Lol.quote:
Alsof ze met de broekjes op de enkels skieen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:30 schreef showtimer het volgende:
Klassieke sprint is toch minder om naar te kijken vind ik.
NOS heeft het achtergrondgeluid weer eens uitgeschakeld (bijna). Jammer.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:31 schreef franklop het volgende:
Live bij de NOS met Jan 'en de goal' Roelfs
Klopt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:32 schreef Felagund het volgende:
Het maakt toch niet uit dat je voor het piepje weg bent, de echte tijd wordt gemeten?
De Duitser er ook bij?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
NOS heeft het achtergrondgeluid weer eens uitgeschakeld (bijna). Jammer.
Doe het ze maar naquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Alsof ze met de broekjes op de enkels skieen.
Dat is dan beter dan bij het wielrennen.quote:
quote:
Komende winter voor het eerst proberen. Dat gaat weinig genot worden vrees ik.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:34 schreef TheArt het volgende:
Parmakoski haalde brons bij het biathlon volgens Roelfs
Wat je met je vriendin doet hoeven we allemaal niet te wetenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komende winter voor het eerst proberen. Dat gaat weinig genot worden vrees ik.
Jij denkt vrij snel aan dat soort zaken, volgens mij. Zorgwekkend.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat je met je vriendin doet hoeven we allemaal niet te weten
Jij hebt het over met de broekjes op de enkels langlaufenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij denkt vrij snel aan dat soort zaken, volgens mij. Zorgwekkend.
Klassieke stijlquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Jij hebt het over met de broekjes op de enkels langlaufen
Nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef Columbiafan het volgende:
Moet Oestberg vrezen voor kwalificatie?
Iedereen 1,2 kilometer, snelste 30 gaan naar de knock-outfase van later vandaag.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen? 3 minuten langlaufen en that's it?
Er gaan er geen 22 meer sneller zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef Columbiafan het volgende:
Moet Oestberg vrezen voor kwalificatie?
En wat is die KO fase dan? 1 tegen 1 ?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iedereen 1,2 kilometer, snelste 30 gaan naar de knock-outfase van later vandaag.
Met 6 tegelijk in de pistequote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat is die KO fase dan? 1 tegen 1 ?
Oberstdorf-taferelen zie ik nog niet, met rondvliegende reclameborden enzo.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef Columbiafan het volgende:
Wind lijkt komen opzetten zijn, kan dit drama's opleveren?
Ik begreep hem ook niet. Mij lijkt klassieke stijl juist makkelijker, al is dat het enige wat ik tot nu toe heb gedaan aan skiën.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klassieke stijl![]()
Dat bedoelde ik in elk geval. Wijsneus.
Het enige wat ik tot nu toe aan skiën heb gedaan is apres-skiquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik begreep hem ook niet. Mij lijkt klassieke stijl juist makkelijker, al is dat het enige wat ik tot nu toe heb gedaan aan skiën.
Dat lijkt me sterk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |