Ik wil dat! Nu!!quote:Op donderdag 22 februari 2018 10:52 schreef Iwanius het volgende:
(Vroege) lunch
[ afbeelding ]
Heerlijk deze aloude dampende Vletnamese vleesbowl met noodles in deze frisse temperaturen.![]()
Lunch? warm eten dit manquote:Op donderdag 22 februari 2018 10:52 schreef Iwanius het volgende:
(Vroege) lunch
[ afbeelding ]
Heerlijk deze aloude dampende Vletnamese vleesbowl met noodles in deze frisse temperaturen.![]()
Geloof het of niet, sommige mensen eten "warm eten" bij de lunch! Nog sterker, ook in NL was dit vroeger heel gewoon! Bizar he?quote:
Toen ik klein was aten wij thuis soms ook warm in de middag, moet er nu niet aan denkenquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geloof het of niet, sommige mensen eten "warm eten" bij de lunch! Nog sterker, ook in NL was dit vroeger heel gewoon! Bizar he?
Deli Tasty Rotterdam.quote:
Ik kijk tegenwoordig niet eens meer op mijn mobiel of agenda als ik moet weten wat voor dag het is, ik zoek dit topic gewoon even opquote:
Het zou fijn zijn als je er even bij zou zetten wat het is.quote:
Dat valt toch wel mee? Ik ben ermee opgegroeid. Het is dat het wat lastig combineert met fulltime werken ...quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geloof het of niet, sommige mensen eten "warm eten" bij de lunch! Nog sterker, ook in NL was dit vroeger heel gewoon! Bizar he?
Zalm met tomaat?quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Atak, zou je (zoals afgesproken) willen vertellen welk eten er op je foto staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |