Ik had het over Gioquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was een pure balafpakker . Werkte later perfect met Pirlo, Seedorf en Kaka
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:39 schreef Keyos het volgende:
Gewoon een verdiende punt voor Heerenveen.
Zullen wij die Amerikanen eens leren wat lekker eten isquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klopt. Ik gooi er morgen bitterballen in.
succes Klaas wel even winnenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
fluiten voor de ploeg die bovenaan staat
wat een stelletje boeren joh
dit gaat nog spannend worden als ze volgende week pak slaag krijgen in rotterdam
Met het PEC van tegenwoordig wordt dat 0-4quote:
Laten we het hopen Klaas.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
fluiten voor de ploeg die bovenaan staat
wat een stelletje boeren joh
dit gaat nog spannend worden als ze volgende week pak slaag krijgen in rotterdam
Dat is weer wat anders dan clichés spugen in de microfoonquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goeie speler idd
Lekker goaltje op het laatst
Ajax zal ook wel weer punten gaan verspelen. Ik gok 1-1.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen wij die Amerikanen eens leren wat lekker eten is
jong zijn genotquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders dan clichés spugen in de microfoon
1-2 zakelijke overwinningquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax morgen wel gelijk, maargoed
Wel leuk dat we daar allemaal vanuit gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax morgen wel gelijk, maargoed
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
A drink? Jongens inpakken hiero
Heel gek is het ook weer nietquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk dat we daar allemaal vanuit gaan.
En PEC speelt ook wel gewoon prima, en Ajax heeft nog niet alles wat Ten Hag wil onder de knie.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel gek is het ook weer nietAltijd een kutwedstrijd daar
Ze hebben ook zo'n beetje alle spelers wel weer terug toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En PEC speelt ook wel gewoon prima, en Ajax heeft nog niet alles wat Ten Hag wil onder de knie.
Typisch Ajax natuurlijk.quote:
Dat weet ik niet, maar zou best kunnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze hebben ook zo'n beetje alle spelers wel weer terug toch?
Ach ze kunnen wel gewoon heel georganiseerd spelen en loeren op de fouten van de tegenstander, doen ze goed. Maar het is frustrerend om te zien als je wil dat ze punten verspelen ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Typisch Ajax natuurlijk.
Wel heerlijk dat ze eens een keer geen geluk hebben in Eindhoven. Het is wekenlang goed gegaan.
Tijd voor een strandwandeling dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit blijft, hoe onterecht ook gewoon 0-1
Noord-HollandGodenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:07 schreef Zipportal het volgende:
Ajax voelt de hete adem van AZ.
AZ is dé van Noord-Holland.
Mwah kun je heel weinig van zeggen. Op basis van de eerste helft niet, Heerenveen maakt namelijk een kapitale defensieve blunder.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:39 schreef Keyos het volgende:
Gewoon een verdiende punt voor Heerenveen.
quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zwaar terecht!
Groep De Mos effect.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Luchtalarm ADO Den Haag genot!
Jawel, maar moest ondertussen ook iets anders doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijkt mijn goede maat Opper niet meer?
Wat act ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Je krijgt er wel een dikke S van.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Wel bijzonder dat Duplan weer speelt.
Op jouw posts afgaande (ik kijk uiteraard nooit ado) is het eigenlijk een groot schandaal dat ADO niet ongeslagen bovenaan staat.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
Een grof schandaal als dit geen 3 punten worden voor de thuisclub.
Als we iedere week zo zouden spelen als vandaag zou dat goed mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Op jouw posts afgaande (ik kijk uiteraard nooit ado) is het eigenlijk een groot schandaal dat ADO niet ongeslagen bovenaan staat.
Op werkelijk alle fronten beterquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
Een grof schandaal als dit geen 3 punten worden voor de thuisclub.
ja en jaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is toch een corner of ben ik nou gek
kat in het bakkiequote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
Volgende week sowieso 3 punten Haags.
Ja, dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is toch een corner of ben ik nou gek
Gefeliciteerd. Had gehoopt een punt over te houden, maar tering wat is W2 toch debiel slecht.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop onze grote vriend Lenny zo weer te treffen.
Op de goal na heb ik W2 echt heel weinig goed zien doen. Keepertje was wel aardig.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Had gehoopt een punt over te houden, maar tering wat is W2 toch debiel slecht.
gaat nog spannend wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk je dat we er in blijven dit jaar?
Oh ja, enige positieve. We hebben 2 achterlijk goede spitsen die eigenlijk maar 1 ding heel goed kunnen: afmaken. Beetje jammer dat we in 90 minuten dan maar een halve kans creëren.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op de goal na heb ik W2 echt heel weinig goed zien doen. Keepertje was wel aardig.
Zoals ik zei voor de wedstrijd, achterin staat het goed. Immers en El Khayati zijn voor ons topspelers. Bakker is heel nuttig. Becker heeft zijn bevliegingen maar weinig redement, Falkenburg was matig vandaag. Johnsen pakt zijn goals mee maar verprutst ook veel.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, enige positieve. We hebben 2 achterlijk goede spitsen die eigenlijk maar 1 ding heel goed kunnen: afmaken. Beetje jammer dat we in 90 minuten dan maar een halve kans creëren.
Jullie speelde trouwens ook wel echt goed. Helemaal als je vergelijkt met vorig seizoen.
Voor mij hoeft het niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op naar Malta in de voorronde Europa Liek
De sfeer is goed dit jaar. Chapeau voor Fons.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper en ik genieten hiervan
Ik hoop dat hij blijft.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De sfeer is goed dit jaar. Chapeau voor Fons.
Dat weet ik, maar is toch een leuk tripje voor je. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je er uitvliegt in de voorrondes, nou zo erg is dat niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet.
Ik heb het nooit een leuke man gevonden, maar hij heeft jullie team aardig op de rit gekregen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij blijft.
El Khayati was vandaag echt heel goed. Immers mwah. Verprutst teveel 100% kansen. Die kans in de eerste helft, wat was datquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zoals ik zei voor de wedstrijd, achterin staat het goed. Immers en El Khayati zijn voor ons topspelers. Bakker is heel nuttig. Becker heeft zijn bevliegingen maar weinig redement, Falkenburg was matig vandaag. Johnsen pakt zijn goals mee maar verprutst ook veel.
Dit valt me tegenquote:
quote:Op zondag 18 februari 2018 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Utreg, Heracles, Sparta en Ajax
Want?quote:Op zondag 18 februari 2018 12:20 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop in elk geval dat Verbeek en Advocaat vreselijk mad worden.
Dat is vermakelijk. Vooral Verbeek kan zo erg niet tegen zijn verlies en heeft geen greintje zelfkritisch vermogen, en dan gaat hij altijd lekker tegen journalisten tieren.quote:
Hmm ik heb meer zin in een leuke spannend wedstrijd maar dit kan ookquote:Op zondag 18 februari 2018 12:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is vermakelijk. Vooral Verbeek kan zo erg niet tegen zijn verlies en heeft geen greintje zelfkritisch vermogen, en dan gaat hij altijd lekker tegen journalisten tieren.
En Advocaat windt zich enorm op langs de zijlijn.
Het is Twente - Sparta, de kans dat het een leuke wedstrijd wordt is ongeveer nul. Spannend waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm ik heb meer zin in een leuke spannend wedstrijd maar dit kan ook
Ado won gisterenquote:Op zondag 18 februari 2018 12:44 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
NOOIT MEER RODA EN ADO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |