Meer dan een seconde per ronde op de 5km.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:05 schreef franklop het volgende:
Je bent me net 13 seconden te rap af
Dan zit je wel heel erg ver achter de streep.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:05 schreef franklop het volgende:
Je bent me net 13 seconden te rap af
Wil je wel even de loting in de OP plaatsen en niet alleen via de link? Voorkomt hoop vragenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Meer dan een seconde per ronde op de 5km.
Bob lijkt mij inderdaad een fluke op het OKT. Die gaat 10e worden ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:08 schreef Felagund het volgende:
Geen slechte loting voor Nederland. Blokhuijsen kan misschien ook op het podium, van Bob de Vries verwacht ik eigenlijk weinig.
De laatste vier ritten beginnen pas tegen 9:45 ofzo toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:07 schreef Sjeurs het volgende:
Godse vroegIk neem het op en kijk de laatste 4 ritten terug.
Ooh. Dat zou nog wel kunnen dan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De laatste vier ritten beginnen pas tegen 9:45 ofzo toch?
Opnieuw een sweep natuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:36 schreef Aguero het volgende:
Kramer gaat ongenadig hard schroeien. Verder verwacht ik geen Nederlanders op het podium.
Toch even quotenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als De Vries wint kom ik niet meer in OWS.
Jaquote:
Kloptquote:
#RIPSLOBOWS2018quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als De Vries wint kom ik niet meer in OWS.
Kijkt hij toch lekker om 12 uur.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen om 8 uur toch?
Mijn ilef had gelezen dat het toch om 12 uur begon en nu wil hij dat alleen geloven
Kramer gaat niets aan Beckert hebben verwacht ik. Als het een World Cup was had hij lekker kunnen spelen en profiteren, maar op zo'n titeltoernooi gaat hij voor een 'ideale' indeling en kruist hij na 1,5 ronde over Beckert heen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:05 schreef Montov het volgende:
Bob de Vries, Sven Kramer en Jan Blokhuijsen voor Nederland.
Loting;
1) Wielgat - Van Der Poel
2) Lehman - Tsuchiya
3) Wenger - Ichinohe
4) Nilsen - BOB DE VRIES
5) SH Lee - Swings
6) Giovannini - Bokko
7) Ghiotto - Contin
8) BLOKHUIJSEN - P.Michael
9) Bloemen - Pedersen
10) KRAMER - Beckert
11) Tumolero - Geisreiter
https://www.pyeongchang20(...)000m-fnl-000100-.htm
Mooie rit tussen Pedersen en Bloemen. Kramer heeft goede loting met Beckert die zeker in het begin ook altijd goed gaat.
Ik zou iets vroeger wakker worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:21 schreef bamibij het volgende:
Met een wekker om 9:30 zie ik alle interessante ritten right?
Tenzij net als vandaag de winnaar al voor de dweil rijdt..quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:21 schreef bamibij het volgende:
Met een wekker om 9:30 zie ik alle interessante ritten right?
Truequote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij net als vandaag de winnaar al voor de dweil rijdt..
Hij mag van mij 2e worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen voor TJ flowers morgen
6;05 denk ik ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we voor de winnende tijd? Kramer verwacht ik belachelijk goed dus 6:05 of zo?
Kramer zal zich wel willen sparen voor de 10km. Ik verwacht 6:08 ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we voor de winnende tijd? Kramer verwacht ik belachelijk goed dus 6:05 of zo?
Waarom zou je Van der Poel meerekenen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
5 Nederlanders eigenlijk
Van der Poel en Bloemen meegerekend
Kramer gaat echt niet sparen op een olympische 5 kilometer.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer zal zich wel willen sparen voor de 10km. Ik verwacht 6:08 ofzo.
Als Kramer op 90% goud kan halen, dan vindt hij het wel prima.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kramer gaat echt niet sparen op een olympische 5 kilometer.
Wordt spannend jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Strijd om 2 en 3 ben ik wel benieuwd naar.
04:33quote:Op zondag 11 februari 2018 01:35 schreef seetjai het volgende:
Hoe laat moet je ongeveer inschakelen voor de rit van Bloemen/Kramer
~Half 10.quote:Op zondag 11 februari 2018 01:35 schreef seetjai het volgende:
Hoe laat moet je ongeveer inschakelen voor de rit van Bloemen/Kramer
Neem dan een broodje kaas net als ik.😀😄. Met een stukje 🍊👍.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog een half uurtje![]()
De croissantjes e.d. liggen al klaar (#viesdik)
Heb ook een glaasje fruitsap voor me staan hoor.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neem dan een broodje kaas net als ik.😀😄. Met een stukje 🍊👍.
quote:
Ik denk dat je van een broodje kaas vadsiger wordt dan van een croissant.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neem dan een broodje kaas net als ik.😀😄. Met een stukje 🍊👍.
De Wajong-leefquote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Wat een godvergeten tijdstip. Allemaalmaggies.
Wij waren ook blij dat dit eindelijk eens goed uitgelegd werd.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:52 schreef Montov het volgende:
Wennemars legt uit dat er niemand sneller is geweest dan de wereldrecordhouder. Ok.
Erben is een waar expert.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:52 schreef Montov het volgende:
Wennemars legt uit dat er niemand sneller is geweest dan de wereldrecordhouder. Ok.
Ik schrok echt van die beelden, ik dacht altijd dat ‘ie best sympathiek was. En winnen is leuk, tuurlijk, maar dat gedoe met dat bordje is dermate kansloos dat ik ook hoop dat ‘ie finaal door het ijs zakt.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:51 schreef byah het volgende:
Sowieso dat die Bloemen met z'n arrogante kop door het ijs zakt
Welk bordje, ik schakel nu pas in, wat was er met een bordje?quote:Op zondag 11 februari 2018 07:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik schrok echt van die beelden, ik dacht altijd dat ‘ie best sympathiek was. En winnen is leuk, tuurlijk, maar dat gedoe met dat bordje is dermate kansloos dat ik ook hoop dat ‘ie finaal door het ijs zakt.
Ik schakelde net te laat in. Waar ging dit over?quote:Op zondag 11 februari 2018 07:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik schrok echt van die beelden, ik dacht altijd dat ‘ie best sympathiek was. En winnen is leuk, tuurlijk, maar dat gedoe met dat bordje is dermate kansloos dat ik ook hoop dat ‘ie finaal door het ijs zakt.
quote:Op zondag 11 februari 2018 07:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welk bordje, ik schakel nu pas in, wat was er met een bordje?
quote:Op zondag 11 februari 2018 07:57 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik schakelde net te laat in. Waar ging dit over?
Ja precies. Hij rijdt fokkin Sven kramer uit de recordboeken. Dan mag je wel even loesoe gaan.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat met dat bordje vond ik juist wel een leuke act
Oh ja, maar dat was inderdaad maar een act, ik vond dat niet echt arrogant.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ging om het bordje wat hij brak in SLC toen hij een WR reed, lijkt mij.
Gezien de sub 4 minuten gisteren, verwacht ik zeker rappe tijden. 6:02 voor de winst denk ik.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:58 schreef Montov het volgende:
Ik verwacht niet weer een 6:06. Een 6:09 kan makkelijk genoeg zijn voor goud.
Met zijn uitleg erbij vond ik het sowieso prima gedachte. Uitvoering wat minder.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat was inderdaad maar een act, ik vond dat niet echt arrogant.
Hoop stiekem nog dat Erik het norovirus oploopt.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert![]()
Nu zijn de OS echt begonnen.
Dat mag. Ik zie dat soort mensen het liefst door het ijs zakken. Prima dat je gedreven bent op het ijs, maar dit vind ik van die kansloze Bob de Jong-acties.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat was inderdaad maar een act, ik vond dat niet echt arrogant.
Oh dat. Dat vond ik wel lachen juist.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat mag. Ik zie dat soort mensen het liefst door het ijs zakken. Prima dat je gedreven bent op het ijs, maar dit vind ik van die kansloze Bob de Jong-acties.
Voor de mensen die het net als ik gemist hadden: https://www.google.nl/amp(...)an-kramers-tijd.html
Is vaste prik bij sporters die niet de geijkte weg volgen. In het wielrennen gaat het altijd over het barbecuen en kamperen van Laurens ten Dam bijvoorbeeld. Of Björn van der Doelen met z'n muziek etc.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb echt geen last van TJ en het bordje.
Ik vond dat gehamer van Dione net over het vreemde karakter van TJ wel matig. Wat een gelul. Hij is gewoon een beetje een snowboardtyp maar toevallig schaatst hij. Is het gepiep er over niet waard.
Het is niet toevallig dat Lau en TJ op elkaar lijken ook.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
Is vaste prik bij sporters die niet de geijkte weg volgen. In het wielrennen gaat het altijd over het barbecuen en kamperen van Laurens ten Dam bijvoorbeeld. Of Björn van der Doelen met z'n muziek etc.
Dat zijn uitspraken op de vroege ochtendquote:Op zondag 11 februari 2018 08:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is niet toevallig dat Lau en TJ op elkaar lijken ook.
Vind ik dan.
Voor mij is het al middag.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat zijn uitspraken op de vroege ochtend
Klopt. Zouden prima met elkaar een craft beer kunnen doen in de Canadeze Rockies.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is niet toevallig dat Lau en TJ op elkaar lijken ook.
Vind ik dan.
#Recordijsquote:
twitter:robbertderijk twitterde op zondag 11-02-2018 om 08:03:08Na de 5.000 meter zijn vanaf 11:00 uur Nederlandse tijd de medailleceremonies. Met de 3.000 meter als eerste op het schema. @Carlijn_A chtereekte krijgt dus de allereerste gouden medaille van de gehele Spelen. #schaatsen #OS2018 reageer retweet
Jij zit voor de FP in Pyeongchang?quote:Op zondag 11 februari 2018 08:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor mij is het al middag.
Maar dat ter zijde.
Ben je over je persoonlijke deceptie van gisteren heen? Voor wie juich je vandaag?quote:Op zondag 11 februari 2018 08:06 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:robbertderijk twitterde op zondag 11-02-2018 om 08:03:08Na de 5.000 meter zijn vanaf 11:00 uur Nederlandse tijd de medailleceremonies. Met de 3.000 meter als eerste op het schema. @Carlijn_A chtereekte krijgt dus de allereerste gouden medaille van de gehele Spelen. #schaatsen #OS2018 reageer retweet
Goede deal toch of niet? Tijdelijke cumbek gemaakt en gelijk een snoepreisjequote:Op zondag 11 februari 2018 08:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij zit voor de FP in Pyeongchang?
Sven natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:07 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ben je over je persoonlijke deceptie van gisteren heen? Voor wie juich je vandaag?
Ik wist wel dat je een goede smaak had.quote:
Maar ijs is dus weer goed vandaag.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen te voorzichtig begonnen als je nog zo kunt versnellen in de slotrondes.
Ja het is jammer dat ie niet de 10k rijdt, want daar komt ie volgens mij nog wat beter tot z'n recht.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen te voorzichtig begonnen als je nog zo kunt versnellen in de slotrondes.
Heb je al doorligplekken?quote:Op zondag 11 februari 2018 08:10 schreef DeeBee het volgende:
Zooooo, van bed naar de bank verplaatst.
Een nieuw OR gaat er wel aankomen zo te zien!
Het failliet van de Amerikaanse schaatssport. maar was al 10 jaar geleden omgevallen dacht ik.quote:
Amerikaanse talenten krijgen praktisch nooit de kans om voor hun sport te leven. Studeren allemaal ernaast.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2018 08:14 schreef franklop het volgende:
Maxima ziet er zonder makeup wel anders uit zeg.
Het was wel mooi buiten de rit gepland.quote:
Fakenews, las net toevallig dat de binnenkomst van de US ploeg tijdens de openingsceremonie op de Amerikaanse tv 7 minuten duurde in plaats van de 60 seconden in het echt door allerlei herhalingen etcquote:Op zondag 11 februari 2018 08:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was wel mooi buiten de rit gepland.
twitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 11-02-2018 om 08:01:29Iedereen al wakker in Nederland of de wekker pas gezet als de grote namen het ijs op gaan en het echt spannend gaat worden? reageer retweet
ze lezen meequote:Op zondag 11 februari 2018 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis toch Shirahata als je zo'n Japanner langer dan 1000 meter ziet schaatsen
Shirahataquote:Op zondag 11 februari 2018 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis toch Shirahata als je zo'n Japanner langer dan 1000 meter ziet schaatsen
Maijerquote:Op zondag 11 februari 2018 08:22 schreef Slobeend het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 11-02-2018 om 08:01:29Iedereen al wakker in Nederland of de wekker pas gezet als de grote namen het ijs op gaan en het echt spannend gaat worden? reageer retweet
Eerder een Bob de Jong Salt Lake-jequote:
https://web.archive.org/w(...)stats=001&event=5000quote:Op zondag 11 februari 2018 08:25 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand rondetijden van het BR?
opening van 18 en daarna 12 rondjes van 29.0quote:Op zondag 11 februari 2018 08:25 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand rondetijden van het BR?
quote:Op zondag 11 februari 2018 08:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
https://web.archive.org/w(...)stats=001&event=5000
schaatsstatistieken lag eruit, dus even via het archief.
Dankuquote:Op zondag 11 februari 2018 08:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
opening van 18 en daarna 12 rondjes van 29.0
#betervoordesportquote:Op zondag 11 februari 2018 08:28 schreef DeeBee het volgende:
Bob de Vries boort hier ons een SWEEP door de neus
Simpel-leven-genotquote:Op zondag 11 februari 2018 08:28 schreef raptorix het volgende:
Wat een baas
https://www.ad.nl/olympis(...)dan-nodig~a2ca71843/
Blokhuijsen zie ik ook niet zo bij de top 3 schaatsen hoorquote:Op zondag 11 februari 2018 08:28 schreef DeeBee het volgende:
Bob de Vries boort hier ons een SWEEP door de neus
quote:
Had ie paar weken eerder in vorm moeten zijnquote:
Boer Zoekt Vrouw Koreaquote:Op zondag 11 februari 2018 08:29 schreef Ferdii het volgende:
Bob heeft teveel liggen neuken in dat olympisch dorp afgelopen nacht
Tuimelen?quote:Op zondag 11 februari 2018 08:29 schreef Mansjester het volgende:
Waarom heb ik hem op 5 gezet in de prono
TUIMEN WE ER WEER IN
Ik hoop op een mooi mad interview.quote:
Daar moet je dan ook Bob voor heten.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:31 schreef Bugno het volgende:
Bob zorgt voor de slechtste NL prestatie op een schaatstoernooi ooit.
Gepiekt voor het OKT, nu is zijn vorm drama.quote:
Kansloos om iemand op die manier af te zetten als coachquote:Op zondag 11 februari 2018 08:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gepiekt voor het OKT, nu is zijn vorm drama.
quote:Op zondag 11 februari 2018 08:31 schreef MiLalaa het volgende:
hij wordt laatst, net als bob de jong in slc
Had ik het toch goed gezienquote:
Die 3 kilometer van vorige week was wel prima.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:33 schreef Mansjester het volgende:
Blokhuijsen gaat ook tering hard falen
Er is altijd wel op aan te merken, ik zie niet in hoe het beter zou kunnen.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Kansloos om iemand op die manier af te zetten als coach
Geeft wel aan hoe dat OKT faalt
"Was niet helemaal lekker, jetlag blablabla"quote:
Dat heeft een andere Bob al gedaanquote:Op zondag 11 februari 2018 08:31 schreef Bugno het volgende:
Bob zorgt voor de slechtste NL prestatie op een schaatstoernooi ooit.
twitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 11-02-2018 om 08:33:00Dit is niet de Bob de Vries van het OKT. Heeft het heel zwaar gehad. Geen medaille voor hem. We moeten dus nog even wachten op de volgende clean sweep van Nederland. reageer retweet
Geeft aan hoe goed Jac Orie is in de opbouw. Daar kan Anema nog wel wat van leren.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Kansloos om iemand op die manier af te zetten als coach
Geeft wel aan hoe dat OKT faalt
Ja, gewoon totaal verkeerd gepiekt.quote:
Neuh, warming-up voor de mass startquote:Op zondag 11 februari 2018 08:34 schreef danos het volgende:
Gaat Lee weer eens zijn best doen, of weer na 3 rondjes opgeven.
Ja, uiteindelijk erg zonde dat Bob zich geplaatst had.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:33 schreef TheArt het volgende:
Was al te verwachten gezien zijn trainingstijden.
Ok, bedankt Marcel.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:34 schreef Slobeend het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 11-02-2018 om 08:33:00Dit is niet de Bob de Vries van het OKT. Heeft het heel zwaar gehad. Geen medaille voor hem. We moeten dus nog even wachten op de volgende clean sweep van Nederland. reageer retweet
Bob de bouwer is anders wel een heldquote:Op zondag 11 februari 2018 08:33 schreef DeeBee het volgende:
Bob de Jong...net zo'n lul met vingers...ligt aan de naam vast...
Ik had ergens nog gehoopt dat hij ziek werd en dat Bergsma alsnog mocht startten.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk erg zonde dat Bob zich geplaatst had.
In dit geval zou een loservlucht per direct wel terecht zijnquote:Op zondag 11 februari 2018 08:35 schreef Bugno het volgende:
Bob vraagt nu aan Jillert hoe laat z'n vlucht gaat.
Wat was er met Elma de Vries dan??quote:Op zondag 11 februari 2018 08:26 schreef MiLalaa het volgende:
zou Bob de Vries zich ook alleen voelen net als Elma destijds
dat komt dan natuurlijk door z'n coach. Wie wil daar nou in de buurt komen
Samen met Suus.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
In dit geval zou een loservlucht per direct wel terecht zijn
Ik zie liever een falende De Vries dan een winnende Bergsma.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had ergens nog gehoopt dat hij ziek werd en dat Bergsma alsnog mocht startten.
Die moet nog.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2018 08:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zie liever een falende De Vries dan een winnende Bergsma.
Heeft toch maar een baan overgehouden aan dat op de schouders nemen van Lee.quote:
Die is gewoon nooit teruggekomen na Peking expresquote:Op zondag 11 februari 2018 08:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heeft toch maar een baan overgehouden aan dat op de schouders nemen van Lee.
Wat waren we MAD hier toenquote:Op zondag 11 februari 2018 08:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heeft toch maar een baan overgehouden aan dat op de schouders nemen van Lee.
Ditquote:Op zondag 11 februari 2018 08:39 schreef Bugno het volgende:
Wat is Bob een slechte act zeg. Met z'n kutstaartje. En z'n kutslis. En z'n huilstem.
quote:
Dit Lee nergens op inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |