Is een Nederlander.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft die Ted-Jan Bloemen geen Nederlandse roots? Kunnen we die niet naturaliseren?
Heel jammer dat Bloemen die strijd heeft gewonnen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:55 schreef Arcee het volgende:
Dan denk je nog van okee, Bloemen wordt tweede en Bergsma derde, maakt niet veel uit, maar achteraf ging dat gevecht gewoon om goud.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
[..]
voor mij. voor jou. voor iedereen. we beginnen morgen. wat een ongelofelijke tragedie, deceptie. vanavond huilen bij DWDD wanneer mart zal spreken, hele familie bij elkaar. jongens jongens jongens
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft die Ted-Jan Bloemen geen Nederlandse roots? Kunnen we die niet naturaliseren?
Hij heeft zelfs een Nederlands paspoort volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sauerbreij met dr waxquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:56 schreef raptorix het volgende:
Er was toch ook een Nederlandse schaatser die materiaal tips van de concurrentie opvolgde ofzo?
Hij is in NL geborenquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat werd meteen wel redelijk duidelijk wmb.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:55 schreef Arcee het volgende:
Dan denk je nog van okee, Bloemen wordt tweede en Bergsma derde, maakt niet veel uit, maar achteraf ging dat gevecht gewoon om goud.
Had 'ie dat maar gedaan. Dan had 'ie het wellicht nog gehaald.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef Ferdii het volgende:
Anema heeft die Duitser omgekocht, die heeft de hele wedstrijd lopen roepen dat Naomi een slet is
Dan eis ik kamervragenquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Er wordt nog helemaal niks gezegd.
Denk al in 2022quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
De Olympische 10 kilometers van Sven. Over 30 jaar bij ATS.
Oja dat was het.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sauerbreij met dr wax_!
En dat lukte niet en dat zat in de weg.quote:
Is Canadees geworden omdat die de concurrentie niet aandurfde in NL. Omdat er maar 2 mogen gaan zeg maar.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is in NL geboren
Hij heeft zich juist tot Canadees laten naturaliseren nadat hij in 2014 naar Canada emigreerde.
Met een seconde of twee goud missen, vooruit. Maar met 20 secondenquote:
Deed Bergsma ook (Kazachstan). Alleen mislukte dat waardoor hij weer terug kwam.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is het ook. Lekker voor een ander land uitkomen omdat je de concurrentie niet aandurft trolololol.
Wat een slappe zakquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is Canadees geworden omdat die de concurrentie niet aandurfde in NL. Omdat er maar 2 mogen gaan zeg maar.
Maar we hebben zilver. Daar mogen ze best over pratenquote:
Erg jammer dat de onsympathieke Ted-Jan Bloemen (...)quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heel jammer dat Bloemen die strijd heeft gewonnen.
Dit is geen nieuwsquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Remzz het volgende:
Tumolero brons vind ik dan wel weer erg leuk
Ik ook.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Remzz het volgende:
Dat deed hij al voordat het terugging naar 2 deelnemers.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is Canadees geworden omdat die de concurrentie niet aandurfde in NL. Omdat er maar 2 mogen gaan zeg maar.
Alsof men 8 jaar geleden over de plak van Bob praatte? En toen was iedereen MAD dat Bob dolblij was.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar we hebben zilver. Daar mogen ze best over praten
Zilver had ik leuker gevonden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Remzz het volgende:
Alsof jij niet naar het buitenland zou gaan als je daar wel de kansen had die je hier niet hebt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij daar nog zin in heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef raptorix het volgende:
En mag Kramer nog wel met de teampursuit mee doen he!
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er zit een moddervette braam op z'n schaats. Nu zwaait-ie en doet-ie of er niets aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |