John wil nog ff wat meer euro’s binnen harken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:38 schreef Koen66 het volgende:
ah Samantha gaat dus niet, nu gaat heel Sterren.nl stemmen
Maar dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken als Waylon expres een Svennetje deedquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:38 schreef Greys het volgende:
Waylon laat tenminste de ander shinen. Gerard ook. Maar Jennie niet hoor, die pakt haar moment en zingt hem lekker weg.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees je username en kom er niet uit, help me
Mocht ze willenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:38 schreef Greys het volgende:
Waylon laat tenminste de ander shinen. Gerard ook. Maar Jennie niet hoor, die pakt haar moment en zingt hem lekker weg.
Jaaaaaaa, die oude meuk alsjeblieftquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
Kan Anouk niet ff een optredentje doen? Iedereen even naar huis zingen met Lost ofzo.
ik kom uit het oosten van het land, het betekend, ik moet poepenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Waylon z'n solo begin was gewoon slechtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken als Waylon expres een Svennetje deed
En een vrouwenstem hoor je vrij snel boven de man, dus Geer en Waylon hoorde je minder.
Vanmiddag nog R U Kiddin' me geluisterd, lekker hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
Kan Anouk niet ff een optredentje doen? Iedereen even naar huis zingen met Lost ofzo.
En ik ga drieten nog op lopen zoeken ook. Curiosity...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
54quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vroeg aan mijn vriend wat hij dacht.. 53/54 ofzo?
Toen zei ik 31 en nu is ie geschrokken.
Oh jezusquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik kom uit het oosten van het land, het betekend, ik moet poepen
driquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus
Hardop lachen hier.
Ik dacht echt 'wát moet ie eten??'
Tactisch hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik heb op nienke gestemd om Demi eruit te krijgen
Mooi. Doe nog maar een paar keer. Iedereen die stemt doe dat nog maar een paar keer.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik heb op nienke gestemd om Demi eruit te krijgen
Is toch leuk als mensen aan je vragen of je dochter je zus is.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:42 schreef -sabine- het volgende:
Had ons kind kunnen zijn, zegt mijn man nadat hij hoort hoe oud Samantha is.
Gelukkig niet
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus
Hardop lachen hier.
Ik dacht echt 'wát moet ie eten??'
Hopelijk wel. Daar kom je dan eigenlijk wel voor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, die oude meuk alsjeblieft
Zingt ze dat soort dingen nog bij optredens eik?
Zegt wat over het volk dat kijkt stemt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:44 schreef zoem het volgende:
Samantha in de safe zone en Nienke erbuiten, wtf
graagquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:45 schreef potjecreme het volgende:
Voorspelling: Opeens gaat Samantha er als eerste uit.
RTL4 moet nog ff veel centjes binnenschrapen voordat ze ome John en z'n producties niet meer kunnen betalen.quote:
ZEEVZOONquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:44 schreef zoem het volgende:
Samantha in de safe zone en Nienke erbuiten, wtf
Wegens te oudquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:45 schreef potjecreme het volgende:
Voorspelling: Opeens gaat Samantha er als eerste uit.
Ik wil dat serieus wel horenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan ik een verzoeknummer doen nog? Samantha moet Shalalie van vader Abraham doen
Het erge is dat ik dat nummer eigenlijk wel iets vind hebben.quote:
Zo maar dat is èèn goed idee.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
He amar dat vertrek van die Galjaard maakt wel de weg vrij voor het opzij schuiven van Wendy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |