Rubberquote:Op zondag 11 februari 2018 08:39 schreef Bugno het volgende:
Wat is Bob een slechte act zeg. Met z'n kutstaartje. En z'n kutslis. En z'n huilstem.
quote:Op zondag 11 februari 2018 08:39 schreef Bugno het volgende:
Wat is Bob een slechte act zeg. Met z'n kutstaartje. En z'n kutslis. En z'n huilstem.
Nee Jorien komt nu al in actiequote:
Er zouden 12 ritten zijn, maar volgens mij zijn het er ivm de russen 11 geworden.quote:
Nee, die 11e rit neemt toch niemand serieusquote:
Hij loopt er nu wel een beetje als een TBSer bij.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:44 schreef Columbiafan het volgende:
Bob de Jong is net een mooie man, zeer aparte jongen, maar een heerlijk kleurrijk figuur.
Als Sven in rit 11 zou zitten hadden we nu een rel.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, die 11e rit neemt toch niemand serieus
Haten op Geisreiterquote:Op zondag 11 februari 2018 08:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alles na de dweil.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:45 schreef Mansjester het volgende:
Komt er verder tot 12 uur nog iets wat ik moet zien?
Kan best brons uit voortkomen.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het rodelen kan wel interessant zijn.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:45 schreef Mansjester het volgende:
Gewoon dramatisch in vorm, niet echt choken.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
De vries heeft zoals verwacht gechoket zie ik
Nuh, om 12u eerstvolgende onderdeel hierna.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:45 schreef Mansjester het volgende:
Misschien wil hij nog steeds snel zijn?quote:Op zondag 11 februari 2018 08:46 schreef Arcee het volgende:
Bob de Jong had altijd zo'n vieze mat in z'n nek en dat was dan voor de aerodynamica, maar nu-ie gestopt is met schaatsen heeft-ie die vieze mat nog steeds.
Dat is om 12uquote:Op zondag 11 februari 2018 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het rodelen kan wel interessant zijn.
Gelukkig, dan kan ik fijn De Tafel Van Kees zien.quote:
Wie zitten daar?quote:Op zondag 11 februari 2018 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik fijn De Tafel Van Kees zien.
volgens mijn schema om 11 uur.quote:
Ja, dit was wel een van de meest belabberde Olympische 5000 meters ooit van een Nederlander.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon dramatisch in vorm, niet echt choken.
Geen idee.quote:
Tijd om het OKT te herzien.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dit was wel een van de meest belabberde Olympische 5000 meters ooit van een Nederlander.
Hoe wil je het dan doen? Als je het over hele seizoen gaat doen, kan het nog steeds zijn dat iemand dramatisch in vorm is tijdens de spelen. Dat is niet echt te voorkomen.quote:
Je voorkomt iig eendagsvliegen.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan doen? Als je het over hele seizoen gaat doen, kan het nog steeds zijn dat iemand dramatisch in vorm is tijdens de spelen. Dat is niet echt te voorkomen.
12 uur volgens de officiėle site.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgens mijn schema om 11 uur.
Nou dat zijn gevaarlijke uitspraken. Blokkie reed ook maar 6.26 10 jaar geleden. En Bob de Jongs 6.43 in Turijn was echt slechter hoor..quote:Op zondag 11 februari 2018 08:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dit was wel een van de meest belabberde Olympische 5000 meters ooit van een Nederlander.
Anema wegwerken zou al een vooruitgang zijn.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan doen? Als je het over hele seizoen gaat doen, kan het nog steeds zijn dat iemand dramatisch in vorm is tijdens de spelen. Dat is niet echt te voorkomen.
Dat heeft weinig met het OKT te maken.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anema wegwerken zou al een vooruitgang zijn.
Timmermanquote:Op zondag 11 februari 2018 08:48 schreef Evertjan het volgende:
Ik dacht dacht dat Bob de Jong bouwvakker was geworden?
Gewoon world cup stand nemen.quote:
Des te meer met een dramatische vorm tijdens een OSquote:Op zondag 11 februari 2018 08:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met het OKT te maken.
Daar zitten echt 3 marmotten in verstopt ofzo, die denken dat het een nest isquote:Op zondag 11 februari 2018 08:46 schreef Arcee het volgende:
Bob de Jong had altijd zo'n vieze mat in z'n nek en dat was dan voor de aerodynamica, maar nu-ie gestopt is met schaatsen heeft-ie die vieze mat nog steeds.
Salt Lake.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou dat zijn gevaarlijke uitspraken. Blokkie reed ook maar 6.26 10 jaar geleden. En Bob de Jongs 6.43 in Turijn was echt slechter hoor..
Ja, maar bij zijn andere pupil (Bergsma) lijkt het andersom te zijn. Al moet die natuurlijk nog rijden, maar hij heeft net de OS gehaald. Anema kan lig qua pieken nog veel leren van Orie.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Des te meer met een dramatische vorm tijdens een OS
Ja je hebt gelijk.quote:
en vier jaar geleden leverde het immers ook niks opquote:Op zondag 11 februari 2018 08:53 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Startplek van Achtereekte was ook dankzij het OKT...
Ik hoop van harte dat Bergsma Bob de Jong in Salt Lake zelfs doet vergeten.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar bij zijn andere pupil (Bergsma) lijkt het andersom te zijn. Al moet die natuurlijk nog rijden, maar hij heeft net de OS gehaald. Anema kan lig qua pieken nog veel leren van Orie.
Toen was Mark Tuitert de enige man zonder medaillequote:Op zondag 11 februari 2018 08:54 schreef franklop het volgende:
[..]
en vier jaar geleden leverde het immers ook niks op
Op de 1 of andere manier verwacht ik dat ie eindigt met 33'ers ofzoquote:Op zondag 11 februari 2018 08:54 schreef Remzz het volgende:
Blokhuijsen gaat zometeen ook nog ontzettend tegenvallen ala Bob de Vries
Ik heb de indruk dat het niveau op de 5k dit jaar in de breedte een stukkie beter is, en dat ie ook echt wel moeite zou hebben om op het podium te komen.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:56 schreef Columbiafan het volgende:
Ik baal eigenlijk nog steeds dat Jorrit zich niet kon plaatsen voor deze 5000.
Jou nu wat minderquote:Op zondag 11 februari 2018 08:58 schreef heywoodu het volgende:
Oh god, de schaatsers zitten in de cryptomeuk
Ik las een Amerikaans artikel over Ted Jan Bloemen dat hij uitbetaald kreeg in bitcoins o.i.d.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:58 schreef heywoodu het volgende:
Oh god, de heywoodus zitten in de wedmeuk.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:58 schreef heywoodu het volgende:
Rintje, iets rustiger. En zegt wat meer zinnige dingen.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Rintje of Erben, wie prefereren jullie?
Schrijf maar af. Wat een sukkels. Hopelijk is Kramer nuchter genoeg om zich hier niet mee bezig te houden.quote:
Errubuhquote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Zandstraquote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Rintje uiteraard man heeft veel meer gewonnen dan Urbenquote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Annettequote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Ik wed, jij doet zuur, Erben stottert, gras is groen, etc.quote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh god, de heywoodus zitten in de wedmeuk.
Rintjequote:Op zondag 11 februari 2018 09:00 schreef Columbiafan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |