kut papier....niks waardquote:Op maandag 19 februari 2018 17:58 schreef Typisch het volgende:
maar eens boodschappen doen
moet toch van die vieze fiat euro's af
morgen is de rebrand. Dat wordt m00nenquote:Op maandag 19 februari 2018 17:57 schreef Fred09 het volgende:
Hoopte dat Lisk zou gaan knallen #shitcoin
Ja 8:30 he? Ben benieuwd of we gaan moonen. Zou ook wel eens een dump kunnen worden.quote:Op maandag 19 februari 2018 17:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
morgen is de rebrand. Dat wordt m00nen
volgend mij 19:30. Is live op joetoep. Ben benieuwdquote:Op maandag 19 februari 2018 18:04 schreef Fred09 het volgende:
[..]
Ja 8:30 he? Ben benieuwd of we gaan moonen. Zou ook wel eens een dump kunnen worden.
quote:Op maandag 19 februari 2018 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
volgend mij 19:30. Is live op joetoep. Ben benieuwd
Sta je op de lijst?twitter:LiskHQ twitterde op maandag 19-02-2018 om 17:41:26The #LiskRelaunch is tomorrow! We’re looking forward to hosting all of you from 7:30 CET. Due to full capacity, we can only guarantee entry to those already on the attendee list. Our YouTube livestream starts at 8:30 CET. 🎉 https://t.co/3vbTxvBopV reageer retweet
Nope. Maar iemand die ik ken wel.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:11 schreef Fred09 het volgende:
[..]Sta je op de lijst?twitter:LiskHQ twitterde op maandag 19-02-2018 om 17:41:26The #LiskRelaunch is tomorrow! We’re looking forward to hosting all of you from 7:30 CET. Due to full capacity, we can only guarantee entry to those already on the attendee list. Our YouTube livestream starts at 8:30 CET. 🎉 https://t.co/3vbTxvBopV reageer retweet
Waarom verkopen op de 22ste en kopen op de 23ste? Drie dagen voor de rebranding?quote:Op maandag 19 februari 2018 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
26 februari, dus over precies een week, de rebranding van Vechain.
Twijfel nog om de hele handel te verkopen op de 22 ste en op de 23 ste weer terug te kopen.
Wat zijn jullie verwachtingen( voor zover hierover wat te voorspellen)?
Bedoel op de 25ste en terug op de 26/27stequote:Op maandag 19 februari 2018 18:31 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Waarom verkopen op de 22ste en kopen op de 23ste? Drie dagen voor de rebranding?
Ahh. Hmm, ik denk dat het alleen flink terug kan lopen als de rebranding tegenvalt na hooggespannen verwachtingen.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedoel op de 25ste en terug op de 26/27ste
Precies dubbele terugkopen en Gratis Thor krijgen 😜quote:Op maandag 19 februari 2018 18:34 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ahh. Hmm, ik denk dat het alleen flink terug kan lopen als de rebranding tegenvalt ma hooggespannen verwachtingen.
Mjah, tenzij het niet tegenvalt en het blijft stijgen...quote:Op maandag 19 februari 2018 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies dubbele terugkopen en Gratis Thor krijgen 😜
Ja dan pech, maar dat zie je dan snel genoeg toch?quote:Op maandag 19 februari 2018 18:36 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mjah, tenzij het niet tegenvalt en het blijft stijgen...
quote:We are thrilled to announce that Enjin Coin and NRG eSports have joined forces to bring gaming cryptocurrency into the hands, hearts and minds of millions of gamers across the world. Read the official partnership announcement - http://enj.in/nrgpartnership
Nou, ik zie het allemaal niet aankomen... Mjah ben zelf ook steeds te laat of te vroeg geloof ik.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dan pech, maar dat zie je dan snel genoeg toch?
Je kan het doen, maar dan moet je die hele dag er bovenop zitten om te kijken wat het hoogste punt is en zodra die beetje zakt ( correctie ) de boel verkopen en dan hopen dat die toch wel aardig gaat zakken.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedoel op de 25ste en terug op de 26/27ste
Baal jij ook dat je er niet meer fiat in hebt gepompt?quote:
Achteraf altijd makkelijk om te balen natuurlijk. Ik heb er inzitten wat ik er in wilde pompen, dus ben tevreden. Alleen net niet op laagste punt kunnen pakken, maar goed dat kan bijna nooit. Nu gewoon lekker laten gaan tot ten minste Minecraft plug-in release. Ze zijn echt heel goed bezig daar bij Enjin in ieder geval.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:51 schreef Blaatje38 het volgende:
[..]
Baal jij ook dat je er niet meer fiat in hebt gepompt?
Ik had orders staan op 194 en 196... 2 dagen terug :/
Rebrand! ben benieuwd of dit de prijs weer omhoog kan laten schieten.quote:Op maandag 19 februari 2018 17:57 schreef Fred09 het volgende:
Hoopte dat Lisk zou gaan knallen #shitcoin
Niet doen. Hoop herrie 's morgens.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu ik naar alle waarschijnlijkheid veel geld ga verdienen zoek ik nog wat tools om mijn lifestyle naar een hoger niveau te tillen.
Ik zat zelf te denken aan een koffiemachine die koffiebonen maalt. Iemand een idee?
Jason.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |