Voorgaande winnaars:quote:Vrijdagavond is ´The Voice´-avond bij RTL 4. Vanaf 20 oktober barst de concurrentiestrijd tussen de coaches weer in volle hevigheid los. In het achtste seizoen van ´The voice of Holland´ maakt de veelbesproken Anouk haar comeback als coach. Ali B, Sanne en Waylon nemen plaats op de andere rode stoelen. Waylon bewees zich vorig jaar als bevlogen coach, maar met de terugkomst van Anouk staan alle coaches op scherp. Ze luisteren kritischer dan ooit en draaien alleen voor de allerbesten. Dat maakt de audities spannender dan ooit. Welke muzikale talenten durven het aan en doen dit seizoen een gooi naar de titel?
Nieuw decor, nieuwe opzet
´The Voice´ wordt dit jaar gepresenteerd vanuit een spiksplinternieuw decor. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé, die ook dit jaar de presentatie op zich nemen, staan met de familie en de vrienden van de talenten nóg dichterbij de optredens. Waardoor zij niet alleen naar de talenten kunnen kijken, maar de talenten hen ook zien. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij overvalt talenten met een ticket voor de´Blind Auditions´ en staat tijdens de liveshows in de RedRoom.
Naast een nieuw decor is dit jaar ook de opzet van het programma aangepast. In plaats van zes ´Blind Auditions´ zijn dit jaar zeven van deze zenuwslopende rondes te zien. Na de ‘Blind Auditions’ volgen vier ‘The Battle’-uitzendingen, waar de talenten het tijdens een muzikaal duel tegen elkaar opnemen. Iedere coach neemt acht talenten mee naar ‘The Knockouts’. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows. Dit seizoen zijn er vier liveshows.
RedRoom-app
Dit jaar wordt de kijker weer via verschillende kanalen betrokken bij ‘The voice of Holland’. Zo kan de kijker uiteraard in de RedRoom-app weer meespelen via de ‘Thuiscoach Game’ en met de Virtual Reality-functie ervaren hoe het is om coach of talent te zijn.
anne-marie met ciao adiosquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Maar wie was dit? Vond het wel een leuk nummer.
Ik gun het hem iig van harte. Harde werker die er alles aan wil doen. Als iemand een goed nr voor hem schrijft zie ik hem ook graag een keer op het ESF. Tien keer liever dan de Pleunen, Demi's en Manen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
@ Greys, kan mobiel even niet quoten, maar idd tof van Vinchenzo! Had voor mij toen al moeten winnen.
Nee, Ayoub heeft gewonnen maar daar horen we niks meer van.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wist ook niet dat Demi al bij Kids mee had gedaan. Heeft ze toen gewonnen?
Die popmeuk past sowieso ook niet, Samantha heeft daar ook wel last van, die doet mee, maar het is toch een beetje "mwaaaaah"quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
Jim komt er elke keer echt rete kut vanaf he met die gastoptredens? Smerig.
Dat is voor mij in zijn voordeel. Hij past er eigk niet tussen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
Jim komt er elke keer echt rete kut vanaf he met die gastoptredens? Smerig.
Ja, zou leuk, als hij net wat ouder en verder is!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gun het hem iig van harte. Harde werker die er alles aan wil doen. Als iemand een goed nr voor hem schrijft zie ik hem ook graag een keer op het ESF. Tien keer liever dan de Pleunen, Demi's en Manen.
Dat zou een feestje waard zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Gaat Wendy nu eindelijk weg bij TVOH, nu Erwin weggaat?
Eensquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:42 schreef lrishCassidy het volgende:
Team Nienke hier , simpelweg omdat mensen haar amper noemen terwijl ze toch een van de betere stemmen had al heel de competitie lang. Samantha hoeft niet want die heeft al een carrière. Jim mag ook wel , maar soms vind ik z'n stem te laag en daardoor de overgangen naar de wat hogere stukken niet zo mooi.
Nienke dus
Ik vind alles uit de RTL vijver vreselijk (denk aan Lieke, Chantal, Nicolette van Dam en al die ex-Lama kandidaten), dus wmb mogen Martijn en Wendy nog blijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy is mooi in het zwart voor haar grote mensen voice-begrafenis
Ja maar als programmamakers mag je dat wel wat meer fair oplossen dan hem in een uithoek weg te proppen en amper te laten zingenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die popmeuk past sowieso ook niet, Samantha heeft daar ook wel last van, die doet mee, maar het is toch een beetje "mwaaaaah"
Er werd ook gedanst, is ook moeilijk, misschien wil hij zelf ook helemaal niet aan dit soort muziek meedoenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als programmamakers mag je dat wel wat meer fair oplossen dan hem in een uithoek weg te proppen en amper te laten zingen
Ze was wel finaliste volgens mij waar ze nog veel fans van over heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wist ook niet dat Demi al bij Kids mee had gedaan. Heeft ze toen gewonnen?
Waylon eruitquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze was wel finaliste volgens mij waar ze nog veel fans van over heeft.
Vond Nick en Simon eigenlijk prima als coachesquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk eruit, dat is dan wegens bezuinigingen. Vind ik. Want ze moet gewoon blijven.
Anders is er echt geen ruk meer aan en gaan we weer naar de NickenPiemels en Marco seizoenen.
Schreeuwen is leuk.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:46 schreef potjecreme het volgende:
Verschrikkelijk dat schreeuwen als goed zingen wordt gezien.
Zet die kruk gewoon dichter op het podium dan bedoel ik. Ofzo. Maar goed, beetje creatief zijn ze daar niet echt. Of erg gemakzuchtig.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er werd ook gedanst, is ook moeilijk, misschien wil hij zelf ook helemaal niet aan dit soort muziek meedoen
Kusjekroel en 2 op 1 stoel ook, nee, ik kon het niet handelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vond Nick en Simon eigenlijk prima als coaches
Dat ja. Als zij zingt raakt het me voor geen meter.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ze klinkt zo jong, dat is al nummer 1 waarom ik het niks vind...
Ja, ze heeft getekend voor 2 seizoenen en ze heeft echt geen zin in nog een seizoen.quote:
Nee, dat gokt Miss_D alleenquote:
Bij DWDD gister zei ze van wel..quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja, ze heeft getekend voor 2 seizoenen en ze heeft echt geen zin in nog een seizoen.
Als dat wel zo blijkt te zijn kunnen ze het beter pas om 11u vertellen, anders heb ik echt een klote avondquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht al dat ik dat net gemist had
Amsterdamse tongval. lellik.quote:
Ehm ze praat eerder plat Amsterdams dan als een Hagenees johquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat wel zo blijkt te zijn kunnen ze het beter pas om 11u vertellen, anders heb ik echt een klote avond
Kan ik ook wel hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik wil Dinand in de jury, maar ik ben vast de enige
Sorry, alleen maar mijn speculaaaaaasjesquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht al dat ik dat net gemist had
Hier nog eentje.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat wel zo blijkt te zijn kunnen ze het beter pas om 11u vertellen, anders heb ik echt een klote avond
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik wil Dinand in de jury, maar ik ben vast de enige
Klinkt ook echt niet zo goed voor zijn doen, nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:51 schreef Greys het volgende:
Dit is toch geen lied voor Waylon man. Had hem met Jim laten zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Nienke probeert alleen geil te kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:52 schreef potjecreme het volgende:
Het is de bedoeling dat Nieke straalt niet Waylon.
anouk zal wel geen 2 keer mogen zingenquote:
Begin me esf zorgen te maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klinkt ook echt niet zo goed voor zijn doen, nog nooit meegemaakt
Dat ook wel weer ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:52 schreef potjecreme het volgende:
Het is de bedoeling dat Nieke straalt niet Waylon.
Hahaha, dat jaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje Waylon... alsof ik naar Sven op de tien kijk :’(
Greys lieve schat het komt hartstikke goed Waylon gaat gewoon knallenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Begin me esf zorgen te maken.
Hoop dat het aan het lied ligt dat echt totaal niet bij hem past. Maar jeetje..
hahahaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje Waylon... alsof ik naar Sven op de tien kijk :’(
Nou, nee dusquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:54 schreef Nexum het volgende:
Jim is niet perseé knap maar hij wel iets aantrekkelijks.
In je vejeejee?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Hartstikke goed zanger hoor, Jim, maar als jongen/man krijg ik er echt de kriebels van
Al weken.quote:
Nou als ik hem de laatste tijd aanschouw is ie echt in veel betere doen geweest. Ik weet niet wat Bibi allemaal met hem uitspookt maar goed is het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:53 schreef Nexum het volgende:
[..]
Greys lieve schat het komt hartstikke goed Waylon gaat gewoon knallen![]()
![]()
Beetje zo'n natgeregende retriever. Echt niks aantrekkelijks aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:54 schreef Nexum het volgende:
Jim is niet perseé knap maar hij wel iets aantrekkelijks.
Ik wil nu hele vulgaire opmerkingen gaan maken...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou als ik hem de laatste tijd aanschouw is ie echt in veel betere doen geweest. Ik weet niet wat Bibi allemaal met hem uitspookt maar goed is het niet.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje zo'n natgeregende retriever. Echt niks aantrekkelijks aan.
Doe normaalquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat deze jongen het Songfestival kan winnen :U
Dat jij dit dan zegt vind ik dan toch wel fijn en geruststellend.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Waylon had in het begin ook weer wat verkouden oogjes, misschien gewoon ziek waardoor het minder klinkt, en dit moet je toch onwijs liggen... moeilijk om te doen.
Desalniettemin vond ik het wel een tof optreden
Sobral 2.0quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat deze jongen het Songfestival kan winnen
Ipv waylon dit jaar nogquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat deze jongen het Songfestival kan winnen
ik moet terug denken mijn danslessen ooitquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Dit nummer heb ik (her)ontdekt door hem, afgelopen weken veel geluisterd![]()
Over Salvador gesproken, die arme knul is echt flink wat aangekomenquote:
Dan zou ik serieus boos zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:56 schreef Disana het volgende:
Mooi. Van mij mag Jim winnen, maar het zal wel weer zo'n gilmeid worden.
Jaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat jij dit dan zegt vind ik dan toch wel fijn en geruststellend.Dank.
oei, pics?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Over Salvador gesproken, die arme knul is echt flink wat aangekomen![]()
Ben wel echt blij voor m dat alles verder goed gaat met z'n gezondheid
Demiquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:56 schreef Disana het volgende:
Mooi. Van mij mag Jim winnen, maar het zal wel weer zo'n gilmeid worden.
Ze liken al weken elkaars instapics niet meer. En haar Vakentijnpic met 'liefde moet je afdwingen' heeft ie ook niet geliked.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik wil nu hele vulgaire opmerkingen gaan maken...
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:58 schreef Greys het volgende:
Het zou me niks verbazen als ie al weken met Ben en Jerry's z'n verdriet ligt weg te vreten onder een dekentje.
Ik las van de week ergens dat die ex Witschge zei dat ze door zijn carriere haar eigen leven op een laag pitje had gezet oid. Zou me niks verbazen als Bibi en Waylon elkaar gek maken. Bibi met haar overspannen gedoe over internet en Waylon die er ook gek van wordt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze liken al weken elkaars instapics niet meer. En haar Vakentijnpic met 'liefde moet je afdwingen' heeft ie ook niet geliked.
Het zou me niks verbazen als ie al weken met Ben en Jerry's z'n verdriet ligt weg te vreten onder een dekentje.
Was toch ook al gedoemd om te mislukkenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze liken al weken elkaars instapics niet meer. En haar Vakentijnpic met 'liefde moet je afdwingen' heeft ie ook niet geliked.
De medicijnen na een harttransplantatie zorgen volgens zijn zeggen voor veel vocht vasthouden en een enorme eetlust las ik op de Portugese tv account. Dus ja die is flink wat kilo aangekomen maar het zal hem aan z'n reet roesten denk ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Over Salvador gesproken, die arme knul is echt flink wat aangekomen![]()
Ben wel echt blij voor m dat alles verder goed gaat met z'n gezondheid
ze kan dus best Engels, ze wil alleen nietquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
waarom doen ze niet allemaal een aflevering dat ze een nederlands talig liedje zingen , en verder in het engels
Tweede stem enzo.quote:
ja 1.97 is Jimquote:
Ik denk stiekem ook dat hij gewoon een onbekend lief meisje moet zoeken die lekker altijd thuis met de kinderen op hem wacht. Hij is heel eerlijk in een groot interview geweest dat vrouwen vaak niet op hem vallen omdat hij altijd heel duidelijk is vanaf het begin dat dat z'n droombeeld is. Hij wil De Man zijn en het geld verdienen voor z'n gezin en ze verwennen. En de vrouwen van nu zijn toch wat meer zelfstandig.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las van de week ergens dat die ex Witschge zei dat ze door zijn carriere haar eigen leven op een laag pitje had gezet oid. Zou me niks verbazen als Bibi en Waylon elkaar gek maken. Bibi met haar overspannen gedoe over internet en Waylon die er ook gek van wordt.
Dumpen die handel
Ja, verder isser geen reet op tvquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het in dit topic wel druk, dus kennelijk kijkt men
Ik kijk altijd de eerste en laatste afleveringquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het in dit topic wel druk, dus kennelijk kijkt men
Finalistquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Winnaar van vorig jaar Vinchenzo? Wat heb ik gemist?
Ik stond in de keuken en vond haar opeens vrij beroerd klinken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit op de laptop en hoor nu dat Geer er ook was
Ah ja dat klinkt wel helder dan. En Bibi (puur afgaand op het boehoehoe-ik-ben-overspannen), lijkt me helemaal geen weerstand bieden bij / voor Waylon. Hij wil een stabiele thuishaven. Dat is zij toch niet, piep indo'tje.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk stiekem ook dat hij gewoon een onbekend lief meisje moet zoeken die lekker altijd thuis met de kinderen op hem wacht. Hij is heel eerlijk in een groot interview geweest dat vrouwen vaak niet op hem vallen omdat hij altijd heel duidelijk is vanaf het begin dat dat z'n droombeeld is. Hij wil De Man zijn en het geld verdienen voor z'n gezin en ze verwennen. En de vrouwen van nu zijn toch wat meer zelfstandig.
Ja dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stond in de keuken en vond haar opeens vrij beroerd klinken.
Ik heb kennelijk nieuwe oren nodigquote:
Hij heeft zijn eerste vrouw en kind in de steek gelaten, dus hoe is dat dan zijn droombeeld?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk stiekem ook dat hij gewoon een onbekend lief meisje moet zoeken die lekker altijd thuis met de kinderen op hem wacht. Hij is heel eerlijk in een groot interview geweest dat vrouwen vaak niet op hem vallen omdat hij altijd heel duidelijk is vanaf het begin dat dat z'n droombeeld is. Hij wil De Man zijn en het geld verdienen voor z'n gezin en ze verwennen. En de vrouwen van nu zijn toch wat meer zelfstandig.
Nou, het is dat ik zeker geen kinderen wil, maar verder: kom maar door, ik wacht thuis wel hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is koen?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Koen Kardashian, noemt die knul zich nu serieus echt zo?
En die vrouwen zijn er toch genoeg, denk ik dan. Onbekende vrouwen waarbij hij De Man kan zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreemde logica hou je er op na. Als het met dieeerste vrouw niet werkte, dan blijf je er toch niet bij? Ookal is een traditionele rolverdeling je ideaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eerste vrouw en kind in de steek gelaten, dus hoe is dat dan zijn droombeeld?
ze wordt zowat net zoveel geplugt door RTL als Maan en nog komt er niks vanquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:03 schreef Nexum het volgende:
JENNIE LENA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I dont care wat iedereen van d'r vind, zij is echt een topwijf en had moeten winnen ipv die omhooggevallen huppelkut Maan Roos Vis
Dat denk ik dus ook, dat ie een stabiele thuishaven nodig heeft zelfs echt. En dat lijkt zij me idd alles behalve.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja dat klinkt wel helder dan. En Bibi (puur afgaand op het boehoehoe-ik-ben-overspannen), lijkt me helemaal geen weerstand bieden bij / voor Waylon. Hij wil een stabiele thuishaven. Dat is zij toch niet, piep indo'tje.
Dit is een typetje mag ik hopen?quote:
Dat is me iets te kort door de bocht. Er zijn er zat die graag een gezinsleven willen maar dat het toch samen niet werkt. Kan het alsnog je ideaalbeeld blijven?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eerste vrouw en kind in de steek gelaten, dus hoe is dat dan zijn droombeeld?
Nou, hij kon het gezinsleven niet aan. Dat is althans wat ik uit die interviews haalde. Dat je dat dan nog een keer ziet als ideaal terwijl je er niet geschikt voor bent gebleken is voor mij lastig te vatten.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vreemde logica hou je er op na. Als het met dieeerste vrouw niet werkte, dan blijf je er toch niet bij? Ookal is een traditionele rolverdeling je ideaal.
Misschien een beetje aangedikt, maar hij is wel gewoon echt debiel.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit is een typetje mag ik hopen?
Dit is eigenlijk stiekem een subforum van ESF.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:10 schreef potjecreme het volgende:
Waarom gaat het hier steeds over Waylon?
Ik vond hem in het verleden zo eerlijk dat het niet ‘samen’ was wat niet werkte, maar hij... maar dat kan natuurlijk ook ongelukkig maken, iets graag willen maar het past je niet...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is me iets te kort door de bocht. Er zijn er zat die graag een gezinsleven willen maar dat het toch samen niet werkt. Kan het alsnog je ideaalbeeld blijven?
Ik vond het iig verfrissend eerlijk toen, dat interview, omdat ie het zelf helemaal niet zo positief bracht. Zo van 'ze denken en schrijven dat de vrouwen aan m'n voeten liggen maar vaker wel dan niet willen ze mij helemaal niet omdat..' enz.
Toen zat ie toch in een compleet andere periode. Toen had ie net dat drama achter de rug dat z'n idool waar hij in Amerika bij heeft gewoond dood ging en ging ie zwaar aan de drugs. Toen mocht ie z'n kind niet meer zien. Inmiddels al jaren weer wel en.. Mensen kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, hij kon het gezinsleven niet aan. Dat is althans wat ik uit die interviews haalde. Dat je dat dan nog een keer ziet als ideaal terwijl je er niet geschikt voor bent gebleken is voor mij lastig te vatten.
Hij is ook nog meer aan sporten gegaan, dus dat wordt alleen nog maar beter voor je.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:12 schreef Nexum het volgende:
DOUWE ZIET ER ZO FUCKING SEXY UIT UGHHHHHHHHHHHH
Ja, damn. En hij wordt nog sexierderder want hij zei op z'n FB dat ie knetterdroog de zomer in wil en gaat trainenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:12 schreef Nexum het volgende:
DOUWE ZIET ER ZO FUCKING SEXY UIT UGHHHHHHHHHHHH
Misschien heb ik niet het vertrouwen dat ‘ie echt veranderd is. Maar daarom vind ik hem zo lastig te duiden ook....quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen zat ie toch in een compleet andere periode. Toen had ie net dat drama achter de rug dat z'n idool waar hij in Amerika bij heeft gewoond dood ging en ging ie zwaar aan de drugs. Toen mocht ie z'n kind niet meer zien. Inmiddels al jaren weer wel en.. Mensen kunnen veranderen.Of in elk geval wíllen veranderen.
Je hebt toch wel vaker dat je iets wilt wat je vroeger niet kon? Ik wel tenminste.
Ik noteer het even, wie weet komt het straks naar voren en denken we aan deze post terugquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, dat ie een stabiele thuishaven nodig heeft zelfs echt. En dat lijkt zij me idd alles behalve.![]()
Zou me echt niet verbazen dat ie daarom zo rottig eruit ziet lately.. Al is het vanavond gelukkig al wat beter. Hij ziet er niet echt happy uit. Maar misschien bedriegt de schijn, weet het niet.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, damn. En hij wordt nog sexierderder want hij zei op z'n FB dat ie knetterdroog de zomer in wil en gaat trainen
De wraak van de stylingquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
Soepjurk met glitters. Nondeknetter, werkt een blinde in de styling ofwat?
19quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hoe oud is nienke , wat een lelijke jurk voor haar
En hoe oud is Demi? Want Demi klinkt als een kind, en Nienke stukken minder.quote:
Eensquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik vind nienke prettiger om naar te luisteren dan naar demi
Ohja. Anouk en dr grote waffel.quote:
en dan zon soepjurk, jammer van de stylingquote:
#metooquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
daarom zal ze er wel snel uit gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar zelfs als ie NIET echt veranderd is kan het nog steeds z'n grote wens zijn dat ie het ooit wel kan en daarvoor genoeg verandertquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet het vertrouwen dat ‘ie echt veranderd is. Maar daarom vind ik hem zo lastig te duiden ook....
Anouk moest het goed maken met de styling?
zuchtquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is er met Waylon?
Hij straalt niet, is niet écht aanwezig.
Ik denk daarom dat hij het is die stoptquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is er met Waylon?
Hij straalt niet, is niet écht aanwezig.
Anouk heeft er juist best zin inquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik denk daarom dat hij het is die stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |