quote:Op maandag 19 februari 2018 21:49 schreef Evertjan het volgende:
wie had dat gifje nou van Mart Smeets bij DWDD al headbangend op Hardstyle
ik niet.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:49 schreef Evertjan het volgende:
wie had dat gifje nou van Mart Smeets bij DWDD al headbangend op Hardstyle
Tegen de lamme en de blindequote:Op maandag 19 februari 2018 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Ligt onderhoudt in zijn eentje de defensie achterin en doet dat best aardig.
geen punt ik noemde alleen een feit opquote:Op maandag 19 februari 2018 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermaelen deed het heel goed als invaller voor de geblesseerde Umtiti. Je punt?
Als De Ligt zo slecht was, had hij met die figuren moeite gehad.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegen de lamme en de blinde
Mathijs is een lieve schooljongen
Zit je aan de Irish koffie?quote:Op maandag 19 februari 2018 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als De Ligt zo slecht was, had hij met die figuren moeite gehad.
Omdat ‘ie van mannen houdt.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zit Gijp zo ongemakkelijk aan Jan
Daar waren altijd heel volwassen reacties onder de mp4 berichten (lol)quote:Op maandag 19 februari 2018 21:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op Sigaarsnor was er altijd een user die beweerde dat Gijp van negerlullen hield
Nee hoor. Ik vind het wel vermakelijk dat mensen een talent van 18,5 jaar naar beneden proberen te schrijven. Ik denk dat het toch wat meer zegt dat zeeën van scouts op de tribune zitten voor die jongen dan dat wat gehandicapte users op dit forum een doremifasolpost met ons delen.quote:
je bent soms een beetje fel, maar je hebt toch altijd weer gelijkquote:Op maandag 19 februari 2018 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het wel vermakelijk dat mensen een talent van 18,5 jaar naar beneden proberen te schrijven. Ik denk dat het toch wat meer zegt dat zeeën van scouts op de tribune zitten voor die jongen dan dat wat gehandicapte users op dit forum een doremifasolpost met ons delen.
"heb me net weer effe in m'n harige reet laten neuken"quote:Op maandag 19 februari 2018 21:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op Sigaarsnor was er altijd een user die beweerde dat Gijp van negerlullen hield
Hij heeft natuurlijk wel die negerobsessie.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mij teveel gedonder voor één zo'n wedstrijd.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:58 schreef dvdfreak het volgende:
lekker hoor af en toe een wedstrijdje bezoeken
tegenwoordig mannenobsessiequote:Op maandag 19 februari 2018 21:58 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel die negerobsessie.
Het Legioen staat altijd achter de ploegquote:Op maandag 19 februari 2018 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
El Ahmadi over matig duel: 'er was geen sfeer'. (lol)
Dan schakel ik inquote:Op maandag 19 februari 2018 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou, Valentijn Driessen en FREEK JANSENGOD
Doe Mossou vind ik een vermoeiend figuur.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus Freek Jansen?quote:Op maandag 19 februari 2018 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Edwin van der Sar zou zeggen: "Hij heeft wat kanker."quote:
quote:Op maandag 19 februari 2018 22:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Edwin van der Sar zou zeggen: "Hij heeft wat kanker."
Deze snap ik nietquote:Op maandag 19 februari 2018 22:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Edwin van der Sar zou zeggen: "Hij heeft wat kanker."
Hij zei ooit over Cruijff toen die net was overleden: "Er was wat kanker geconstateerd"quote:
Ze hebben dit jaar helemaal overal schijt aan, aangezien JD er toch binnen afzienbare tijd mee nokt.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:38 schreef gniffie het volgende:
Het is toch iedere keer een topshow. Was jaren terug nog wel anders
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze hebben dit jaar helemaal overal schijt aan, aangezien JD er toch binnen afzienbare tijd mee nokt.
Broekie 6, het zesde van Broek.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat wordt er nou op de achtergrond gezongen in die reclame van Toto die een paar keer per uitzending (voor en na de reclameblokken) voorbij komt? Waarin die gast per ongeluk die bel aanraakt.
Dit vraag ik me ook al heel lang afquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat wordt er nou op de achtergrond gezongen in die reclame van Toto die een paar keer per uitzending (voor en na de reclameblokken) voorbij komt? Waarin die gast per ongeluk die bel aanraakt.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Broekie 6, het zesde van Broek.
Een fictief elftal dat door TOTO in het leven geroepen is voor een reeks matige filmpjes.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een fictief elftal dat door TOTO in het leven geroepen is voor een reeks matige filmpjes.
Als filmpjes Hilarisch!! in de titel hebben, weet ik al dat ik met deuren ga smijtenquote:Op woensdag 21 februari 2018 00:37 schreef wimderon het volgende:
http://www.voetbalinside.(...)seert_temptation_isl
De stagiair is weer bezig geweest (lol)
Bedankt! Nu kunnen Ties en ik weer verder met ons leven.quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marlies.quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie dikke tieten, geen idee wat de boodschap is verder.quote:Op woensdag 21 februari 2018 15:00 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind het niet zo'n geslaagde campagne van TOTO.
Doos Snickers in de kantine.quote:Op woensdag 21 februari 2018 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zie dikke tieten, geen idee wat de boodschap is verder.
De fuck.quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dank, vroeg het me ook al af.quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja dat ook. Wel een lekker wijf aantrekkelijke dame.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Steuntje in de rug voor Ties jongens, het is uit met zijn vriendin (zie vlog)
quote:Op woensdag 21 februari 2018 14:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je levensmoe dat je dit volgt ofzo?
quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik werd getipt door een goede vriend van de show
Ik heb ook bronnen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ties00 heeft de politie over de vloer gehad.
http://www.rtvoost.nl/nie(...)en-in-beslag-genomen
traantje gelatenquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:08 schreef Wereldgozer het volgende:
leuke videoquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:33 schreef Ingolstadt het volgende:
Dit soort aids op internet knallen
Okquote:Op donderdag 22 februari 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
We hebben het al 10 keer gezegd en we gaan het niet herhalen of het nou Ties02 is of niet.
Nee natuurlijk niet johquote:Op donderdag 22 februari 2018 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben jij ties van die filmpjes of niet?
ik ben de enige persoon in het feyenoordtopic die het clublied kent.quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
Bij deze ben je Feyenoord supporter af Roland
stop deze actquote:Op donderdag 22 februari 2018 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die golddigger was jou toch niet waard
De aanhouder wint blijkbaarquote:Op donderdag 22 februari 2018 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel zo prettig dat het eindelijk is aangeslagen.
Jan Boskamp alweerquote:Op vrijdag 23 februari 2018 17:51 schreef Heeinz het volgende:
Weet iemand toevallig wie er te gast is?
Antonie Kamerlingquote:Op vrijdag 23 februari 2018 17:51 schreef Heeinz het volgende:
Weet iemand toevallig wie er te gast is?
KingRoland en ik hebben het al uitgebreid per DM besproken en daarmee is de kous af wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Ze was inmiddels ook te oud. Terecht gedumpt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die golddigger was jou toch niet waard
Welke film ouwe reus?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben de grote afwezige vanavond. Even naar de bios boys.
Eensquote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze was inmiddels ook te oud. Terecht gedumpt.
Hanegem.quote:
Met bioscoop broek aanquote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:39 schreef Vasion het volgende:
Ik heb deze hype gemist, wie is Anousha?
quote:
Hopelijk niet naar een Western....quote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Antidepressivaquote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
ze moeten die van der gijp een alcoholtest en drugstest laten doen....die vent zit echt aan de drugs
Op elke partij waarop je stemt uit je weleens kritiek, net als tegen je Voetbalclubquote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Want die denken er hetzelfde over?
Johan heeft vaak genoeg openlijk kritiek op D’66.
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:42 schreef RipCity het volgende:
Anousha heette eigenlijk Anna Steijn maar haar witte vader wou niks meer met d'r te maken hebben dus heeft ze zichzelf opeens een Afrikaanse naam aan laten meten
(lol)quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:42 schreef RipCity het volgende:
Anousha heette eigenlijk Anna Steijn maar haar witte vader wou niks meer met d'r te maken hebben dus heeft ze zichzelf opeens een Afrikaanse naam aan laten meten
Dat mag ik hopen. Is gezond.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op elke partij waarop je stemt uit je weleens kritiek, net als tegen je Voetbalclub
Wat is jouw kritiek op Feyenoord?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op elke partij waarop je stemt uit je weleens kritiek, net als tegen je Voetbalclub
Niets, sterker nog; users van het Feyenoord-home en ik zijn zeer tevreden over Van Bronckhorst. Een Wenger-rol zou hem zelfs wel liggen.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niets, sterker nog; users van het Feyenoord-home en ik zijn zeer tevreden over Van Bronckhorst. Een Wenger-rol zou hem zelfs wel liggen.
Dit is satirequote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niets, sterker nog; users van het Feyenoord-home en ik zijn zeer tevreden over Van Bronckhorst. Een Wenger-rol zou hem zelfs wel liggen.
Wordt de nieuwe persvoorlichter van Feyenoord over 2 jaar.quote:
Elke zondag weer je kapot irriteren aan dat ventje bij FC Rijnmondquote:
Ik mis die dikke wel, stelde goede vragenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wordt de nieuwe persvoorlichter van Feyenoord over 2 jaar.
D66 is niet veel anders dan Groenlinks als het op deze zaken aankomt. Denk dat ze op dat vlak zelfs het meest van alle partijen op Groenlinks lijkenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Want die denken er hetzelfde over?
Johan heeft vaak genoeg openlijk kritiek op D’66.
D’66 zal het met Johan eens zijn dat het aanstellerij is wat betreft het gemiemel over cowboys & indianen. Dat is wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:54 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
D66 is niet veel anders dan Groenlinks als het op deze zaken aankomt. Denk dat ze op dat vlak zelfs het meest van alle partijen op Groenlinks lijken
Toen waren Tong80 en GGMM er nog, en was jij van de redactie frontpage.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Enkele jaren terug was dit wel anders
Ik snap nog steeds niet hoe het afschaffen van een referendum de directe democratie kan versterken.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:58 schreef fetX het volgende:
[..]
D’66 zal het met Johan eens zijn dat het aanstellerij is wat betreft het gemiemel over cowboys & indianen. Dat is wat ik bedoelde.
Verder kan D’66 me gestolen worden.
Grote namen missen, ik ben de enige zeer grote naam, maar met pensioen, dus niet heel erg in de spotlightsquote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Toen waren Tong80 en GGMM er nog, en was jij van de redactie frontpage.
Mwah. De toevoeging van een referendum snap ik ook niet. Alle noodzakelijke maatregelen zullen er nooit doorheen komen, want impopulair. Nee, dat werkt niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe het afschaffen van een referendum de directe democratie kan versterken.
Op populaire partijen mag je toch ook stemmen?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. De toevoeging van een referendum snap ik ook niet. Alle noodzakelijke maatregelen zullen er nooit doorheen komen, want impopulair. Nee, dat werkt niet.
#politiekinside
Ik volg je even nietquote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op populaire partijen mag je toch ook stemmen?
Zitten allemaal met hun seizoenskaart bij de JL-wedstrijden.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
wat gaat dit topic langzaam zeg....normaal waren we nu al 3 tt verder geweest
kijkt er niemand meer
verstandig
Ik ben in de kelder bezig, en jullie een beetje over mij roddelen. Hohohohohohoho, dat kan niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:11 schreef RipCity het volgende:
Wat moet je wel niet eten in 3 jaar om zo snel zo dik te worden?
quote:Op zondag 18 februari 2018 17:16 schreef NoNickOne het volgende:
Je bestelling
1x [Surinaamse broodjes] Broodje bakkeljauw
¤ 3,50
1x [Surinaamse broodjes] Broodje garnalen en kousenband
¤ 3,00
1x [Surinaamse broodjes] Broodje moksi
¤ 3,50
1x [Surinaamse broodjes] Broodje chili kip
¤ 3,50
3x [Dranken] AA drink
¤ 4,50
Bezorgkosten: GRATIS
Transactiekosten: ¤ 0,54
Totale prijs: ¤ 18,54
Dat lust de container wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:17 schreef Coco. het volgende:
Wat is bakkeljauw? Ik ken alleen kabeljauw.
Wattequote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zitten allemaal met hun seizoenskaart bij de JL-wedstrijden.
Mensen als Ties zijn natuurlijk MVV-fan.
Dm Ronquote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:17 schreef Coco. het volgende:
Wat is bakkeljauw? Ik ken alleen kabeljauw.
Lol watquote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zitten allemaal met hun seizoenskaart bij de JL-wedstrijden.
Mensen als Ties zijn natuurlijk MVV-fan.
Kijk gewoon niet als je je zo loopt te irriteren.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
kan die mongool van een rene van der gijp niet een eigen programma krijgen
wat een debiel zeg
Nee. Wel een ep.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:50 schreef Ingolstadt het volgende:
Weet iemand hier of VI een app heeft?
Ze kunnen beter gaan voetballen, heb je iets meer aan denk ikquote:
komt wel goedquote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:58 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter gaan voetballen, heb je iets meer aan denk ik
wowquote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
komt wel goed
portugal gaat eruit
spanje en marokko gaan dood
Dood? Racist.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
komt wel goed
portugal gaat eruit
spanje en marokko gaan dood
Hansgenderquote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maandag .......
Hansie Hansie![]()
![]()
Goede vraag!quote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
Gemist... heeft iemand al een MP4'tje weten te scoren?
Ik heb slechts delen kunnen zien, maar Johan was weer goed op dreef om iedereen goed aan te pakken.quote:
niks mis mee ouwe reus.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker kijken met een kussentje achter je rug in het nieuwe raamkozijntje.
PSV gebashed om hun Calimerogekonkel, Man Utd om dat aidsvoetbal, al die idiote extreemlinksen die niks meer kunnen relativeren. Genot.quote:
En ikquote:Op zaterdag 24 februari 2018 03:00 schreef De_Kraam het volgende:
Die linkse gekkies moeten dood. Gewoon. Allemaal.
Behalve Slobeend, die mag blijven.
Nou, het was bijna grappig hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2018 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
https://twitter.com/VoetbalInside/status/966997308670926851
oke stagair, dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |