Ik ken niemand in mijn omgeving die geen gezeik heeft gehad met de Jura's.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:35 schreef Blaatje38 het volgende:
Kan de Jura E80 van harte aanbevelen, werkt perfect en smaakt top.
Tsss, gewoon echte Nespresso jullie laffe nepperdsquote:Op maandag 19 februari 2018 20:30 schreef Predator38 het volgende:
[..]
JAAAAAAAA !!!!![]()
![]()
![]()
de nummers 10 en 12 zijn ook heerlijk
Het is ook duur, maar daar krijg je veel gemak voor terugquote:Op maandag 19 februari 2018 20:30 schreef V. het volgende:
[..]
Los van de vervuiling door die rottige cupjes; 1 kopje Nespresso kost pakweg 33 cent. Tegen 7 cent voor een fatsoenlijke bonenkoffie.
Bij ons, met gemiddeld 8 gezette koppen per dag is dat uit het blote hoofd ruim 700 euro besparing op jaarbasis.
Maar dit terzijde.
Wanneer moon?
Ik dacht dat dit forum ging over slim investeren?quote:Op maandag 19 februari 2018 20:36 schreef Predator38 het volgende:
iedereen heeft het best slecht hier zo te horen
sorry maat ....geen extra # teamquote:Op maandag 19 februari 2018 20:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tsss, gewoon echte Nespresso jullie laffe nepperds
DeLonghi. Binnen anderhalve minuut warm. 1x per dag anderhalve minuut schoonmaken. Doe ik graag voor die 2100 pegels die het mij de afgelopen 3 jaar heeft gescheeld.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is ook duur, maar daar krijg je veel gemak voor terug's ochtends ga ik echt niet 15 minuten eerder opstaan om koffie te zetten, laat staan dat ding iedere keer netjes schoonmaken. Nespresso is gewoon gemak en kwaliteit in één
Alles boven sterkte 8Die laatste special edition is vies lekker
1 keer per week dat pers ding uitspoelen paar minuutjes werk, het spoelen doet hij zelf bij mijquote:Op maandag 19 februari 2018 20:40 schreef V. het volgende:
[..]
DeLonghi. Binnen anderhalve minuut warm. 1x per dag anderhalve minuut schoonmaken. Doe ik graag voor die 2100 pegels die het mij de afgelopen 3 jaar heeft gescheeld.
geen idee, shitcoin al paar uur niet gekeken, niet boven de 6 neem ik aan ?quote:Op maandag 19 februari 2018 20:44 schreef Manzonderschouders het volgende:
Hoe gaat het met VEN, mannen?
dat komt vanzelfquote:Op maandag 19 februari 2018 20:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
TEAMBBQ heeft blijkbaar niet dezelfde koffiesmaak.
Ho ho, ik ben best gesteld op goede koffie (wat Nespresso ook gewoon is). Het is alleen tyfus duurquote:Op maandag 19 februari 2018 20:49 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat komt vanzelf![]()
Kyran is gewoon van het gemak, zie het als voorgekookte spare ribs op de bbq die binnen 15 minuten klaar zijn.
maar als hij eenmaal over is......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |