Ik had een Engelstalige app toen gedownload.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, gedoe joh.![]()
Maar gewoon echt niets niets niets meer hebben he![]()
Op de tweede naam na dan James of Jonah.. ligt beetje aan wat er beste bij de roepnaam zal passen.
Ik heb al 101 apps geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had een Engelstalige app toen gedownload.
Gelood dat het gewoon babynames heet. Heb je zoiets al geprobeerd?
Misschien eens geschiedenisboeken lezen?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb al 101 apps geprobeerd.
En svb lijsten, vernoeming.nl, babybytes lijsten, fora's, kijken naar leden uit muziekbands en verschillende film casts via imdb![]()
Karel VI of Balthasar zijn ook niet echt mijn smaakquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien eens geschiedenisboeken lezen?
Noooooooohquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:22 schreef Tink89 het volgende:
Edit: nevermind, manlief vetoot hem net![]()
Ik had mijnes mee voorquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:35 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
De mijne ook hoor..
Ik weet nu ook gewoon zeker dat mannen geen smaak hebben.
Ja, dat was mijn aller aller eerste keus.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:37 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ik had mijnes mee voorSasha
Is dat niks voor jullie? (Wij krijgen een meisje, dus helaasch, geen jongetjes-Sasha voor ons
)
Rambo dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn aller aller eerste keus.
Maar mijn vriend zegt dat het echt te meisjes is naar zijn smaak.
Een buurman uit onze straat krijgt eindelijk zijn lang gewenste zoon.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hahahaha.
Durf het niet eens voor de grap te vragen, straks zegtie ja leuk
Oh nou in dat geval had ik gezegd Reza (die wilde ik ook graag en hij niet) en dat is een voetballer volgens mijquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een buurman uit onze straat krijgt eindelijk zijn lang gewenste zoon.
Hij en zijn hele familie zijn helemaal into voetbal en hij heeft het als professional net niet gered.
Hij wilt dus een voetbalnaam.
Ik bedoel maar...je opties zijn ruimer dan die van die vrouw.
Voor de rest zijn we het aardig eens, gelukkig. En er kwam wel een welgemeend 'sorry' uit, hij baalt er dan wel van dat het niet matcht zegmaar. Maar toegeven? Ho maar!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:35 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
De mijne ook hoor..
Ik weet nu ook gewoon zeker dat mannen geen smaak hebben.
Ik vind Sasha ook te meisje... ik ken geen enkele man die zo heet. Meestal als ik dat roep, lepelen jullie er zo tien op, maar ik kan er iig geen bedenken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:37 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ik had mijnes mee voorSasha
Is dat niks voor jullie? (Wij krijgen een meisje, dus helaasch, geen jongetjes-Sasha voor ons
)
Nouja, het wordt toch ook zijn kind? Dan wil je een naam die je allebei geweldig vindt. Misschien wil hij wel Alexhiyandryani'llio, gaat hij dan ook klagen dat jij niet toegeeft?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Voor de rest zijn we het aardig eens, gelukkig. En er kwam wel een welgemeend 'sorry' uit, hij baalt er dan wel van dat het niet matcht zegmaar. Maar toegeven? Ho maar!
David?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet echt onze smaak denk ik. Thor vond ik wel leuk, maar niet als je een klein jongetje krijgt en die kans zit er bij ons kabouters dik in![]()
Ik heb aardig wat Davids gehad in de familie en die gingen allemaal voor hun 30ste dood.quote:
Mij? want ik zie nietquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:06 schreef Burdie het volgende:
Ik bedoelde David van David de kabouter.
Heb je een DM gestuurd.
Nee tuurlijk niet. Ik bedoelde meer: soms helpt het om een naam een tijdje af en toe te laten vallen en moet je 'erin groeien' ofzo. Daar hoop ik op, dat hij erin groeit en hem uiteindelijk net zo tof vindt als ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, het wordt toch ook zijn kind? Dan wil je een naam die je allebei geweldig vindt. Misschien wil hij wel Alexhiyandryani'llio, gaat hij dan ook klagen dat jij niet toegeeft?
Elias?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Namen die we hier overwogen hebben zijn: Morris(on), Noah, Sylvester, Jack, Oliver
Namen waar hij mee komt: Ronin, Odin, Cody, Connor
Namen waar ik mee kom: Reza, Sacha, Lux, Noël
Tweede naam mag Jonah of James worden.
Zo onmogelijk kan het toch niet zijn?![]()
[..]
Ik heb aardig wat Davids gehad in de familie en die gingen allemaal voor hun 30ste dood.
Dus liever niet.
Vind ik niet zo leuk bij Isa passen.quote:
Oh ja, volgens mij wist ik ditquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn aller aller eerste keus.
Maar mijn vriend zegt dat het echt te meisjes is naar zijn smaak.
Sowieso, Sascha Visserquote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:15 schreef Jentin het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij wist ik dit![]()
Ik heb toevallig een jongens-Sasha in de klas gehad afgelopen jaar. En dat is echt zo'n exemplaar waarvan je denkt: nou, als mijn zoon zó opdroogt, mag ik in m'n handjes knijpen. Superslim, aardig, beleefd en een mooie knul ook.
Is Ilja niks voor jullie? Of Ingmar?
Nee, Marly wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vinden jullie Marley te meisjesachtig? ben benieuwd wat mijn vriend gaat zeggen zo meteen als ik het ga voorstellen.
Ik houd niet van de on klank.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:20 schreef Jentin het volgende:
Ik vind Marley wel echt meisje, ja.
Lennon?
oh dat wist ik niet eens..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
En van Sitting on the dock of the Bay
Je man en jij allebei nietquote:
Hahaha, echt nooit dat ik hem in zn eentje een naam laat kiezenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
Je man en jij allebei niet
Een tweeling zou makkelijker zijn; konden jullie allebei een naam uitkiezen
Thorstenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:47 schreef vencodark het volgende:
Dacht je van Thorsten?Echte jongensnaam, vrij uniek en mooi.
Vind ik.
Ach, in Nederland is het gewoon een voornaam. Ik ken er tenminste 1.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:08 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, ik lust best graag gember maar om m'n kind daarom nou Ingwer te noemen gaat me toch iets te ver
Ik ken er ook een .... volgens mij een jongen .....quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:15 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ach, in Nederland is het gewoon een voornaam. Ik ken er tenminste 1.
21 als eerste naam, 15 als volgnaam, daarmee is het in ieder geval niet 'gewoon'quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:15 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ach, in Nederland is het gewoon een voornaam. Ik ken er tenminste 1.
Woon je in Bergen op Zoom?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:24 schreef Mrs.Peel het volgende:
Misschien niet zeer gebruikelijk dan, maar als je iemand met een naam kent, is het voor je gevoel niet een zeldzame naam natuurlijk.
Maily, die ik ken is een man ook.
Qua leeftijd zou dat bijna niet kunnen, dus er zijn er in ieder geval 2 in Nederlandquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:32 schreef Mrs.Peel het volgende:
NeeIk woon in het Noorden, en het was een collega op mijn werk van 8 jaar geleden.
Robinsonquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vind ik niet zo leuk bij Isa passen.
Hecht daar niet ontzettend veel waarde aan, maar dit lijkt wel beetje veel.
Oh lamaar dan, mijn suggestiesquote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik houd niet van de on klank.
Net als Connor, Collin etc.
Ik ben niet makkelijk he
Ik dacht nog ff iets leuks te vinden op je uitgerekende datum: http://www.mijnnaamdag.nl/?type=zoekopdatum&dag=29&maand=aprilquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind de betekenis van Espen wel echt zo enorm echt heel erg veel cool, maar meneer wil er niet eens over nadenken.
Haha Kathelijne was de tweede naam voor een meisje gewordenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht nog ff iets leuks te vinden op je uitgerekende datum: http://www.mijnnaamdag.nl/?type=zoekopdatum&dag=29&maand=april
Karel?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha Kathelijne was de tweede naam voor een meisje geworden
Zeger & Boaz <3quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:08 schreef Jentin het volgende:
Sacre:
Senne
Maxim
Sweder
Zeger/Seger
Fender
Fedde
Miller
Roman
Boaz
Duco
Armin
Rowin
Myron
Yannick
Lewis
Jimi
Silas
Milo
Dante
Eden
Aram
Manu
Casper/Caspar
Quinten
En die zijn vast allemaal al eens genoemd. Ik ben een deel van het eisenpakket ook alweer kwijt![]()
Misschien inderdaad accepteren maar weer dat het hallelujahgevoel niet komt. Je zal de eerste niet zijn die bij de geboorte een soort openbaring heeft over de naam
Of gewoon Kees.quote:
Had je mijn lijstje van eerder op de dag ook gezien? Misschien wel hoor en stond er gewoon niks tussen, dat kan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zeger & Boaz <3
vooral Zeger, maar wil mijn vriend niet.
We hebben niet echt een eisenpakket ofzo, het is allemaal meer smaak.
Letters maken niet uit, kinderen hebben mijn achternaam en dat is zo'n simpele naam waar werkelijk alles bij past.
En er dan toch nog niet uitkomen, ook best wel knap toch?![]()
[..]
Of gewoon Kees.
Had je mijn eerdere suggestie Kays gezien?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zeger & Boaz <3
vooral Zeger, maar wil mijn vriend niet.
We hebben niet echt een eisenpakket ofzo, het is allemaal meer smaak.
Letters maken niet uit, kinderen hebben mijn achternaam en dat is zo'n simpele naam waar werkelijk alles bij past.
En er dan toch nog niet uitkomen, ook best wel knap toch?![]()
[..]
Of gewoon Kees.
Ja Jonah stond ertussen (dat is met James een 2de naam optie) en Boaz vind ik leuk (maar mijn vriend dus niet haha).quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:28 schreef Malteser het volgende:
[..]
Had je mijn lijstje van eerder op de dag ook gezien? Misschien wel hoor en stond er gewoon niks tussen, dat kan.
Maar vind het zo rot dat jullie er niet uit komen.
Ik vind Kaj/Kai wel heel leuk, maar mijn vriend niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Had je mijn eerdere suggestie Kays gezien?
Jezusquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als tweede naam dan, en Justin als eerste naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |