En je voorspelling zuigt weer eens.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lekker slapen. Mijn voorspelling voor morgen half 9:
VEN 6.20 dollar
BTC 11500 dollar
ADA -> Looks very bullish for next hours
Die 11500 is wel bijna aangetikt trouwens.quote:Op zondag 18 februari 2018 08:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En je voorspelling zuigt weer eens.
Kan er niks aan doen. Als we nog verder zakken zijn we weer terug bij af.quote:Op zondag 18 februari 2018 08:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En je voorspelling zuigt weer eens.
Altcoins zijn leuk voor snelle winsten. Maar je doet er toch verstandig aan 80% in Bitcoin te hebben.quote:Op zondag 18 februari 2018 08:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Weet niet waar alle euforie hier vandaan komt maar mijn portfolio staat weer op een nette -9%.
Tijd voor koffie gvd.
Het zijn allemaal kutcoins (lisk👿)
Helaas blijven mensen reageren op van die obvious trolls als Manzonderschouders waardoor ie ook door (kan) blijven gaan.quote:Op zondag 18 februari 2018 08:49 schreef Rossdale het volgende:
Er is weer een nieuwe sneue troll in mijn vakantie gearriveerd zie ik. Eerst klaas, toen die bansheeknurft en nu de kloon van klaas?
Crypto wordt te mainstream en trekt teveel mongolen aan, jammer. De riolen zijn weer open gegaan hoor...
Dit inderdaad, ik lees vaak gewoon mee en als je dan ziet waar mensen op reagerenquote:Op zondag 18 februari 2018 09:30 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Helaas blijven mensen reageren op van die obvious trolls als Manzonderschouders waardoor ie ook door (kan) blijven gaan.
Niet op ingaan, geen aandacht geven, dan vertrekt ie vanzelf ook wel weer met z'n "wijsheid" naar het hol waaruit ie gekropen is.[ afbeelding ]
Wanneer kan er in gehandelt worden?quote:Op zondag 18 februari 2018 09:30 schreef Sala-adin het volgende:
Heb eindelijk mijn TPAY binnen, jezus wat een gekut. Dit was denk ik mijn eerste en laatste ICO
Geen idee, denk eind maart of iets. Ben allang blij dat ik ze hebquote:Op zondag 18 februari 2018 09:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wanneer kan er in gehandelt worden?
Lijkt me wel handig als je ervoor hebt betaald jaquote:Op zondag 18 februari 2018 09:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geen idee, denk eind maart of iets. Ben allang blij dat ik ze heb
Nooit van mn leven. Ik ga nooit bitcoin holden. Ik doe allles via ETH. Bitcoin kan het best zo snel mogelijk afstervenquote:Op zondag 18 februari 2018 08:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Altcoins zijn leuk voor snelle winsten. Maar je doet er toch verstandig aan 80% in Bitcoin te hebben.
Die 0.71 is er gelukkig niet in gepaintquote:
De meeste ICO's lopen een stuk soepelerquote:Op zondag 18 februari 2018 09:30 schreef Sala-adin het volgende:
Heb eindelijk mijn TPAY binnen, jezus wat een gekut. Dit was denk ik mijn eerste en laatste ICO
Komt door de geweldige moderatiequote:Op zondag 18 februari 2018 00:54 schreef Zith het volgende:
Waarom zijn de VEN-boys zo snel boosLaat je niet zo kennen joh
Gvd dus mijn halve VEN stack omgegooid om op ADA in te zetten hèquote:Op zondag 18 februari 2018 00:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lekker slapen. Mijn voorspelling voor morgen half 9:
VEN 6.20 dollar
BTC 11500 dollar
ADA -> Looks very bullish for next hours
Als je ziet wat er op Bitcointalk rondhangt dan is het hier nog "heilig".quote:Op zondag 18 februari 2018 08:49 schreef Rossdale het volgende:
Er is weer een nieuwe sneue troll in mijn vakantie gearriveerd zie ik. Eerst klaas, toen die bansheeknurft en nu de kloon van klaas?
Crypto wordt te mainstream en trekt teveel mongolen aan, jammer. De riolen zijn weer open gegaan hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |