Ik zag het Laura D. ook doen, volgens mij wel meer sporters.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:47 schreef Cattivo het volgende:
Het zijn ook enkel weer de Nederlanders die de bolt onzin doen. Er is weer wat gratis en dan doen we t direct. Zelfs Visser doet aan die onzin mee.
Ze laten natuurlijk alleen de Nederlanders zien, dat vinden de meeste mensen al onzin, laat staan de overige podia.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 13:47 schreef Cattivo het volgende:
Het zijn ook enkel weer de Nederlanders die de bolt onzin doen. Er is weer wat gratis en dan doen we t direct. Zelfs Visser doet aan die onzin mee.
Als je de twitter van Bolt bekijkt hebben alleen Nuis en Roest dit gedaan en Esmee Visser.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:05 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ze laten natuurlijk alleen de Nederlanders zien, dat vinden de meeste mensen al onzin, laat staan de overige podia.
Ik heb wel meerdere niet NL-atleten dit zien doen.
Ook nog Wüst en Kramer toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als je de twitter van Bolt bekijkt hebben alleen Nuis en Roest dit gedaan en Esmee Visser.
Omdat je bij een EK of WK nog wel meedoet voor het algemeen klassement.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:42 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom noemen ze het een penalty als het diskwalificatie is
ahaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Omdat je bij een EK of WK nog wel meedoet voor het algemeen klassement.
Waarom? Tot nu toe ligt Team NL prima op koers om Sotchi wat betreft gouden medailles te evenaren.quote:
Doet ze alleen dit voor de NOS?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:53 schreef Remzz het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoeveel zo'n Mandy nu betaald zou krijgen voor 2 weken OS voor de NOS. Ze voegt zo ontzettend weinig toe.
Ze is geen co-commentator toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Doet ze alleen dit voor de NOS?
Wie is Mandy?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Henry geeft haar (en andere gasten) ook wel heel weinig tijd om hun verhaal te doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:53 schreef Remzz het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoeveel zo'n Mandy nu betaald zou krijgen voor 2 weken OS voor de NOS. Ze voegt zo ontzettend weinig toe.
dit programma maken kost geen drol, de rechten vooral maar die hebben ze amper. Jullie wie is de mol is veel duurder bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt beste Joezi.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
dit programma maken kost geen drol, de rechten vooral maar die hebben ze amper. Jullie wie is de mol is veel duurder bijvoorbeeld
Weer nuchter??quote:
Nooit dronken geweest joh. Het is gewoon slecht wat de shorttrackers laten zien tot nu toe.quote:
Twee keer zilver tot nu toe is boven verwachtingquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nooit dronken geweest joh. Het is gewoon slecht wat de shorttrackers laten zien tot nu toe.
Niet echt.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee keer zilver tot nu toe is boven verwachting
Gewoon conform verwachting hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nooit dronken geweest joh. Het is gewoon slecht wat de shorttrackers laten zien tot nu toe.
Ik hoorde de anaalysten steeds spreken over goud.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee keer zilver tot nu toe is boven verwachting
Koopsquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:06 schreef Remzz het volgende:
Jillert heeft gewoon tegen Kuiper gezegd 'maak het niet te gek'. Ik geloof echt dat er niet meer achter zat en zo kun je het nauwelijks matchfixing noemen.
Eigenlijk werden er alleen medailles van Skinkie verwacht en bij iedere afstand stond hij op circa 5.00 voor goud; dan is 1 keer zilver gewoon volgens verwachting. Alleen de relay viel tegen, maar de fluke van Yara compenseert dat wel.quote:
Twee mannen, waarvan 1 favoriet, eruit in de kwartfinale. Een talentje er kansloos uit in de halve finale. Een ervaren dame die naar eigen zeggen superbenen heeft er kansloos afgereden in de finale. De ploegen er onnodig uit.quote:
Deze actquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twee mannen, waarvan 1 favoriet, eruit in de kwartfinale. Een talentje er kansloos uit in de halve finale. Een ervaren dame die naar eigen zeggen superbenen heeft er kansloos afgereden in de finale. De ploegen er onnodig uit.
De medaille van Sjinkie is netjes en de verrassende zilveren medaille van Yara maakt het nog dragelijk, maar voor de rest is het niet veel hoor en echt wel beneden verwachting tot nu toe. Alleen een topprestatie van Sjinkie kan het nog wel redden.
Het is geen act. Het is gewoon niet zo heel goed.quote:
Wou ik net zeggen dat gaat een flutverhaal van 2 minuten wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:13 schreef Aguero het volgende:
Kunnen we het niet over Kimberley Bos () gaan hebben?
Ik denk het wel.quote:
Ik vind haar een aantrekkelijke versie van José Been.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:16 schreef marcodej het volgende:
Tof wijf die Kimberly. Dat zie je gelijk.
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind haar een aantrekkelijke versie van José Been.
Waar?!!?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:17 schreef superniger het volgende:
Iedereen is fan van haar omdat ze ooit een keer op FOK! heeft gepost.
10 jaar jonger en 10 kilo lichter vooralquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind haar een aantrekkelijke versie van José Been.
En een ondeugend lachjequote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
10 jaar jonger en 10 kilo lichter vooral
Net als je moeder gisteravond.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:19 schreef KingRadler het volgende:
Ze weet wel hoe ze omlaag moet gaan.
Meer toch, of is de pond zo sterk gedaald?quote:
SOOOOOWWWW KOEKOEKquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Net als je moeder gisteravond.
Of nou ja, pond. Ongeveer 5000 euro. Had wel verwacht dat het zo een ton zou kosten aan ontwikkelingskosten ofzo. Viel me erg meequote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer toch, of is de pond zo sterk gedaald?
Kimberly Bos daalt net zo goed als een bitcoin.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer toch, of is de pond zo sterk gedaald?
Hallonquote:Op maandag 5 december 2016 21:02 schreef Skeletonster het volgende:
Hey allemaal,
Leuk om te lezen dat jullie me nog allemaal zo actief volgen. Helaas ging mijn eerste world cup niet zo denderend. Hoop dat jullie er wel van genoten hebben.
Tijd om het in Placid beter te doen over een kleine twee weken.
Groetjes,
Kimberley
En terecht ook. Vervelende act, vooral door de NOS. Die jongen kan er niet zoveel aan doen.quote:
Zijn je ramen alweer een beetje schoon?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:25 schreef marcodej het volgende:
Misschien had Schulting zich beter kunnen focussen op goed schaatsen. Maar goed, dan ben ik weer de zuurpruim, dus laat maar zitten verder joh. Hartstikke leuk dit.
Spik en span ouwe reus.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zijn je ramen alweer een beetje schoon?
Maar wel heel mooi.quote:
Vanmiddag hoorde ik hem nog bij Federer - Dimitrov #hoedanquote:Op zondag 18 februari 2018 20:45 schreef Falco het volgende:
En Jan Roelfs, op de bank bij Henry en Erben
nee dat was Marcella Meskerquote:Op zondag 18 februari 2018 20:46 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Vanmiddag hoorde ik hem nog bij Federer - Dimitrov #hoedan
Eensquote:Op zondag 18 februari 2018 20:49 schreef IbanMayo het volgende:
Vraag haar dan naar haar sport, gelijk weer doorzagen over Nederlandse nationaliteit. Treurig dit
dat lukt niet want ze weten er totaal niets van.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:49 schreef IbanMayo het volgende:
Vraag haar dan naar haar sport, gelijk weer doorzagen over Nederlandse nationaliteit. Treurig dit
Henry heeft een Zwitsers artikel gelezen, dat vind ik al heel wat.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
dat lukt niet want ze weten er totaal niets van.
Sjinkie Knegtquote:Op zondag 18 februari 2018 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er toevallig ook nog een Olympiër die geen Nederlands spreekt?
Al die kut Friezen.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er toevallig ook nog een Olympiër die geen Nederlands spreekt?
Zou dit nieuwe standpunt eens op een kerkdeur spijkeren in Katwijk.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:54 schreef marcodej het volgende:
Stop hier toch mee, ze wil niet. En als een vrouw nee zegt, is het nee.
Wat bedoel je daarmee ouwe reus?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou dit nieuwe standpunt eens op een kerkdeur spijkeren in Katwijk.
Na jouw commentaar gisteren over de Nederlandse shorttrackers kan ik je niet serieus nemen.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:56 schreef marcodej het volgende:
Ik zit haar resultaten te bekekenop Wikipuhdia. Die zijn echt niet zo heel goed. Ronduit slecht zeg maar.
o op TV was het Meskerquote:Op zondag 18 februari 2018 20:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Ik had radio1 aan in de auto, zou zweren dat het Roelfs was
ze heeft recent nog een World Cup sprint gewonnen maar ja joh ze kan er niets van....quote:Op zondag 18 februari 2018 20:56 schreef marcodej het volgende:
Ik zit haar resultaten te bekekenop Wikipuhdia. Die zijn echt niet zo heel goed. Ronduit slecht zeg maar.
Kijk anders zelf even joh.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ze heeft recent nog een World Cup sprint gewonnen maar ja joh ze kan er niets van....
Misschien kan ze als ze klaar is met langlaufen nog eens co-commentaar geven bij Roelfs.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:56 schreef Faraday01 het volgende:
Laat Laurien dan wat meer aan het woord in plaats van een commentator die er niets van begrijpt en een schaatser die bloedirritant is.
Je suggereert dat we vrouwenverkrachters zijn.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat Katwijk een conservatieve reputatie heeft
Doe mij jouw resultaten op een Wikipedia-pagina maarquote:Op zondag 18 februari 2018 20:56 schreef marcodej het volgende:
Dat moet je zelf weten. Ik kan er ook niks aan doen dat je snel tevreden bent.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Na jouw commentaar gisteren over de Nederlandse shorttrackers kan ik je niet serieus nemen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Laurien_van_der_Graaffquote:
Waarom?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe mij jouw resultaten op een Wikipedia-pagina maar
http://www.fis-ski.com/cr(...)raaff-laurien-92295/quote:
Ik zie 30e plaatsen tijdens WK's, 34e en 60e plaatsen in wereldbekerklassementen. Dat ze af en toe fluked in een wereldbekerwedstrijd, tsja, dat is leuk.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Laurien_van_der_Graaff
2 overwinningen, 5 keer podium, zo slecht is dat niet toch?
Dus omdat ik zelf niet kan langlaufen mag ik niks zeggen?quote:
Jij loopt iemand af te kraken die gewoon prima resultaten heeft staan, dus nee dat mag niet.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus omdat ik zelf niet kan langlaufen mag ik niks zeggen?
bij de NOS verwacht je niet andersquote:Op zondag 18 februari 2018 21:04 schreef wimderon het volgende:
Kodaira is een halve seconde sneller op de 500, dat is een seconde op 1000. Maar Ter Mors gaat wel wereldkampioen sprint worden!
Dat sloeg helemaal nergens op idd.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:04 schreef wimderon het volgende:
Kodaira is een halve seconde sneller op de 500, dat is een seconde op 1000. Maar Ter Mors gaat wel wereldkampioen sprint worden!
Terwijl Kodaira gewoon prima 1000m kan rijden ook nogquote:Op zondag 18 februari 2018 21:04 schreef wimderon het volgende:
Het was zelfs bijna 6 tiende van een seconde. Kodairo wint het dus met twee vingers in haar neus als ze meedoet.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:04 schreef wimderon het volgende:
Ik vind haar erelijst niet zo indrukwekkend, dat is alles. Verder wil ik gewoon met haar trouwen.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij loopt iemand af te kraken die gewoon prima resultaten heeft staan, dus nee dat mag niet.
Niet iedereen kan winnen hè.
quote:Op zondag 18 februari 2018 21:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie 30e plaatsen tijdens WK's, 34e en 60e plaatsen in wereldbekerklassementen. Dat ze af en toe fluked in een wereldbekerwedstrijd, tsja, dat is leuk.
Ze is echt een topper op de free style sprint, dat jij dat niet ziet kunnen wij niets aan doenquote:Op zondag 18 februari 2018 21:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind haar erelijst niet zo indrukwekkend, dat is alles. Verder wil ik gewoon met haar trouwen.
Dat denk ik niet, maar hij is niet goed genoeg en zal misschien een leuke tijd rijden, maar geen podium. Natuurlijk kan hij verbazen, vooral in een enkele race waar geluk ook een rol speelt.quote:
quote:
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 18 februari 2018 21:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het heel gek als ik uit bovenstaande resultaten niet direct een enorme topper weet te destilleren?
Ik ook.quote:Op maandag 19 februari 2018 07:40 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond dat filmpje van Esmee best leuk eigenlijk
Zonet was Dione erg jaloers op NBC dat een groot team heeft voor het maken van voorbeschouwingen.quote:Op maandag 19 februari 2018 08:10 schreef KingRadler het volgende:
Komt het door bezuinigingen. dat de redactie van de NOS zo slecht is.
Slecht voorbereid, dingen zeggen die niet kloppen, items die amateuristisch zijn.
Interview vragen ook heel slecht.
34,41!quote:
In theorie hebben we de mannen om in 2022 te sweepen maar de competitie is zó groot...quote:Op maandag 19 februari 2018 20:36 schreef rubbereend het volgende:
clean sweep op de 500 meter is natuurlijk once in a lifetime
Een Wennemars val imitatie kan niet in je eentje.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:39 schreef Redefine het volgende:
Smeekens wilde een wedstrijd imitatie doen, maar hij deed een Wennemars val imitatie.
Niemand wilde Njös spelen en/of voor stilstaande auto spelen.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een Wennemars val imitatie kan niet in je eentje.
En Lorentzen en Cha, en Poutala.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die top 5 was wel lachwekkend jaAl jad ik Yamanaka wel wat kansjes toegedicht, en Gao ook
Cha niet, die had ik niet eens op mijn reservelijstje staan. Lorentzen en Poutala stonden in mijn top 6. Yamanaka en Gao in mijn top 10.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Lorentzen en Cha, en Poutala.
De combinatie van die vijf is wel heel apart ja. Maar dat heb je dus meer als het slechts een omloop is. Normaal gesproken zit er wel 1 Nederlander in de top vijf.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cha niet, die had ik niet eens op mijn reservelijstje staan. Lorentzen en Poutala stonden in mijn top 6. Yamanaka en Gao in mijn top 10.
Mwah, dat betwijfel ik. Vond het niveau van Smeekens en Verbij wel héél mager. Alleen R Mulder had wel top 5 gered met een binnenbaantje erbij, denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
De combinatie van die vijf is wel heel apart ja. Maar dat heb je dus meer als het slechts een omloop is. Normaal gesproken zit er wel 1 Nederlander in de top vijf.
Mulder is dan ook die minimale top vijf ja. En ik bedoel het ook meer in het algemeen. Als die twee anderen ook fit zijn.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat betwijfel ik. Vond het niveau van Smeekens en Verbij wel héél mager. Alleen R Mulder had wel top 5 gered met een binnenbaantje erbij, denk ik.
Een beetje de Escartin/Froome/Mollema/D.Martin van het schaatsen.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Er schaatst NIEMAND lelijker dan Whitmore
Ja. Boisvert viel ook tegen.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mulder is dan ook die minimale top vijf ja. En ik bedoel het ook meer in het algemeen. Als die twee anderen ook fit zijn.
Latour.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een beetje de Escartin/Froome/Mollema/D.Martin van het schaatsen.
Die had ik als een van de favorieten gezien. Al was die wel vooral goed op hoogte. Toch wel vaak met de Noord-Amerikanen. Alleen Bowe is echt goed.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Boisvert viel ook tegen.
nouja 34.41 en 36.95 zijn geen tijden die je schaatst op stroef ijs, om het zo te zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die had ik als een van de favorieten gezien. Al was die wel vooral goed op hoogte. Toch wel vaak met de Noord-Amerikanen. Alleen Bowe is echt goed.
Die kermisonderdelen moeten niet allebei aan het eind. Doe de massastart ergens vroeg in de eerste week.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:50 schreef Redefine het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat ik nog nooit zo'n debiel schema heb gezien qua onderdelen op de Spelen. Op zich mooi dat je de 500 meter niet direct hebt en ook niet eindigt met de laatste afstanden. Maar het voelt toch wel heel vreemd aan, dat de vrouwen al hun traditionele afstanden al na de tweede zondag hebben gehad
Het tweede onderdeel na de 3000/5000 meter zou ik het beste vinden. En dan de ploegenachtervolging in het tweede weekend.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kermisonderdelen moeten niet allebei aan het eind. Doe de massastart ergens vroeg in de eerste week.
Altijd tenminste 1 zuigende vraag stellen.quote:
Dat is de functie van Bert...en dat doet hij wat mij betreft prima.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Altijd tenminste 1 zuigende vraag stellen.
quote:Op maandag 19 februari 2018 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het niveau is gewoon ontzettend hoog.
Ik heb wereldbekers op deze afstand gezien waarna het broekje een dag niet meer aan kon.quote:
Jij loopt hele dagen zonder broek rond.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wereldbekers op deze afstand gezien waarna het broekje een dag niet meer aan kon.
500m individuele achtervolging.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:59 schreef Redefine het volgende:
Er is natuurlijk ook nog een derde vorm. Twee keer 500 en je snelste rit telt. Niet dat ik per definitie daar fan van ben, maar is wel nog een optie.
Met liggende start.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
500m individuele achtervolging.
dat hoeft niet, maar voor de korte afstanden lijkt mij een achtervolgingsstart wel een uitkomstquote:
Op de kortere afstanden kan ik mij daar juist niets bij voorstellen.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat hoeft niet, maar voor de korte afstanden lijkt mij een achtervolgingsstart wel een uitkomst
Je zal je 500 meter alleen maar rechtsom kunnen schaatsen. Dan ben je flink genaaid. Dus eigenlijk zou je de 500 meter 4 keer moeten schaatsen.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:59 schreef Redefine het volgende:
Er is natuurlijk ook nog een derde vorm. Twee keer 500 en je snelste rit telt. Niet dat ik per definitie daar fan van ben, maar is wel nog een optie.
Lijkt mij lastig met valse starts en zo.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat hoeft niet, maar voor de korte afstanden lijkt mij een achtervolgingsstart wel een uitkomst
Christine Aaftink had baat gehad bij 500 meter rechtdoor.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zal je 500 meter alleen maar rechtsom kunnen schaatsen. Dan ben je flink genaaid. Dus eigenlijk zou je de 500 meter 4 keer moeten schaatsen.
Da's wel een nadeel. Dan gewoon individueel startenquote:Op maandag 19 februari 2018 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig met valse starts en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |