Als eckte Fokster zit je natuurlijk ook liever op je zolderkamerquote:Op maandag 12 februari 2018 14:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Redders in nood! Toch nog een leuke valentijnsdag
Ja maar het ging om DIY. Dit is praktisch kant en klaarquote:Op maandag 12 februari 2018 14:02 schreef g60forced het volgende:
[..]
zie mn laatste reactie
EDIT: ff google en voila!!
https://www.condoom-anoni(...)oor-je-tandenborstel
true een opzetstukkie voor een tandenborstel moet goed te doen zijn idd!quote:Op maandag 12 februari 2018 14:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja maar het ging om DIY. Dit is praktisch kant en klaar
DIY is ook handig voor de meiden die niet online bij een seksshop durven te bestellen.
vind je? bedoel als je het 1x gemaakt hebt...quote:Op maandag 12 februari 2018 15:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wel erg veel moeite om te rukken.
Ja, wat ik zeg: wel erg veel moeite.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:38 schreef g60forced het volgende:
[..]
vind je? bedoel als je het 1x gemaakt hebt...
laten we zeggen op je dooie gemak 10-15m
dan is t de volgende keer 1m voorbereiding en GO!
Maar heb je deze al gezien? https://www.amazon.com/Ca(...)rouser/dp/B01DZK1N6Qquote:Op maandag 12 februari 2018 14:42 schreef g60forced het volgende:
lol ff bladeren op dezelfde pagina kom ik bij deze uit.. DIE NAAM!![]()
behoorlijk discreet, kan me goed voorstellen dat dit voor nog geen 20euro
een goed alternatief is voor iemand die geen Pringles lust zegmaar
https://www.condoom-anoniem.nl/monkeyspanker-boytoy
Ik had liever een datequote:Op maandag 12 februari 2018 14:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als eckte Fokster zit je natuurlijk ook liever op je zolderkamer
luister dan ben je wss ook niet een vent die zich met een fleshlight ziet...quote:Op maandag 12 februari 2018 15:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg: wel erg veel moeite.
En dit moet je toch als vent niet willen. Ik zie mezelf al liggen op bed met mijn pringles bus
het is een robot tong?? wtf voor vrouw OK maar er staat bij voor beide..quote:Op maandag 12 februari 2018 15:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maar heb je deze al gezien? https://www.amazon.com/Ca(...)rouser/dp/B01DZK1N6Q
Ik bedoelde het ook meer voor de 'vrouw' dat het ook voor man was had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 12 februari 2018 15:50 schreef g60forced het volgende:
[..]
het is een robot tong?? wtf voor vrouw OK maar er staat bij voor beide..
lijkt me niet echt wat voor mijdan liever de Pringles
#singlepringle DAMN GIRL!quote:Op maandag 12 februari 2018 15:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik had liever een date, maar wil dat wel met iemand die ik echt zie zitten.. niet omdat het valentijnsdag is. #singlepringle
vast welquote:
quote:Op maandag 12 februari 2018 16:03 schreef g60forced het volgende:
[..]
vast welof je gebruikt de Pringlesbus als opslag voor de Tarzan...
zolang je dan maar niet iemand op visite krijgt die honger heeft
Oh nee! Ik ben totaal niet opzoek! Ben net 3 maanden single! Ik loop liever iemand irl tegen het lijfquote:Op maandag 12 februari 2018 15:53 schreef g60forced het volgende:
[..]
#singlepringle DAMN GIRL!
wat een baasinmaareh sorry ik kan je verder niemand adviseren...
waar ik wel goede ervaring mee had is Lexa.nl (betaal je dus ff abbo voor 3maanden)
is de kans ook stuk kleiner dat er hopeloos veel mongolen op je afvliegen
zoals bij gratis dating shit!
Je DM box loopt nu vast vol. Zeker gezien de discussie dat er geen Pringles bus in pastquote:Op maandag 12 februari 2018 15:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik had liever een date, maar wil dat wel met iemand die ik echt zie zitten.. niet omdat het valentijnsdag is. #singlepringle
Oh idd 3maandjes tja dan is t tandenborsteldingske ideaal...quote:Op maandag 12 februari 2018 16:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh nee! Ik ben totaal niet opzoek! Ben net 3 maanden single! Ik loop liever iemand irl tegen het lijf
wat geloof je niet dan?quote:Op maandag 12 februari 2018 16:14 schreef Samuel24 het volgende:
en pringlesbus.ik geloof er niet zo in denk ik.
Ik zou het niet weten! Kan nog niet al mijn dm’s inzien, omdat ik nieuw benquote:Op maandag 12 februari 2018 16:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je DM box loopt nu vast vol. Zeker gezien de discussie dat er geen Pringles bus in past
tja...ik geloof het niet in de zin...dat ik het gewoon niet geloof. dit zaakje stinkt als je het mij vraagt.quote:
Mwa voor nu heb ik gewoon een contact die ik kan bellen voor seks! Dus ik verveel me nog niet, maar voorzien is andersquote:Op maandag 12 februari 2018 16:15 schreef g60forced het volgende:
[..]
Oh idd 3maandjes tja dan is t tandenborsteldingske ideaal...
maareh ik zei ook altijd IK LOOP ER WEL TEGENAAN...
tot 1.5jaar later begon t me best wel te vervelen
kan je zeggen was mn beste keuse ooit zoveel leuke dates gehad
ook al ging t 1x als vrienden en 2e keer meteen raak 1.5-2jaar relatie
maar inweze had ik diverse extra dates niet erg gevonden
achteraf geluk dat t met de laatste uitging,
want anders had ik nooit mn huidige vriendin ontmoet!
Ja afentoe moet je wel het condoom vervangenquote:Op maandag 12 februari 2018 16:17 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
tja...ik geloof het niet in de zin...dat ik het gewoon niet geloof. dit zaakje stinkt als je het mij vraagt.
wat valt er niet aan te gelovenquote:Op maandag 12 februari 2018 16:17 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
tja...ik geloof het niet in de zin...dat ik het gewoon niet geloof. dit zaakje stinkt als je het mij vraagt.
ooh joh..dat rook ik dusquote:Op maandag 12 februari 2018 16:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja afentoe moet je wel het condoom vervangen
friends with benefits... of Sexcontact!quote:Op maandag 12 februari 2018 16:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa voor nu heb ik gewoon een contact die ik kan bellen voor seks! Dus ik verveel me nog niet, maar voorzien is anders
het stinkt omdat het........stinkt.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:18 schreef g60forced het volgende:
[..]
wat valt er niet aan te gelovenheb gotdorrie een hele illustratie zitten tekenen
al mn werk voor niks danmaareh helaas dan geloof je t niet, waarom stikt het?
Ah je bent een troll, dan zal t je bovenlip wel wezen..quote:Op maandag 12 februari 2018 16:20 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
het stinkt omdat het........stinkt.
nee dankje. ik ben geen troll.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:21 schreef g60forced het volgende:
[..]
Ah je bent een troll, dan zal t je bovenlip wel wezen..
Mag ex with benefits ook? (Lijkt op eggs benedictquote:Op maandag 12 februari 2018 16:20 schreef g60forced het volgende:
[..]
friends with benefits... of Sexcontact!
hoe staat die persoon in je telefoon?
dat lijkt me erg knap... fantoom reukeigenschappen,quote:Op maandag 12 februari 2018 16:22 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nee dankje. ik ben geen troll.
ik heb zo het vermoede....dat jij de gene was die ik net rook.
oei tricky... heb ik ook met 3 vorige vriendinnen exact 1x met elk gedaanquote:Op maandag 12 februari 2018 16:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mag ex with benefits ook? (Lijkt op eggs benedict)
doe dat.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:31 schreef g60forced het volgende:
[..]
dat lijkt me erg knap... fantoom reukeigenschappen,
dat zou ik wel als aandachtspunt bij t volgende spreekuur kenbaar maken
Mwa dit gaat wel al een tijdje goed! In het begin had ik het er nog wel lastig mee, maarja het is ook wel gemakkelijker dan neuken met random guysquote:Op maandag 12 februari 2018 16:32 schreef g60forced het volgende:
[..]
oei tricky... heb ik ook met 3 vorige vriendinnen exact 1x met elk gedaan
niet mijn ding, toch probeerde ik t 2tal keren erna... maargoed ik was wat jonger toen
(en had nog geen Pringleshehe)
teveel mogelijkheden vrees ik...quote:Op maandag 12 februari 2018 16:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
doe dat.heb je weer eens wat te doen.
wanneer ga je trouwens eens een keer een nieuw soort dildo ontwerpen ofzo... zullen de vrouwtjes wel leuk vinden denk ik.
daar zit wat inquote:Op maandag 12 februari 2018 16:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa dit gaat wel al een tijdje goed! In het begin had ik het er nog wel lastig mee, maarja het is ook wel gemakkelijker dan neuken met random guys
ik kan me voorstellen dat je vriendin het niet zo zit zitten... sterker nog....het is onmogelijk om met zo´n ding uberhoupt te zitten.quote:Op maandag 12 februari 2018 16:36 schreef g60forced het volgende:
[..]
teveel mogelijkheden vrees ik...
en wat heb ik aan iets wat ik zelf niet testen kan (nouja liever niet)
mijn vriendin zal zelfbouw ook niet echt zien zitten!
Zover ik weet ben ik nog steeds de enige! We hebben wel zo afgesproken dat wanneer we seks gaan hebben met een ander dat dit tussen ons stopt! Ook uit respect enzo.. we wensen elkaar geen ‘ziektes’ toe! Ik vraag hem dit ook regelmatig ivm met veiligheid! Ik heb zelf een spiraaltje, maar voor de rest geen bescherming!quote:Op maandag 12 februari 2018 16:38 schreef g60forced het volgende:
[..]
daar zit wat inmaar ben jij de enige voor hem?
zoniet hoe weet je dan dat hij veilig doet met andere vrouwen?
doen jullie t sowieso wel veilig? WTF ik lijk Oprah wel
PS: krijg net een mailtje dat de bestelling verzonden is
nou onmogelijk zou ik niet zeggen, anaal wellicht geen goed idee...quote:Op maandag 12 februari 2018 16:40 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je vriendin het niet zo zit zitten... sterker nog....het is onmogelijk om met zo´n ding uberhoupt te zitten.
Mij lijkt het ook wel geil om een soort vibrerend slipje aan te schaffen wat je gewoon buitenshuis kan gebruikenquote:Op maandag 12 februari 2018 16:45 schreef g60forced het volgende:
[..]
nou onmogelijk zou ik niet zeggen, anaal wellicht geen goed idee...
maar dat zou vaginaal toch stuk minder problematisch zijn...
sterker nog als ik zelf een vrouw was, zou ik er 1 op mn zadel van mn fiets zetten...
en dan een lange rok, hoeft echt niet op te vallen
klinkt netjes maar aub niet te naief wezen... het blijft een ventquote:Op maandag 12 februari 2018 16:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zover ik weet ben ik nog steeds de enige! We hebben wel zo afgesproken dat wanneer we seks gaan hebben met een ander dat dit tussen ons stopt! Ook uit respect enzo.. we wensen elkaar geen ‘ziektes’ toe! Ik vraag hem dit ook regelmatig ivm met veiligheid! Ik heb zelf een spiraaltje, maar voor de rest geen bescherming!
Ps: hopelijk is hij op tijd binnen!!![]()
quote:Op maandag 12 februari 2018 16:45 schreef g60forced het volgende:
[..]
nou onmogelijk zou ik niet zeggen, anaal wellicht geen goed idee...
maar dat zou vaginaal toch stuk minder problematisch zijn...
sterker nog als ik zelf een vrouw was, zou ik er 1 op mn zadel van mn fiets zetten...
en dan een lange rok, hoeft echt niet op te vallen
Ja, dat weet ik! Ik zorg het wel te voorkomen, maarja je weet het inderdaad nooit!quote:Op maandag 12 februari 2018 16:46 schreef g60forced het volgende:
[..]
klinkt netjes maar aub niet te naief wezen... het blijft een vent![]()
anyways... ja idd, jij ook al bestelt?
dat wordt denk ik de volgende stap als kado voor mn vriendin...quote:Op maandag 12 februari 2018 16:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook wel geil om een soort vibrerend slipje aan te schaffen wat je gewoon buitenshuis kan gebruiken
NICEquote:Op maandag 12 februari 2018 16:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik! Ik zorg het wel te voorkomen, maarja je weet het inderdaad nooit!
Ik heb hem besteld
Nieuw?quote:Op maandag 12 februari 2018 16:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten! Kan nog niet al mijn dm’s inzien, omdat ik nieuw ben
misschien nieuwe regels/eisen voor account van een bepaalde datum?quote:Op maandag 12 februari 2018 16:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nieuw?
Ik zie jouw posts al een tijdje op dit forum voorbij komen
Mwa mijn ex gaf ik wel kusjes in het openbaar maar ging ik ook niet een half uur staan bekken ofzo! Sommige mensen kijken daar toch een beetje van op en ik probeer het wel netjes te houden. Ligt er ook aan waar je bentquote:Op maandag 12 februari 2018 16:51 schreef g60forced het volgende:
[..]
dat wordt denk ik de volgende stap als kado voor mn vriendin...
maar ik denk dat de kans 75/25 is dat ze er niks van wilt weten
dus moet t niet teveel geld kosten!
voor jou zelf... zou je prima op de fiets zo'n slipje aankunnen
en dan de AB op het stuur monteren (kun je 2handen blijven gebruiken, denk aan je veiligheid)
man wat zou ik t geweldig vinden als mn vrouwtje met zulke ideetje kwam...
achja tot nu toe mag ik niet klagen, maar om voorbeeld te noemen:
we kussen bijv. NOOIT in t openbaar
terwijl ik met andere vriendinnen dat wel deed
en zelfs in de natuur en in de trein sex had
nu hoeft dat laatste van mij niet echt meer,
gem. om de dag in bed lang genoeg plezier...
bovendien is t vele malen beter dan alle voorgaande! (5)
maar t geeft wel aan dat zij een andere type vrouw is
Ik zit er op sinds donderdagquote:Op maandag 12 februari 2018 16:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nieuw?
Ik zie jouw posts al een tijdje op dit forum voorbij komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |