Ja. Hij is echt prima in vorm en dat onderdeel ligt hem met afstand het beste.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:10 schreef Remzz het volgende:
Gaat op de mass start nog wat worden met Swings
Niet alleen met Swings als ik de afgelopen maanden mag geloven "[insert naam] richt zich op de massastart" is nogal vaak genoemdquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:10 schreef Remzz het volgende:
Gaat op de mass start nog wat worden met Swings
Koningsnummer van het schaatsen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet alleen met Swings als ik de afgelopen maanden mag geloven "[insert naam] richt zich op de massastart" is nogal vaak genoemd
Lee gaat daar schroeien.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet alleen met Swings als ik de afgelopen maanden mag geloven "[insert naam] richt zich op de massastart" is nogal vaak genoemd
Skeeleren is dat. Maar dat is al tig jaar geleden. Toen was hij nog maar 18 jaar, volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Brandaris Classic? Schaatsen op de Waddenzee?
De mass start is het onderdeel bij uitstek waarop niemand kansloos is.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is op de mass start wel echt heel kansloos
Ja dat zeggen ze echt tevaak, zelfde geld voor de ploegenachtervolging.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sven gewoon de hele afstand zo hard mogelijk rijden. Dan zit iedereen te schreeuwen om hun moeder.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland is op de mass start wel echt heel kansloos
daar is namelijk voor iedereen zilver en brons te winnenquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze echt tevaak, zelfde geld voor de ploegenachtervolging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |