quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Terwijl het nu zelfs 2 keer zilver is
Lekkere optelling welquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben niet degene die het allemaal aanpast.quote:
Zko en Oar missen. Wat een prutsers bij Wikipeudiaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Madquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:41 schreef Zipportal het volgende:
Fuck you NOS. Pushmelding eruit sturen en nu pas de herhaling laten zien.
Slecht gemanaged van jouw kant. Gewoon 2 schermenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:41 schreef Zipportal het volgende:
Fuck you NOS. Pushmelding eruit sturen en nu pas de herhaling laten zien.
Het is nog niet officieel?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:42 schreef Dagoduck het volgende:
op de officiële website zijn ze helemaal traag.
[ afbeelding ]
Koreanen en technologie.. dat gaat nooit samenquote:
Groothuis 2014quote:
Nu. NPO1.quote:
Nee op 2.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Joezi het volgende:
Had Wennermars Achtereekte niet op 1 gezet?
Dat zou wat zijn, als die zowat het stadion uitvliegt. Maar ik denk dat deze OS 1 of 2 jaar te 'laat' komen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:43 schreef franklop het volgende:
Wat een momenten joh
En dan gaat Kasai straks ook nog op het podium finishen
Wel zonder medaillesquote:
Niemand weet toch wie ze zijn, eerst dacht zo'n Engelse commentator dat het de vader en moeder van een Nederlandse schaatser warenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Klummie het volgende:
Geen beveiliging bij Willy? Dat dit kan.
Heb je een puntquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Toby56 het volgende:
Ik mag toch hopen dat we hier de komende 2 weken niet steeds lastig worden gevallen met gescheld op de NOS. Hebben we verdorie op 2 zenders medaillekandidaten... krijgt de NOS van alles de schuld. Maak zelf keuzes en zeik niet zo.
Knuffelceremoniequote:
Ziggo en Eurosportquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Toby56 het volgende:
Ik mag toch hopen dat we hier de komende 2 weken niet steeds lastig worden gevallen met gescheld op de NOS. Hebben we verdorie op 2 zenders medaillekandidaten... krijgt de NOS van alles de schuld. Maak zelf keuzes en zeik niet zo.
Als klagen een Olympische sport wordt halen we weer een sweep.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Toby56 het volgende:
Ik vind deze ook heel gaaf.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:43 schreef franklop het volgende:
Wat een momenten joh
En dan gaat Kasai straks ook nog op het podium finishen
Daarom 3 dochtersquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er wordt altijd gesweept als Willy er is.
Over jinxen gesprokenquote:
Klachten over de NOS mogen er absoluut komen. Maar niet als het zoals nu echt nergens op slaat om te zeiken op de NOS. Ze hebben het deze uren gewoon logisch en goed aangepakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Toby56 het volgende:
Ik had wedstrijd allang gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Slecht gemanaged van jouw kant. Gewoon 2 schermen
Schulting/Ter Morsquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Over jinxen gesproken
Nu is het choken er sinds een jaar of 6 wel helemaal uit bij de Nederlanders.
tja zijn de rechtsbekken, die politiseren allesquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Toby56 het volgende:
Het is in Koreaquote:
Maak je niet druk joh, doe ik ook niet. Laat iedereen hier lekker juichen om deze folklore. Gun ze het plezier. Als het weer zo wordt als Sochi zal het wellicht ook nog voor het (één na)laatst zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:45 schreef RedFever007 het volgende:
Schaatsen stelt internationaal toch geen zak meer voor? Als de grote sportlanden echt wilden hadden ze wel wat respectabele schaatsers kunnen opleiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |