Triest dat er zo bezuinigd wordt op de GGZquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:29 schreef marcodej het volgende:
Ik ben opgevoed met goed is goed en slecht is slecht. Dit was gewoon slecht.
Jammer voor jullie dat ik niet meeloop in de polonaise. Iedereen vindt Esmee Visser leukm maar dat vind ik ook maar een rarig meisje.
Dat doet de sport.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef Slobeend het volgende:
Dit is een heetgebakerd topic geworden.
Hij is gewoon de beste.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer dat die onsympathieke Girard onterecht in de finale stond. En door een val wint hij ook nog.
Oke hans, dankje!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:29 schreef marcodej het volgende:
Jammer voor jullie dat ik niet meeloop in de polonaise. Iedereen vindt Esmee Visser leukm maar dat vind ik ook maar een rarig meisje.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer dat die onsympathieke Girard onterecht in de finale stond. En door een val wint hij ook nog.
Als je een beetje had opgelet wist je wie er in de finale zaten.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met dank aan de NOS die de B-finale niet uitzonden
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:29 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Triest dat er zo bezuinigd wordt op de GGZ
Nou, nouquote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Triest dat er zo bezuinigd wordt op de GGZ
Skeleton.quote:
Dit ligt totaal niet aan jezelf inderdaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met dank aan de NOS die de B-finale niet uitzonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |