Meer dan een seconde per ronde op de 5km.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:05 schreef franklop het volgende:
Je bent me net 13 seconden te rap af
Dan zit je wel heel erg ver achter de streep.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:05 schreef franklop het volgende:
Je bent me net 13 seconden te rap af
Wil je wel even de loting in de OP plaatsen en niet alleen via de link? Voorkomt hoop vragenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Meer dan een seconde per ronde op de 5km.
Bob lijkt mij inderdaad een fluke op het OKT. Die gaat 10e worden ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:08 schreef Felagund het volgende:
Geen slechte loting voor Nederland. Blokhuijsen kan misschien ook op het podium, van Bob de Vries verwacht ik eigenlijk weinig.
De laatste vier ritten beginnen pas tegen 9:45 ofzo toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:07 schreef Sjeurs het volgende:
Godse vroegIk neem het op en kijk de laatste 4 ritten terug.
Ooh. Dat zou nog wel kunnen dan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De laatste vier ritten beginnen pas tegen 9:45 ofzo toch?
Opnieuw een sweep natuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:36 schreef Aguero het volgende:
Kramer gaat ongenadig hard schroeien. Verder verwacht ik geen Nederlanders op het podium.
Toch even quotenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als De Vries wint kom ik niet meer in OWS.
Jaquote:
Kloptquote:
#RIPSLOBOWS2018quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als De Vries wint kom ik niet meer in OWS.
Kijkt hij toch lekker om 12 uur.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen om 8 uur toch?
Mijn ilef had gelezen dat het toch om 12 uur begon en nu wil hij dat alleen geloven
Kramer gaat niets aan Beckert hebben verwacht ik. Als het een World Cup was had hij lekker kunnen spelen en profiteren, maar op zo'n titeltoernooi gaat hij voor een 'ideale' indeling en kruist hij na 1,5 ronde over Beckert heen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:05 schreef Montov het volgende:
Bob de Vries, Sven Kramer en Jan Blokhuijsen voor Nederland.
Loting;
1) Wielgat - Van Der Poel
2) Lehman - Tsuchiya
3) Wenger - Ichinohe
4) Nilsen - BOB DE VRIES
5) SH Lee - Swings
6) Giovannini - Bokko
7) Ghiotto - Contin
8) BLOKHUIJSEN - P.Michael
9) Bloemen - Pedersen
10) KRAMER - Beckert
11) Tumolero - Geisreiter
https://www.pyeongchang20(...)000m-fnl-000100-.htm
Mooie rit tussen Pedersen en Bloemen. Kramer heeft goede loting met Beckert die zeker in het begin ook altijd goed gaat.
Ik zou iets vroeger wakker worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:21 schreef bamibij het volgende:
Met een wekker om 9:30 zie ik alle interessante ritten right?
Tenzij net als vandaag de winnaar al voor de dweil rijdt..quote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:21 schreef bamibij het volgende:
Met een wekker om 9:30 zie ik alle interessante ritten right?
Truequote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij net als vandaag de winnaar al voor de dweil rijdt..
Hij mag van mij 2e worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen voor TJ flowers morgen
6;05 denk ik ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we voor de winnende tijd? Kramer verwacht ik belachelijk goed dus 6:05 of zo?
Kramer zal zich wel willen sparen voor de 10km. Ik verwacht 6:08 ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we voor de winnende tijd? Kramer verwacht ik belachelijk goed dus 6:05 of zo?
Waarom zou je Van der Poel meerekenen?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
5 Nederlanders eigenlijk
Van der Poel en Bloemen meegerekend
Kramer gaat echt niet sparen op een olympische 5 kilometer.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer zal zich wel willen sparen voor de 10km. Ik verwacht 6:08 ofzo.
Als Kramer op 90% goud kan halen, dan vindt hij het wel prima.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kramer gaat echt niet sparen op een olympische 5 kilometer.
Wordt spannend jaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Strijd om 2 en 3 ben ik wel benieuwd naar.
04:33quote:Op zondag 11 februari 2018 01:35 schreef seetjai het volgende:
Hoe laat moet je ongeveer inschakelen voor de rit van Bloemen/Kramer
~Half 10.quote:Op zondag 11 februari 2018 01:35 schreef seetjai het volgende:
Hoe laat moet je ongeveer inschakelen voor de rit van Bloemen/Kramer
Neem dan een broodje kaas net als ik.😀😄. Met een stukje 🍊👍.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog een half uurtje![]()
De croissantjes e.d. liggen al klaar (#viesdik)
Heb ook een glaasje fruitsap voor me staan hoor.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neem dan een broodje kaas net als ik.😀😄. Met een stukje 🍊👍.
quote:
Ik denk dat je van een broodje kaas vadsiger wordt dan van een croissant.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neem dan een broodje kaas net als ik.😀😄. Met een stukje 🍊👍.
De Wajong-leefquote:Op zaterdag 10 februari 2018 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Wat een godvergeten tijdstip. Allemaalmaggies.
Wij waren ook blij dat dit eindelijk eens goed uitgelegd werd.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:52 schreef Montov het volgende:
Wennemars legt uit dat er niemand sneller is geweest dan de wereldrecordhouder. Ok.
Erben is een waar expert.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:52 schreef Montov het volgende:
Wennemars legt uit dat er niemand sneller is geweest dan de wereldrecordhouder. Ok.
Ik schrok echt van die beelden, ik dacht altijd dat ‘ie best sympathiek was. En winnen is leuk, tuurlijk, maar dat gedoe met dat bordje is dermate kansloos dat ik ook hoop dat ‘ie finaal door het ijs zakt.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:51 schreef byah het volgende:
Sowieso dat die Bloemen met z'n arrogante kop door het ijs zakt
Welk bordje, ik schakel nu pas in, wat was er met een bordje?quote:Op zondag 11 februari 2018 07:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik schrok echt van die beelden, ik dacht altijd dat ‘ie best sympathiek was. En winnen is leuk, tuurlijk, maar dat gedoe met dat bordje is dermate kansloos dat ik ook hoop dat ‘ie finaal door het ijs zakt.
Ik schakelde net te laat in. Waar ging dit over?quote:Op zondag 11 februari 2018 07:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik schrok echt van die beelden, ik dacht altijd dat ‘ie best sympathiek was. En winnen is leuk, tuurlijk, maar dat gedoe met dat bordje is dermate kansloos dat ik ook hoop dat ‘ie finaal door het ijs zakt.
quote:Op zondag 11 februari 2018 07:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welk bordje, ik schakel nu pas in, wat was er met een bordje?
quote:Op zondag 11 februari 2018 07:57 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik schakelde net te laat in. Waar ging dit over?
Ja precies. Hij rijdt fokkin Sven kramer uit de recordboeken. Dan mag je wel even loesoe gaan.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat met dat bordje vond ik juist wel een leuke act
Oh ja, maar dat was inderdaad maar een act, ik vond dat niet echt arrogant.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ging om het bordje wat hij brak in SLC toen hij een WR reed, lijkt mij.
Gezien de sub 4 minuten gisteren, verwacht ik zeker rappe tijden. 6:02 voor de winst denk ik.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:58 schreef Montov het volgende:
Ik verwacht niet weer een 6:06. Een 6:09 kan makkelijk genoeg zijn voor goud.
Met zijn uitleg erbij vond ik het sowieso prima gedachte. Uitvoering wat minder.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat was inderdaad maar een act, ik vond dat niet echt arrogant.
Hoop stiekem nog dat Erik het norovirus oploopt.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert![]()
Nu zijn de OS echt begonnen.
Dat mag. Ik zie dat soort mensen het liefst door het ijs zakken. Prima dat je gedreven bent op het ijs, maar dit vind ik van die kansloze Bob de Jong-acties.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat was inderdaad maar een act, ik vond dat niet echt arrogant.
Oh dat. Dat vond ik wel lachen juist.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat mag. Ik zie dat soort mensen het liefst door het ijs zakken. Prima dat je gedreven bent op het ijs, maar dit vind ik van die kansloze Bob de Jong-acties.
Voor de mensen die het net als ik gemist hadden: https://www.google.nl/amp(...)an-kramers-tijd.html
Is vaste prik bij sporters die niet de geijkte weg volgen. In het wielrennen gaat het altijd over het barbecuen en kamperen van Laurens ten Dam bijvoorbeeld. Of Björn van der Doelen met z'n muziek etc.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb echt geen last van TJ en het bordje.
Ik vond dat gehamer van Dione net over het vreemde karakter van TJ wel matig. Wat een gelul. Hij is gewoon een beetje een snowboardtyp maar toevallig schaatst hij. Is het gepiep er over niet waard.
Het is niet toevallig dat Lau en TJ op elkaar lijken ook.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
Is vaste prik bij sporters die niet de geijkte weg volgen. In het wielrennen gaat het altijd over het barbecuen en kamperen van Laurens ten Dam bijvoorbeeld. Of Björn van der Doelen met z'n muziek etc.
Dat zijn uitspraken op de vroege ochtendquote:Op zondag 11 februari 2018 08:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is niet toevallig dat Lau en TJ op elkaar lijken ook.
Vind ik dan.
Voor mij is het al middag.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat zijn uitspraken op de vroege ochtend
Klopt. Zouden prima met elkaar een craft beer kunnen doen in de Canadeze Rockies.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is niet toevallig dat Lau en TJ op elkaar lijken ook.
Vind ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |