Rubberquote:Op zondag 11 februari 2018 08:39 schreef Bugno het volgende:
Wat is Bob een slechte act zeg. Met z'n kutstaartje. En z'n kutslis. En z'n huilstem.
quote:Op zondag 11 februari 2018 08:39 schreef Bugno het volgende:
Wat is Bob een slechte act zeg. Met z'n kutstaartje. En z'n kutslis. En z'n huilstem.
Nee Jorien komt nu al in actiequote:
Er zouden 12 ritten zijn, maar volgens mij zijn het er ivm de russen 11 geworden.quote:
Nee, die 11e rit neemt toch niemand serieusquote:
Hij loopt er nu wel een beetje als een TBSer bij.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:44 schreef Columbiafan het volgende:
Bob de Jong is net een mooie man, zeer aparte jongen, maar een heerlijk kleurrijk figuur.
Als Sven in rit 11 zou zitten hadden we nu een rel.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, die 11e rit neemt toch niemand serieus
Haten op Geisreiterquote:Op zondag 11 februari 2018 08:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alles na de dweil.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:45 schreef Mansjester het volgende:
Komt er verder tot 12 uur nog iets wat ik moet zien?
Kan best brons uit voortkomen.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het rodelen kan wel interessant zijn.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:45 schreef Mansjester het volgende:
Gewoon dramatisch in vorm, niet echt choken.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
De vries heeft zoals verwacht gechoket zie ik
Nuh, om 12u eerstvolgende onderdeel hierna.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:45 schreef Mansjester het volgende:
Misschien wil hij nog steeds snel zijn?quote:Op zondag 11 februari 2018 08:46 schreef Arcee het volgende:
Bob de Jong had altijd zo'n vieze mat in z'n nek en dat was dan voor de aerodynamica, maar nu-ie gestopt is met schaatsen heeft-ie die vieze mat nog steeds.
Dat is om 12uquote:Op zondag 11 februari 2018 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het rodelen kan wel interessant zijn.
Gelukkig, dan kan ik fijn De Tafel Van Kees zien.quote:
Wie zitten daar?quote:Op zondag 11 februari 2018 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik fijn De Tafel Van Kees zien.
volgens mijn schema om 11 uur.quote:
Ja, dit was wel een van de meest belabberde Olympische 5000 meters ooit van een Nederlander.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon dramatisch in vorm, niet echt choken.
Geen idee.quote:
Tijd om het OKT te herzien.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dit was wel een van de meest belabberde Olympische 5000 meters ooit van een Nederlander.
Hoe wil je het dan doen? Als je het over hele seizoen gaat doen, kan het nog steeds zijn dat iemand dramatisch in vorm is tijdens de spelen. Dat is niet echt te voorkomen.quote:
Je voorkomt iig eendagsvliegen.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan doen? Als je het over hele seizoen gaat doen, kan het nog steeds zijn dat iemand dramatisch in vorm is tijdens de spelen. Dat is niet echt te voorkomen.
12 uur volgens de officiële site.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgens mijn schema om 11 uur.
Nou dat zijn gevaarlijke uitspraken. Blokkie reed ook maar 6.26 10 jaar geleden. En Bob de Jongs 6.43 in Turijn was echt slechter hoor..quote:Op zondag 11 februari 2018 08:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dit was wel een van de meest belabberde Olympische 5000 meters ooit van een Nederlander.
Anema wegwerken zou al een vooruitgang zijn.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan doen? Als je het over hele seizoen gaat doen, kan het nog steeds zijn dat iemand dramatisch in vorm is tijdens de spelen. Dat is niet echt te voorkomen.
Dat heeft weinig met het OKT te maken.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anema wegwerken zou al een vooruitgang zijn.
Timmermanquote:Op zondag 11 februari 2018 08:48 schreef Evertjan het volgende:
Ik dacht dacht dat Bob de Jong bouwvakker was geworden?
Gewoon world cup stand nemen.quote:
Des te meer met een dramatische vorm tijdens een OSquote:Op zondag 11 februari 2018 08:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met het OKT te maken.
Daar zitten echt 3 marmotten in verstopt ofzo, die denken dat het een nest isquote:Op zondag 11 februari 2018 08:46 schreef Arcee het volgende:
Bob de Jong had altijd zo'n vieze mat in z'n nek en dat was dan voor de aerodynamica, maar nu-ie gestopt is met schaatsen heeft-ie die vieze mat nog steeds.
Salt Lake.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou dat zijn gevaarlijke uitspraken. Blokkie reed ook maar 6.26 10 jaar geleden. En Bob de Jongs 6.43 in Turijn was echt slechter hoor..
Ja, maar bij zijn andere pupil (Bergsma) lijkt het andersom te zijn. Al moet die natuurlijk nog rijden, maar hij heeft net de OS gehaald. Anema kan lig qua pieken nog veel leren van Orie.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Des te meer met een dramatische vorm tijdens een OS
Ja je hebt gelijk.quote:
en vier jaar geleden leverde het immers ook niks opquote:Op zondag 11 februari 2018 08:53 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Startplek van Achtereekte was ook dankzij het OKT...
Ik hoop van harte dat Bergsma Bob de Jong in Salt Lake zelfs doet vergeten.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar bij zijn andere pupil (Bergsma) lijkt het andersom te zijn. Al moet die natuurlijk nog rijden, maar hij heeft net de OS gehaald. Anema kan lig qua pieken nog veel leren van Orie.
Toen was Mark Tuitert de enige man zonder medaillequote:Op zondag 11 februari 2018 08:54 schreef franklop het volgende:
[..]
en vier jaar geleden leverde het immers ook niks op
Op de 1 of andere manier verwacht ik dat ie eindigt met 33'ers ofzoquote:Op zondag 11 februari 2018 08:54 schreef Remzz het volgende:
Blokhuijsen gaat zometeen ook nog ontzettend tegenvallen ala Bob de Vries
Ik heb de indruk dat het niveau op de 5k dit jaar in de breedte een stukkie beter is, en dat ie ook echt wel moeite zou hebben om op het podium te komen.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:56 schreef Columbiafan het volgende:
Ik baal eigenlijk nog steeds dat Jorrit zich niet kon plaatsen voor deze 5000.
Jou nu wat minderquote:Op zondag 11 februari 2018 08:58 schreef heywoodu het volgende:
Oh god, de schaatsers zitten in de cryptomeuk
Ik las een Amerikaans artikel over Ted Jan Bloemen dat hij uitbetaald kreeg in bitcoins o.i.d.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:58 schreef heywoodu het volgende:
Oh god, de heywoodus zitten in de wedmeuk.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:58 schreef heywoodu het volgende:
Rintje, iets rustiger. En zegt wat meer zinnige dingen.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Rintje of Erben, wie prefereren jullie?
Schrijf maar af. Wat een sukkels. Hopelijk is Kramer nuchter genoeg om zich hier niet mee bezig te houden.quote:
Errubuhquote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Zandstraquote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Rintje uiteraard man heeft veel meer gewonnen dan Urbenquote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Annettequote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Ik wed, jij doet zuur, Erben stottert, gras is groen, etc.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh god, de heywoodus zitten in de wedmeuk.
Rintjequote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
#zinnendienognooitindegeschiedenisvanhetuniversumzijnuitgesprokenquote:Op zondag 11 februari 2018 09:02 schreef Evertjan het volgende:
Ik mis Joep Schreuder bij het schaatsen
Erben, Rintje doet mij denken aan vroegah toen heel mijn familie schaatsen keek. Terwijl schaatsen alleen maar leuk is op de OS uiteraard.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Die van gisteren was nog slechter.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:04 schreef MiLalaa het volgende:
wat is dit voor een ultiem slecht itempje![]()
Rintjequote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Dat had ik gisteren al.quote:
Een kutfilmpje van de NOSquote:
Ze kunnen het niet uitzenden.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:04 schreef Montov het volgende:
En alle filmpjes zijn al gemaakt dus ze kunnen deze clusterfuck ook niet meer aanpassen.
Of Jeanquote:Op zondag 11 februari 2018 09:04 schreef Evertjan het volgende:
Mart Smeets zou dit veel beter kunnen maken dit soort filmpjes
Het lijkt me heel leuk om zelf zo'n stem te hebben om mensen daar MATELOOS MEE TE IRRITEREN maar verder moeten we dit maar gewoon niet doen met z'n allen.quote:
hier sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 11 februari 2018 08:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Bergsma Bob de Jong in Salt Lake zelfs doet vergeten.
Ik doe niet zuur. Jij haat ongegrond op crypto'meuk'.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wed, jij doet zuur, Erben stottert, gras is groen, etc.
Had verwacht dat het bij hem ook over een paard zou gaanquote:Op zondag 11 februari 2018 09:05 schreef Max23 het volgende:
Die paarden van Antoinette waren nog veel erger
Er zit verbetering in, dus morgen krijgen we een heel leuk filmpje over Wüst of Leenstra.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:05 schreef Max23 het volgende:
Die paarden van Antoinette waren nog veel erger
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur. Jij haat ongegrond op crypto'meuk'.
"een van de", zei ik ook, hč.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou dat zijn gevaarlijke uitspraken. Blokkie reed ook maar 6.26 10 jaar geleden. En Bob de Jongs 6.43 in Turijn was echt slechter hoor..
quote:
Nee hoor, ik haat er niet op. Prima als je dat onterecht zo opvat, uiteraard.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur. Jij haat ongegrond op crypto'meuk'.
Waarom plaats jij tweets zo gehandicapt?quote:Op zondag 11 februari 2018 09:05 schreef Slobeend het volgende:
Lee, de Koreaan gaat schaatsen en, geen grap, de airco in het stadion gaat aan met “windje mee” in de rug.. iedereen jassen aan 😂 https://t.co/Jrsjkm2Xh3
Lol.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:05 schreef Slobeend het volgende:
Lee, de Koreaan gaat schaatsen en, geen grap, de airco in het stadion gaat aan met “windje mee” in de rug.. iedereen jassen aan 😂 https://t.co/Jrsjkm2Xh3
Wist zal wel over scharen gaanquote:Op zondag 11 februari 2018 09:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zit verbetering in, dus morgen krijgen we een heel leuk filmpje over Wüst of Leenstra.
Wil hij een verbod op dit soort filmpjes?quote:Op zondag 11 februari 2018 09:05 schreef Falco het volgende:
Bij dit soort items hoop je echt dat de PVV aan de macht komt
Ook afschieten bittequote:
Dat doe ik nooit maar nu zit ik even mobiel amice.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom plaats jij tweets zo gehandicapt?
Ze slaan de eerste 2 ritten over. Voorbeschouwen is belangrijkerquote:
Over wie gaat dit?quote:Op zondag 11 februari 2018 09:06 schreef Columbiafan het volgende:
Duitse presentatrice met oranje shirt![]()
Mooi vrouw ook.
NOS krijgt minder geld en kan dat dan niet verspillen aan dit soort shitzooiquote:Op zondag 11 februari 2018 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil hij een verbod op dit soort filmpjes?
20, 411, 408, 409, 410quote:Op zondag 11 februari 2018 09:08 schreef xzaz het volgende:
Ok ben er klaar mee...
Wat is bij ziggo eurosport?
Toen waren het nog Hans en Piet.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Erben, Rintje doet mij denken aan vroegah toen heel mijn familie schaatsen keek. Terwijl schaatsen alleen maar leuk is op de OS uiteraard.
Ok knulquote:Op zondag 11 februari 2018 09:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit maar nu zit ik even mobiel amice.
Chronische herniaquote:Op zondag 11 februari 2018 09:08 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Stephanie Beckert?
kanaal 20quote:Op zondag 11 februari 2018 09:08 schreef xzaz het volgende:
Ok ben er klaar mee...
Wat is bij ziggo eurosport?
Je snapt dat jouw posts altijd 10x zo kritisch gelezen worden he. En 'ooit' is altijd gevaarlijk. De 34e plek van Peter Nottet was ook niet dat je zegt kom we sturen kleintje pils de baan op.quote:
Dan krijg je 'de volgende impressie van de carričre van Sven Kramer is gemaakt door studenten van de HKU'quote:Op zondag 11 februari 2018 09:08 schreef Falco het volgende:
[..]
NOS krijgt minder geld en kan dat dan niet verspillen aan dit soort shitzooi
Nou ja, het zijn natuurlijk Messi-achtige cijfers van Sven. Denk er nog even bij dat je in de eerste jaren even aan moet pikken bij het senioren-schaatsen. Daarna wint hij gewoon 10 jaar praktisch alles.quote:
Nee hij vliegt nu terug naar zijn koe.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:11 schreef Mani89 het volgende:
Goedemorgen allemaal. Heeft Bob de Vries al goud gewonnen?
Zeker Hermienquote:Op zondag 11 februari 2018 09:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hij vliegt nu terug naar zijn koe.
Twee voor twaalfquote:Op zondag 11 februari 2018 09:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan krijg je 'de volgende impressie van de carričre van Sven Kramer is gemaakt door studenten van de HKU'
al zal de PVV die ook wel snel de nek omdraaien..
Hoezo jij vanaf nu alles via de radio volgen?quote:Op zondag 11 februari 2018 09:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik vanaf nu alles via de radio volgen. Aids.
dat was een woordgrapjequote:
Geen idee. Maar bij zijn naam moet ik altijd aan het heerlijke scheldwoord bokkelul denken, vandaar.quote:
Wat Mex zegtquote:Op zondag 11 februari 2018 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat was een woordgrapje
bukkoeGod
Ja.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:11 schreef Mani89 het volgende:
Goedemorgen allemaal. Heeft Bob de Vries al goud gewonnen?
Ik kots gewoon bij die Dionne hype met steeds weer: Is er iemand die meer..... dan.... , Ken jij iemand die meer.... dan....quote:Op zondag 11 februari 2018 09:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn natuurlijk Messi-achtige cijfers van Sven. Denk er nog even bij dat je in de eerste jaren even aan moet pikken bij het senioren-schaatsen. Daarna wint hij gewoon 10 jaar praktisch alles.
Ik ben wel fan van broer en zus Bokko.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat was een woordgrapje
bukkoeGod
En niet te vergeten haar vervelende gegiechelquote:Op zondag 11 februari 2018 09:14 schreef danos het volgende:
[..]
Ik kots gewoon bij die Dionne hype met steeds weer: Is er iemand die meer..... dan.... , Ken jij iemand die meer.... dan....
of bij iets heel simpels 'wat bedoel je daarmee?'quote:Op zondag 11 februari 2018 09:14 schreef franklop het volgende:
[..]
En niet te vergeten haar vervelende gegiechel
daar ben ik geen fan vanquote:
Vind het juist erg tof, het zegt veel meer dan een tussentijd.quote:
Ik auto in zitten.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo jij vanaf nu alles via de radio volgen?
We gaan er zo even voor de reclame, groet groet, de NOS.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:16 schreef danos het volgende:
Wanneer gaat Sven zijn veters strikken, opletten jongons (NOS redacteur)
Daar hebben ze ook de meeste kans op een medaille.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:16 schreef Remzz het volgende:
Iedereen gaat zich richten op de mass start en ploegenachtervolging lijkt het wel
Streep is kut. Je mist nu elke tussenclimax van de rondetijd en de verschillen.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vind het juist erg tof, het zegt veel meer dan een tussentijd.
windmachines bedoel jequote:Op zondag 11 februari 2018 09:17 schreef Van_Poppel het volgende:
De Koreaantjes hebben de ijsmachines uitgezet
Lee is geweest, dus windmachine kan uit.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:17 schreef Van_Poppel het volgende:
De Koreaantjes hebben de ijsmachines uitgezet
Ja heel fijn die nieuwe afstanden, straks meldt iedereen zich ook weer af voor de 10km.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:16 schreef Remzz het volgende:
Iedereen gaat zich richten op de mass start en ploegenachtervolging lijkt het wel
Nee.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:18 schreef Columbiafan het volgende:
Ik mag dromen van een medaille voor Beckert?
Vallen met Njøs-godquote:
Dit is een vrij land dus dat mag.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:18 schreef Columbiafan het volgende:
Ik mag dromen van een medaille voor Beckert?
Italiaanse ploeg was overtraind volgens mij. Die Ghiotto was ook al heel slecht op het EKquote:Op zondag 11 februari 2018 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tumolero is wel steeds beter geworden maar Giovannini daarentegen
Roger Strom, Even Wetten, Petter Andersen, al van datquote:
Eens.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Streep is kut. Je mist nu elke tussenclimax van de rondetijd en de verschillen.
Bij kunstrijden loopt nu ook al steeds de technische score mee. Weg spanning.
Geloof me, in Amerika is dat nog erger (dan wel met amerikanenquote:Op zondag 11 februari 2018 09:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Serieus.... Dat dit wordt goedgekeurd door OBS dat constant in beeld brengen van alleen maar Nederlanders....
Stensenquote:
Gewoon de 8 eigen camera's die erover heen worden geschakeld.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Serieus.... Dat dit wordt goedgekeurd door OBS dat constant in beeld brengen van alleen maar Nederlanders....
De top van 2014 is net langsgekomen.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat zijn linkse hobby's. Denk dat je dat ook kunt vergeten al zullen die items wel toffer zijn dan de huidige NOS rotzooiquote:Op zondag 11 februari 2018 09:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan krijg je 'de volgende impressie van de carričre van Sven Kramer is gemaakt door studenten van de HKU'
al zal de PVV die ook wel snel de nek omdraaien..
Krijgen? Van wie?quote:Op zondag 11 februari 2018 09:19 schreef Mani89 het volgende:
Als ik ooit kinderen krijg noem ik ze allemaal RUNE STORDAL .
Goeie verhalen hoor ik daaroverquote:Op zondag 11 februari 2018 09:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof me, in Amerika is dat nog erger (dan wel met amerikanen)
Schaatsen is een technische sportquote:Op zondag 11 februari 2018 09:21 schreef Bugno het volgende:
Waarom zijn schaatsters eigenlijk nog niet van die enge anorexiamannetjes als de wielrenners? Zeker de stayers.
Ik vond dr maar een lelijk opmaaktutje. Zo.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:19 schreef Cee het volgende:
Ik verwacht dat er nu heel veel plaatjes van dat vriendinnetje voorbijkomen hier.
Deden de Russen vroeger, als hun schaatser op het lange stuk reed, deden ze de deuren open, en daarna weer dichtquote:
Als IOC lef had gehad, dan hadden ze daar nu op dit moment geschaatst....quote:Op zondag 11 februari 2018 09:21 schreef Mani89 het volgende:
Oh God. De wonderbaan Medeo.IS IE AL OVERDEKT?
geen hoogteverschilquote:Op zondag 11 februari 2018 09:21 schreef Bugno het volgende:
Waarom zijn schaatsters eigenlijk nog niet van die enge anorexiamannetjes als de wielrenners? Zeker de stayers.
Nee dus.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet dat niet altijd alles in dezelfde stad is, maar dat zou wel heel extreem zijnquote:Op zondag 11 februari 2018 09:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als IOC lef had gehad, dan hadden ze daar nu op dit moment geschaatst....
Volgens Ritsma was dat een Noorse traditie (Hamar).quote:Op zondag 11 februari 2018 09:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Deden de Russen vroeger, als hun schaatser op het lange stuk reed, deden ze de deuren open, en daarna weer dicht
Nee, want dan is het geen wonderbaan meerquote:Op zondag 11 februari 2018 09:21 schreef Mani89 het volgende:
Die hele carričre is in een bocht door Kramer gesloopt en daar heeft Mueller het afgemaakt terwijl die zusje Bokko zat te penetreren.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:22 schreef Toby56 het volgende:
Nog steeds een beetje treurig over de afgang van Håvard Bøkko. Een geweldig talent, maar altijd een Kroonprins en Shadow gebleven. Nooit als koning uit de schaduw.
quote:Op zondag 11 februari 2018 09:24 schreef danos het volgende:
[..]
Die hele carričre is in een bocht door Kramer gesloopt en daar heeft Mueller het afgemaakt terwijl die zusje Bokko zat te penetreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |