Haha ja dat dacht jequote:Op zondag 18 februari 2018 12:17 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee.. aantal jaar geleden weleens geband, maar dat was netjes uitgepraat.
Je zit zeker in Seele vieze smeerlapquote:Op zondag 18 februari 2018 12:17 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee.. aantal jaar geleden weleens geband, maar dat was netjes uitgepraat.
Nee, ik ben geen suppoman.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je zit zeker in Seele vieze smeerlap
ik wil mijn 1000 euri!!1!quote:Op zondag 18 februari 2018 12:20 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat een achterkamertjes politiek hier
Achterkamertjes past meer bij de vorige TTquote:Op zondag 18 februari 2018 12:20 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat een achterkamertjes politiek hier
Geen idee, net nog een keer gekeken, maar heb inderdaad niks.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:15 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Uh, nee? Wtf
Melding
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Even serieus, waar dien ik dit te melden dat men er eens naar kijkt?
Maar goed dat ik zo nieuwsgierig benquote:Op zondag 18 februari 2018 12:24 schreef pnxsinned het volgende:
Ik voel me nu echt.. voor lul staan beetje.
Ik maar replyen op mensen, en denken het zal wel. En dan nu dit...
Mooie troll!
quote:Op zondag 18 februari 2018 12:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen idee, net nog een keer gekeken, maar heb inderdaad niks.
Zodra dingen werken, antwoord ikquote:
Oh die, moet ik ff terugzoeken. Lig al 2 dagen op bedquote:Op zondag 18 februari 2018 12:19 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen suppoman.
Jij weet trouwens al welke... zou je je nog over inlezen, right?
Hoeft niet. Ik heb het al gevonden en ik deel het gelijk met alle fokkers:quote:Op zondag 18 februari 2018 12:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh die, moet ik ff terugzoeken. Lig al 2 dagen op bed
Mooi!quote:Op zondag 18 februari 2018 12:44 schreef alilami het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik heb het al gevonden en ik deel het gelijk met alle fokkers:
Het gaat om Seal
https://seal.network/ico.html
BRON: BTC / [SC] Cryptocurrencies #804 WAVES MAAND!!
quote:Op zondag 18 februari 2018 12:44 schreef alilami het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik heb het al gevonden en ik deel het gelijk met alle fokkers:
Het gaat om Seal
https://seal.network/ico.html
BRON: BTC / [SC] Cryptocurrencies #804 WAVES MAAND!!
Iets beter inlezenquote:Op zondag 18 februari 2018 12:45 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
![]()
In het hele team zit geen een engineer. Pas.
quote:Op zondag 18 februari 2018 12:47 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Mooi man.
We vroegen ons al af waar je was.
Ah nu zit er wel 1. (Je deed een edit)quote:Op zondag 18 februari 2018 12:45 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
![]()
In het hele team zit geen een engineer. Pas. (Op de co-founder na dan he, maar toch)
Ja ik weet dat ik een edit deedquote:Op zondag 18 februari 2018 12:47 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ah nu zit er wel 1. (Je deed een edit)
Neway, product is af.
quote:Op zondag 18 februari 2018 12:47 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Mooi man.
We vroegen ons al af waar je was.
Wat vind je er mager aan?quote:Op zondag 18 februari 2018 12:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik een edit deed
Ik zei team maar besefte toen dat de founders natuurlijk ook bij het team horen. Maar ik vind het technisch echt veel te mager.
Nederlandersquote:Op zondag 18 februari 2018 12:52 schreef kthxbye het volgende:
Manmanman wat is dit dan weer dan
"DETS WAT GIFS ME LIJK DE JOY ABOAUT DOEING WAT IJ DOE"
"JES IT IS ABOUT UH BRENT CONNEKSION"[ afbeelding ]
Ik zie gewoon geen een programmeur in het team. 3/7 zijn marketeers joh, en dan nog een business developer en een blockchain evangelistquote:Op zondag 18 februari 2018 12:50 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Wat vind je er mager aan?
Heb je de chip zelf al gezien? De app? De beveiliging in betreffende chip? Weer eens wat anders dan QR codes eh? ;p
Ja hier heb je ook wel gelijk in. Ben gewoon iets teveel aan het afzeiken misschien. My badquote:Op zondag 18 februari 2018 12:54 schreef pnxsinned het volgende:
Maargoed, altijd wel iets te commenten op x of y.
Feit is dat product klaar is. Kunnen we van veel dingen niet zeggen in de top 100 atm.
Misschien een idee.. om gewoon telegram te joinen en het eens te vragen wat de reden daarvan is.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:54 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik zie gewoon geen een programmeur in het team. 3/7 zijn marketeers joh, en dan nog een business developer en een blockchain evangelist
geen idee waar dit over gaat maar je coin heeft geen potentiequote:Op zondag 18 februari 2018 12:57 schreef pnxsinned het volgende:
Jongens en Dames, jullie hebben de kans om naar de moon te gaan met me.
Of op aarde te blijven
Keus is aan jullie. Ik ga DBS verder checken
Hahahah, ik moest lachen. Precies. Goed gedaanquote:Op zondag 18 februari 2018 13:01 schreef Weissmania het volgende:
[..]
geen idee waar dit over gaat maar je coin heeft geen potentie
als ie boven X bedrag uitkomt kom ik nooit meer op fok/ pijp ik mijn buurvrouw / vul maar wat in
zo, hebben we dat ook weer gehad
Haha nee joh, het goede idee was om niet te reageren en deze discussie aan me voorbij te laten gaanquote:Op zondag 18 februari 2018 13:00 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Misschien een idee.. om gewoon telegram te joinen en het eens te vragen wat de reden daarvan is.Ik denk zelf omdat product klaar is en enkel nog updates nodig zijn, en die co-founder kan geloof ik vrij goed programmeren.
wel mooi hoe wij nederlanders altijd onszelf hatenquote:Op zondag 18 februari 2018 12:52 schreef kthxbye het volgende:
Klopt, en je doet er zelf ook aan mee met je postquote:Op zondag 18 februari 2018 13:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wel mooi hoe wij nederlanders altijd onszelf haten
zijn we goed in schaatsen ; wat een mongolensport
spreek je engels: wat een kutaccent
etc. etc..............
denk dat geen ander land ter wereld zichzelf zo haat als wij
Notting wot VeTsjeen ken not fix i GUESS!!!quote:Op zondag 18 februari 2018 12:52 schreef kthxbye het volgende:
Ruimte genoeg voor beiden.quote:Op zondag 18 februari 2018 13:19 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Notting wot VeTsjeen ken not fix i GUESS!!!
Authenticiteit van producten garanderen met een muntje op de blockchain? Ja, dat doen WTC, VEN, WABI, AMB, MOD nog niet inderdaad.quote:Op zondag 18 februari 2018 13:32 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ruimte genoeg voor beiden.
Concept is sowieso net iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |