Gelukkig is er heel veel schaatsen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Ach, als het schaatsen klaar is komt er toch niets meer bij.
Ik heb in ieder geval de wekker gezet voor 18 februari. Zweden - Finland ijshockey.
Ik vind het maar matig dat Nederland geen curling-team heeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gelukkig is er heel veel schaatsen.
We hebben wel De Curling Quiz met Frans Bauer.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind het maar matig dat Nederland geen curling-team heeft. [ afbeelding ]
Over 4 jaar wel, met Frans Bauer als coach.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind het maar matig dat Nederland geen curling-team heeft. [ afbeelding ]
Watquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
We hebben wel een Curlingquiz met Frans Bauer.
Omdat ik lui ben en nog 62736 andere dingen moet fixen in het weekend.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Waarom maak je dan niet gewoon een afspraak eerder in de week voor zaterdag?
We hadden het kunnen weten hè, een Gooisch nichtje van Robin Linschoten...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:16 schreef Tem het volgende:
Beetje een intrigant die Anne Fleur Dekker .
Ah ja, die zit in de bak toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hadden het kunnen weten hè, een Gooisch nichtje van Robin Linschoten...
Mag geen verrassing zijn dit.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:02 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Omdat ik lui ben en nog 62736 andere dingen moet fixen in het weekend.
Hij is nu boos door te straat aan het toeteren.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Hij is gewoon boos over de neergehaalde heli.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is nu boos door te straat aan het toeteren.
Welke heli?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos over de neergehaalde heli.
Dat vreesde ik al, mijn excuses.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is nu boos door te straat aan het toeteren.
Ik ben echt ziedend.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Ik kijk geen reguliere TV, laat staan dat ik een programma zou kijken met Bauer.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kom op, zelfs ik wist dat...
Wel betere dingen te doen dan die ellende volgen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Helikopter Turkse leger neergehaald in Syrië
Luxepaardje.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:52 schreef Volkorenbrood het volgende:
Was wel een wat duurdere kapper.
Maar kreeg opeens 50% korting vanwege een of andere actie.
Nou ja, ik moest bij Brainwash 2 uur wachten en werd ook nog een beetje afgeserveerd door de dames daar.quote:
Geloof er niets van.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:02 schreef Volkorenbrood het volgende:
Anne Fleur is trouwens helemaal niet extreem-rechts geworden, ze is er achter gekomen dat ze zich heeft omringd met radicale dogmatische mensen, en wordt nu een beetje volwassen.
Jezus.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit!
http://www.dailymail.co.u(...)-leaving-Goring.html
12.50 is geen geld, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:01 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Nou ja, ik moest bij Brainwash 2 uur wachten en werd ook nog een beetje afgeserveerd door de dames daar.
Wassen/knippen/Stylen: 17 euro
Bij de andere kapper kon ik een afspraak maken. En krijg je thee en koekjes en hele vriendelijke dames.
25 euro.
-50%
¤12.50
Toch netjes resultaat. Minder stress en minder geld.
Homo economicus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |