abonnement Unibet Coolblue
pi_177119258
Toen ik12 jaar was en graag wilde neuken, heb ik een opblaasbaar zwembandje gekocht. dat licht op geblazen dubbel gevouwen. vervolgens met plaktape op elkaar bevestigen. Dan nog even met wat smalle plakstrookjes de grote van het instoot-spleetje vast leggen. Dan op de juiste spanning op blazen, Leg het geheel naar wens met op een kussen, en het neuken kan beginnen.
onderzoekende server
pi_177119384
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:34 schreef chat-free het volgende:
Toen ik12 jaar was en graag wilde neuken, heb ik een opblaasbaar zwembandje gekocht. dat licht op geblazen dubbel gevouwen. vervolgens met plaktape op elkaar bevestigen. Dan nog even met wat smalle plakstrookjes de grote van het instoot-spleetje vast leggen. Dan op de juiste spanning op blazen, Leg het geheel naar wens met op een kussen, en het neuken kan beginnen.
niet heel erg gek toch...
je moet ergens oefenen :)
pi_177119738
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:31 schreef g60forced het volgende:

[..]

4 is zat wees blij dan zitten de meeste kerels dr lekker strak ik...|
maargoed ik weet wat hij bedoelt maar ik reageer niet op sneue comments :)
anyways ik heb idd ooit voor een vorige vriendin wat speeltjes bedacht
dat kan extra lowbudget (degene zonder motortje om te vibreren uiteraard)
everythings a dildo if your brave enough zeggen ze...
maargoed ik heb er toen 1 van hout gemaakt
was dagen werk en voor je denkt gevaarlijk, want splinters?
nee de finishing coating was 2componenten botenhars
of t dan alsnog gevaarlijk is geen flauw idee
maar t werkte jaren prima zonder schade
als heb je dr niks aan want t is niet ff een simple klusje
je kunt tenslotte net zo makkelijk het handvat van een haarborstel gebruiken etc.
voor vrouwen is t een heel stuk gemakkelijker
met een komkommer en condoom kom je een heel eind als je een goede startersvorm neemt
Ik heb wel een vibrator :D ik was gewoon benieuwd waarmee je zou komen! En ja handvat van een borstel is ook wel oke heheheh
-
pi_177119748
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:34 schreef chat-free het volgende:
Toen ik12 jaar was en graag wilde neuken, heb ik een opblaasbaar zwembandje gekocht. dat licht op geblazen dubbel gevouwen. vervolgens met plaktape op elkaar bevestigen. Dan nog even met wat smalle plakstrookjes de grote van het instoot-spleetje vast leggen. Dan op de juiste spanning op blazen, Leg het geheel naar wens met op een kussen, en het neuken kan beginnen.
Je was er vroeg bij! Wel goed bedacht :@
-
pi_177126269
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:31 schreef g60forced het volgende:

[..]

4 is zat wees blij dan zitten de meeste kerels dr lekker strak ik...|
maargoed ik weet wat hij bedoelt maar ik reageer niet op sneue comments :)
anyways ik heb idd ooit voor een vorige vriendin wat speeltjes bedacht
dat kan extra lowbudget (degene zonder motortje om te vibreren uiteraard)
everythings a dildo if your brave enough zeggen ze...
maargoed ik heb er toen 1 van hout gemaakt
was dagen werk en voor je denkt gevaarlijk, want splinters?
nee de finishing coating was 2componenten botenhars
of t dan alsnog gevaarlijk is geen flauw idee
maar t werkte jaren prima zonder schade
als heb je dr niks aan want t is niet ff een simple klusje
je kunt tenslotte net zo makkelijk het handvat van een haarborstel gebruiken etc.
voor vrouwen is t een heel stuk gemakkelijker
met een komkommer en condoom kom je een heel eind als je een goede startersvorm neemt
Gij moet zeker een patent aanvragen voor de orginaliteit en uitvinding. :Z
pi_177126585
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:55 schreef Anneloos het volgende:
Ik heb wel een vibrator :D ik was gewoon benieuwd waarmee je zou komen! En ja handvat van een borstel is ook wel oke heheheh
Als glasblazer van kleine siervoorwerpen, kan ik je een glazen dildo ( pirex) van alle afmetingen en diktes, maken.Leg hem in heet water en je hebt een warme naargelang je kut dat verdragen kan of leg hem in de diepvries als de kut oververhit is.Je kan er alle kanten mee op. o|O
pi_177126912
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:04 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Als glasblazer van kleine siervoorwerpen, kan ik je een glazen dildo ( pirex) van alle afmetingen en diktes, maken.Leg hem in heet water en je hebt een warme naargelang je kut dat verdragen kan of leg hem in de diepvries als de kut oververhit is.Je kan er alle kanten mee op. o|O
Weet niet of glas zo verstandig is _O- ben nogal een kluns! Plastic is meer aan mij besteed
-
pi_177127019
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:16 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Weet niet of glas zo verstandig is _O- ben nogal een kluns! Plastic is meer aan mij besteed
Don’t break it inside of you. :X 1 woman 1 glass dildo
pi_177127382
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:16 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Weet niet of glas zo verstandig is _O- ben nogal een kluns! Plastic is meer aan mij besteed
massief gegoten glas uit een mal en je hebt 0 problemen, zolang je em maar niet beschadigd!
pi_177128010
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:22 schreef Krollie het volgende:

[..]

Don’t break it inside of you. :X 1 woman 1 glass dildo
_O-
-
pi_177128024
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:36 schreef g60forced het volgende:

[..]

massief gegoten glas uit een mal en je hebt 0 problemen, zolang je em maar niet beschadigd!
Ja dat beschadigen is het probleem.. straks heb ik zo’n kut die hem erin zuigt of laat exploderen..
-
pi_177128123
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:04 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja dat beschadigen is het probleem.. straks heb ik zo’n kut die hem erin zuigt of laat exploderen..
Niet hard laten vallen en gewoon gebruiken waar ie voor is en dit zou niet moeten kunnen, is niet hol dus exploderen gebeurt niet zo gauw :)
Al weet ik niet of er massaal ervaringen online staan van vrouwen die door hun dildo overladen. Het verhaal van een vrouw met een afgebroken komkommer bij de huisarts ken ik dan wel weer, die moet je niet gebruiken...
pi_177128287
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:08 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Niet hard laten vallen en gewoon gebruiken waar ie voor is en dit zou niet moeten kunnen, is niet hol dus exploderen gebeurt niet zo gauw :)
Al weet ik niet of er massaal ervaringen online staan van vrouwen die door hun dildo overladen. Het verhaal van een vrouw met een afgebroken komkommer bij de huisarts ken ik dan wel weer, die moet je niet gebruiken...
Nee precies! Was ik ook niet van plan _O-
-
pi_177128325
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:53 schreef Anneloos het volgende:
Heb je ook een diy vibrator? Of moet ik de boormachine er maar tussen doen?

Ps: Wel een goede ‘goedkope’ oplossing voor de single mannen O-)
Electrische tandenborstel toch?

Als dat te ruig is, de kop eraf halen, de tandenborstel in een komkommer of courgette steken. Vervolgens het hele zaakje in je doos of tegen je genotsknop. Tandenborstel aanzetten en genieten maar!

Niet te hard duwen overigens want anders gaat dat ding door het stuk groente heen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177128364
quote:
5s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Electrische tandenborstel toch?

Als dat te ruig is, de kop eraf halen, de tandenborstel in een komkommer of courgette steken. Vervolgens het hele zaakje in je doos of tegen je genotsknop. Tandenborstel aanzetten en genieten maar!

Niet te hard duwen overigens want anders gaat dat ding door het stuk groente heen...
Kijk dit zijn nou tips! Ga ik voor de lol misschien toch wel eens testen
-
pi_177129400
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:08 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Niet hard laten vallen en gewoon gebruiken waar ie voor is en dit zou niet moeten kunnen, is niet hol dus exploderen gebeurt niet zo gauw :)
Al weet ik niet of er massaal ervaringen online staan van vrouwen die door hun dildo overladen. Het verhaal van een vrouw met een afgebroken komkommer bij de huisarts ken ik dan wel weer, die moet je niet gebruiken...
vrees dat t afbreken enkel gebeurt als je enorm grof bezig bent icm teveel lengte invoeren al dan niet met een niet 100% verse, met een net nieuw komkommer kan je zowat iemand doorslaan, dus hoe die (icm flinke condoom) afbreekt en blijft zitten? dan ben je echt verkeerd bezig...
pi_177129452
quote:
5s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Electrische tandenborstel toch?

Als dat te ruig is, de kop eraf halen, de tandenborstel in een komkommer of courgette steken. Vervolgens het hele zaakje in je doos of tegen je genotsknop. Tandenborstel aanzetten en genieten maar!

Niet te hard duwen overigens want anders gaat dat ding door het stuk groente heen...
dat electrische tandenborstel is wel een goed idee... (totaal vergeten)
ik weet zelfs dat er diverse speciale opzetstukken voor zijn
dus 0,0 risico....
pi_177129480
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:17 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Kijk dit zijn nou tips! Ga ik voor de lol misschien toch wel eens testen
zie mn laatste reactie :)

EDIT: ff google en voila!!

https://www.condoom-anoni(...)oor-je-tandenborstel
  maandag 12 februari 2018 @ 14:07:18 #44
27929 piere
doe mij maar bier
pi_177129586
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:05 schreef Anneloos het volgende:

[..]

:@ Een pringlebus in mijn poesje... passen net 4 vingers in :{
Blijven oefenen en je komt er wel ;)
fok you ja!
pi_177129607
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:02 schreef g60forced het volgende:

[..]

zie mn laatste reactie :)

EDIT: ff google en voila!!

https://www.condoom-anoni(...)oor-je-tandenborstel
Redders in nood! Toch nog een leuke valentijnsdag O+
-
pi_177129612
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:07 schreef piere het volgende:

[..]

Blijven oefenen en je komt er wel ;)
Mwa, hoeft niet.. liever strak
-
pi_177129858
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:08 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Redders in nood! Toch nog een leuke valentijnsdag O+
Guess what :D ik heb er net 1 op proef bestelt voor 5.99! idd hoop ik dat ie voor de 14e binnen is (99,9% zeker) als kado voor t vrouwtje, maar we gaan em nog niet gebruiken, daarvoor heb ik namelijk al ruim 1-2jaar een superhightech speeltje voor dr (is ook niet echt te vergelijken met iets van 6euro maargoed) echter gaan we halfverwege Maart voor mijn verjaardag een weekend met vliegtuig naar Berlijn, dit is de eerste vakantie die we samen vliegen (voorheen met de auto) en ze vond t jammer dat haar vibo niet mee kon (ivm douane issues die we graag willen voorkomen) ik zei anders zoeken we daar wel wat, maar is natuurlijk zonde van t geld.. NU kunnen we dus dit ongeopende dingetje tussen haar makeup spulletjes dumpen en niemand zal t merken!! :7 (missschien is t leuk als we er beide een review over schrijven? jij op/na valentijn over de vrouwelijk ervaring... ik over hoe t in Berlijn was en of het resultaat goed genoeg is tenopzicht van ons prijzige thuis speeltje)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 14:19:20 ]
pi_177130418
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:08 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mwa, hoeft niet.. liever strak
Aluminium honkbalknuppel? :X :{
pi_177130452
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:08 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mwa, hoeft niet.. liever strak
:Y.
pi_177130630
lol ff bladeren op dezelfde pagina kom ik bij deze uit.. DIE NAAM! _O-
behoorlijk discreet, kan me goed voorstellen dat dit voor nog geen 20euro
een goed alternatief is voor iemand die geen Pringles lust zegmaar :P

https://www.condoom-anoniem.nl/monkeyspanker-boytoy

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 14:43:33 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')