staat op z'n kant gekeerd?
En wat was het dat je wilde laten zien?
Foto's staan bij mij ook op zijn kant.quote:Op zondag 25 februari 2018 08:02 schreef RobinOok het volgende:
Hier ook geen idee waar Golfer op doelt.
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nu zelfgemaakte taart
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit. Je foto's staan alleen wel op zijn kant.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ontbijt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raar! Bij mij niet! Excuses.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Je foto's staan alleen wel op zijn kant.
Wij gaan straks voor eggs benedict. En vanavond eten we cannelloni met spinazie en ricotta.
Beterschap! Ben in jouw buurt... maar als ik alleen was, was ik even naar je huis gereden. Kreeg je allemaal gezonde dingen!quote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 15:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Beterschap! Ben in jouw buurt... maar als ik alleen was, was ik even naar je huis gereden. Kreeg je allemaal gezonde dingen!
Neem dan van mij maar aan dat al je geplaatste foto's op hun kant staan en dus naar rechts moeten worden gedraaid om ze recht te kunnen presenteren.quote:Op zondag 25 februari 2018 02:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Uh, bij mij staat het gewoon goed hoor?
Jij houdt wel heel veel van aziatisch voedsel.quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:52 schreef Iwanius het volgende:
(Vroege) lunch
[ afbeelding ]
Wauw hele taart voor jezelf!quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nu zelfgemaakte taart
[ afbeelding ]
Tegen mijn wat?quote:Op zondag 25 februari 2018 22:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jouw toch ?
quote:Op zondag 25 februari 2018 23:23 schreef golfer het volgende:
We hadden vrienden te eten en ik had o.a. dit gemaakt: eerst dubbelgetrokken dashi volgens het recept van RobinOok:
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan later een misosoep van gemaakt:
[ afbeelding ]
Hoofdgerecht was buikspek met zwoerd:
[ afbeelding ]
Daarbij een puree van knolselderij en pastinaak en twee frisse salades:
[ afbeelding ]
En als dessert tarte tatin:
[ afbeelding ]
*burb*
Zo knap dat het allemaal niet van die tafel aflazerd.quote:Op maandag 26 februari 2018 01:30 schreef Maikuuul het volgende:
Zuid-Koreaanse Toppoki (soort pasta/aardappel) extra cheesy
[ afbeelding ]
Daarna een lekker kopje koffie (uit Nicaragua) in een hipstertent. Aparte slag volk wat daar komt zeg(mensen zonder glazen in hun bril, moeilijk kijkend op hun Apple)
[ afbeelding ]
Vreemd genoeg krijg ik de foto niet op de juiste manier gedraaid op mijn telefoon :/ (Samsung S6)quote:Op maandag 26 februari 2018 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo knap dat het allemaal niet van die tafel aflazerd.
Lekker! Waar heb je dat gegeten?quote:Op maandag 26 februari 2018 01:30 schreef Maikuuul het volgende:
Zuid-Koreaanse Toppoki (soort pasta/aardappel) extra cheesy
[ afbeelding ]
Daarna een lekker kopje koffie (uit Nicaragua) in een hipstertent. Aparte slag volk wat daar komt zeg(mensen zonder glazen in hun bril, moeilijk kijkend op hun Apple)
[ afbeelding ]
Ben je zo oud dat je nek al breekt als je je hoofd een beetje moet kantelen?quote:Op maandag 26 februari 2018 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo knap dat het allemaal niet van die tafel aflazerd.
Geloof je dat zelf?quote:Op maandag 26 februari 2018 02:57 schreef Maikuuul het volgende:
Vreemd genoeg krijg ik de foto niet op de juiste manier gedraaid op mijn telefoon :/ (Samsung S6)
Dat vond ik ook verrassend inderdaadquote:
mi gado, ramen met chicken katsuquote:Op maandag 26 februari 2018 11:36 schreef Maikuuul het volgende:
De fotos die ik upload zijn van Ho Chi Minh. Hier verblijf ik tot morgen, daarna reis ik naar Hong Kong en Macau.
Vandaag voor lunch bij een Japanner gaan eten. Overheerlijke Chicken Katsu Curry Ramen gehad. Was flink genieten, de bouillon was erg goed van smaak.
Een vers getapt biertje vooraf (weer een scheve foto helaas).
[ afbeelding ]
Vervolgens de maaltijdRamen waren nog aardig stevig (niet van die slappe noodles). Ben zelf nooit in Japan geweest. Maar kan mij herinneren dat ik in Melbourne de stevigheid van de Ramen kon kiezen (hard tot zacht). Vond het apart dat je dat hier niet kon, de zaak schijnt nr 1 in Tokyo te zijn geworden qua Ramen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal voortaan de fotos horizontaal maken. Krijg ze niet goed gedraaid
Nou, dat klinkt idd niet verkeerdquote:Op maandag 26 februari 2018 11:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
mi gado, ramen met chicken katsu![]()
![]()
![]()
Weet niet waar je was maar Ichiran is nr 1 qua bekendheid iig. Heb je ook in NY en andere plaatsen over de wereld (uitgebreid).quote:Op maandag 26 februari 2018 11:36 schreef Maikuuul het volgende:
De fotos die ik upload zijn van Ho Chi Minh. Hier verblijf ik tot morgen, daarna reis ik naar Hong Kong en Macau.
Vandaag voor lunch bij een Japanner gaan eten. Overheerlijke Chicken Katsu Curry Ramen gehad. Was flink genieten, de bouillon was erg goed van smaak.
[ afbeelding ]
Vervolgens de maaltijdRamen waren nog aardig stevig (niet van die slappe noodles). Ben zelf nooit in Japan geweest. Maar kan mij herinneren dat ik in Melbourne de stevigheid van de Ramen kon kiezen (hard tot zacht). Vond het apart dat je dat hier niet kon, de zaak schijnt nr 1 in Tokyo te zijn geworden qua Ramen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey Iwanus, weet jij nog hoe dat restaurant heette wat vroeger naast de voormalige V&D zat?quote:Op maandag 26 februari 2018 10:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Geloof je dat zelf?
Doe mij eens een screencap van je camera instellingen (via dm) toekomen. Misschien vind ik daar wat. Anders:
Als je een foto geschoten hebt en je haalt die foto op, dan zie je niet alleen hoe het eruit ziet (staat) maar heb je onderin opties om de foto te veranderen, waaronder linksonder de optie "transformatie." . Met die laatst genoemde optie kan je dus het beeld zo neerzetten dat hij (wanneer verkeerd) wel recht is.
Goede morgen
[ afbeelding ]
Altijd genieten in Azie. Zal de komende tijd wat vaker posten hier. Het plan; Hong Kong, Macau, Filipijnen, 10 dagen Vipassana in Hong Kong, Japan, Zuid-Korea, Egypte en dan terug naar Nederland voor 3 maandjes. En dan weer naar Australie voor een jaarquote:Op maandag 26 februari 2018 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet niet waar je was maar Ichiran is nr 1 qua bekendheid iig. Heb je ook in NY en andere plaatsen over de wereld (uitgebreid).
Wel jammer dat je niet in NL bent, had graag die ricecakes ook gegeten
Maar genietse daar! Overal geweeeeldig eten
Weet niet.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Oke, ben ik de enige die de foto’s wel normaal ziet?
Wellicht is dat het.quote:Op maandag 26 februari 2018 13:22 schreef Maikuuul het volgende:
Waarschijnlijk bij een te hoge resolutie verdraait hij de fotos
De laatste foto is recht en goed. De eerste 2, w.o.de bierfoto, zijn idd scheef en naar links gekanteld.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil jouw leven!quote:Op maandag 26 februari 2018 12:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Altijd genieten in Azie. Zal de komende tijd wat vaker posten hier. Het plan; Hong Kong, Macau, Filipijnen, 10 dagen Vipassana in Hong Kong, Japan, Zuid-Korea, Egypte en dan terug naar Nederland voor 3 maandjes. En dan weer naar Australie voor een jaardan Nieuw-Zeeland en Zuid-Amerika
Dat is gewoon een kwestie van doen als je dat wilt. Een jaar reizen is helemaal niet zo duur. Prioriteiten stellen en beginnen met sparen. Makkelijkste manier is een jaar in Australie werken en daar niet teveel reizen.quote:
En hoe beviel die? Nieuw in het assortiment of wat? Men heeft nu ook een BK cheeseburger die volgens zegge die van McDonalds in aanzien en smaak overstijgt.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:03 schreef golfer het volgende:
Tussendoortje bij de Burger King:steakBK double en voor B. een crispy hotdog.
Oh, nu wil ik tomatensoep!!quote:Op maandag 26 februari 2018 13:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfgemaakte toscaanse tomatensoep en kaiserbroodje kaas
bestaan breezers niet meer?quote:Op maandag 26 februari 2018 17:59 schreef emmyemmy2 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinaasappelrum dingetje.
double steakhouse is een behoorlijk tussendoortjequote:Op maandag 26 februari 2018 16:03 schreef golfer het volgende:
http://www.ilovehealth.nl/food/5-gezonde-eiwitrijke-recepten/quote:Op maandag 26 februari 2018 18:05 schreef Landgeld het volgende:
Ik zoek nog wat inspiratie recepten voor door de weeks. Eiwitrijk, gezond en simpel.
Dus geen normale calorierijke maaltijden maar wat simpel doch gezond En lekker.
Iemand sites voor inspiratie?
Die hotdogs vind ik echt zo erg lekker. Maarja dat vind ik ook van de IKEA-hotdogs.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:03 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2018 18:55 schreef maily het volgende:
[..]
http://www.ilovehealth.nl/food/5-gezonde-eiwitrijke-recepten/
Ik heb je een voorzetje gegeven, de rest mag je zelf googlenquote:Op maandag 26 februari 2018 19:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]![]()
Zijn er ook sites waar hier 100 recepten van op staan o.i.d. Gewoon simpel, handig en snel.
Bij de post van Iwanius. Ten eerste, why? Ten tweede: dat is wel heel ironisch, met die nickquote:[ Bericht 16% gewijzigd door Lucky_Strike op 26-02-2018 17:38:55 (Sigaar verwijderd) ]
Deze neem ik mee naar FBquote:Op maandag 26 februari 2018 19:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Bij de post van Iwanius. Ten eerste, why? Ten tweede: dat is wel heel ironisch, met die nick
en de papadum ook zelf gemaakt ("gefrituurd") of is het emping?quote:Op maandag 26 februari 2018 19:59 schreef emmyemmy2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon niet kiezen tussen pasta met zelfgemaakt pesto en biefstuk
Waar zie jij in godsnaam een papadum?quote:Op maandag 26 februari 2018 20:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
en de papadum ook zelf gemaakt ("gefrituurd")
lol hoe een foto kan vertekenen ..... dan blijft de vraag waarom ook nog brood...maar dat staat er los vanquote:Op maandag 26 februari 2018 20:02 schreef emmyemmy2 het volgende:
Edit: Dat brood is gewoon een afbakpistoletje met kruidenkaas.
Was ook teveel voor mij, rest gevoerd aan B.quote:Op maandag 26 februari 2018 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
double steakhouse is een behoorlijk tussendoortje![]()
Oeff lekkerquote:Op maandag 26 februari 2018 19:59 schreef emmyemmy2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon niet kiezen tussen pasta met zelfgemaakt pesto en biefstuk
Ik vraag me regelmatig af hoe jij "overal" binnenkomt met je sigaar ....quote:Op maandag 26 februari 2018 23:30 schreef Iwanius het volgende:
Avond..
[ afbeelding ]
Lekker paffen en Caipirinha's drinken. Tis tenslotte maandagavond.![]()
kom mij ff brengenquote:Op maandag 26 februari 2018 23:30 schreef Iwanius het volgende:
Avond..
[ afbeelding ]
Lekker paffen en Caipirinha's drinken. Tis tenslotte maandagavond.![]()
Reis je in gezelschap?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 06:52 schreef Maikuuul het volgende:
Voor mijn vlucht naar Hong Kong nog even de Burger King ingedoken.
Ik schrok in Kuala Lumpur airport van de prijzen bij Mcdonalds. Rond de 25$ voor een menugestoord. Nadat je de douane was gepaseeerd uiteraard.
[ afbeelding ]
Gewoon " hoi" en plaatsnemen.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:33 schreef maily het volgende:
Ik vraag me regelmatig af hoe jij "overal" binnenkomt met je sigaar ....
Ik heb hoe raar het ook klinkt een goede gezondheid volgens de huisarts die ik vorige week nog bezocht en die ik om de zoveel tijd zie ter controle. Op mijn leeftijd nog alles kunnen, houdt in dat je je leven gewoon zo moet indelen dat er regelmaat inzit qua beweging. Ik eet ook geen tussendoortjes zoals de meesten (chips/kaasjes/worstjes) en loop heel veel elke dag (soms fietsen), gewoon omdat ik het van oudsher gewend ben geweest. Dus veel bewegen ,water drinken en dan kan je leven zoals ik doe qua eten en drinken.quote:En ook hoe het met je gezondheid is .... gezien je posten met ontbijtjes, lunches en diners met alcohol, ijswater, koffie en een frisje
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Gewoon " hoi" en plaatsnemen.
[..]
Ik heb hoe raar het ook klinkt een goede gezondheid volgens de huisarts die ik vorige week nog bezocht en die ik om de zoveel tijd zie ter controle. Op mijn leeftijd nog alles kunnen, houdt in dat je je leven gewoon zo moet indelen dat er regelmaat inzit qua beweging. Ik eet ook geen tussendoortjes zoals de meesten (chips/kaasjes/worstjes) en loop heel veel elke dag (soms fietsen), gewoon omdat ik het van oudsher gewend ben geweest. Dus veel bewegen ,water drinken en dan kan je leven zoals ik doe qua eten en drinken.
Morgen
[ afbeelding ]
Dinsdag, perfecte dag om te beginnen met visjes.
HMM.. OMG chocoladecarvings!quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Bonbon van pure chocola met marsepein erin en kandij bovenop![]()
Vanavond hotwings
veel werk maar lekker ik zou ze gewoon opetenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:10 schreef Muck het volgende:
Ik heb net een net mandarijnen uitgeperst
Turkse linzensoep is altijd goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:55 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ontbeten met Turkse linzensoep met aardappel.
Niet te doenwel lekker, maar niet om die tijd.
Uit beleefdheid wel naar binnen gelepeld.
Goed dat je dat er even bij zegt, ik zat echt te denken wat dat nou kon zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:51 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren en vandaag: boerenkoolstamppot met spekjes, rookworst en, what else, piccalilly
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Goed dat je dat er even bij zegt, ik zat echt te denken wat dat nou kon zijn
Heeeerlijk vind ik ze. Sausje van boter, mosterd en honing. Was echt lekker, alleen iets teveel saus.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ieuw .... ik hou niet van spruitjes .... maar waar drijven deze in? Botersaus?
Niet spugen he .....quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heeeerlijk vind ik ze. Sausje van boter, mosterd en honing. Was echt lekker, alleen iets teveel saus.
Nee ik reis alleen (al bijna 2 jaar).quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:10 schreef Iwanius het volgende:
Morgen
[ afbeelding ]
Koffie & paffen. Tis tenslotte woensdagmorgen.
Whatelsequote:Op woensdag 28 februari 2018 10:10 schreef Iwanius het volgende:
Morgen
[ afbeelding ]
Waar in Rotterdam heeft het zo gesneeuwd?quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:10 schreef Iwanius het volgende:
Morgen
[ afbeelding ]
wat jammer! Want noldles en dim sum zijn toch wel favoriet bij mijquote:Op woensdag 28 februari 2018 16:05 schreef Maikuuul het volgende:
Als ontbijt, beef sate noodles, en rijstnoodles met pork.
Diner diverse Dim Sum (pork&shrimp) zalig
Als toetje voor de tweede avond op rij tofu pudding, heerlijk licht van smaak.
Kan helaas niks uploaden van de picsAirbnb upload is heel bagger
Die mieps hebben niet echt een lange houdbaarheidsdatum of wel?quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:24 schreef Iwanius het volgende:
Avond
[ afbeelding ]
Met nieuwe "mieppie" op niveau gegeten en ons laten verwennen(langoustines/kaviaar combo o.a.).
Opvolgend
[ afbeelding ]
Champie voor haar en rum voor mij en uiteraard gereserveerde plekken voor ons.
Die "miep" is nog steeds dezelfde van wat maandjes geleden toen ze de oude 'Miep" opvolgde.quote:Op donderdag 1 maart 2018 09:49 schreef Plompzakker het volgende:
Die mieps hebben niet echt een lange houdbaarheidsdatum of wel?
Wel weer een goede acclimatiseringsfoto als altijd.
Ontopic: bitterballen
Wat zit er allemaal in?quote:
Turkse worst en groene pepers in olijfolie garen. Tomaten in blokjes snijden of pastasaus gebruiken. Na een tijdje de eieren er in doen. Ik gebruik een speciale techniek zodat het geel een beetje rauw blijft. Op een bord doen en een beetje rucola met olijfolie en limoen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in?
Ik had ooit een Turkse huisgenoot die de lekkerste omeletten kon maken. Ei a la Mahmut
quote:Op donderdag 1 maart 2018 14:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Turkse worst en groene pepers in olijfolie garen. Tomaten in blokjes snijden of pastasaus gebruiken. Na een tijdje de eieren er in doen. Ik gebruik een speciale techniek zodat het geel een beetje rauw blijft. Op een bord doen en een beetje rucola met olijfolie en limoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |