abonnement Unibet Coolblue
pi_182530898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 13:45 schreef daNpy het volgende:

[..]

Volgens mij staat het recyclen van accu's nog in de kinderschoenen. Uiteraard zal dit op termijn wel verbeteren. Maar dan blijft het punt van te weinig grondstoffen nog steeds van kracht.

[..]

Het Oud-Nederlandsche "Als ik er geen last van heb, is het goed". Probleemverplaatsing.
En jij bent het schoolvoorbeeld van het oud Hollandse ''wat de boer niet kent''. Het grondstoffenprobleem wordt zwaar overdreven en de horrorverhalen over waar die stroom vandaag vandaan komt is natuurlijk geen enkele reden om wat in de toekomst een grote verbetering gaat worden maar niet te doen. De elektrische auto is al schoner en heeft nog veel potentie om verder ontwikkeld te worden. Niet alleen de auto's zelf, maar ook de energietoevoer. Bij diesels en benzine auto's gaat geen grote revolutie meer plaatsvinden en het is een zekerheid dat de energie voor die auto's in de toekomst alleen maar vervuilender gaat worden nu steeds meer makkelijke olie opraakt.
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:11:36 #177
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182531592
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

En jij bent het schoolvoorbeeld van het oud Hollandse ''wat de boer niet kent''. Het grondstoffenprobleem wordt zwaar overdreven en de horrorverhalen over waar die stroom vandaag vandaan komt is natuurlijk geen enkele reden om wat in de toekomst een grote verbetering gaat worden maar niet te doen. De elektrische auto is al schoner en heeft nog veel potentie om verder ontwikkeld te worden. Niet alleen de auto's zelf, maar ook de energietoevoer. Bij diesels en benzine auto's gaat geen grote revolutie meer plaatsvinden en het is een zekerheid dat de energie voor die auto's in de toekomst alleen maar vervuilender gaat worden nu steeds meer makkelijke olie opraakt.
Maar doen alsof het allemaal goed gaat komen zonder een plan te hebben of naar de feiten en cijfers te kijken heeft ons oa de Euro crisis bezorgd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182531814
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Maar doen alsof het allemaal goed gaat komen zonder een plan te hebben of naar de feiten en cijfers te kijken heeft ons oa de Euro crisis bezorgd.
En relatief goedkope automobiliteit voor iedereen. Al die stomme automakers maar auto's maken zonder dat ze eerst een snelwegplan af hadden.
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:26:31 #179
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182531897
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

En relatief goedkope automobiliteit voor iedereen. Al die stomme automakers maar auto's maken zonder dat ze eerst een snelwegplan af hadden.
Ga je toch lekker met de trein?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182531965
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ga je toch lekker met de trein?
Als jij de alleenheerser was geweest zo rond de model T dan was er een reële kans dat de trein nog steeds nummer 1 was.
  maandag 15 oktober 2018 @ 16:33:48 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182532058
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als jij de alleenheerser was geweest zo rond de model T dan was er een reële kans dat de trein nog steeds nummer 1 was.
:D
Vraag me werkelijk af waar je frustratie vandaan komt, ik geef gewoon feitelijk posts en laat de realiteit zien.
Electrisch rijden is geweldig, mijn vorige leasebak was electrisch, maar ik ben niet blind voor de zaken die je moet oplossen voor een energietransitie en weet tenminste waar ik het over heb.
Droomdansen lost geen fuck op
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 15 oktober 2018 @ 17:14:22 #182
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182532838
Moet een trol zijn, toch? Op de man spelen en in de ruimte lullen zonder technische kennis. Een schoolvoorbeeld voor een politicus.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 15 oktober 2018 @ 17:16:35 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182532876
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:14 schreef daNpy het volgende:
Moet een trol zijn, toch? Op de man spelen en in de ruimte lullen zonder technische kennis. Een schoolvoorbeeld voor een politicus.
De tweede kamer zit er vol mee, de milieuclubjes ook
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 15 oktober 2018 @ 19:02:30 #184
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_182535102
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 23:16 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Oppervlakkige artikelen tot zover, met wel wat bronvermeldingen:

https://www.pocket-lint.c(...)d-power-over-the-air

Die bijv.

https://www.trouw.nl/groe(...)versnellen~a7d8ca19/
Grootste probleem met dit soort berichten heb ik vanwege het (goedbedoelde?) experimentele karakter om niet te zeggen luchtspiegelingen voor naïeve investeerders. Je hoort heel veel maar ziet geen fundamenteel nieuwe producten.

De bekende weg die nu wordt gevolgd is vooral kijken naar het anode/kathode materiaal waarover de ("ionen") opgeslagen energie moet worden ontrokken of geladen. Je kan tegen een bepaalde "prijs", vaker of meer laden en netto het zelfde nut per prijseenheid verkrijgen.

Dat wil niet zeggen dat ik niet in geloof in vooruitgang. Anderzijds moet je ook simpelweg de fysica volgen van energiedichtheden. Vloeistoffen/gassen doen het nu eenmaal beter.
Probleem is simpelweg dat we momenteel aan het begin staan en we (daarom) niet weten wat gewaagde technologie op echt grote schaal gaat betekenen.

O ja,het laden -of transport van grote hoeveelheden energie via de lucht of geluid etc.etc. , is leuk voor telefoon in je clio. Draadloos opladen is alleen zinnig wanneer je geen stekker wilt/kunt gebruiken.
Voorts hou je het probleem, hoe en in welke tijdspanne je energie moet overdragen. Een accu van zeg 50 kWh in 5 minuten opladen stelt hele andere eisen dan dat doen in zeg 10 uur, wat sws voor thuisgebruik ook al fors is (stel je 's voor dat je droger en wasmachine samen, 10 uur draaien....).
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 15 oktober 2018 @ 19:04:55 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182535175
quote:
15s.gif Op maandag 15 oktober 2018 19:02 schreef Vallon het volgende:

[..]

Grootste probleem met dit soort berichten heb ik vanwege het (goedbedoelde?) experimentele karakter om niet te zeggen luchtspiegelingen voor naïeve investeerders. Je hoort heel veel maar ziet geen fundamenteel nieuwe producten.
https://www.elsevierweekb(...)-windenergie-522516/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182548497
quote:
Volkswagen: '50 procent kans dat Duitse auto-sector achterop raakt'

De Duitse auto-industrie zal op achterstand gezet worden als het niet kan aanhaken bij ontwikkelingen op het gebied van regelgeving en elektrisch rijden, zegt Volkswagen-topman Herbert Diess dinsdag.
Volgens de Duitser moet de industrie zich richten op het produceren van accupakketten en elektrische auto's.


Op dit moment zijn fabrikanten overal ter wereld voor batterijcellen afhankelijk van een handvol Aziatische spelers, waaronder het Japanse Panasonic, Contemporary Amperex Technology uit China en de Koreaanse bedrijven Samsung en LG Chem.

"Vanuit het huidige perspectief is de kans 50 procent dat de Duitse auto-industrie over 10 jaar nog bij de koplopers in de wereld hoort", aldus de Diess.

'Kijk naar wat steden kan overkomen'

Vorige maand zei de Duitse kanselier Angela Merkel nog dat het "extreem belangrijk is" dat Europa zich gaat toeleggen op accu-technologieën en de productie van batterijcellen voor elektrische auto's.

Diess wil daarnaast voorkomen dat Volkswagen-thuishaven Wolfsburg hetzelfde lot ondergaat als Detroit en andere zwaar getroffen centra voor auto productie.

"Als je kijkt naar de voormalige bolwerken van de auto-industrie, zoals Detroit, Oxford-Cowley of Turijn, dan zie wat steden kan overkomen als belangrijke bedrijven en economische sectoren hun belang verliezen."
Accu-technologieën en de productie van batterijcellen zijn niet alleen van belang voor de mobiliteit maar vooral ook vanwege de transitie af te geraken van het grootschalige gebruik van fossiele brandstoffen. Het M.O. wordt nog immer gekenmerkt door geopolitieke instabiliteit en het hele gebeuren rond de verdwenen journalist onderstreept dat nog eens. Energetisch minder afhankelijk worden van het M.O. is nog immer van groot belang.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  woensdag 24 oktober 2018 @ 22:33:47 #187
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_182724527
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_182726457
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 22:33 schreef nils7 het volgende:
Goed nieuws vanuit Californië:

http://ir.tesla.com/stati(...)ab-96e1-422d4045f799
Yep,

quote:
Tesla boekt onverwachte kwartaalwinst van 312 miljoen dollar

De Amerikaanse producent van elektrische auto's Tesla heeft in het derde kwartaal onverwacht zwarte cijfers geschreven. Dat gebeurde in een periode waarin topman Elon Musk zwaar onder druk stond door verschillende schandalen.

Tesla zette een winst in de boeken van 312 miljoen dollar. Dat kwam onder meer door de groeiende leveringen van de Model 3, waarvan de productie na veel problemen eindelijk op stoom lijkt.

Een jaar geleden stond er nog een verlies van bijna 620 miljoen dollar in de boeken. Tesla realiseerde een omzet van 6,8 miljard dollar. Het aandeel Tesla ging in de Amerikaanse nabeurshandel fors omhoog. De financiële markten hadden geen rekening gehouden met het positieve resultaat.

Musk was in mei echter al vol vertrouwen. Toen gaf hij al aan dat Tesla in het derde en ook in het vierde kwartaal winstgevend zou zijn. Daarom zag hij de noodzaak niet om extra geld bij financiers op te halen om de destijds moeizame financiële situatie bij de onderneming op te lossen.

Het was het eerste kwartaalbericht van Tesla sinds topman Elon Musk een boete kreeg van de Amerikaanse beurstoezichthouder over tweets waarin hij aangaf het bedrijf van de beurs te willen halen. Dat gebeurde echter niet.

Musk mag voor een periode van drie jaar daarom geen voorzitter meer zijn. Wie hem in die positie opvolgt, is nog niet bekend.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_183013463
Staat de duitse auto industrie voor het verval?
quote:
Deutsche Autobranche vor dem Abstieg?

Gewinnwarnungen von VW, Daimler & Co, Diesel-Krise, Abgas-Manipulationen, E-Autos – die deutsche Autoindustrie bekommt derzeit von vielen Seiten Gegenwind. Manager warnen davor, dass die deutsche Schlüsselindustrie kaputt gemacht wird. Wie schlimm ist die Lage wirklich?

Lange hatte VW-Chef Herbert Diess geschwiegen und gute Mine zum bösen (Diesel-)Spiel gemacht. Doch Mitte Oktober platzte dem 60-jährigen Bayer der Kragen. In einer Rede vor Zulieferern in Wolfsburg schimpfte Diess über die "beinahe hysterische Stickoxid-Diskussion um wenige Problemzonen in unseren Städten" und über die neuen strengeren CO2-Richtlinien für Autos, die ab 2030 zugelassen werden. Er sprach von einem "politischen Feldzug gegen die individuelle Mobilität", der existenzbedrohende Ausmaße annehme.

Sollte die Politik die deutsche Autobranche mit immer neuen Umweltvorgaben überfordern, drohe der Abstieg in die Zweitklassigkeit. "Die Chancen stehen 50:50, dass die deutsche Autoindustrie in zehn Jahren noch zur Weltspitze gehört", warnte er. Als mahnendes Beispiel nannte er den Verfall der ehemaligen Autohochburgen wie Detroit und Turin. Da sehe man, was mit Städten passiere, in denen Leitindustrien schwächeln.

Zu lange die Elektrowelle verschlafen
Das Selbstmitleid ist jedoch fehl am Platz. Die deutsche Autoindustrie hat zu lange auf alte Technik gesetzt und den Trend zur Elektromobilität verschlafen. VW, Audi, BMW und Mercedes hinken dem Elektroauto-Pionier Tesla hinterher. Nach jahrelanger Verspätung bringen die deutschen Hersteller nun serienreife Stromer mit einer Reichweite von gut 400 Kilometern auf den Markt.

Die Zeit drängt. Um die CO2-Vorgaben der EU zu erfüllen, bedarf es deutlich mehr Elektrofahrzeuge. "Wenn wir den CO2-Ausstoß unserer Autoflotte bis 2030 um 30 Prozent reduzieren müssen, geht das nur mit einem Drittel reiner E-Autos auf den Straßen", sagt VW-Boss Diess.

In Deutschland wurden im ersten Halbjahr gerade mal knapp 34.000 Stromer und Plug-in-Hybride zugelassen. China ist da schon deutlich weiter. Dort ist ab 2019 ein Mindestanteil von zehn Prozent Elektroautos in der Flotte vorgeschrieben.

Umstieg wird teuer
Experten bezweifeln, ob die deutschen Autokonzerne mit ihren E-Autos hier ähnlich den Markt dominieren werden wie bei den Fahrzeugen mit klassischen Verbrennungsmotoren. Zumal sich mit ihnen auch deutlich weniger Geld verdienen lässt - bisher zumindest. In der Produktion sind sie je nach Modell bis zu 10.000 Euro teurer als herkömmliche Pkws. Kunden sind aber nicht bereit, einen solch hohen Aufschlag zu zahlen. Folglich werden die Stromer zu Kampfpreisen auf den Markt kommen - zu Lasten der Marge der deutschen Autobauer.

Schlimmer noch: Sollten sich die E-Autos zunehmend durchsetzen, fällt ein Teil der Wertschöpfung weg. Kolben, Schaltgetriebe und Abgasvorrichtungen werden dann nicht mehr gebraucht. Die entscheidenden Komponenten sind die Batterien. Diese kommen aber bis jetzt vorwiegend aus Asien. Was bleibt dann noch für die deutsche Zulieferindustrie?
Het zelfmedelijden van de bestuurders van duitse autoconcerns is inderdaad niet op zijn plaats en bespottelijk. Tesla zet dan wel de toon maar heeft nog lang niet genoeg produktiecapaciteit om echt een bedreiging te zijn. Men zal flink moeten investeren en kan waarschijnlijk dus minder dividend uitkeren en vette boni opstrijken maar daar zal geen traan om gelaten worden door het gros van de bevolking. Dat de marges onder druk komen heb ik al lang geleden veronderstelt omdat electrische autos vanwege de batterijen relatief duur zijn en omdat Tesla met relatief weinig winst al genoegen neemt. Een model 3 van circa $35.000 is nog steeds niet te koop want daarvoor zal de efficientie van de productielijnen nog op een hoger niveau moeten komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Digi2 op 08-11-2018 00:09:17 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_183017799
quote:
Verkoop elektrische auto's in Europese Unie stijgt met 30 procent

De verkoop van elektrische auto's in de Europese Unie is in het derde kwartaal met bijna 30 procent gestegen ten opzichte van een jaar eerder, blijkt uit gegevens van de brancheorganisatie voor autoverkopers, ACEA.

In totaal werden in het afgelopen kwartaal bijna 72.000 elektrische auto's verkocht. In dat aantal zitten ook hybride auto's met een stekker. Daarnaast werden nog eens ruim 147.000 hybrides zonder stekker verkocht. Die auto's laden hun accu op tijdens het rijden.

Het aandeel van volledig elektrische auto's en plug-inhybrides blijft met 2 procent laag. Benzineauto's waren goed voor bijna 58 procent van de totale autoverkopen en diesels voor bijna 35 procent.
Dat 35% van de totale autoverkoop diesels zijn na alle ophef over het dieselschandaal verbaast me.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_183017918
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:09 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Dat 35% van de totale autoverkoop diesels zijn na alle ophef over het dieselschandaal verbaast me.
Geld bepaalt.
  donderdag 8 november 2018 @ 11:19:50 #192
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_183017950
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:09 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Dat 35% van de totale autoverkoop diesels zijn na alle ophef over het dieselschandaal verbaast me.
Wat interesseert een autorijder feitelijk dat hele schandaal? ik denk niet veel.
  maandag 26 november 2018 @ 13:15:10 #193
9001 Gunner
#teamkroegenlos
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:06:57 #194
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_183401522
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:27:26 #195
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183401926
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:09 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Dat 35% van de totale autoverkoop diesels zijn na alle ophef over het dieselschandaal verbaast me.
Tja, mensen laten zich blijkbaar niet zo de pis lauw maken door de opgeklopte kippenpaniek bij schuimbekkende politici
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 5 december 2018 @ 13:18:41 #196
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_183548787
quote:
TESLA MODEL 3 VANAF NU TE CONFIGUREREN
Vanaf vandaag krijgen mensen in Europa die een Tesla Model 3 hebben gereserveerd een mail met de uitnodiging om hun auto te configureren. De uitlevering van de gewilde EV begint in februari in Nederland en de rest van Europa.

In het begin zijn alleen de longe range en de performance versie van de ‘kleine’ Tesla te bestellen. De long range-versie met een 74 kWh accu en AWD begint bij 58.800 euro, de performance versie bij 69.700 euro. De Model 3 long Range AWD heeft een grote WLTP-range van 544 km. De Tesla Model 3 Performance heeft uiteraard ook AWD dankzij een dual motor en sprint in 3,5 seconden van 0-100 km/h. Deze versie beschikt ook over de Long Range batterij maar dan goed voor 530 km WLTP-range.

De Model 3 wordt standaard geleverd met Autopilot-hardware, maar je moet de enhanced autopilot-optie aanvinken om alles te gebruiken. Kosten: 5.300 euro. Elke auto wordt wel geleverd met actieve standaard veiligheidsfuncties, inclusief autobrake , forward collision warning en side collision warning. Alle Model 3-kopers hebben pay-per-use toegang tot het wereldwijde Supercharger-netwerk van Tesla, maar de auto is ook geschikt voor andere snelladers. Ook krijgt de auto de over-the-air-updates die bekend zijn voor de Model S en Model X....

Bron
*O*
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_183597632
quote:
Musk: 'Tesla overweegt overname General Motors-fabrieken'

Tesla heeft eventueel interesse in een of meerdere fabrieken die General Motors (GM) wil sluiten, heeft topman Elon Musk van de fabrikant van elektrische auto's gezegd in het televisieprogramma 60 Minutes.

De aflevering wordt zondag pas uitgezonden, maar zender CBS heeft vrijdag al enkele fragmenten online gezet.

GM kondigde vorige week aan volgend jaar vijf Noord-Amerikaanse fabrieken te willen sluiten. Daarbij gaan 14.700 banen verloren. Die plannen leidden tot veel kritiek van Amerikaanse politici.

Tesla bouwt nu nog al zijn auto's in een fabriek in het Californische Fremont. Met productielijnen voor de Model 3, Model S en Model X is die fabriek echter vol. Het bedrijf heeft ook een grote fabriek in Nevada, de zogenoemde Gigafactory. Daar worden vooral batterijen en auto-onderdelen gemaakt.

De komende jaren gaat Tesla ook een vrachtwagen maken en een nieuwe sportwagen. Daarnaast zijn er plannen voor een pick-uptruck en een kleinere SUV.
De vraag reist waar ze die overname van gaan betalen?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_183608960
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

En jij bent het schoolvoorbeeld van het oud Hollandse ''wat de boer niet kent''. Het grondstoffenprobleem wordt zwaar overdreven en de horrorverhalen over waar die stroom vandaag vandaan komt is natuurlijk geen enkele reden om wat in de toekomst een grote verbetering gaat worden maar niet te doen. De elektrische auto is al schoner en heeft nog veel potentie om verder ontwikkeld te worden. Niet alleen de auto's zelf, maar ook de energietoevoer. Bij diesels en benzine auto's gaat geen grote revolutie meer plaatsvinden en het is een zekerheid dat de energie voor die auto's in de toekomst alleen maar vervuilender gaat worden nu steeds meer makkelijke olie opraakt.
Ik denk dat je onderschat wat er nog mogelijk is met benzineauto's. Een benzinemotor heeft een rendement van zo'n 30%. Voeg je er een warmtecyclus aan toe dan kun je richting de 50%. Het probleem is dat benzine goedkoop is. Als er regelgeving komt dat auto's zuiniger moeten, dan zullen ze zuiniger worden. Er liggen zat ideeën op de plank.
  zaterdag 8 december 2018 @ 19:46:29 #199
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_183610488
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:24 schreef Benger het volgende:

[..]

Ik denk dat je onderschat wat er nog mogelijk is met benzineauto's. Een benzinemotor heeft een rendement van zo'n 30%. Voeg je er een warmtecyclus aan toe dan kun je richting de 50%. Het probleem is dat benzine goedkoop is. Als er regelgeving komt dat auto's zuiniger moeten, dan zullen ze zuiniger worden. Er liggen zat ideeën op de plank.
Om allemaal opgekocht te worden en in een hele diepe vriezer gelegd te belanden.

Er zijn niet voor niets van die jaarlijkse wedstrijden voor universiteiten gesponsord door hele grote oliemaatschappijen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_183663558

quote:
After the United States announced it would terminate its membership of the Paris agreement, Beijing was quick to brand itself as a global leader committed to fighting climate change, through green policymaking. The country has been investing heavily in renewables. Last year, for every dollar spent in the US on alternative energy, China spent three. But China's carbon emissions have risen since 2015, coal still accounts for over 60 percent of the country's energy consumption and new coal plants are still being built.
Elektische wagens in China rijden dus eigenlijk vooral op steenkool. De elektrische energie zal toch anders moeten worden opgewekt wil men echt de luchtvervuiling en CO2 uitstoot in China terugdringen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')