en bonen zijn even lekker als je de juiste neemt en minstens 4 keer zo goedkoopquote:Op maandag 19 februari 2018 20:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben best gesteld op goede koffie (wat Nespresso ook gewoon is). Het is alleen tyfus duur
Dat doe ik soms ook, heerlijkquote:Op maandag 19 februari 2018 20:54 schreef xaban06 het volgende:
Gewoon Turkse koffie zetten met de hand, niks geen apparaat.
Omdat jij dit nu post ging ik even snel kijken of die onderuit was gegaan, bedankt Henkie.quote:
Veel positieve geluiden de afgelopen tijd. Die 10cent gaan we denk ik deze week nog wel halen.quote:
Moeten wij geen dedicated ENJ topic hebben trouwensquote:
Precies!quote:Op maandag 19 februari 2018 21:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Veel positieve geluiden de afgelopen tijd. Die 10cent gaan we denk ik deze week nog wel halen.
Zoveel haat op Verge terwijl het een van de hardste stijgers van afgelopen jaar is
Zeker.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Moeten wij geen dedicated ENJ topic hebben trouwensEven shillen
Even bakje koffie halen en dan zal ik eens kijken of ik één inelkaar kan fletsenquote:
Goed bezig! Enjin is een tof project.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Even bakje koffie halen en dan zal ik eens kijken of ik één inelkaar kan fletsen
ik precies hetzelfde, wat een eikel !quote:Op maandag 19 februari 2018 21:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omdat jij dit nu post ging ik even snel kijken of die onderuit was gegaan, bedankt Henkie.
![]()
No ribs for you.
quote:Op maandag 19 februari 2018 21:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Even bakje koffie halen en dan zal ik eens kijken of ik één inelkaar kan fletsen
Alle coins worden hier shitcoins genoemd maar verge is met recht een shitcoin. Leuk dat je er veel mee hebt verdiend, zegt niks alleen.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Veel positieve geluiden de afgelopen tijd. Die 10cent gaan we denk ik deze week nog wel halen.
Zoveel haat op Verge terwijl het een van de hardste stijgers van afgelopen jaar isalthans mijn portfolio staat er weer prima voor
Je moet serieus op een lijst staan om die stream te kunnen bekijken op YouTube?quote:Op maandag 19 februari 2018 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Maar iemand die ik ken wel.
Top jaquote:Op maandag 19 februari 2018 21:33 schreef Maikuuul het volgende:
http://lifeofcrypto.nl/verge-samenwerking-com2us/
Zal denk ik de vraag naar Verge aardig doen stijgen zodra deze samenwerking compleet is
Geen geld willen verdienen
quote:Op maandag 19 februari 2018 21:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omdat jij dit nu post ging ik even snel kijken of die onderuit was gegaan, bedankt Henkie.
![]()
No ribs for you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |