Alvast een very happy valentijnsdag.quote:wil ik em nog wel eens tevoorschijn halen) maw hij is nogsteed heel) maar t was uiteindelijk echt een prime ding en is nogsteeds heel
is nog geen 5minuten, ik maak geen grap...quote:
bedankt, je hebt gelijk... maar toch denk ik dat illustreren wel handig kan wezenquote:Op zondag 11 februari 2018 15:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom paint als je ook een foto kunt maken? Want:
[..]
Alvast een very happy valentijnsdag.
is ook een optie, maar ik hou echt serieus veel van knutselenquote:Op zondag 11 februari 2018 15:32 schreef Flogging het volgende:
Ik heb gewoon een Fleshlight gekocht voor mijn ega. Veel makkelijker. Ik wil niet dat hij zijn leuter in een ouwe Pringlesverpakking moet stoppen.
Ik vat wel een sok.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:41 schreef g60forced het volgende:
[..]
is nog geen 5minuten, ik maak geen grap...
een aziaat zou het in 30seconden kunnen waarschijnlijk!
[..]
bedankt, je hebt gelijk... maar toch denk ik dat illustreren wel handig kan wezen
ach wie weet bij genoeg verzoeken doe ik t beide wel
[..]
is ook een optie, maar ik hou echt serieus veel van knutselenWIN WIN!
maar ik geef toe door t suc6 van dit zelfbouw ding zou ik nu eerder een officiele kopen...
(toch leuk voor andere die nieuwsgierig zijn ff zelf maken dan weggooien en echte kopen?
quote:
Ah ok, nou die heb ik dan gemistquote:Op zondag 11 februari 2018 15:53 schreef Krollie het volgende:
Die ander had overigens wel foto’s. Met blauwe handschoen.
Ik heb een alternatief, tevreden?quote:Op zondag 11 februari 2018 16:24 schreef Chinless het volgende:
dit topique is waardeloos zonder picca's
het is echt bizar makkelijk!!quote:Op zondag 11 februari 2018 16:41 schreef Budabuddumbam het volgende:
foto's graag! kan ik dit maken voor valentijnsdag
soortgelijk iets geprobeerd in de prototyp fases met verschillende diktes...quote:Op zondag 11 februari 2018 16:46 schreef marc0871 het volgende:
Koker check,
Sponsen (nou ja, een matje schuimrubber) check,
Een vel van dat schuim inpakfolie.
[ afbeelding ]
Vel wat groter dan het matje. Dat leg je er op,
Sla de bovenkant van het matje, mét het folie, een paar centimeter om,
Rol het geheel op, met de folie aan de binnenkant,
Stop het geheel in de koker.
Laat de rand van het vouwen iets uitsteken. Lijkt het er nog een beetje op ook.
Beetje uitproberen wat je lekker vind qua strakheid.
Plantaardige glycerine als glijmiddel.
Ik gebruik nu een Lovense Max, btw.
Ik zal eens kijken of ik hem nog ergens kan vinden, voor wat foto's.
Zonder je piemeltje (want als 'ie in een Pringles bus past noemen we dat een klein piemeltje) uiteraard.quote:Op zondag 11 februari 2018 17:56 schreef g60forced het volgende:
[..]
heb d'r niet echt behoefte aan om dat te delen
G60forced heeft een machiene nodig om zijn klein piemelke af te spelen.Met wat zich dat bezighoud.Zit ook iets tussen zijn oren om dat te laten oplossen door een psychiater.quote:Op zondag 11 februari 2018 18:08 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zonder je piemeltje (want als 'ie in een Pringles bus past noemen we dat een klein piemeltje) uiteraard.
In een Pringlebus passenquote:Op zondag 11 februari 2018 20:53 schreef Anneloos het volgende:
Heb je ook een diy vibrator? Of moet ik de boormachine er maar tussen doen?
Ps: Wel een goede ‘goedkope’ oplossing voor de single mannen![]()
Met me poesje in een pringlebus? Of de pringlebus In mijn poesje? Want als het dat laatste is scheur ik denk ik uit..quote:
Dat laatste. Bij mij is er nog niemand door uitgescheurd.quote:Op zondag 11 februari 2018 21:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met me poesje in een pringlebus? Of de pringlebus In mijn poesje? Want als het dat laatste is scheur ik denk ik uit..
quote:Op zondag 11 februari 2018 22:01 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat laatste. Bij mij is er nog niemand door uitgescheurd.
quote:Op zondag 11 februari 2018 20:53 schreef Anneloos het volgende:
Een instructievideo voor jequote:Op zondag 11 februari 2018 16:24 schreef Chinless het volgende:
dit topique is waardeloos zonder picca's
4 is zat wees blij dan zitten de meeste kerels dr lekker strak ik...|quote:Op zondag 11 februari 2018 22:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]Een pringlebus in mijn poesje... passen net 4 vingers in
niet heel erg gek toch...quote:Op zondag 11 februari 2018 22:34 schreef chat-free het volgende:
Toen ik12 jaar was en graag wilde neuken, heb ik een opblaasbaar zwembandje gekocht. dat licht op geblazen dubbel gevouwen. vervolgens met plaktape op elkaar bevestigen. Dan nog even met wat smalle plakstrookjes de grote van het instoot-spleetje vast leggen. Dan op de juiste spanning op blazen, Leg het geheel naar wens met op een kussen, en het neuken kan beginnen.
Ik heb wel een vibratorquote:Op zondag 11 februari 2018 22:31 schreef g60forced het volgende:
[..]
4 is zat wees blij dan zitten de meeste kerels dr lekker strak ik...|
maargoed ik weet wat hij bedoelt maar ik reageer niet op sneue comments
anyways ik heb idd ooit voor een vorige vriendin wat speeltjes bedacht
dat kan extra lowbudget (degene zonder motortje om te vibreren uiteraard)
everythings a dildo if your brave enough zeggen ze...
maargoed ik heb er toen 1 van hout gemaakt
was dagen werk en voor je denkt gevaarlijk, want splinters?
nee de finishing coating was 2componenten botenhars
of t dan alsnog gevaarlijk is geen flauw idee
maar t werkte jaren prima zonder schade
als heb je dr niks aan want t is niet ff een simple klusje
je kunt tenslotte net zo makkelijk het handvat van een haarborstel gebruiken etc.
voor vrouwen is t een heel stuk gemakkelijker
met een komkommer en condoom kom je een heel eind als je een goede startersvorm neemt
Je was er vroeg bij! Wel goed bedachtquote:Op zondag 11 februari 2018 22:34 schreef chat-free het volgende:
Toen ik12 jaar was en graag wilde neuken, heb ik een opblaasbaar zwembandje gekocht. dat licht op geblazen dubbel gevouwen. vervolgens met plaktape op elkaar bevestigen. Dan nog even met wat smalle plakstrookjes de grote van het instoot-spleetje vast leggen. Dan op de juiste spanning op blazen, Leg het geheel naar wens met op een kussen, en het neuken kan beginnen.
Gij moet zeker een patent aanvragen voor de orginaliteit en uitvinding.quote:Op zondag 11 februari 2018 22:31 schreef g60forced het volgende:
[..]
4 is zat wees blij dan zitten de meeste kerels dr lekker strak ik...|
maargoed ik weet wat hij bedoelt maar ik reageer niet op sneue comments
anyways ik heb idd ooit voor een vorige vriendin wat speeltjes bedacht
dat kan extra lowbudget (degene zonder motortje om te vibreren uiteraard)
everythings a dildo if your brave enough zeggen ze...
maargoed ik heb er toen 1 van hout gemaakt
was dagen werk en voor je denkt gevaarlijk, want splinters?
nee de finishing coating was 2componenten botenhars
of t dan alsnog gevaarlijk is geen flauw idee
maar t werkte jaren prima zonder schade
als heb je dr niks aan want t is niet ff een simple klusje
je kunt tenslotte net zo makkelijk het handvat van een haarborstel gebruiken etc.
voor vrouwen is t een heel stuk gemakkelijker
met een komkommer en condoom kom je een heel eind als je een goede startersvorm neemt
Als glasblazer van kleine siervoorwerpen, kan ik je een glazen dildo ( pirex) van alle afmetingen en diktes, maken.Leg hem in heet water en je hebt een warme naargelang je kut dat verdragen kan of leg hem in de diepvries als de kut oververhit is.Je kan er alle kanten mee op.quote:Op zondag 11 februari 2018 22:55 schreef Anneloos het volgende:
Ik heb wel een vibratorik was gewoon benieuwd waarmee je zou komen! En ja handvat van een borstel is ook wel oke heheheh
Weet niet of glas zo verstandig isquote:Op maandag 12 februari 2018 12:04 schreef demonnomed het volgende:
[..]
Als glasblazer van kleine siervoorwerpen, kan ik je een glazen dildo ( pirex) van alle afmetingen en diktes, maken.Leg hem in heet water en je hebt een warme naargelang je kut dat verdragen kan of leg hem in de diepvries als de kut oververhit is.Je kan er alle kanten mee op.
Don’t break it inside of you.quote:Op maandag 12 februari 2018 12:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Weet niet of glas zo verstandig isben nogal een kluns! Plastic is meer aan mij besteed
massief gegoten glas uit een mal en je hebt 0 problemen, zolang je em maar niet beschadigd!quote:Op maandag 12 februari 2018 12:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Weet niet of glas zo verstandig isben nogal een kluns! Plastic is meer aan mij besteed
quote:Op maandag 12 februari 2018 12:22 schreef Krollie het volgende:
[..]
Don’t break it inside of you.1 woman 1 glass dildo
Ja dat beschadigen is het probleem.. straks heb ik zo’n kut die hem erin zuigt of laat exploderen..quote:Op maandag 12 februari 2018 12:36 schreef g60forced het volgende:
[..]
massief gegoten glas uit een mal en je hebt 0 problemen, zolang je em maar niet beschadigd!
Niet hard laten vallen en gewoon gebruiken waar ie voor is en dit zou niet moeten kunnen, is niet hol dus exploderen gebeurt niet zo gauwquote:Op maandag 12 februari 2018 13:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja dat beschadigen is het probleem.. straks heb ik zo’n kut die hem erin zuigt of laat exploderen..
Nee precies! Was ik ook niet van planquote:Op maandag 12 februari 2018 13:08 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Niet hard laten vallen en gewoon gebruiken waar ie voor is en dit zou niet moeten kunnen, is niet hol dus exploderen gebeurt niet zo gauw
Al weet ik niet of er massaal ervaringen online staan van vrouwen die door hun dildo overladen. Het verhaal van een vrouw met een afgebroken komkommer bij de huisarts ken ik dan wel weer, die moet je niet gebruiken...
Electrische tandenborstel toch?quote:Op zondag 11 februari 2018 20:53 schreef Anneloos het volgende:
Kijk dit zijn nou tips! Ga ik voor de lol misschien toch wel eens testenquote:Op maandag 12 februari 2018 13:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Electrische tandenborstel toch?
Als dat te ruig is, de kop eraf halen, de tandenborstel in een komkommer of courgette steken. Vervolgens het hele zaakje in je doos of tegen je genotsknop. Tandenborstel aanzetten en genieten maar!
Niet te hard duwen overigens want anders gaat dat ding door het stuk groente heen...
vrees dat t afbreken enkel gebeurt als je enorm grof bezig bent icm teveel lengte invoeren al dan niet met een niet 100% verse, met een net nieuw komkommer kan je zowat iemand doorslaan, dus hoe die (icm flinke condoom) afbreekt en blijft zitten? dan ben je echt verkeerd bezig...quote:Op maandag 12 februari 2018 13:08 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Niet hard laten vallen en gewoon gebruiken waar ie voor is en dit zou niet moeten kunnen, is niet hol dus exploderen gebeurt niet zo gauw
Al weet ik niet of er massaal ervaringen online staan van vrouwen die door hun dildo overladen. Het verhaal van een vrouw met een afgebroken komkommer bij de huisarts ken ik dan wel weer, die moet je niet gebruiken...
dat electrische tandenborstel is wel een goed idee... (totaal vergeten)quote:Op maandag 12 februari 2018 13:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Electrische tandenborstel toch?
Als dat te ruig is, de kop eraf halen, de tandenborstel in een komkommer of courgette steken. Vervolgens het hele zaakje in je doos of tegen je genotsknop. Tandenborstel aanzetten en genieten maar!
Niet te hard duwen overigens want anders gaat dat ding door het stuk groente heen...
zie mn laatste reactiequote:Op maandag 12 februari 2018 13:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kijk dit zijn nou tips! Ga ik voor de lol misschien toch wel eens testen
Blijven oefenen en je komt er welquote:Op zondag 11 februari 2018 22:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]Een pringlebus in mijn poesje... passen net 4 vingers in
Redders in nood! Toch nog een leuke valentijnsdagquote:Op maandag 12 februari 2018 14:02 schreef g60forced het volgende:
[..]
zie mn laatste reactie
EDIT: ff google en voila!!
https://www.condoom-anoni(...)oor-je-tandenborstel
Guess whatquote:Op maandag 12 februari 2018 14:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Redders in nood! Toch nog een leuke valentijnsdag
Als eckte Fokster zit je natuurlijk ook liever op je zolderkamerquote:Op maandag 12 februari 2018 14:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Redders in nood! Toch nog een leuke valentijnsdag
Ja maar het ging om DIY. Dit is praktisch kant en klaarquote:Op maandag 12 februari 2018 14:02 schreef g60forced het volgende:
[..]
zie mn laatste reactie
EDIT: ff google en voila!!
https://www.condoom-anoni(...)oor-je-tandenborstel
true een opzetstukkie voor een tandenborstel moet goed te doen zijn idd!quote:Op maandag 12 februari 2018 14:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja maar het ging om DIY. Dit is praktisch kant en klaar
DIY is ook handig voor de meiden die niet online bij een seksshop durven te bestellen.
vind je? bedoel als je het 1x gemaakt hebt...quote:Op maandag 12 februari 2018 15:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wel erg veel moeite om te rukken.
Ja, wat ik zeg: wel erg veel moeite.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:38 schreef g60forced het volgende:
[..]
vind je? bedoel als je het 1x gemaakt hebt...
laten we zeggen op je dooie gemak 10-15m
dan is t de volgende keer 1m voorbereiding en GO!
Maar heb je deze al gezien? https://www.amazon.com/Ca(...)rouser/dp/B01DZK1N6Qquote:Op maandag 12 februari 2018 14:42 schreef g60forced het volgende:
lol ff bladeren op dezelfde pagina kom ik bij deze uit.. DIE NAAM!![]()
behoorlijk discreet, kan me goed voorstellen dat dit voor nog geen 20euro
een goed alternatief is voor iemand die geen Pringles lust zegmaar
https://www.condoom-anoniem.nl/monkeyspanker-boytoy
Ik had liever een datequote:Op maandag 12 februari 2018 14:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als eckte Fokster zit je natuurlijk ook liever op je zolderkamer
luister dan ben je wss ook niet een vent die zich met een fleshlight ziet...quote:Op maandag 12 februari 2018 15:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg: wel erg veel moeite.
En dit moet je toch als vent niet willen. Ik zie mezelf al liggen op bed met mijn pringles bus
het is een robot tong?? wtf voor vrouw OK maar er staat bij voor beide..quote:Op maandag 12 februari 2018 15:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maar heb je deze al gezien? https://www.amazon.com/Ca(...)rouser/dp/B01DZK1N6Q
Ik bedoelde het ook meer voor de 'vrouw' dat het ook voor man was had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 12 februari 2018 15:50 schreef g60forced het volgende:
[..]
het is een robot tong?? wtf voor vrouw OK maar er staat bij voor beide..
lijkt me niet echt wat voor mijdan liever de Pringles
#singlepringle DAMN GIRL!quote:Op maandag 12 februari 2018 15:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik had liever een date, maar wil dat wel met iemand die ik echt zie zitten.. niet omdat het valentijnsdag is. #singlepringle
vast welquote:
quote:Op maandag 12 februari 2018 16:03 schreef g60forced het volgende:
[..]
vast welof je gebruikt de Pringlesbus als opslag voor de Tarzan...
zolang je dan maar niet iemand op visite krijgt die honger heeft
Oh nee! Ik ben totaal niet opzoek! Ben net 3 maanden single! Ik loop liever iemand irl tegen het lijfquote:Op maandag 12 februari 2018 15:53 schreef g60forced het volgende:
[..]
#singlepringle DAMN GIRL!
wat een baasinmaareh sorry ik kan je verder niemand adviseren...
waar ik wel goede ervaring mee had is Lexa.nl (betaal je dus ff abbo voor 3maanden)
is de kans ook stuk kleiner dat er hopeloos veel mongolen op je afvliegen
zoals bij gratis dating shit!
Je DM box loopt nu vast vol. Zeker gezien de discussie dat er geen Pringles bus in pastquote:Op maandag 12 februari 2018 15:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik had liever een date, maar wil dat wel met iemand die ik echt zie zitten.. niet omdat het valentijnsdag is. #singlepringle
Oh idd 3maandjes tja dan is t tandenborsteldingske ideaal...quote:Op maandag 12 februari 2018 16:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh nee! Ik ben totaal niet opzoek! Ben net 3 maanden single! Ik loop liever iemand irl tegen het lijf
wat geloof je niet dan?quote:Op maandag 12 februari 2018 16:14 schreef Samuel24 het volgende:
en pringlesbus.ik geloof er niet zo in denk ik.
Ik zou het niet weten! Kan nog niet al mijn dm’s inzien, omdat ik nieuw benquote:Op maandag 12 februari 2018 16:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je DM box loopt nu vast vol. Zeker gezien de discussie dat er geen Pringles bus in past
tja...ik geloof het niet in de zin...dat ik het gewoon niet geloof. dit zaakje stinkt als je het mij vraagt.quote:
Mwa voor nu heb ik gewoon een contact die ik kan bellen voor seks! Dus ik verveel me nog niet, maar voorzien is andersquote:Op maandag 12 februari 2018 16:15 schreef g60forced het volgende:
[..]
Oh idd 3maandjes tja dan is t tandenborsteldingske ideaal...
maareh ik zei ook altijd IK LOOP ER WEL TEGENAAN...
tot 1.5jaar later begon t me best wel te vervelen
kan je zeggen was mn beste keuse ooit zoveel leuke dates gehad
ook al ging t 1x als vrienden en 2e keer meteen raak 1.5-2jaar relatie
maar inweze had ik diverse extra dates niet erg gevonden
achteraf geluk dat t met de laatste uitging,
want anders had ik nooit mn huidige vriendin ontmoet!
Ja afentoe moet je wel het condoom vervangenquote:Op maandag 12 februari 2018 16:17 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
tja...ik geloof het niet in de zin...dat ik het gewoon niet geloof. dit zaakje stinkt als je het mij vraagt.
wat valt er niet aan te gelovenquote:Op maandag 12 februari 2018 16:17 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
tja...ik geloof het niet in de zin...dat ik het gewoon niet geloof. dit zaakje stinkt als je het mij vraagt.
ooh joh..dat rook ik dusquote:Op maandag 12 februari 2018 16:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja afentoe moet je wel het condoom vervangen
friends with benefits... of Sexcontact!quote:Op maandag 12 februari 2018 16:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa voor nu heb ik gewoon een contact die ik kan bellen voor seks! Dus ik verveel me nog niet, maar voorzien is anders
het stinkt omdat het........stinkt.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:18 schreef g60forced het volgende:
[..]
wat valt er niet aan te gelovenheb gotdorrie een hele illustratie zitten tekenen
al mn werk voor niks danmaareh helaas dan geloof je t niet, waarom stikt het?
Ah je bent een troll, dan zal t je bovenlip wel wezen..quote:Op maandag 12 februari 2018 16:20 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
het stinkt omdat het........stinkt.
nee dankje. ik ben geen troll.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:21 schreef g60forced het volgende:
[..]
Ah je bent een troll, dan zal t je bovenlip wel wezen..
Mag ex with benefits ook? (Lijkt op eggs benedictquote:Op maandag 12 februari 2018 16:20 schreef g60forced het volgende:
[..]
friends with benefits... of Sexcontact!
hoe staat die persoon in je telefoon?
dat lijkt me erg knap... fantoom reukeigenschappen,quote:Op maandag 12 februari 2018 16:22 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nee dankje. ik ben geen troll.
ik heb zo het vermoede....dat jij de gene was die ik net rook.
oei tricky... heb ik ook met 3 vorige vriendinnen exact 1x met elk gedaanquote:Op maandag 12 februari 2018 16:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mag ex with benefits ook? (Lijkt op eggs benedict)
doe dat.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:31 schreef g60forced het volgende:
[..]
dat lijkt me erg knap... fantoom reukeigenschappen,
dat zou ik wel als aandachtspunt bij t volgende spreekuur kenbaar maken
Mwa dit gaat wel al een tijdje goed! In het begin had ik het er nog wel lastig mee, maarja het is ook wel gemakkelijker dan neuken met random guysquote:Op maandag 12 februari 2018 16:32 schreef g60forced het volgende:
[..]
oei tricky... heb ik ook met 3 vorige vriendinnen exact 1x met elk gedaan
niet mijn ding, toch probeerde ik t 2tal keren erna... maargoed ik was wat jonger toen
(en had nog geen Pringleshehe)
teveel mogelijkheden vrees ik...quote:Op maandag 12 februari 2018 16:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
doe dat.heb je weer eens wat te doen.
wanneer ga je trouwens eens een keer een nieuw soort dildo ontwerpen ofzo... zullen de vrouwtjes wel leuk vinden denk ik.
daar zit wat inquote:Op maandag 12 februari 2018 16:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa dit gaat wel al een tijdje goed! In het begin had ik het er nog wel lastig mee, maarja het is ook wel gemakkelijker dan neuken met random guys
ik kan me voorstellen dat je vriendin het niet zo zit zitten... sterker nog....het is onmogelijk om met zo´n ding uberhoupt te zitten.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:36 schreef g60forced het volgende:
[..]
teveel mogelijkheden vrees ik...
en wat heb ik aan iets wat ik zelf niet testen kan (nouja liever niet)
mijn vriendin zal zelfbouw ook niet echt zien zitten!
Zover ik weet ben ik nog steeds de enige! We hebben wel zo afgesproken dat wanneer we seks gaan hebben met een ander dat dit tussen ons stopt! Ook uit respect enzo.. we wensen elkaar geen ‘ziektes’ toe! Ik vraag hem dit ook regelmatig ivm met veiligheid! Ik heb zelf een spiraaltje, maar voor de rest geen bescherming!quote:Op maandag 12 februari 2018 16:38 schreef g60forced het volgende:
[..]
daar zit wat inmaar ben jij de enige voor hem?
zoniet hoe weet je dan dat hij veilig doet met andere vrouwen?
doen jullie t sowieso wel veilig? WTF ik lijk Oprah wel
PS: krijg net een mailtje dat de bestelling verzonden is
nou onmogelijk zou ik niet zeggen, anaal wellicht geen goed idee...quote:Op maandag 12 februari 2018 16:40 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je vriendin het niet zo zit zitten... sterker nog....het is onmogelijk om met zo´n ding uberhoupt te zitten.
Mij lijkt het ook wel geil om een soort vibrerend slipje aan te schaffen wat je gewoon buitenshuis kan gebruikenquote:Op maandag 12 februari 2018 16:45 schreef g60forced het volgende:
[..]
nou onmogelijk zou ik niet zeggen, anaal wellicht geen goed idee...
maar dat zou vaginaal toch stuk minder problematisch zijn...
sterker nog als ik zelf een vrouw was, zou ik er 1 op mn zadel van mn fiets zetten...
en dan een lange rok, hoeft echt niet op te vallen
klinkt netjes maar aub niet te naief wezen... het blijft een ventquote:Op maandag 12 februari 2018 16:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zover ik weet ben ik nog steeds de enige! We hebben wel zo afgesproken dat wanneer we seks gaan hebben met een ander dat dit tussen ons stopt! Ook uit respect enzo.. we wensen elkaar geen ‘ziektes’ toe! Ik vraag hem dit ook regelmatig ivm met veiligheid! Ik heb zelf een spiraaltje, maar voor de rest geen bescherming!
Ps: hopelijk is hij op tijd binnen!!![]()
quote:Op maandag 12 februari 2018 16:45 schreef g60forced het volgende:
[..]
nou onmogelijk zou ik niet zeggen, anaal wellicht geen goed idee...
maar dat zou vaginaal toch stuk minder problematisch zijn...
sterker nog als ik zelf een vrouw was, zou ik er 1 op mn zadel van mn fiets zetten...
en dan een lange rok, hoeft echt niet op te vallen
Ja, dat weet ik! Ik zorg het wel te voorkomen, maarja je weet het inderdaad nooit!quote:Op maandag 12 februari 2018 16:46 schreef g60forced het volgende:
[..]
klinkt netjes maar aub niet te naief wezen... het blijft een vent![]()
anyways... ja idd, jij ook al bestelt?
dat wordt denk ik de volgende stap als kado voor mn vriendin...quote:Op maandag 12 februari 2018 16:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook wel geil om een soort vibrerend slipje aan te schaffen wat je gewoon buitenshuis kan gebruiken
NICEquote:Op maandag 12 februari 2018 16:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik! Ik zorg het wel te voorkomen, maarja je weet het inderdaad nooit!
Ik heb hem besteld
Nieuw?quote:Op maandag 12 februari 2018 16:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten! Kan nog niet al mijn dm’s inzien, omdat ik nieuw ben
misschien nieuwe regels/eisen voor account van een bepaalde datum?quote:Op maandag 12 februari 2018 16:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nieuw?
Ik zie jouw posts al een tijdje op dit forum voorbij komen
Mwa mijn ex gaf ik wel kusjes in het openbaar maar ging ik ook niet een half uur staan bekken ofzo! Sommige mensen kijken daar toch een beetje van op en ik probeer het wel netjes te houden. Ligt er ook aan waar je bentquote:Op maandag 12 februari 2018 16:51 schreef g60forced het volgende:
[..]
dat wordt denk ik de volgende stap als kado voor mn vriendin...
maar ik denk dat de kans 75/25 is dat ze er niks van wilt weten
dus moet t niet teveel geld kosten!
voor jou zelf... zou je prima op de fiets zo'n slipje aankunnen
en dan de AB op het stuur monteren (kun je 2handen blijven gebruiken, denk aan je veiligheid)
man wat zou ik t geweldig vinden als mn vrouwtje met zulke ideetje kwam...
achja tot nu toe mag ik niet klagen, maar om voorbeeld te noemen:
we kussen bijv. NOOIT in t openbaar
terwijl ik met andere vriendinnen dat wel deed
en zelfs in de natuur en in de trein sex had
nu hoeft dat laatste van mij niet echt meer,
gem. om de dag in bed lang genoeg plezier...
bovendien is t vele malen beter dan alle voorgaande! (5)
maar t geeft wel aan dat zij een andere type vrouw is
Ik zit er op sinds donderdagquote:Op maandag 12 februari 2018 16:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nieuw?
Ik zie jouw posts al een tijdje op dit forum voorbij komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |