2vo toch?quote:
Zelfde probleempje als Froem.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sundby had toch ook wat met de verkeerde snoeppot te maken?
AstmaGenotquote:
Sundby is de Froome van het langlaufen, op bijna alle vlakken.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sundby had toch ook wat met de verkeerde snoeppot te maken?
Iets gespierder welquote:Op zondag 11 februari 2018 07:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Sundby is de Froome van het langlaufen, op bijna alle vlakken.
Behalve dat Sundby nooit wint als het er echt om gaanquote:Op zondag 11 februari 2018 07:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Sundby is de Froome van het langlaufen, op bijna alle vlakken.
En Sundy heeft een Nederlandse vrouw, voor de vlaggetjesmensenquote:Op zondag 11 februari 2018 07:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Behalve dat Sundby nooit wint als het er echt om gaan
Dan is dat astmaverhaal natuurlijk ook onzin en puur een valse beschuldiging.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
En Sundy heeft een Nederlandse vrouw, voor de vlaggetjesmensen
Langlaufen is een technische sportquote:Op zondag 11 februari 2018 07:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan is dat astmaverhaal natuurlijk ook onzin en puur een valse beschuldiging.
Ah, halve Nederlander .quote:Op zondag 11 februari 2018 07:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
En Sundy heeft een Nederlandse vrouw, voor de vlaggetjesmensen
quote:Op zondag 11 februari 2018 07:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever deze baas
[ afbeelding ]
Spaanse Duitser genot.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever deze baas
[ afbeelding ]
Ja met drie apotheken in m'n mik kan ik dat ook.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
60 kilometer trainen voor de middag![]()
succesquote:Op zondag 11 februari 2018 07:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja met drie apotheken in m'n mik kan ik dat ook.
FuentesGenotquote:Op zondag 11 februari 2018 07:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schijnt nu in Brazilië in vastgoed te doen.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd jammer als een favoriet niet door een of ander knullig dingetje uitgeschakeld wordt ipv op waarde wordt geklopt.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Jammer dat die klikker van Sundby alsnog los ging.
quote:Op zondag 11 februari 2018 07:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd jammer als een favoriet niet door een of ander knullig dingetje uitgeschakeld wordt ipv op waarde wordt geklopt.
Sterkte voor de nabestaandenquote:
Moet hij er nu uit?quote:
Je zal maar eens als toptalent geboren worden en dan je hele carrière tegen Klaebo moeten langlaufen.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:10 schreef heywoodu het volgende:
Toptalent Spitsov gaat hier ook voor de top-6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |