SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 0% gewijzigd door Melting op 17-02-2018 07:52:33 ]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ben 2 keer op Graceland geweest, 1 keer met mijn schoonmoeder die groot Elvis fan was. Die stond te janken van emotie, ze wist niet dat we daar heen gingen en we hadden het hotel tegenover Graceland geboekt. Ze had eerst niet eens door waar ze was...quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben 2 keer op Graceland geweest, 1 keer met mijn schoonmoeder die groot Elvis fan was. Die stond te janken van emotie, ze wist niet dat we daar heen gingen en we hadden het hotel tegenover Graceland geboekt. Ze had eerst niet eens door waar ze was...
quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben 2 keer op Graceland geweest, 1 keer met mijn schoonmoeder die groot Elvis fan was. Die stond te janken van emotie, ze wist niet dat we daar heen gingen en we hadden het hotel tegenover Graceland geboekt. Ze had eerst niet eens door waar ze was...
quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:58 schreef just me het volgende:
Soms denk ik dat ik kan zingen, zoals bij dit nummer
Is dat zo?quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:59 schreef livelink het volgende:
Melting is nog steeds in de Valentijnsdagstemming
quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:59 schreef livelink het volgende:
Melting is nog steeds in de Valentijnsdagstemming
Elvis en deze zijn toch wel zwijmelachtigquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Elvis en deze zijn toch wel zwijmelachtig
Slimme schemer.quote:
Slimme Schemer ft. Tido.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:01 schreef livelink het volgende:
Was dit de Twarres-versie van Stan of zo?
Arjen Lubach...quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Slimme schemer.
[..]
Slimme Schemer ft. Tido.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:07 schreef Melting het volgende:
We drinken samen, livelink! [ afbeelding ]
Die kom ik bij whisky evenementen wel eens tegen.quote:
whisky helpt tegen de zenuwen?quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kom ik bij whisky evenementen wel eens tegen.
Ik krijg ik er vaak de zenuwen van.
Wel goed als je daarna toch moet drinken...
Drank verdooft.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
whisky helpt tegen de zenuwen?
Whisky helpt overal tegenquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
whisky helpt tegen de zenuwen?
Zaterdag staan er 16 whisky's op het programma van een al decennia gesloten distilleerderij, Rosebank.quote:
Ja, het valt mee. Nog een beetje stijf en pijnlijk, maar komt goed. Volgende week weer naar de fysio.quote:
Dat klinkt ook echt heel bijzonder. Gaan die 16 flessen dan op?quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag staan er 16 whisky's op het programma van een al decennia gesloten distilleerderij, Rosebank.
Dat wordt heel bijzonder, die flessen zijn nauwelijks nog verkrijgbaar en indien wel, schreeuwend duur.
We hebben een berg geld gestort en iemand is her en der flessen gaan opkopen...
Aangevuld met onze eigen flessen die we er nog van hebben.
Was lang geleden dat ik deze gehoord had.quote:
Gaaf!quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag staan er 16 whisky's op het programma van een al decennia gesloten distilleerderij, Rosebank.
Dat wordt heel bijzonder, die flessen zijn nauwelijks nog verkrijgbaar en indien wel, schreeuwend duur.
We hebben een berg geld gestort en iemand is her en der flessen gaan opkopen...
Aangevuld met onze eigen flessen die we er nog van hebben.
en dan rustig aan oefenenquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, het valt mee. Nog een beetje stijf en pijnlijk, maar komt goed. Volgende week weer naar de fysio.
Nee, er wordt 1,5cl per persoon geschonken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt ook echt heel bijzonder. Gaan die 16 flessen dan op?
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, er wordt 1,5cl per persoon geschonken.
De rest van de gezamenlijk aangeschafte flessen gaat per glas in de verkoop tijdens whisky festivals waar de organisator soms aanwezig is met flessen uit z'n eigen collectie.
Zo is het nog een beetje betaalbaar, er staat zaterdag voor ruim 5500 euro aan flessen op tafel...
Wowquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, er wordt 1,5cl per persoon geschonken.
De rest van de gezamenlijk aangeschafte flessen gaat per glas in de verkoop tijdens whisky festivals waar de organisator soms aanwezig is met flessen uit z'n eigen collectie.
Zo is het nog een beetje betaalbaar, er staat zaterdag voor ruim 5500 euro aan flessen op tafel...
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:21 schreef livelink het volgende:
Max, don't have sex with your ex van ook iets erotisch
Ik vergeet altijd wie dit zingt, terwijl ik het best een mooi nummer vind.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:23 schreef cafca het volgende:
Mr Big - Wild World
Een van de bandleden is vorig week overleden
Origineel is van Cat Stevensquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd wie dit zingt, terwijl ik het best een mooi nummer vind.
6.40 of 18.40 was het eigenlijk.quote:
Nou vooruit dan.quote:
Dank je, ik voel het door de pc heenquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
We staan je bij.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
We staan je bij.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Heeft just me soms een hele stapel verzoekjes ingediend?
Er moet nu eigenlijk wel iets van Liza Minnelli volgen vind ik.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Moet ik je alweer teleurstellen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Er moet nu eigenlijk wel iets van Liza Minnelli volgen vind ik.
Zou je wel denkenquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel even een hele omschakeling, ja.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet ik je alweer teleurstellen.
Stuiter, stuiter!quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel even een hele omschakeling, ja.
Bestaan die nog?quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:40 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog steeds donateur van de Bond Zonder Naam. Gewoon vanwege de kneuterigheid en het superkleinschalige.
Nee, wel van Bassie en Adriaan...quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:39 schreef cafca het volgende:
Dimitri van Tooren
Is dat eigenlijk familie van Lee Towers?
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Als je zoekt, ik sta in het portiek...
Ja hoor. Nog steeds. Ik krijg nog elke maand hun spreuken thuisgestuurdquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Nog steeds. Ik krijg nog elke maand hun spreuken thuisgestuurd
Ruud? Jij bedoeld Gullit? Die deed hier niet aan mee.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Nog steeds. Ik krijg nog elke maand hun spreuken thuisgestuurd
Klopt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:46 schreef cafca het volgende:
Dot was toch van zo'n reclame van even Apeldoorn bellen ofzo?
Ja, schilderkarretje dat de afgrond in stortte...quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:46 schreef cafca het volgende:
Dot was toch van zo'n reclame van even Apeldoorn bellen ofzo?
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
Dit nummer vind ik mooi als ik het heel lang niet meer heb gehoord. Zoals nu.
charleston nummerquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:56 schreef livelink het volgende:
Als ik dit nummer hoor baal ik dat ik niet kan dansen.
Als je man wel kan dansen gewoon bij hem op zijn voeten gaan staan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:56 schreef livelink het volgende:
Als ik dit nummer hoor baal ik dat ik niet kan dansen.
quote:
Grappig, ik heb mijn moeder dat wel eens zien dansen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:58 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ik heb nog ergens in de kast een jurkje liggen wat mijn moeder gemaakt heeft voor een themafeest
Hij kan wel dansen, ja. Maar de tijd dat hij het goed vond dat ik op zijn voeten ging staan is allang voorbijquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je man wel kan dansen gewoon bij hem op zijn voeten gaan staan.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij kan wel dansen, ja. Maar de tijd dat hij het goed vond dat ik op zijn voeten ging staan is allang voorbij
Dat kan ik me wel voorstellen hoor, ik zal het eens doen als de kinderen hier zijn en dan kijken wat ze te zeggen hebben Mam, stel je niet zo aan!quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, ik heb mijn moeder dat wel eens zien dansen.
Ik vond het maar raar toen...
quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij kan wel dansen, ja. Maar de tijd dat hij het goed vond dat ik op zijn voeten ging staan is allang voorbij
Jij gaat binnenkort ragtimen?quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen hoor, ik zal het eens doen als de kinderen hier zijn en dan kijken wat ze te zeggen hebben Mam, stel je niet zo aan!
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij gaat binnenkort ragtimen?
Wel eerst je verzekeringen op orde brengen dan...
Jummiequote:Op vrijdag 16 februari 2018 07:23 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag heerlijk Brabants Worstenbrood:
[ afbeelding ]
Tast toe nu het nog warm is, er is genoeg.
Oh, die zijn lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 07:23 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag heerlijk Brabants Worstenbrood:
[ afbeelding ]
Tast toe nu het nog warm is, er is genoeg.
Goedemorgen just me. Nog wilde plannen voor vandaag?quote:
Valt wel mee hoor, straks naar een mevrouw waar ik elke vrijdagmorgen kom en vanmiddag golflesquote:Op vrijdag 16 februari 2018 07:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me. Nog wilde plannen voor vandaag?
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen vanuit de ziekenboeg (lees: bed)![]()
Koorts sucks Big Time.
beterschap. Hier wil het maar niet doorzetten, gisteren weer zo'n dag dat ik maar niet helemaal wakker werd en 's avonds in bed weer koude rillingen. Ziek zijn is stomquote:Op vrijdag 16 februari 2018 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen vanuit de ziekenboeg (lees: bed)![]()
Koorts sucks Big Time.
Net op tijd wakker om Esmee te zien winnen?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
Thnx. Hele ochtend geslapen, tot 13:15 uur. Dat kan ik gelukkig wel.
Bij mij kwam het van de een op andere dag...
Was het weer lekker ja?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:59 schreef just me het volgende:
zo dat was een lekker weertje vandaag
het was weer erg lekkerquote:
quote:
Klinkt goed. Ik hoop dat ik kan luisteren.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]Yeah!
Ja vooraf wil ik nog ff een testshow inplannen, maar ik ben nu ff bezig met muziek te verzamelen en er een verhaal in te verwerken!(Veel voorbereiding, in grote tegenstelling tot mijn normale shows!)
En er komt amper gothic in voor en waarschijnlijk ook geen Anak!Hoewel.......je weet maar nooit he!
Ik hoop dat echt zo veel mogelijk mensen zullen luisteren deze keer, want het gaat echt bijzonder worden!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik hoop dat ik kan luisteren.
De aankondiging moet eigenlijk in de OPquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat echt zo veel mogelijk mensen zullen luisteren deze keer, want het gaat echt bijzonder worden!
Pushbericht via NL-Alert aanvragen!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat echt zo veel mogelijk mensen zullen luisteren deze keer, want het gaat echt bijzonder worden!
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
De aankondiging moet eigenlijk in de OP
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pushbericht via NL-Alert aanvragen!
ik zou de ramen open houdenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
"Blijf binnen, doe ramen en deuren dicht en zet de radio aan"
Ik zie mogelijkheden
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:57 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik heb nu 37 nummers.
Inclusief praten tussen de nummers door denk ik dat dat nooit in 2 uur gaat passen!
Meh, niet alles hoeft ook per sé gedraaid te worden eigenlijk.
Je kan ook gewoon verlengenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:57 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik heb nu 37 nummers.
Inclusief praten tussen de nummers door denk ik dat dat nooit in 2 uur gaat passen!
Meh, niet alles hoeft ook per sé gedraaid te worden eigenlijk.
Tja en ik heb het gevoel dat het verhaal nog uitgebreider zou kunnen worden eigenlijk. Het is nu op bepaalde punten nog wat eenzijdig, hoewel bepaalde twists op zich wel geinig zijn!quote:
Da's waar, maar ik heb niet de indruk dat iemand hier een leuke show wil afkappenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!Maar je mag er nooit zomaar van uit gaan dat niemand na jou wil draaien he!
we horen het welquote:Op vrijdag 16 februari 2018 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik heb niet de indruk dat iemand hier een leuke show wil afkappen
Ach, we zien wel
Ik ben aan het klooien in huis en kijk ook nog eens naar The Voicequote:
Ja dan ben je hier niet op zn plek... Kijk ookquote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben aan het klooien in huis en kijk ook nog eens naar The Voice
Same here!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan ben je hier niet op zn plek... Kijk ook
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 22:12 schreef ToT het volgende:
Ik hou echt niet van Hollandse smartlappen, maar dit was fakking goed!
Goedemorgen livelink. Nog lekker rustig in huis?quote:
Ja alleen laatste race gezien.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Net op tijd wakker om Esmee te zien winnen?
weer wat opgeknapt ?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 07:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja alleen laatste race gezien.
Goedemorgen
Goedemorgen Diaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 07:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Heerlijk, ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 07:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. Nog lekker rustig in huis?
Goedemorgen Diaanquote:Op zaterdag 17 februari 2018 07:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Geniet er van, zolang het duurt.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Nee niet opgeknapt helaas, eerder nog meer klachten erbij en nog steeds koorts. Ik voel me alsof ik een nacht topsport achter de rug heb. Zware hoofdpijn, oorpijn, kaken doen pijn. Ow en ik heb bijna geen stem meer.
Doe ikquote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Doe het rustig aan, dit weekend.
Kiwi's eten. Daar zit een berg vitamines in. En ze zijn ook nog lekker.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Nee niet opgeknapt helaas, eerder nog meer klachten erbij en nog steeds koorts. Ik voel me alsof ik een nacht topsport achter de rug heb. Zware hoofdpijn, oorpijn, kaken doen pijn. Ow en ik heb bijna geen stem meer.
Sterkte!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
ik lust geen kiwi'squote:Op zaterdag 17 februari 2018 08:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kiwi's eten. Daar zit een berg vitamines in. En ze zijn ook nog lekker.
En verder veel drinken en rust houden. En laat je verwennen door je gezin
Beterschap!
En kippensoep.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik lust geen kiwi'sik drink wel veel water. En ik krijg straks groentesoep van mijn moeder.
Rust houden, lukt wel. Lastige is dat Twan ook ziek is, peaceman is ook niet helemaal fit maar nu wel met Lennon naar voetbal. Gaat lekker hier
Mjammiequote:
Ja maar die had ze niet gemaakt...quote:
Het zit ook allemaal niet mee...quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar die had ze niet gemaakt...Ze had gisteren al soep gemaakt voor vandaag.
ow groentesoep is ook lekker hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zit ook allemaal niet mee...
Beterschap!
Knopje MICquote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:04 schreef ToT het volgende:
Sow, ik moest eerst weer ff kijken hoe je een microfoon in Mixxx moet gebruiken!
![]()
Eerst mic toevoegen in de settings en dan het schermpje van de mic in het hoofdscherm toevoegen!quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:04 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
en beterschap aan de ziekenboeg
quote:
Omdat je er zelf ja tegen hebt gezegd?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is het al 5 uur?
Op zaterdag werken... Why?
Ja hoor!quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor!![]()
Druk bezig met de show, nummers in de juiste volgorde zetten, bedenken wat ik er precies bij ga vertellen en rekening houden met wat te doen wanneer men de verhaallijn raadt.Dat heeft wel invloed op de volgorde waarin ik de nummers ga afspelen omdat sommige nummers het te makkelijk verraden, terwijl andere juist weer te verwarrend zijn zonder uitleg er bij, maar ik wil het ook wel weer zo chronologisch mogelijk houden!
welkom terug uit het verre duitslandquote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor!![]()
Druk bezig met de show, nummers in de juiste volgorde zetten, bedenken wat ik er precies bij ga vertellen en rekening houden met wat te doen wanneer men de verhaallijn raadt.Dat heeft wel invloed op de volgorde waarin ik de nummers ga afspelen omdat sommige nummers het te makkelijk verraden, terwijl andere juist weer te verwarrend zijn zonder uitleg er bij, maar ik wil het ook wel weer zo chronologisch mogelijk houden!
Zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben benieuwdIk denk wel te kunnen luisteren
Ik ben, zoals bekend, een themashow aan het voorbereiden, maar dat kost de nodige tijd. Misschien kan ik dit weekend wat tijd vinden. Eerst - nu dus - nieuwe muziek luisterenquote:
quote:
De verhaallijn kun je uit de titels van de nummers halen, en soms juist niet uit de titels maar dan juist uit de tekst.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:45 schreef just me het volgende:
[..]je maakt het wel heel spannend
![]()
is er iets uit de titel te halen ?
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De verhaallijn kun je uit de titels van de nummers halen, en soms juist niet uit de titels maar dan juist uit de tekst.
Soms neem ik de titels gewoon erg letterlijk en moet je dan absoluut niet op de tekst letten omdat het soms heel ergens anders over gaat!Maar het wijst zichzelf sowieso echt wel snel!
Maar ben ff weg!
dankjeequote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:33 schreef just me het volgende:
[..]
welkom terug uit het verre duitsland
mooie omgeving daar, ben er vaak geweest, zowel in de zomer als winter en anderhalf jaar geleden ook in de herfst en dat was ook prachtig, zulke mooie herfstkleuren.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
vlak bij winterberg.
Lekker boarden voor midweek
Ja das waarquote:Op zaterdag 17 februari 2018 14:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]Alles goed?
[..]
Omdat je er zelf ja tegen hebt gezegd?
Daarom. We overleven het wel weer.quote:
Altijd een leuke gok wat je daar kooptquote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:35 schreef ToT het volgende:
Zo, ff naar een toko geweest om wat wazige Aziatische fratsen in te slaan!
Ik had een deskundige bij me, die het meeste uitgezocht heeft!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Altijd een leuke gok wat je daar koopt
heb je er eentje een beetje in de buurt?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:35 schreef ToT het volgende:
Zo, ff naar een toko geweest om wat wazige Aziatische fratsen in te slaan!
20 minuten rijden, en weer 20 terug.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je er eentje een beetje in de buurt?
Oh, die in Emmen?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
20 minuten rijden, en weer 20 terug.
Het is relatief groot voor zo'n toko. In Deventer, Amsersfoort en Amsterdam heb ik ZEKER wel grotere gezien, maar ik heb zeker ook wel kleinere gezien.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben er zelfs nooit in geweest, maar ik weet wel waar hij zit.
Moet nu ineens hier aan denken....quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:21 schreef ToT het volgende:
Jezus fucking Christus zeg! Net een hap ampalaya gegeten!![]()
![]()
![]()
Toch maar ff een boerenkoolstamppot in de magnetron gepleurd!
quote:
oh dan heb je nog evenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:22 schreef ToT het volgende:
2e hap genomen, ja forget it!
Eerst smaakt het vrij bitter. Dan slik je het door, 3 seconden later wordt het ENORM bitter en als die bitterheid verdwenen is, is de nasmaak eigenlijk helemaal niet eens zo verkeerd!
Edit: ah joy, ik lees net dat die bittere smaak een GIFTIGE stof is die je moet neutraliseren door het eerst een aantal uren in zout water te weken!
In de Filipijnen vreten ze het zo op en zijn ze aan die bittere smaak gewend.
On a side note; de gemiddelde levensverwachting in dat land is zo'n 68 jaar!
Ja ik vind ze geweldig!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Klinkt avontuurlijk
We kijken nu voor het eerst Paleis voor een prikkie. Symph trekt die lui niet, ik vind ze wel vermakelijk en het idee achter het programma vind ik leuk, kringloop
quote:
ow jee, nou als het draaien niet gaat gewoon aangeven hoor!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 20:51 schreef Melting het volgende:
Voel me niet 100% fit.
Niet echt ziek, maar slecht genoeg om de olijven en kaas die ik heb, te laten staan.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
ow jee, nou als het draaien niet gaat gewoon aangeven hoor!
als je gammel bent horen we het welquote:Op zaterdag 17 februari 2018 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Maar aangezien ik niet echt ziek ben, zal dat wel lukken, hoop ik.
Is het dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:01 schreef just me het volgende:
Ik zie nu pas dat het weer aan het vriezen is
Ja hoor, ben zelfs 2x naar de stad gefietstquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het dat?
Je bent vandaag ook niet buiten geweest?
2 keer nog wel?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hoor, ben zelfs 2x naar de stad gefietst
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
2 keer nog wel?
Begin je een beetje vergeetachtig te worden?
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:05 schreef just me het volgende:
Ik had niet eens door dat dat Cliff net was
shoot... weer iets met schot en open doel
![]()
pfff gelukkig lag het dus niet helemaal aan mijquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar was ook niet zijn bekendste plaat hè?
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:06 schreef Melting het volgende:
Volgend weekend weer eens naar de Efteling.
[ afbeelding ]
Ik ben er dan al 3 of 4 weken niet geweest.quote:
het zou er vandaag wel mooi weer voor geweest zijn, om het uur een schrobbelèrquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er dan al 3 of 4 weken niet geweest.
Die verkopen ze alleen tijdens de winter Efteling.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
het zou er vandaag wel mooi weer voor geweest zijn, om het uur een schrobbelèr
![]()
Dan ben je wel druk geweestquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Die verkopen ze alleen tijdens de winter Efteling.
Heb vandaag heel de dag gepoetst en gewassen en zo.![]()
Al was ik vandaag toch niet fit genoeg.
Best wel. Maar ziet er nu ook wel fris en fruitig uit hier.quote:
Ik heb mijn golfkleren voor morgen al klaargelegdquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Best wel. Maar ziet er nu ook wel fris en fruitig uit hier.
Laatste wasje zit nu in de droger.
Maar dat ruim ik morgen wel op.
Toernooi morgen?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb mijn golfkleren voor morgen al klaargelegd
Ja, dat voldoet wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veel hè?![]()
Of ben je hier ook tevreden mee?
[ afbeelding ]
gewoon zondagwedstrijdjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |