R.E.M., Green, kwam uit op dezelfde dag als de US verkiezingen van 1988.quote:
Niet goed, maar je staat wel bovenaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
R.E.M., Green, kwam uit op dezelfde dag als de US verkiezingen van 1988.
The Carpenters - A Song for You - Tweede nummerquote:
1392quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:48 schreef Ulx het volgende:
MOONTAN
Hoe hette de eerste zanger van die band.
Barry Hay, want bij de andere zanger heetten ze nog de Golden Earrings.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:48 schreef Ulx het volgende:
MOONTAN
Hoe hette de eerste zanger van die band.
1392quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:50 schreef belsen het volgende:
En volgens mij Frans Krassenberg, toch? Of was dat een eerdere drummer?
Acda en De Munnik - Naar huis.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:57 schreef Ulx het volgende:
Dat laatste album komt me niet zo bekend voor. Ergens wel, maar I can't put my finger on it.
Aan de hand van de eerste regel lijkt me dat nietquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Is ook een stuk moeilijker dan de vorige. Daarbij wist ik zo alle namen, behalve Acda en De Munnik natuurlijk. Hiervan maar drie.
Is elke regel ook een nieuw woord?
Samequote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:39 schreef ranja het volgende:
ik denk dat ik de titel, op basis van enkele letters, weet maar welke band er bij hoort?
quote:, uitgebracht op 13 april 1973, is het vijfde studioalbum van
en hun eerste album dat werd uitgebracht door Island Records. Twee van de negen nummers op het album zijn geschreven door
, de overige nummers door
.
1392quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
CATCH A FIRE
Hoe heten de 2 bekende live-albums van Bob Marley & the Wailers uit de jaren '70?
zeker een leuke vraag btw
Yepquote:
Funeral van Arcade Fire.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Even een andere vraag. Wat is ook weer dat 7e album? Dus met de F. Weet zeker dat ik dat ding hier in de kast heb staan, maar kan er niet op komen wat het is.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Funeral van Arcade Fire.
En hou je topics eens uit elkaar
The Clash?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:21 schreef belsen het volgende:
In London bezocht Bob Marley een concert van een band, waarvan hij zeer onder de indruk was. Hij schreef hierop het nummer Punky reggae party, dat op Babylon by bus staat.
Welke band bracht de inspiratie voor Punky reggae party?
In een keer raak.quote:
quote:
Lijkt me welquote:
1392quote:
quote:
1392quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |