Ik had eerst niet door dat je ook voor de gecombineerde tijd kon kiezen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach ja, het rodelen staat ook ingedeeld op run 2 ipv de totale stand.
Tijd voor Bahrein, Qatar en de Emiraten om aan het werk te gaan.quote:
Ben je 80 jaar?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:00 schreef franklop het volgende:
Ik wou wel om uurtje of 21.30 slapen uiterlijk.
Dat ze even opschieten
Voor de afdaling? Dat wordt hetzelfde verhaal als dit.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:00 schreef franklop het volgende:
Ik wou wel om uurtje of 21.30 slapen uiterlijk.
Dat ze even opschieten
Om 02.00u wacht de slopestyle alweer. 03.00u de afdalingquote:
Gaan ze daar ook uitstellen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Voor de afdaling? Dat wordt hetzelfde verhaal als dit.
Gewoon omdraaien, Zomer Grand Prix veranderen in World Cup en dan een winter Grand Prix....quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd voor Bahrein, Qatar en de Emiraten om aan het werk te gaan.
Daar gebeurt ten minste wél wat.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:01 schreef Klummie het volgende:
Toch wel anders dan de Zaanse schans.
Dat zou beter zijn dan deze meuk in elk geval.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als de voorspellingen uitkomen is die kans groot ja.
Amann amann amannquote:
Indoor toernooi van makenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo'n technologisch land en dan niet ff wat ventilatoren langs de kant kunnen zetten die de wind in realtime teniet doen. Tssk.
Nee Amman.quote:
25 februariquote:
Wat denk je van Amman? En die moet nog naar beneden.quote:
Kriebelen langs de balletjes hè.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:07 schreef silverhill het volgende:
Die snor zorgt voor extra lift blijkbaar
Alleen als hij bevroren is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:07 schreef silverhill het volgende:
Die snor zorgt voor extra lift blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |