De biceps zijn vrij extreem ja, maar zo'n schouderpartij is bij langlaufsters/biatletes niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:21 schreef danos het volgende:
Wat een armspieren die Kalla (links) en Bjoergen (rechts)
[ afbeelding ]
Vooral rechts ziet er erg geloofwaardig uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:21 schreef danos het volgende:
Wat een armspieren die Kalla (links) en Bjoergen (rechts)
[ afbeelding ]
Hij is al geweest.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:48 schreef heywoodu het volgende:
Schijnbaar is de medailleceremonie om 11 uur
Ja, daarom zei ik ook dat de medailleceremonie schijnbaar om 11 uur is. Die is namelijk nog niet geweest. Dus die moet nog komen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is al geweest.
Iets wat er op leek tenminste.
De flowerceremonie. Medailles krijgen ze in het Olympisch Stadion.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is al geweest.
Ze kregen daar een knuffelquote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is al geweest.
Dus ze gingen net gewoon op het podium staan zonder verder gedoe?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik ook dat de medailleceremonie schijnbaar om 11 uur is. Die is namelijk nog niet geweest. Dus die moet nog komen.
Zal wel de flower ceremony zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus ze gingen net gewoon op het podium staan zonder verder gedoe?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal wel de flower ceremony zijn geweest.
Daar doe je het toch voor.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vrolijke vriend kregen ze.
Zal wel de flower ceremony geweest zijn. Lijkt me iets waarschijnlijker.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:51 schreef heywoodu het volgende:
Of de Zweden zitten fout natuurlijk
Hebben ze ook nog een levende mascotte die gaat rodelen? Zoals bij de mascottes bij het WK atletiek?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vrolijke vriend kregen ze.
Klinkt wel als Aziatische humor toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog een levende mascotte die gaat rodelen? Zoals bij de mascottes bij het WK atletiek?
Nog even afwachten of het niet een offday voor de Noorse dames (of waxers) was.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:31 schreef Leatherface het volgende:
Zweedse dames lijken me in de breedte een stuk sterker dan de Noorse, met het oog op de estafette.
Misschien inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog even afwachten of het niet een offday voor de Noorse dames (of waxers) was.
Jouw top 3 voor straks?quote:Op zondag 11 februari 2018 04:48 schreef heywoodu het volgende:
Geen Bolshunov op de skiatlon, apart.
Klaebo, Harvey, Manificat.quote:
Dat laatste zou wel traditie zijn iigquote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog even afwachten of het niet een offday voor de Noorse dames (of waxers) was.
Ik ben op dag twee al al geen mens meer.quote:Op zondag 11 februari 2018 06:53 schreef zorro28 het volgende:
Klaar voor dit na een paar uurtjes slaap.
Eurosportquote:
ardquote:
Ik hoop echt wel op een podium van Momo.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ard
Volgens de Duitsers Klaebo, Cologna en Harvey de topfavorieten. Klinkt als een prima podium
En een saaiequote:Op zondag 11 februari 2018 07:21 schreef Columbiafan het volgende:
IivoGOD wil er een harde koers van maken.
ik krijg wel het geluid van de wedstrijd maar ander beeldquote:Op zondag 11 februari 2018 07:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ES eerst moet babbelen. Dan maar effe naar de Duitser.
Die zal het liefst iedereen willen lossen in de eerste helft neem ik aan.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:21 schreef Columbiafan het volgende:
IivoGOD wil er een harde koers van maken.
Duitsers maken geen grappenquote:Op zondag 11 februari 2018 07:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de duitser gooit er ook even een lollig informatief filmpje tussendoor
France 3 zendt ook uit als je dat kunt nemen. Fabrice Guy als co-commentator.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de duitser gooit er ook even een lollig informatief filmpje tussendoor
ach daarvoor hebben we een streamquote:Op zondag 11 februari 2018 07:26 schreef heywoodu het volgende:
Finish straks tijdens de rit van Bob de Vries
Maar Iivo heeft geen keuze.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:27 schreef Columbiafan het volgende:
IIvo gaat dit straks moeten bekopen, Cologna en de Noortjes zitten lachend in het wiel.
dan had ie niet moeten vallenquote:
Daarom. Nou kan hij dat tegenwoordig wel beduidend beter dan een jaar of 2-3 geleden, maar toch, normaal gesproken moet hij er toch echt zoveel mogelijk lossen.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Op het freestyle gedeelte is hij sowieso geen favoriet
Manificat gaat het ook loeizwaar krijgen met dit klassieke tempo.quote:
zit er een motortje in zn ski's?quote:Op zondag 11 februari 2018 07:34 schreef Columbiafan het volgende:
Cologna, de Cancellara van het langlaufen.
Ook zo'n baas inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:34 schreef Columbiafan het volgende:
Cologna, de Cancellara van het langlaufen.
Niskanen wil de kop helemaal niet af staanquote:Op zondag 11 februari 2018 07:32 schreef Columbiafan het volgende:
Laat Cologna dan wat kopwerk doen Finse vriend.
Rickardsson moet het gaan doen...quote:Op zondag 11 februari 2018 07:35 schreef heywoodu het volgende:
Het kwartet daarachter wil toch nog niet opgeven
Wie?quote:
2vo toch?quote:
Zelfde probleempje als Froem.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sundby had toch ook wat met de verkeerde snoeppot te maken?
AstmaGenotquote:
Sundby is de Froome van het langlaufen, op bijna alle vlakken.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sundby had toch ook wat met de verkeerde snoeppot te maken?
Iets gespierder welquote:Op zondag 11 februari 2018 07:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Sundby is de Froome van het langlaufen, op bijna alle vlakken.
Behalve dat Sundby nooit wint als het er echt om gaanquote:Op zondag 11 februari 2018 07:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Sundby is de Froome van het langlaufen, op bijna alle vlakken.
En Sundy heeft een Nederlandse vrouw, voor de vlaggetjesmensenquote:Op zondag 11 februari 2018 07:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Behalve dat Sundby nooit wint als het er echt om gaan
Dan is dat astmaverhaal natuurlijk ook onzin en puur een valse beschuldiging.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
En Sundy heeft een Nederlandse vrouw, voor de vlaggetjesmensen
Langlaufen is een technische sportquote:Op zondag 11 februari 2018 07:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan is dat astmaverhaal natuurlijk ook onzin en puur een valse beschuldiging.
Ah, halve Nederlander .quote:Op zondag 11 februari 2018 07:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
En Sundy heeft een Nederlandse vrouw, voor de vlaggetjesmensen
quote:Op zondag 11 februari 2018 07:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever deze baas
[ afbeelding ]
Spaanse Duitser genot.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever deze baas
[ afbeelding ]
Ja met drie apotheken in m'n mik kan ik dat ook.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
60 kilometer trainen voor de middag![]()
succesquote:Op zondag 11 februari 2018 07:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja met drie apotheken in m'n mik kan ik dat ook.
FuentesGenotquote:Op zondag 11 februari 2018 07:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schijnt nu in Brazili in vastgoed te doen.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd jammer als een favoriet niet door een of ander knullig dingetje uitgeschakeld wordt ipv op waarde wordt geklopt.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Jammer dat die klikker van Sundby alsnog los ging.
quote:Op zondag 11 februari 2018 07:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd jammer als een favoriet niet door een of ander knullig dingetje uitgeschakeld wordt ipv op waarde wordt geklopt.
Sterkte voor de nabestaandenquote:
Moet hij er nu uit?quote:
Je zal maar eens als toptalent geboren worden en dan je hele carrire tegen Klaebo moeten langlaufen.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:10 schreef heywoodu het volgende:
Toptalent Spitsov gaat hier ook voor de top-6.
Overigens:quote:
twitter:fisnc twitterde op zondag 11-02-2018 om 08:17:46What our #COCM podium athletes @mikaa_ver, @MikkoKokslien and @EspnBjornstad had to say yesterday! Stay tuned for another event today!https://t.co/9m187ZCY0R #fisnoco #nordiccombined #Eisenerz reageer retweet
#Nattekrantquote:
Hij heeft astma, dus reken maar uitquote:
winnen met val is een goed verhaalquote:Op zondag 11 februari 2018 08:23 schreef Columbiafan het volgende:
Krueger langlauft een bizarre wedstrijd.
quote:Op zondag 11 februari 2018 08:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij heeft astma, dus reken maar uit
Goed.quote:
Nee.quote:
Zou kunnen idd. Of niet.quote:
Het is schandalig als n land een onderdeel domineert.quote:
Afschaffen of flink op de schopquote:Op zondag 11 februari 2018 08:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is schandalig als n land een onderdeel domineert.
Wel vrij teleurstellend doorgaans jaquote:Op zondag 11 februari 2018 08:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Matige top 3.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
prima wedstrijd , niets matigs aan
Dit gaf nog wel een mooie strijd overigensquote:Op zondag 11 februari 2018 08:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel vrij teleurstellend doorgaans ja
quote:Op zondag 11 februari 2018 08:32 schreef franklop het volgende:
[..]
twitter:EurosportNorge twitterde op zondag 11-02-2018 om 08:33:49JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, TRIPPEL NORSK! 🇳🇴🇳🇴🇳🇴 FOR EN OPPVISNING AV DE NORSKE GUTTA! https://t.co/wVSfIBQe0d reageer retweet
Voor mij wel handig, ik heb er nog weinig van kunnen zien. En er is toch niet veel anders op dit moment.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2018 11:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor mij wel handig, ik heb er nog weinig van kunnen zien. En er is toch niet veel anders op dit moment.
Ik denk dat Johannes Martin en Sven definitief moet laten gaan in de strijd om het kroontje van meest succesvolle atleet op deze OS.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bedoelde je dit met een Northugje? Al eindigde Petter dan ergens als 32e ofzo.
Geen vertrouwen in de andere Johannes?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk dat Johannes Martin en Sven definitief moet laten gaan in de strijd om het kroontje van meest succesvolle atleet op deze OS.
sprint, teamsprint, estafette is toch nog 3x goud mogelijk?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk dat Johannes Martin en Sven definitief moet laten gaan in de strijd om het kroontje van meest succesvolle atleet op deze OS.
Ik heb vooral alle vertrouwen in Martin, die titel van Frans sportman van het jaar bij L'quipe komt er eindelijk.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in de andere Johannes?
Wel enthousiast. Kan het wel waarderen, prettig stemgeluid.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:49 schreef Falco het volgende:
Die Jan Roelfs herhaalt telkens zijn commentaar
Er is geen langlaufen vandaagquote:Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef FlyingEagle het volgende:
Niemand die langlaufen vrouwen kijkt?
Als het er is kijk ik het.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef FlyingEagle het volgende:
Niemand die langlaufen vrouwen kijkt?
Nilsson, zou ik prima mee kunnen levenquote:Op maandag 12 februari 2018 21:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie wint bij de dames? En wie hoop je dat er wint?
Laurienquote:Op maandag 12 februari 2018 21:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie wint bij de dames? En wie hoop je dat er wint?
Lol.quote:
Alsof ze met de broekjes op de enkels skieen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:30 schreef showtimer het volgende:
Klassieke sprint is toch minder om naar te kijken vind ik.
NOS heeft het achtergrondgeluid weer eens uitgeschakeld (bijna). Jammer.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:31 schreef franklop het volgende:
Live bij de NOS met Jan 'en de goal' Roelfs
Klopt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:32 schreef Felagund het volgende:
Het maakt toch niet uit dat je voor het piepje weg bent, de echte tijd wordt gemeten?
De Duitser er ook bij?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
NOS heeft het achtergrondgeluid weer eens uitgeschakeld (bijna). Jammer.
Doe het ze maar naquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Alsof ze met de broekjes op de enkels skieen.
Dat is dan beter dan bij het wielrennen.quote:
quote:
Komende winter voor het eerst proberen. Dat gaat weinig genot worden vrees ik.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:34 schreef TheArt het volgende:
Parmakoski haalde brons bij het biathlon volgens Roelfs
Wat je met je vriendin doet hoeven we allemaal niet te wetenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komende winter voor het eerst proberen. Dat gaat weinig genot worden vrees ik.
Jij denkt vrij snel aan dat soort zaken, volgens mij. Zorgwekkend.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat je met je vriendin doet hoeven we allemaal niet te weten
Jij hebt het over met de broekjes op de enkels langlaufenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij denkt vrij snel aan dat soort zaken, volgens mij. Zorgwekkend.
Klassieke stijlquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Jij hebt het over met de broekjes op de enkels langlaufen
Nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef Columbiafan het volgende:
Moet Oestberg vrezen voor kwalificatie?
Iedereen 1,2 kilometer, snelste 30 gaan naar de knock-outfase van later vandaag.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen? 3 minuten langlaufen en that's it?
Er gaan er geen 22 meer sneller zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef Columbiafan het volgende:
Moet Oestberg vrezen voor kwalificatie?
En wat is die KO fase dan? 1 tegen 1 ?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iedereen 1,2 kilometer, snelste 30 gaan naar de knock-outfase van later vandaag.
Met 6 tegelijk in de pistequote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat is die KO fase dan? 1 tegen 1 ?
Oberstdorf-taferelen zie ik nog niet, met rondvliegende reclameborden enzo.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef Columbiafan het volgende:
Wind lijkt komen opzetten zijn, kan dit drama's opleveren?
Ik begreep hem ook niet. Mij lijkt klassieke stijl juist makkelijker, al is dat het enige wat ik tot nu toe heb gedaan aan skin.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klassieke stijl![]()
Dat bedoelde ik in elk geval. Wijsneus.
Het enige wat ik tot nu toe aan skin heb gedaan is apres-skiquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik begreep hem ook niet. Mij lijkt klassieke stijl juist makkelijker, al is dat het enige wat ik tot nu toe heb gedaan aan skin.
Dat lijkt me sterk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |