Iemand die niet wil zeggen in welke ICO hij zit vanwege de gasfee’s (...) en wat mensen die daarop reageren. Niks gemistquote:
Denk je dat er geen een project is wat het de komende 12 maanden beter gaat doen dan BTC?quote:Op zondag 18 februari 2018 12:01 schreef µ het volgende:
[..]
BTC bazencoin. De baas van alle coins
.
[..]
Lange termijn gaat BTC het beter doen. Beste devvers, grootste devteam, meeste support voor betalingen, en zodra LN er breed is gaat het upupup.
[..]
We gaan het zien. Ik ga voor BTC.
Ik werd gequotequote:Op zondag 18 februari 2018 12:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Iemand die niet wil zeggen in welke ICO hij zit vanwege de gasfee’s (...) en wat mensen die daarop reageren. Niks gemist
Als er een flippening komt, is dat een flippening van 10k naar 50k van btc,..quote:Op zondag 18 februari 2018 12:07 schreef ChickenMan het volgende:
Mensen denken toch niet serieus dat er een flippening aan zit te komen he?
Flippening hoeft niet plaats te vinden om andere projecten beter te laten renderen dan BTC.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:07 schreef ChickenMan het volgende:
Mensen denken toch niet serieus dat er een flippening aan zit te komen he?
quote:Op zondag 18 februari 2018 12:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Iemand die niet wil zeggen in welke ICO hij zit vanwege de gasfee’s (...) en wat mensen die daarop reageren. Niks gemist
Dus projecten die een hogere marketcap dan Bitcoin krijgen?quote:Op zondag 18 februari 2018 12:08 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Flippening hoeft niet plaats te vinden om andere projecten beter te laten renderen dan BTC.
Nopequote:Op zondag 18 februari 2018 12:07 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Krijg jij geen DM, nu net met test?
Projecten die vanaf nu procentueel gezien meer stijgen dan BTC.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:09 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dus projecten die een hogere marketcap dan Bitcoin krijgen?
Volgens mij is dat vrij letterlijk wat er aan de hand was tochquote:
quote:Op zondag 18 februari 2018 12:12 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik kreeg net test van jouw, en reageerde... kreeg je iets terug?
quote:
Daar lijkt het opquote:
PM wel?quote:Op zondag 18 februari 2018 12:13 schreef pnxsinned het volgende:
Ik kan enkel ontvangen, en niet replyen.
Dit zou wel het e.e.a verklaren omg.
Mods? Help?
Ik heb je 2 dingen teruggestuurd en vroeg me al af waarom ik niks meer hoorde.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik had je ook iets gestuurd, maar geen reactie gehad
Uh, nee? Wtfquote:
Oh ja, dat kan.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:12 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Projecten die vanaf nu procentueel gezien meer stijgen dan BTC.
Heb je Danny kwaad gemaakt?quote:Op zondag 18 februari 2018 12:15 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Uh, nee? Wtf
Melding
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |