Ik drink nu voornamelijk Senseo. Maar ik zoek iets met wat extra cachet.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:00 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Niet doen. Hoop herrie 's morgens.
Juraquote:Op maandag 19 februari 2018 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu ik naar alle waarschijnlijkheid veel geld ga verdienen zoek ik nog wat tools om mijn lifestyle naar een hoger niveau te tillen.
Ik zat zelf te denken aan een koffiemachine die koffiebonen maalt. Iemand een idee?
Jason.²
De De’Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.75.MS is primaquote:Op maandag 19 februari 2018 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik drink nu voornamelijk Senseo. Maar ik zoek iets met wat extra cachet.²
Ik drink de goedkoopste oploskoffie. Daardoor is, waar ik ook kom, de koffie altijd lekkerder. Heerlijke ervaring.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik drink nu voornamelijk Senseo. Maar ik zoek iets met wat extra cachet.²
Een lasershow als je de deur open doetquote:Op maandag 19 februari 2018 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu ik naar alle waarschijnlijkheid veel geld ga verdienen zoek ik nog wat tools om mijn lifestyle naar een hoger niveau te tillen.
Ik zat zelf te denken aan een koffiemachine die koffiebonen maalt. Iemand een idee?
Jason.²
Dit is best een goed plan. Plus je hebt meer centen om in die dukaten te pompen.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik drink de goedkoopste oploskoffie. Daardoor is, waar ik ook kom, de koffie altijd lekkerder. Heerlijke ervaring.
die apparaatjes van DeLongi zijn prima, ligt nog wel een beetje aan de bonen die je gebruikt maar er komt prima koffie uit.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:03 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De De’Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.75.MS is prima
ik heb het andersom, en ik weiger dan ook vaak de senseo .....quote:Op maandag 19 februari 2018 20:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik drink de goedkoopste oploskoffie. Daardoor is, waar ik ook kom, de koffie altijd lekkerder. Heerlijke ervaring.
Dat en ik vind de naam PrimaDonna Elite gewoon heerlijk klinken. Geeft het zoals Banshee zegt toch wat extra cachet.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:13 schreef Predator38 het volgende:
[..]
die apparaatjes van DeLongi zijn prima, ligt nog wel een beetje aan de bonen die je gebruikt maar er komt prima koffie uit.
quote:Op maandag 19 februari 2018 20:14 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dat en ik vind de naam PrimaDonna Elite gewoon heerlijk klinken. Geeft het zoals Banshee zegt toch wat extra cachet.
In de telegram channels wordt hardop gespeculeerd hoe ze dumperts zoals jij tegen kunnen gaan. Ik zou het er niet op wagen iig.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
26 februari, dus over precies een week, de rebranding van Vechain.
Twijfel nog om de hele handel te verkopen op de 22 ste en op de 23 ste weer terug te kopen.
Wat zijn jullie verwachtingen( voor zover hierover wat te voorspellen)?
Snap dit sowieso niet helemaal.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In de telegram channels wordt hardop gespeculeerd hoe ze dumperts zoals jij tegen kunnen gaan. Ik zou het er niet op wagen iig.
Huh wat?quote:Op maandag 19 februari 2018 20:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In de telegram channels wordt hardop gespeculeerd hoe ze dumperts zoals jij tegen kunnen gaan. Ik zou het er niet op wagen iig.
serieus.....dat gaat nog een keer goed fout en dan is het huiliequote:Op maandag 19 februari 2018 20:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
hij bedoelde de 26ste verkopen en een dag later weer terug kopenquote:Op maandag 19 februari 2018 20:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap dit sowieso niet helemaal.
26ste is event, dus daarom 22ste verkopen en 23ste kopen? Huh?
Dat klopt. Maar ga uit van een drop na de rebrand. Sell the news, je kent het wel. Of ze moeten iets uit de hoge hoed toverenquote:Op maandag 19 februari 2018 19:56 schreef Willem_Hodler het volgende:
[..]
Rebrand! ben benieuwd of dit de prijs weer omhoog kan laten schieten.
Hier staat dat het te volgen is op youtube morgen http://lifeofcrypto.nl/lisk-rebrand/
Delonghi met L'Or Espresso nr. 9quote:Op maandag 19 februari 2018 20:13 schreef Predator38 het volgende:
[..]
die apparaatjes van DeLongi zijn prima, ligt nog wel een beetje aan de bonen die je gebruikt maar er komt prima koffie uit.
Het is al gedroptquote:Op maandag 19 februari 2018 20:27 schreef Fred09 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ga uit van een drop na de rebrand. Sell the news, je kent het wel. Of ze moeten iets uit de hoge hoed toveren
Sell the news is al begonnen, helaas... Ik ben ook bang dat dit zich door zet. Hoe hoog is die hoed van lisk?quote:Op maandag 19 februari 2018 20:27 schreef Fred09 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ga uit van een drop na de rebrand. Sell the news, je kent het wel. Of ze moeten iets uit de hoge hoed toveren
Los van de vervuiling door die rottige cupjes; 1 kopje Nespresso kost pakweg 33 cent. Tegen 7 cent voor een fatsoenlijke bonenkoffie.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:04 schreef Kyran het volgende:
Ben tevreden met mijn Nespresso, maar wil ook een keer overstappen naar zo'n monster
ik heb dat ding al jaren maar staat nog steeds niet op de moonquote:Op maandag 19 februari 2018 20:30 schreef V. het volgende:
[..]
Los van de vervuiling door die rottige cupjes; 1 kopje Nespresso kost pakweg 33 cent. Tegen 7 cent voor een fatsoenlijke bonenkoffie.
Maar dit terzijde.
Wanneer moon?
10 Febr, 2019.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:30 schreef V. het volgende:
[..]
Los van de vervuiling door die rottige cupjes; 1 kopje Nespresso kost pakweg 33 cent. Tegen 7 cent voor een fatsoenlijke bonenkoffie.
Maar dit terzijde.
Wanneer moon?
quote:Op maandag 19 februari 2018 20:32 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik heb dat ding al jaren maar staat nog steeds niet op de moon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |