Ja klopt, best leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, divers is het clubje van 4 van vanavond wel
Ik wil de show dat ie gaat kamperen nog eens zien. "Ik heb thuis godverdomme een plee van vijfduizend euro, zit ik hier op een emmertje te schijten'.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:29 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Alleen al om hoe druk die man is moet ik lachen. Hoeft ie niet eens iets te zeggen lol.
Ik zie het al, tis een ridder van Bart Smit!
Oh die wil ik nog een keer zien die show.
Hoeveel jaar dan?quote:
Ja dat heb ik ook wel een beetje. Met Dreetje als mattie.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Toen ze dit zong vond ik haar nog leuk, maar toen wist ik niet dat ze al de carričre had waar the voice kandidaten van dromen
Hahaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:31 schreef -sabine- het volgende:
Schreeuwen in het Nederlands of in het Engels blijft schreeuwen.
Is ze dat dan niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik had echt ergens in de 40 verwacht.
Komt door het licht.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ze ziet er echt teringoud uitquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Godverdomme, ik verslik me zowat in sinaasappelquote:
Het verbaasde me serieus dat niet de hele zaal het gilde.quote:
ouwe afgeleefde harsesquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ze als 20-jarig meisje al dat gezicht had, gewoon een bepaald type, staat los van ouder worden
En ook wel een beetje manier van opmaken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ze als 20-jarig meisje al dat gezicht had, gewoon een bepaald type, staat los van ouder worden
Nee, gewoon een bepaald langwerpig volks gezicht, niet oudquote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
Al die volksmuziek dames zien er toch 20 jaar ouder uit? Kijk nou naar Sieneke.
Precies.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
Al die volksmuziek dames zien er toch 20 jaar ouder uit? Kijk nou naar Sieneke.
Mooi, ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:36 schreef Greys het volgende:
Sodeknetters dit nummer past goed bij hem zeg.
Jennie moest nog ff geplugd van ome Sjonquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Komt Maan niet omdat ze al eerder geweest is?
Jammer dat er een pony doorheen zit te tetteren.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:36 schreef Greys het volgende:
Sodeknetters dit nummer past goed bij hem zeg.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom moet die Jennie erbij? Flikker ff op man
Yep dit.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en alle andere kandidaten van eerder vergeten wequote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jennie moest nog ff geplugd van ome Sjon
die irriteren me minderquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh en alle andere kandidaten van eerder vergeten we
En ik?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:36 schreef Guanabana het volgende:
Jennie ziet eruit alsof ze naar sigarettenrook stinkt.
Het nadeel van zijn stem en alles is dat iedereen eroverheen gaat.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:36 schreef Greys het volgende:
Jim had dit lekker alleen moeten zingen. Jennie maakt er de Jennie show van.
Anouk zou die toch NOOIT naast haar eigen kandidaat zetten?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Komt Maan niet omdat ze al eerder geweest is?
ja een beetje jammerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:36 schreef Greys het volgende:
Jim had dit lekker alleen moeten zingen. Jennie maakt er de Jennie show van.
John wil nog ff wat meer euro’s binnen harken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:38 schreef Koen66 het volgende:
ah Samantha gaat dus niet, nu gaat heel Sterren.nl stemmen
Maar dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken als Waylon expres een Svennetje deedquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:38 schreef Greys het volgende:
Waylon laat tenminste de ander shinen. Gerard ook. Maar Jennie niet hoor, die pakt haar moment en zingt hem lekker weg.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees je username en kom er niet uit, help me
Mocht ze willenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:38 schreef Greys het volgende:
Waylon laat tenminste de ander shinen. Gerard ook. Maar Jennie niet hoor, die pakt haar moment en zingt hem lekker weg.
Jaaaaaaa, die oude meuk alsjeblieftquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
Kan Anouk niet ff een optredentje doen? Iedereen even naar huis zingen met Lost ofzo.
ik kom uit het oosten van het land, het betekend, ik moet poepenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees je username en kom er niet uit, help me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |